M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Genero (firma)"

Kraj, 14 listopada 2011

Samsung szuka nowego szefa marketingu

Tomasz Piotrowski po niespełna 1,5 roku pracy dla koreańskiego koncernu odchodzi.

Kraj, 29 marca 2011

Red8 rośnie w równym tempie

Agencja może pochwalić się prawie 10-proc. wzrostem przychodów. To zasługa nowych klientów i pogłębienia współpracy z długofalowymi.

Kraj, 9 marca 2011

Red8 Digital tworzy markę socialmediową

Nową komórką pokieruje Jan Namedyński.

Kraj, 7 lutego 2011

Red8 Digital zastępuje Genero

Agencja zreorganizowała częściowo swoje struktury, powiększyła dział kreacji i dynamicznie rozbudowuje cały swój zespół.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Powstaje Red8 Digital

Agencja Red8 kupuje firmę interaktywną Genero i tworzy grupę.

Kraj, 29 lipca 2010

Pij Metaxę, żyj przez rok w luksusie

Marka rozpoczęła wielki konkurs konsumencki, w którym główną nagrodą jest pobyt w willi w Grecji z miesięczną pensją w wysokości 1,5 tys. euro.

Przetargi, 8 lipca 2010

Genero pracuje dla Zelmera

Agencja wygrała w internetowym przetargu Zelmera.

Kraj, 17 maja 2010

Grant's chce być numerem dwa

Marka whisky z portfolio CEDC jest wspierana kampanią, która jest początkiem długofalowych działań opartych na ważnym insighcie konsumenckim.

Kraj, 15 marca 2010

Nordea Bank reklamuje kredyty mieszkaniowe

Nordea Bank Polska rozpoczyna wiosenną kampanię kredytu hipotecznego. Motywem przewodnim komunikacji są niskie raty, atrakcyjne oprocentowanie i doświadczenie skandynawskich bankowców...

Kraj, 22 lutego 2010

Nordea zachęca do przeprowadzki - z banku do banku

Nordea Bank Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową konta Nordea Spektrum, w ramach której zachęca do przeniesienia usług do banku Nordea....

Kraj, 13 października 2009

Desery KFC promowane w pierwszej kampanii sprzedażowej na Blipie

W serwisie mikroblogowym Blip.pl (GG Network SA) trwa pierwsza w jego historii akcja sprzedażowa. AmRest promuje tam desery KFC (o...

Kraj, 1 września 2009

Pizza Hut w najnowszej kampanii promuje zwyczaj wychodzenia na lunch

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczęła telewizyjną kampanię wizerunkową promującą ofertę Hut Lunch. Oferta ta jest skierowana przede wszystkim do osób,...

Kraj, 13 maja 2009

Bank Nordea planuje kampanię wizerunkową z Tonym Hyyrylainenem

Nordea Bank Polska pracuje nad kampanią wizerunkową. Ma ona rozpocząć się pod koniec miesiąca lub na przełomie maja i czerwca....

Kraj, 30 marca 2009

Klienci sieci KFC projektują kubełek

Należąca do firmy AmRest sieć restauracji fast food KFC rozpoczęła promocję "Bucket Design". Konsumenci mogą zaprojektować świeży kubełek KFC, wygrać...

Kraj, 23 marca 2009

KFC w promocji Hot Wings nawiązuje do kolekcjonowania dziwacznych przedmiotów

AmRest rozpoczął akcję promocyjną "Hot Wings Collection". Do menu sieci wprowadzona została specjalna kolekcja 12 pikantnych skrzydełek z trzema sosami,...

Kraj, 19 marca 2009

Codemedia zdobywa obsługę AmRestu

AmRest po przeglądzie agencji mediów interaktywnych zdecydował o powierzeniu budżetu agencji Codemedia. W przeglądzie Codemedia pokonała m.in. ACR oraz Media...

Kraj, 9 marca 2009

Pizza Hut komunikuje, że nie jest już tylko pizzerią

Sieć fast food Pizza Hut (AmRest) w nowej kampanii TV komunikuje, że nie jest już tylko pizzerią. To część długofalowej...

Kraj, 24 lutego 2009

KFC ujawnia w kampanii kulisy przygotowywania potraw

Należąca do firmy AmRest sieć KFC rozpoczyna kampanię wizerunkową. Pokazując kulisy przygotowywania potraw, marka chce zbudować zaufanie konsumentów. Komunikacja zwraca...

Kraj, 19 stycznia 2009

Nowe menu Pizza Hut pozycjonuje sieć w kategorii casual dining

Nowe menu Pizza Hut pozycjonuje sieć w kategorii casual dining. Od pewnego czasu marka zrywa z wizerunkiem fast foodu i...

Przetargi, 14 stycznia 2009

AmRest zmieni zasady współpracy z agencjami w roku 2009

AmRest w najbliższym czasie ma zamiar rozpisać przetarg mający na celu wybranie agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, która zajmie się strategią...

