M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GfK (firma)"

Kraj, 26 marca 2015

Rośnie rynek makaronów specjalnych

W ub.r. rynek makaronów w Polsce zanotował 2-procentowy wzrost ilościowy. Marki własne rosną w siłę - wynika z danych GfK.

Zagranica, 5 marca 2015

Po tabletach przychodzi moda na smartwatche

GfK przewiduje, że w tym roku sprzedaż smartwatchów wzrośnie nawet o 85 proc.

Kraj, 20 listopada 2014

Jutro startuje kampania reklamowa Henryka Kani

Producent wędlin chce umocnić swoją pozycję i zachęcić Polaków do sięgania po paczkowane wędliny. Za kreację działań odpowiada agencja Grandes Kochonos. Spółka opublikowała także swoje wyniki finansowe - przychody po trzecim kwartale br. wyniosły 644,3 mln zł.

Kraj, 21 października 2014

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

Kraj, 26 czerwca 2014

Krajowy rynek soków, nektarów i napojów niegazowanych nieznacznie wzrósł

Od kwietnia ubiegłego roku do marca 2014 wielkość zakupów kategorii wyrażona w litrach wyniosła 960 mln.

Kraj, 25 czerwca 2014

Rynek produktów do opalania notuje spadki

Według badań GfK obecnie segment jest wart 77 mln zł, a konsumenci najchętniej wybierają produkty markowe.

Kraj, 15 maja 2014

GfK: lekki spadek rynku wody

Polacy wciąż chętniej w tej kategorii wybierają produkty markowe.

Kraj, 7 kwietnia 2014

Największa kampania kabanosów Tarczyński

Komunikacja będzie realizowana do drugiej połowy maja.

Kraj, 7 kwietnia 2014

TVP tłumaczy zmianę grupy rozliczeniowej

Zmiany demograficzne głównym powodem wprowadzenia grupy 16-59 lat.

Kraj, 14 marca 2014

Tarczyński wprowadza nowy przekąskowy format Kabanosów Extra

Będą także innowacje smakowe.

Kraj, 22 stycznia 2014

Polskie Badania Internetu ruszą w lutym z konkursem ofert

Spółka szuka wykonawcy badania.

Kraj, 4 września 2013

Brief na badania PBI ma być gotowy w październiku

Udziałowcy wciąż pracują nad założeniami badania.

Kraj, 24 października 2012

GfK bada przełożenie relacji międzyludzkich na więź z marką

Nowa ilościowa metoda badawcza ma skuteczniej docierać do ukrytych motywacji konsumentów.

Zagranica, 14 czerwca 2012

Rosyjski portal społecznościowy W Kontakcie większy od FB

Rosja jest jednym z nielicznych krajów, gdzie lokalny portal społecznościowy W Kontakcie udanie rywalizuje z Facebookiem i jest zdecydowanym liderem rynku.

Kraj, 12 kwietnia 2012

L'Oreal wchodzi w nowy segment

Polska jest pierwszym rynkiem, na którym pojawiły się wody po goleniu L'Oreal.

Kraj, 30 listopada 2011

Samsung sprzedaje coraz więcej Smart TV

Jak wynika z danych producenta na podstawie GfK, marketer jest liderem w sprzedaży telewizorów z funkcją Smart TV. Aplikacja Ipli jest popularniejsza od YouTube.

Zagranica, 29 listopada 2011

Lojalni wobec iPhone'a

Marka telefonu Apple ma największy poziom lojalności.

Zagranica, 24 listopada 2011

TV i internet w tym samym czasie

Niemieccy konsumenci oglądają TV i surfują po sieci jednocześnie.

Kraj, 19 września 2011

Raport "Męskość 2011" dla marketerów i kreatywnych

Raport zawiera rekomendacje dotyczące komunikacji marketingowej, wykorzystującej wizerunek mężczyzn i motywy męskości. Łączy informacje zebrane za pomocą analizy semiotycznej, analizy ukrytych metafor oraz obserwacji etnograficznych. Jego koszt, wraz z jednodniowym warsztatem, wynosi 35 tys. zł.

