M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gigaboard Polska (firma)"

Kraj, 8 maja 2015

Magdalena Wyszomirska dołącza do zespołu Synergic

Specjalistka od reklamy wielkoformatowej z Gigaboard Polska zmienia firmę.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 4 września 2012

Zmiany w Ad i Media

Krzysztof Zwierzyński udziałowcem spółki.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 1 czerwca 2011

Były szef biura reklamy Wydawnictwa Przekrój w Gigaboardzie

Grzegorz Wilczek został dyrektorem sprzedaży w firmie reklamy out-of-home. Do zespołu dołączył również Mariusz Twardowski jako new business manager.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 11 maja 2010

Z Hatora do Gigaboard

Robert Górski w zespole sprzedaży Gigaboard Polska.

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 18 czerwca 2009

Streetcom zatrudnia new business managerów; wzmacnia client service

Izabela Karpińska i Agnieszka Łysoń objęły stanowiska new business managerów w agencji Streetcom specjalizującej się w marketingu rekomendacji konsumenckich. Są...

Kraj, 22 października 2008

W III kwartale na outdoor wydano 158,6 mln zł

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej (bez wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej) w Polsce wyniosła w III kwartale br....

Kraj, 3 września 2008

Marka Troll reklamuje się w Krakowie

Należąca do spółki Redan marka odzieżowa Troll rozpoczęła jesienno-zimową kampanię reklamową na rynku krakowskim. Działania obejmują galerie handlowe, w których...

Kraj, 2 lipca 2008

Projekt "żywy outdoor" Carlsberga był inspirowany reklamą Adidasa

Carslberg Polska przyznaje, że projekt "żywy outdoor" był inspirowany reklamą Adidasa. Chodzi o projekt realizowany podczas Euro 2008. Na warszawskim...

Kraj, 10 czerwca 2008

Carlsberg inwestuje w boisko na ścianie hotelu Metropol

Browar Carlsberg organizuję niestandardową akcję we współpracy z Gigaboard Polska, firmą reklamy zewnętrznej, oraz New Look Advertising, firmą specjalizującą się...

Kraj, 9 czerwca 2008

Robert Podsiadło dyrektorem operacyjnym w Gigaboard Polska

Robert Podsiadło został dyrektorem operacyjnym w Gigaboard Polska, firmie reklamy wielkoformatowej. To nowo utworzone stanowisko. Zajmie się działem rozwoju i...

Kraj, 9 maja 2008

Piotr Pająk został menedżerem w Brand Avenue

Do zespołu menedżerskiego firmy reklamy zewnętrznej Brand Avenue dołączył Piotr Pająk. Zajmie się działem rozwoju i eksploatacji. Pająk pracował ostatnio...

Przetargi, 14 marca 2008

Clear Channel Poland wygrała przetarg na lotnisko Balice

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland będzie zarządzać powierzchniami reklamowymi na terenie lotniska Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II...

Kraj, 15 lutego 2008

O 10 proc. zmniejszyła się w ub.r. liczba standardowych frontlightów - dane IGRZ

Łączna liczba nośników reklamy zewnętrznej wyniosła w ub.r. 114 504 szt. - wynika z zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ)....

Kraj, 12 lutego 2008

Joanna Hutnik szefem działu Mega Format w CAM Media

Joanna Hutnik została szefem działu Mega Format w agencji CAM Media specjalizującej się m.in. w działaniach ambientmediowych i reklamie tranzytowej....

Kraj, 5 lutego 2008

Karolina Czarnecka-Dworak PR & sales managerem Gigaboard

Karolina Czarnecka-Dworak objęła stanowisko PR & sales managera w Gigaboard Polska, firmie specjalizującej się w reklamie wielkoformatowej i w centrach...

Kraj, 4 lutego 2008

Gigaboard ma wyłączność na nośniki reklamowe w stołecznej Promenadzie

Gigaboard Polska, firma reklamy wielkoformatowej, jest wyłącznym dostawcą nośników reklamowych w Centrum Handlowo-Rozrywkowym "Promenada" w Warszawie. Firma podpisała długoterminową umowę...

Kraj, 25 stycznia 2008

Piotr Pająk odchodzi ze Stroera

Piotr Pająk, który zajmował się akwizycją powierzchni wielkoformatowych, odszedł ze Stroera. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Stroer nie...

Kraj, 24 stycznia 2008

Outdoor odnotował ok. 20-proc. wzrost przychodów w 2007 r.