Kraj, 8 stycznia 2009

KFC wspiera promocją ekonomiczne zestawy za 4,99 zł

Sieć restauracji KFC wprowadza ekonomiczne zestawy za 4,99 zł. Produkt nosi nazwę Bsmart i ma być dostępny do początku marca....

Kraj, 20 października 2008

Pizza Hut wprowadza i promuje jesienne menu; rozpoczyna remodelling restauracji

Pizza Hut rozpoczyna jesienną promocję "Do zobaczenia w Pizza Hut!". Kampania podkreśla charakter marki - restauracji na każdą okazję, o...

Kraj, 8 października 2008

Nowa strona Pizzy Hut koresponduje ze zmianami w menu

Sieć restauracji Pizza Hut uruchomiła nową odsłonę serwisu internetowego poświęconego marce. Jego autorem jest agencja Genero. - Strona oddaje charakter...

Kraj, 30 września 2008

Bank Nordea reklamuje lokaty oprocentowane na 10 proc.

Bank Nordea włączył się w walkę o depozyty i reklamuje trzymiesięczną lokatę Superhit oprocentowaną 10 proc. w skali roku. Kampania...

Kraj, 23 września 2008

Grander - nowa propozycja KFC wsparta intensywną kampanią

Sieć restauracji KFC wprowadza na stałe do swojego menu nową pozycję - Grandera, największą z kanapek oferowanych dotychczas przez KFC....

Kraj, 29 sierpnia 2008

Bank Nordea rusza z nową kampanią; liczy na co najmniej 30 tys. klientów

Nordea Bank Polska rusza z miesięczną (potrwa do końca września) kampanią reklamową w telewizji, prasie i internecie, w której promuje...

Kraj, 7 lipca 2008

Kampania "Kontrolerzy" promuje nielimitowane dolewki Pepsi w KFC

Agencja Red8 Communications Group przygotowała kampanię "Kontrolerzy" dla marki restauracyjnej KFC (AmRest). Jest to wsparcie akcji promocyjnej polegającej na tym,...

Kraj, 4 lipca 2008

Pizza Hut promuje zróżnicowane menu

Pizza Hut prowadzi kampanię informującą o zróżnicowanym menu, jakie oferują restauracje sieci. Reklamy podkreślają, że sieć serwuje nie tylko najlepszą...

Kraj, 25 stycznia 2008

Nordea Bank reklamuje rachunki osobiste

Ruszyła kampania wprowadzająca nowy produkt Nordea Bank Polska - konto osobiste Nordea Spektrum. Kampania obejmie TV (m.in.: TVP1, TVP2, TVN,...

Kraj, 22 stycznia 2008

Dziennik.pl rozpoczął dwuetapową kampanię reklamową

Serwis Dziennik.pl (Axel Springer Polska) wystartował z nową kampanią reklamową. Jest ona następstwem listopadowego relaunchu serwisu. Odnowiono wówczas layout i...

Kraj, 31 października 2007

Cheesy Bites - nowa propozycja w Pizza Hut wsparta konkursem konsumenckim

Pizza Hut wprowadziła nową propozycję do menu - pizzę Cheesy Bites. Nowość jest wsparta konkursem konsumenckim (konkurs fotograficzny "Powiedz cheese...

Kraj, 31 maja 2007

AmRest otworzy w tym roku 7 Burger Kingów, sieć Starbucks wystartuje w ciągu 18 miesięcy

AmRest, operator Pizza Hut i KFC, zapowiada poważne inwestycje i rozwój na polskim rynku. Do końca tego roku zamierza uruchomić...

Kraj, 18 maja 2007

Burger King rozpoczyna dialog z polskimi konsumentami

Burger King rozpoczął pierwsze działania komunikacyjne związane z powrotem marki na polski rynek. Koncentrują się one na internecie i działaniach...

Kraj, 21 marca 2007

KFC prowadzi relaunch marki, wykorzysta nowe narzędzia komunikacji

Sieć restauracji KFC rozpoczęła proces repozycjonowania marki. Dotyczy on zarówno zmiany logotypu, jak i designu restauracji. Działania mają na celu...

Kraj, 23 listopada 2006

Uzupełnienie: Men at Work pracuje dla OKI Printing Solutions

W uzupełnieniu wiadomości z 17 listopada br. informujemy, że w działania dla OKI Printing Solutions zaangażowana jest także agencja Men...

Kraj, 16 marca 2006

VA Strategic Communications zmienia struktury własnościowe, Beliniak prezesem, dwójka nowych menedżerów

W agencji VA Strategic Communications zmieniły się struktury własnościowe. Dotychczas w agencji było 4 współwłaścicieli: Agnieszka Beliniak, Ajka Kaliszak, Greg...

Kraj, 13 lipca 2005

Agencja Genero przygotowała serwis internetowy Pizzy Hut

Pod adresem www.pizzahut.pl uruchomiono nowy serwis internetowy sieci restauracji Pizza Hut. Modyfikację serwisu przeprowadzono zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Zawiera on...