Kraj, 17 sierpnia 2011

Mastercook nietypowo promuje AGD

Firma wspólnie ze znanym kucharzem otworzyła studio kulinarne.

Artykuły weekendowe, 22 lipca 2011

Według GfK jest nadzieja na ożywienie gospodarcze w Europie

Po raz pierwszy od początku kryzysu finansowego i gospodarczego, pomimo niepewności powodowanej dyskusjami na temat pakietu reform dla Grecji, nastroje konsumenckie w wielu państwach Unii Europejskiej zaczynają się poprawiać. Jest to jeden z głównych wniosków badania GfK Consumer Climate Europe.

Kraj, 24 marca 2011

Elżbieta Marciniak w zespole obsługi klienta TNS Pentor

Wcześniej pracowała m.in. w ACNielsen.

Kraj, 19 stycznia 2011

Kanały tematyczne odpowiadają na precyzyjne potrzeby

At Media i instytut GfK Polonia zaprezentowały wyniki najnowszych badań widowni.

Kraj, 9 listopada 2010

Bogdan Rowiński, dyr. obsługi klienta, odchodzi ze Stroera

Wieloletni menedżer firmy reklamy zewnętrznej Stroer stawia teraz na własne projekty naukowe i doradcze.

Zagranica, 29 września 2010

Sprzedaż wielokanałowa rośnie

Detaliści w Niemczech powinni zwracać większą uwagę na to, jak konsumenci poszukują informacji o produktach i w jaki sposób je kupują.

Kraj, 9 września 2010

Payback po roku ma 6,5 mln aktywnych kart

Operator programu lojalnościowego zapowiada pozyskanie kolejnych partnerów.

Kraj, 9 sierpnia 2010

GfK: skanery zamiast dzienniczków

Konsumenci w Panelu Gospodarstw Domowych będą skanowali kody kreskowe.

Kraj, 23 lipca 2010

GfK wprowadza zmiany do CPC Volumetric

Narzędzie badawcze ma pozwalać określić potencjał rynkowy produktu w niemal każdej fazie jego rozwoju.

Zagranica, 17 czerwca 2010

Francuzi wydają coraz więcej na VoD

Szacuje się że wydatki na video on demand osiągną w tym roku we Francji poziom 150 mln euro.

Zagranica, 10 czerwca 2010

Zaufanie wśród konsumentów w Europie rośnie

Z badań firmy GfK wynika, że wskaźnik zaufania oraz siła zakupowa konsumentów na rynkach europejskich rosną.

Kraj, 10 czerwca 2010

GfK analizuje potencjał grupy 60+

Wyniki badań dowodzą, że Silver Group to klienci, którzy starannie planują wydatki i kupują sprawdzone produkty. Ponadto według GfK to grupa, która ma potencjał i należy o niej pamiętać.

Zagranica, 1 czerwca 2010

Niemcy zaczynają myśleć inaczej

Z badań GfK wynika, że większość niemieckich marketerów zamierza w tym roku zwiększyć inwestycje na działania w nowych mediach.

Przetargi, 21 maja 2010

Gemius walczy o rynek w Holandii

Gemius SA bierze udział w przetargu na realizację badań internetu w Holandii. Rywalizuje z: GfK, Nielsenem i comScore.

Kraj, 12 maja 2010

GfK implementuje badania mediów cyfrowych

GfK inwestuje w nowe technologie badawcze poświęcone mediom cyfrowym. Nowe rozwiązania będą również proponowane na rynku polskim.

Zagranica, 9 kwietnia 2010

GfK ma menedżera od trendów

Joe Staton zajmie się identyfikacją konsumenckich trendów w skali globu.

Zagranica, 7 kwietnia 2010

Coraz więcej Niemców kupuje online

Niemcy przekonują się do e-commerce, na czym najwięcej zyskuje na tym rynku eBay.

