M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GfK Polonia (firma)"

Kraj, 16 grudnia 2015

Pierwsze wyniki badania internetu PBI/GfK dopiero w lutym

Spółka Polskie Badania Internetu i firma badawcza GfK Polonia przyznają, że będzie miesięczne opóźnienie w prezentacji wyników badania polskiego internetu. Pierwsze dane poznamy dopiero w lutym przyszłego roku.

Kraj, 21 października 2015

Komunikacja produktów FMCG w sieci głównym tematem Shopper 3.0

Druga edycja konferencji już w najbliższy wtorek, 27 października. Wystąpią m.in. przedstawiciele firm Facebook, GfK Polonia, Google, GSK Consumer Healthcare, Mondelez i Visa.

Kraj, 22 czerwca 2015

Nokia powróci na rynek smartfonów

CEO Nokii: już w przyszłym roku pojawią się smartfony pod marką Nokia.

Kraj, 10 czerwca 2015

Henryk Kania chwali się wzrostami

Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.

Kraj, 3 czerwca 2015

GfK Polonia: pierwsze dane na temat widowni internetowej w styczniu 2016 r.

Nowe badanie będzie się nazywać PL@Net.

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Kraj, 25 lutego 2015

Elżbieta Gorajewska ponownie prezesem OFBOR

Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało władze.

Kraj, 20 lutego 2015

GfK Polonia i ZPPP Browary Polskie badają piwne preferencje Polaków

Piwo wśród polskich konsumentów jawi się jako trunek towarzyszący chwilom zabawy i relaksu, jest najczęściej konsumowanym trunkiem w Polsce - sięga po nie blisko dwie trzecie Polaków.

Kraj, 14 listopada 2014

Polacy polubili świętowanie w lokalach

Z badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie sieci restauracji Sphinx wynika, że Polacy coraz częściej i chętniej przenoszą obchody świąt i spotkań okolicznościowych do restauracji i lokali gastronomicznych.

Kraj, 22 października 2014

Sphinx chce taniej nakarmić studentów

Sieć wdraża program lojalnościowy Sphinx Student Club. Uczestnicy programu będą mieli dostęp do specjalnych akcji promocyjnych, będą też mogli brać udział w wydarzeniach kulturalnych organizowanych w restauracjach Sphinx.

Przetargi, 2 września 2014

Nielsen odpadł z konkursu na polskie badanie internetu

Rozpoczyna się kolejny etap konkursu.

Kraj, 16 czerwca 2014

Starcom MediaVest wprowadza optymalizator MAD 2.0

Narzędzie ma wyraźnie zwiększać efektywność prowadzonych działań komunikacyjnych w telewizji oraz wideo online dzięki optymalizacji zasięgu (od 1+ do 7+) i zmniejszeniu kosztów dotarcia.

Kraj, 5 czerwca 2014

Aleksander Szafaryn został head of business w Yield Bird

Do jego zadań będzie należało m.in. nadzorowanie planów biznesowych i koordynowanie ich realizacji.

Kraj, 14 maja 2014

Polacy wybierają markowe wody

Według danych GfK Polonia Polacy częściej sięgają po wody mineralne markowych producentów - najwięcej zyskały Żywiec Zdrój, Cisowianka i Muszynianka.

Kraj, 7 maja 2014

Ipsos Loyalty wzmacnia zespół

Do komórki badawczej dołączyli: Tomasz Rakowski jako senior project manager oraz Aleksandra Piątkowska jako research executive.

Kraj, 30 kwietnia 2014

Nie ufamy specjalistom od reklamy

Gorzej wypadają tylko politycy. Dziennikarzom ufa co drugi badany.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Wartość rynku badawczego monitorowanego przez OFBOR w ub.r. to 583 mln zł

Top 5 firm badawczych pod względem przychodu otwiera Nielsen z kwotą 127,3 mln zł.

Kraj, 25 marca 2014

Kilkulatki coraz bardziej interaktywne

Przedszkolaki w internecie lubią oglądać filmy i seriale.

Kraj, 19 lutego 2014

Polak z połową średniej siły nabywczej UE

GfK Polonia porównuje możliwości zakupowe Europejczyków.

Kraj, 16 stycznia 2014

GfK Polonia rozpoczyna pomiar internetu w ramach single source

Gotowy komplet narzędzi w badaniu Media Efficiency Panel.

Kraj, 5 grudnia 2013

"DGP": w 2013 r. sprzedaż tabletów w Polsce podwoiła się, a w przyszłym roku może przekroczyć 2 mln szt.

Samsung ma ponad jedną czwartą rynku, ale coraz śmielej poczynają sobie rodzimi producenci.

Kraj, 24 października 2013

GfK Polonia wprowadza Media Efficiency Panel - badanie single source

Projekt będzie łączyć pomiar konsumpcji mediów z zakupami produktów FMCG.

Kraj, 22 października 2013

Miesięcznik "Handel" organizuje nowy konkurs, nagrodą główną - samochód

Rusza nowy konkurs organizowany przez VFP Communications.

Kraj, 14 października 2013

LG ma ponad 11 proc. rynku, a w smartfonach - ponad 17 proc.

Koreańska firma wprowadza na polski rynek nowe smartfony i tablety.

