M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "General Motors (firma)"

Zagranica, 11 czerwca 2018

IPG nie powalczy o budżet reklamowy Forda, Omnicom - zapewne tak

Chodzi o konflikt interesów: należąca do Interpublic Group of Companies sieć McCann obsługuje Chevroleta, markę General Motors, wielkiego rywala Forda.

Zagranica, 29 maja 2018

Fiat Chrysler ogłosi strategię na najbliższe pięć lat

Na początku przyszłego roku odejście zapowiada obecny CEO włosko-amerykańskiej spółki Sergio Marchionne.

Zagranica, 25 kwietnia 2018

Amazon będzie doręczać przesyłki do samochodów

Nowa opcja dostawy, możliwa dzięki współpracy z GM i Volvo, to część programu Amazon Key.

Zagranica, 12 lutego 2018

Wielcy reklamodawcy wydadzą mniej na zimowe igrzyska olimpijskie

Stacja NBC mówi o rekordowej sprzedaży reklam związanych z igrzyskami, ale szacuje się, że GM, AT&T i P&G wydadzą mniej niż w 2014 r.

Zagranica, 31 stycznia 2018

Samobieżne taksówki będą wozić pasażerów w Phoenix

Waymo, spółka należąca do Alphabet Inc., spółki matki Google, wykorzysta w tym celu minivana Chrysler Pacific.

Zagranica, 23 listopada 2017

MediaCom wygrywa paneuropejski przetarg mediowy firmy Vauxhall-Opel

Szacowana wartość budżetu europejskiego to 300 mln funtów.

Kraj, 17 listopada 2017

IMM: Najwięcej na reklamę wydali producenci leków

W październiku wydatki reklamowe Aflofarmu były dwuipółkrotnie wyższe niż Lidla i prawie pięciokrotnie wyższe niż Volkswagena.

Zagranica, 4 października 2017

Stany Zjednoczone: wzrost sprzedaży samochodów we wrześniu

Przyczyniły się do tego duże upusty cenowe i zwiększony popyt na samochody po spustoszeniu wywołanym przez huragan Harvey pod koniec sierpnia br.

Zagranica, 4 września 2017

Nissan pokaże nową wersję Leaf

Producent chce odzyskać mocną pozycję na rynku aut elektrycznych, na którym ostatnio najwięcej ekscytacji budzi Tesla.

Zagranica, 17 sierpnia 2017

Szefowa PepsiCo wzywana do ustąpienia z rady doradczej Trumpa

Do tego kroku Indrę Nooyi wzywa antyrasistowska organizacja Color of Change.

Zagranica, 2 sierpnia 2017

GM finalizuje sprzedaż Opla Peugeotowi

General Motors będzie jedynym dużym koncernem motoryzacyjnym bez znaczącej obecności w Europie Zachodniej.

Zagranica, 5 lipca 2017

Stany Zjednoczone: wciąż spada sprzedaż samochodów

Spadki zanotowali w czerwcu czołowi producenci: General Motors, Ford i Fiat Chrysler.

Zagranica, 25 stycznia 2017

Znamy marki, które będą reklamować się podczas finału Super Bowl 2017

Finał amerykańskiej ligi NFL bez Doritos.

Kraj, 22 grudnia 2016

Stars pracuje dla Toyoty

Kolejny klient z branży motoryzacyjnej.

Kraj, 8 listopada 2016

Opel zapowiada na 2017 r. swój crossover - Crossland X

Tym modelem niemiecki producent wejdzie w segment B w rosnącej kategorii.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Carat wmacnia client service

Osiem nowych osób zaczyna pracę w domu z grupy Dentsu.

Kraj, 23 marca 2016

Nissan nowym klientem Stars

Firma poszerza grono klientów motoryzacyjnych.

Kraj, 18 marca 2016

Kolejny nowy klient Stars

Firma będzie pracować dla Empiku.

Zagranica, 7 marca 2016

Raport ANA: marketerzy podwoili użytkowanie systemów programmatic

Wg najnowszego raportu amerykańskiego Association of National Advertisers przez ostatnie dwa lata marketerzy ponaddwukrotnie częściej używają systemów programmatic buyingu do planowania swoich kampanii reklamowych. Zarazem 70 proc. ankietowanych ma wątpliwości co do rzetelności tej technologii.

Przetargi, 25 stycznia 2016

Stars audytorem mediowym General Motors

Kolejny marketer motoryzacyjny będzie korzystał z usług Stars.

Zagranica, 7 grudnia 2015

Global media director General Motors odchodzi po ośmiu miesiącach

Jonathan Halvorson odchodzi z firmy. 

Zagranica, 18 listopada 2015

Spowolnienie sprzedaży nowych aut w Europie

Sprzedaż nowych samochodów na Starym Kontynencie osiągnęła najniższy od pięciu miesięcy poziom. Główny powód to kryzys wywołany przez Volkswagena.

Kraj, 18 listopada 2015

Michał Kidała dyrektorem marketingu TMS Brokers

Pracował m.in. w Hypermedia Isobar, ClickAd Group oraz Havas Media Group.