Zagranica, 6 kwietnia 2010

W USA wciąż pesymistycznie

Według GfK konsumenci w USA wciąż ograniczają wydatki.

Zagranica, 15 marca 2010

Ipsos wspólnie z GfK zmierzą słuchalność radia na Węgrzech

Ipsos i GfK wprowadziły nowy, wspólny system pomiaru słuchalności radia na Węgrzech. Węgierskie Stowarzyszenie Domów Mediowych (MAKSZ) zadeklarowało wsparcie dla...

Zagranica, 9 marca 2010

Niemiecki rynek e-commerce w 2009 roku urósł o 14 proc.

Sprzedaż detaliczna przez internet w Niemczech wzrosła pomimo kryzysu - wynika z badania WebScope zrealizowanego przez firmę GfK. Według zebranych...

Zagranica, 28 grudnia 2009

Według GfK niemieccy konsumenci nadal ostrożni w zakupach

Niemieccy konsumenci ostrożnie wydają pieniądze i wszystko wskazuje na to, że w przyszłym roku warunki dla handlowców niewiele się poprawią...

Zagranica, 3 kwietnia 2009

Ponure nastroje i prognozy konsumenckie w Niemczech

Niemieckie firmy badawcze i organizacje branżowe zgodnie potwierdzają pogorszenie nastrojów konsumenckich w Niemczech. Według Federal Statistic Office sprzedaż detaliczna w...

Zagranica, 24 lutego 2009

JP Morgan: wydatki na reklamę w komórkach w USA wzrosną dwukrotnie do 2010 r.

JP Morgan przewiduje, że wydatki na reklamę w telefonii komórkowej w Stanach Zjednoczonych podwoją się do 2010 r. Reklamy tekstowe...

Zagranica, 5 lutego 2009

GfK i Apax zainteresowane zakupem Synovate

Prywatny fundusz Apax i niemiecka firma badań rynkowych GfK są zainteresowane zakupem firmy badawczej Synovate należącej do grupy Aegis. O...

Zagranica, 6 stycznia 2009

Aegis rozważa sprzedaż firmy badawczej Synovate

Aegis może sprzedać firmę badawczą Synovate. Holding w tym celu skontaktował się z bankiem Merrill Lynch, aby ten poprowadził ewentualną...

Zagranica, 2 grudnia 2008

TNS wygrał przetarg Komisji i Parlamentu Europejskiego

Sieć firm badawczych TNS wygrała przetarg na obsługę projektów badawczych Komisji Europejskiej i Parlamentu Europejskiego. Chodzi o realizację badań jakościowych,...

Przetargi, 21 października 2008

Gemius wygrał przetarg na badania internetu na Ukrainie

Firma badawcza Gemius wygrała przetarg na dostawę badań internetu na Ukrainie. Badanie Gemius Audience stanie się standardem pomiaru oglądalności witryn...

Zagranica, 29 września 2008

Niemcy najlepszą marką wśród państw świata

Według najnowszego raportu Anholt-GfK Roper Nations Brand Index najlepszym brandem wśród państw są Niemcy. W gronie 50 krajów nasi zachodni...

Zagranica, 25 września 2008

Komisja Europejska może utrudnić WPP przejęcie TNS

Komisja Europejska zapowiedziała, że WPP Group będzie musiała sprzedać część firm zajmujących się pomiarem widowni telewizyjnych, jeżeli poważnie myśli o...

Zagranica, 2 września 2008

WPP przedłuża podanie ostatecznej decyzji w sprawie zakupu TNS

WPP Group przedłuża o dwa tygodnie termin upublicznienia ostatecznej decyzji w prawie zakupu firmy TNS za 1,1 mld funtów po...

Zagranica, 28 sierpnia 2008

Mariażu GfK i TNS jednak nie będzie?

Niemiecka sieć badawcza GfK zakończyła rozmowy na temat zakupu brytyjskiej firmy badawczej TNS. TNS podało w komunikacie, że po czterech...