Jeszcze mniej, bo tylko 12 proc. marketerów stosuje rejection fee - wynika z raportu "Pozycja dyrektora marketingu w przedsiębiorstwie oraz relacje działu marketingu z dostawcami usług".
Badanie IAA podsumowujące pozycję CMO w organizacji pokazuje, że rola marketingu nie zawsze jest w pełni doceniana. Są jednak też obiecujące zmiany - coraz częściej dział marketingu ma wpływ na ogólną strategię firmy.
Bank prowadzi komunikację, w której zachęca do podejmowania niezależnych decyzji, jednocześnie oferując wsparcie w postaci przyjaznego systemu.
Wyniki raportu PRCH Retail Research Forum.
Ma 15-letnie doświadczenie w firmach badawczych; przeszedł z Ipsosu.
Spółka motywuje decyzję zmiany wykonawcy badania opóźnieniami w stosunku do harmonogramu.
W spółce ścierają się dwie koncepcje: kontynuowania współpracy z GfK Polonia oraz powrotu do realizacji badania przez firmę Gemius.
Instytut GfK Polonia zatrudnił trzy osoby do zespołu jakościowego.
Spółka Polskie Badania Internetu i firma badawcza GfK Polonia przyznają, że będzie miesięczne opóźnienie w prezentacji wyników badania polskiego internetu. Pierwsze dane poznamy dopiero w lutym przyszłego roku.
Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.
Nowe badanie będzie się nazywać PL@Net.
Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.
Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało władze.
Z badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie sieci restauracji Sphinx wynika, że Polacy coraz częściej i chętniej przenoszą obchody świąt i spotkań okolicznościowych do restauracji i lokali gastronomicznych.
Sieć wdraża program lojalnościowy Sphinx Student Club. Uczestnicy programu będą mieli dostęp do specjalnych akcji promocyjnych, będą też mogli brać udział w wydarzeniach kulturalnych organizowanych w restauracjach Sphinx.
Rozpoczyna się kolejny etap konkursu.
Narzędzie ma wyraźnie zwiększać efektywność prowadzonych działań komunikacyjnych w telewizji oraz wideo online dzięki optymalizacji zasięgu (od 1+ do 7+) i zmniejszeniu kosztów dotarcia.
Do komórki badawczej dołączyli: Tomasz Rakowski jako senior project manager oraz Aleksandra Piątkowska jako research executive.
Top 5 firm badawczych pod względem przychodu otwiera Nielsen z kwotą 127,3 mln zł.
Przedszkolaki w internecie lubią oglądać filmy i seriale.
GfK Polonia porównuje możliwości zakupowe Europejczyków.
Gotowy komplet narzędzi w badaniu Media Efficiency Panel.
Samsung ma ponad jedną czwartą rynku, ale coraz śmielej poczynają sobie rodzimi producenci.
Projekt będzie łączyć pomiar konsumpcji mediów z zakupami produktów FMCG.
Koreańska firma wprowadza na polski rynek nowe smartfony i tablety.
Atmedia prezentują wyniki badania "Siła uVODzenia II".
Według danych GfK Polonia na rynku notuje się 10,5-proc. spadek w ujęciu wartościowym w porównaniu z pierwszym półroczem roku ubiegłego.
Instytut GfK Polonia zbadał dystrybucję, czytelnictwo i opinie o prasie handlowej.
Trwają przygotowania do wyboru realizatora badań polskiego internetu.
Do konkursu PBI zgłosiły się: Gemius, AGB Nielsen Media Research, Millward Brown, GfK Polonia, comScore, Interactive Research Center oraz Ipsos.
Firma badawcza ma nowego dyrektora ds. badań i szefa działu digital consumer insights.
Nowy dom mediowy w GroupM kompletuje zespół.
GfK Polonia zaprezentowała wyniki badania "Polska na widelcu - zwyczaje żywieniowe Polaków".
Menedżerka była już prezesem tej organizacji w latach 2003-2005.
Instytut przeprowadzi dla tego zleceniodawcy badania polskiego biznesu - głównie MŚP.
Wydawca rozpoczął przetarg na instytut badawczy, który zbada potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.
Grey Group, MediaCom, EMLab, Citybell Conuslting i Data Solutions pracują przy wprowadzeniu nowej marki.
Firma badawcza traktuje Polskę jako kluczowy rynek dla projektu.
Firma szykuje się do wprowadzenia badania GfK NIS.