M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Geopost (firma)"

Kraj, 31 marca 2015

Nowa identyfikacja wizualna DPD

Za kompleksowy rebranding odpowiada agencja Lippincott, na bazie typografii zaprojektowanej przez grafika Hannesa von Döhrena.

Kraj, 27 lutego 2008

Izabella Dessoulavy-Gładysz szefem marketingu DPD Polska

Izabella Dessoulavy-Gładysz objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji w firmie logistycznej DPD Polska. Ma odpowiadać za budowanie wizerunku marki,...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Olga Kozierowska-Skwarło odpowiada za marketing GeoPost

Olga Kozierowska-Skwarło, dyrektor ds. marketingu i komunikacji firmy kurierskiej DPD Polska, odpowiada za prowadzenie projektów z zakresu komunikacji i marketingu...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Firma kurierska Masterlink zmienia markę na międzynarodową DPD

Firma kurierska Masterlink Express zmienia markę na międzynarodową DPD. Chce w ten sposób wykorzystać silną markę DPD w Europie i...

Kraj, 14 czerwca 2004

Masterlink reklamuje międzynarodowe usługi kurierskie

Firma Masterlink Express Sp. z o.o., oferująca usługi kurierskie i logistyczne, rozpoczęła kampanię reklamową w prasie promującą usługę DPD -...