Kraj, 13 października 2015

Więckowska i Wiśniewski nowymi portfolio marketing managerami w Onet-RASP

Będą odpowiadać za promocję i komunikację marek oraz produktów z poszczególnych segmentów rynku.

Kraj, 24 września 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wydziela jednostkę business intelligence

Stanowisko head of business intelligence objął Tomasz Tołłoczko.

Kraj, 12 lutego 2015

Filip Gieleciński group account directorem w Posterscope Poland

Będzie odpowiadał za strategię rozwoju tej spółki w ramach grupy Dentsu.

Zagranica, 19 września 2014

CEO PepsiCo wyraża poparcie dla ligi NFL

Indra Nooyi potępia zachowania graczy, ale wierzy, że liga poradzi sobie z kryzysem.

Zagranica, 9 lipca 2014

Chevrolet rusza z nostalgiczną kampanią

Działania za 350 mln funtów wystartowały na Wyspach i są ukłonem w kierunku kibiców Manchester United.

Kraj, 22 maja 2014

Opel Adam ulokowany w "Prawie Agaty"

Niestandardową akcję przygotowała stacja TVN i dom mediowy Carat Polska.

Zagranica, 7 kwietnia 2014

Manchester United pozostaje z Chevroletem, zagra w USA z Realem Madryt

Marketer gimnastykuje się, aby skorzystać z dziwacznego, kosztującego 600 mln dol. dealu sponsorskiego.

Kraj, 31 marca 2014

Krzysztof Zwierzyński założył AppNetMedia

Firma specjalizuje się w planowaniu i zakupie kampanii w mobilnych kanałach komunikacji oraz doradztwie w komunikacji mobilnej.

Zagranica, 4 marca 2014

Apple prezentuje najnowszy system CarPlay

Innowacyjne narzędzie pozwala zintegrować telefon z systemem nawigacyjnym w samochodzie.

Zagranica, 21 stycznia 2014

Chińczycy uratują Peugeota i Citroena?

Francuski koncern PSA negocjuje z chińskim Dongfeng Motor.

Kraj, 2 stycznia 2014

Chevrolet będzie nadal wspierany

Marka, która ma wycofać się za dwa lata z Polski, nadal będzie reklamowana - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 12 grudnia 2013

Carat powołuje global client presidenta

Alex Crowther wraca do firmy po 19-letniej przerwie.

Zagranica, 6 grudnia 2013

Czas antenowy na SuperBowl wyprzedany

Stacja Fox, która będzie transmitować wydarzenie, żąda 4 mln dol. za 30-sekundowy spot.

Kraj, 22 listopada 2013

Nowy gracz w aromamarketingu

Air-Aroma rozpoczyna działalność w Polsce.

Zagranica, 14 listopada 2013

Cadillac chce zaistnieć w Europie

Marka planuje rozwój poza rodzimym rynkiem w USA.

Kraj, 31 października 2013

Rosyjska kampania Chevroleta nakręcona w Polsce [wideo]

Warszawa w spotach agencji McCann Moscow.

Zagranica, 24 października 2013

Publicis kupuje Beehive

Holding mimo fuzji z Omnicomem nie zwalnia tempa. Tym razem inwestuje w Indiach.

Zagranica, 2 września 2013

Nike Most Wanted wśród agencji

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

Zagranica, 26 czerwca 2013

Chevrolet będzie marką bardziej globalną

General Motors stawia na rynki rozwijające się.

Zagranica, 13 czerwca 2013

Trzy agencje z Interpublic Group przejmują Cadillaca

General Motors rezygnuje z usług agencji Fallon z grupy Publicis i wybiera Hill Holliday, Campbell-Ewald i Lowe.

Zagranica, 12 kwietnia 2013

General Motors inwestuje w Opla

Motoryzacyjny gigant przeznaczy 4 mld euro na wsparcie marketingowe Opla.

Zagranica, 9 kwietnia 2013

Aon podpisał ośmioletni kontrakt z Manchester United

Broker ubezpieczeniowy, firma Aon, przez najbliższe osiem lat będzie tytularnym sponsorem wielokrotnego piłkarskiego mistrza Anglii, drużyny Manchester United. Wartość kontraktu szacowana jest na 240 mln dol.

Zagranica, 18 lutego 2013

Publicis rozwiązał problem konfliktu klientów Volvo i GM

Fuzja LBi i Digitas nie będzie miała skutków w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 12 lutego 2013

Volvo w rozterce

Producent samochodów rozważa ogłoszenie przetargu na obsługę digital.

Zagranica, 30 października 2012

Jackpot! wyda miliardy na reklamę

Marka kasyn w sieci ma zamiar przeznaczyć od 3,5 do 4 mld dol. na reklamę w ciągu najbliższych pięciu lat.

Kraj, 18 października 2012

12 tys. sesji pierwszego wydania "iAM"

Magazyn kobiecy wyłącznie na tablety zaprezentował niektóre dane czytelnictwa.

Kraj, 7 września 2012

Magazyn kobiecy "iAM" - tylko na tablet

Firma Yellow Hat debiutuje jako wydawca prasy, ale tylko w wersji na tablety. Zebrała już spore grono reklamodawców.