Kraj, 4 października 2013

Przybywa heavy-userów VoD

Atmedia prezentują wyniki badania "Siła uVODzenia II".

Kraj, 5 września 2013

Polacy kupują mniej energetyków

Według danych GfK Polonia na rynku notuje się 10,5-proc. spadek w ujęciu wartościowym w porównaniu z pierwszym półroczem roku ubiegłego.

Kraj, 2 lipca 2013

"Handel" najchętniej czytany przez detalistów

Instytut GfK Polonia zbadał dystrybucję, czytelnictwo i opinie o prasie handlowej.

Kraj, 26 czerwca 2013

Za miesiąc brief w przetargu PBI

Trwają przygotowania do wyboru realizatora badań polskiego internetu.

Kraj, 27 maja 2013

Siedmiu chętnych na badanie polskiego internetu

Do konkursu PBI zgłosiły się: Gemius, AGB Nielsen Media Research, Millward Brown, GfK Polonia, comScore, Interactive Research Center oraz Ipsos.

Kraj, 21 maja 2013

Sielicki i Krasińska w IRCenter

Firma badawcza ma nowego dyrektora ds. badań i szefa działu digital consumer insights.

Kraj, 24 kwietnia 2013

Piotr Czechowski z MEC na czele Primusa

Nowy dom mediowy w GroupM kompletuje zespół.

Kraj, 13 marca 2013

Polacy rzadko kupują żywność online

GfK Polonia zaprezentowała wyniki badania "Polska na widelcu - zwyczaje żywieniowe Polaków".

Kraj, 4 marca 2013

Elżbieta Gorajewska na czele OFBOR-u

Menedżerka była już prezesem tej organizacji w latach 2003-2005.

Przetargi, 15 lutego 2013

GfK wygrała przetarg Presspubliki

Instytut przeprowadzi dla tego zleceniodawcy badania polskiego biznesu - głównie MŚP.

Przetargi, 28 stycznia 2013

Presspublica przebada polski biznes

Wydawca rozpoczął przetarg na instytut badawczy, który zbada potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.

Kraj, 6 grudnia 2012

Cztery agencje wspierają launch Costa by Coffeeheaven

Grey Group, MediaCom, EMLab, Citybell Conuslting i Data Solutions pracują przy wprowadzeniu nowej marki.

Kraj, 29 października 2012

GfK Polonia negocjuje z operatorami w sprawie badania mobile

Firma badawcza traktuje Polskę jako kluczowy rynek dla projektu.

Kraj, 18 października 2012

Elżbieta Bujak kierownikiem zespołu w Ipsosie

Badaczka pokieruje jednym z czterech zespołów badań jakościowych.

Kraj, 8 października 2012

GfK Polonia zbada zachowania konsumentów w świecie mobilnym

Firma szykuje się do wprowadzenia badania GfK NIS.

Kraj, 26 września 2012

GfK poszerza panel

O 60 proc. wzrośnie liczba gospodarstw w panelu instytutu GfK Polonia.

Kraj, 20 września 2012

VoD rośnie w siłę

Atmedia oceniają, że internetowe VoD najpóźniej za dwa lata przerośnie kino w budżetach reklamowych.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Przemysław Baliński w MB SMG/KRC

Firma ma nowego badacza.

Kraj, 10 maja 2012

Barlinek kontynuuje proces odświeżania wizerunku marki

Wkrótce rusza z ogólnopolską kampanią.

Kraj, 7 maja 2012

Grupa PZU zaprezentuje "nowe PZU"

Nowe logo i komunikacja mają sprawić, że największy w kraju ubezpieczyciel unowocześni swój wizerunek.

Kraj, 6 marca 2012

GfK zbada dla TVP osobowości telewizyjne

Instytut wygrał przetarg nadawcy publicznego.

Artykuły weekendowe, 16 grudnia 2011

Badania dla farmacji mają się dobrze

Nowa ustawa refundacyjna nie powinna mieć wpływu na rynek usług badawczych dla sektora farmaceutycznego - uważa Mariusz Jędrzejewski, healthcare department director w GfK Polonia.

Kraj, 24 października 2011

Miesięcznik "Handel" przyznał swoje coroczne nagrody

Korony Handlu trafiły do sieci Rossmann, Browaru Ciechan oraz w ręce prezesa TZMO SA.

Kraj, 18 października 2011

Według PTBRiO kryzys wymusza zmiany w branży badawczej

Organizacja badaczy rynku i opinii opublikowała kolejny raport o wizerunku środowiska. W czasach spowolnienia gospodarczego spadły ceny, klienci mają nieco mniej zaufania do branży, zmieniła się charakterystyka zamawianych badań.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Lark chce namieszać na rynku tabletów w Polsce

Firma, która adresuje swoje produkty do mniej zamożnych klientów, liczy, że dzięki temu zdobędzie znaczący udział w rodzącym się u nas rynku tabletów.

Artykuły weekendowe, 12 sierpnia 2011

Polacy myją ręce po wyjściu z toalety

Pamiętają też o opuszczaniu deski klozetowej i myciu rąk po zabawie ze zwierzętami - wynika z badań TNS OBOP zrealizowanych dla marki Domestos, należącej do Unilever Polska.