Według raportu opublikowanego przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce (bez wydatków w reklamie...

Kraj, 10 sierpnia 2007

Juliusz Krysiak zakłada firmę Flaming Advertising, brokera OOH

Juliusz Krysiak zakłada Flaming Advertising, firmę pośredniczącą w planowaniu i zakupie kampanii na niestandardowych nośnikach reklamy zewnętrznej (out of home)....

Kraj, 27 marca 2007

Clear Channel rozbudowuje ofertę w segmencie super premium

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, rozbudowuje sieć backlite'ów 8x4 i oferuje wielkoformatowe powierzchnie reklamowe. W portfelu backlite'ów ma już...

Kraj, 10 listopada 2006

Złote Tarasy szukają agencji do obsługi powierzchni reklamowej

Złote Tarasy organizują przetarg na obsługę indoorowej powierzchni reklamowej. Wybrana firma będzie sprzedawała kampanie na nośnikach zlokalizowanych w jednej z...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Piotr Pająk z zewnętrzną firmą obsłużą niestandardowe kampanie Stroera

Piotr Pająk i zewnętrzna firma przez niego kierowana mają obsługiwać klientów Stroera w zakresie niestandardowych kampanii outdoorowych i wielkiego formatu....

Kraj, 7 sierpnia 2006

Piotr Pająk z Gigaboard przejdzie do Stroera

Piotr Pająk, dyrektor ds. rozwoju Gigaboard Polska, rozstaje się z firmą. Według nieoficjalnych źródeł ma przejść do Stroera. Piotr Pająk...

Kraj, 20 lipca 2006

Reklama zewnętrzna odnotowała 17-proc. wzrost przychodów

Według danych zebranych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży wyniosła w drugim kwartale 2006 roku 152,4 mln zł...

Kraj, 4 lipca 2006

Gigaboard realizuje pierwszą akcję ambientową dla UIP

United International Pictures (UIP), dystrybutor filmowy, reklamuje w niestandardowy sposób film "Skok przez płot" na bocznej ścianie warszawskiego hotelu Metropol....

Kraj, 7 grudnia 2005

Michał Marszałek zostanie dyrektorem sprzedaży Gigaboard Polska

Michał Marszałek, dotychczas new business director w domu mediowym Initiative Warszawa, obejmie 1 stycznia 2006 r. stanowisko dyrektora sprzedaży w...

Kraj, 19 października 2005

III kwartał 2005 r. o prawie 30 proc. lepszy niż III kwartał 2004 wg raportu IGRZ

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane o wielkości sprzedaży za III kwartał br. Z wynikiem 121 mln zł trzeci...

Kraj, 9 września 2005

Gigaboard przygotował kampanię wielkoformatową Centralwings

Ruszyła kampania wielkoformatowa linii lotniczych Centralwings przygotowana przez firmę Gigaboard Polska. Zasięg promocji obejmuje Warszawę, Katowice i Kraków; suma wykorzystanych...

Kraj, 18 lipca 2005

Według IGRZ wpływy outdooru wzrosły w I półroczu br. o 21 proc.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała dane dotyczące wielkości sprzedaży branży w pierwszym półroczu 2005 r. W tym okresie wydatki...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Magdziak dołączył do rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Andrzej Magdziak, prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland, został nowym członkiem rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). Jest...

Kraj, 7 kwietnia 2005

IGRZ i Media Point przygotowały akcję społeczną ku czci Jana Pawła II

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) podjęła decyzję o realizacji kampanii społecznej związanej ze śmiercią papieża Jana Pawła II. W Warszawie...

Kraj, 25 stycznia 2005

Według IGRZ wydatki na outdoor wyniosły w ub.r. blisko 376 mln zł

Według danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce wyniosła w okresie całego 2004 roku...

Kraj, 25 października 2004

Bremex Polska debiutuje jako broker reklamy wielkoformatowej

Na początku listopada br. rozpocznie działalność firma Bremex Polska, która będzie brokerem reklamy wielkoformatowej. W swojej ofercie będzie miała również...

Kraj, 16 lipca 2004

Firmy reklamy zewnętrznej odnotowały w 2004 r. wzrost netto o 20 proc.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała dane dotyczące wielkości sprzedaży tej branży w pierwszym półroczu 2004 r. Przychody netto w...

Kraj, 14 lipca 2004

Raport IGRZ wykazał diametralne różnice z danymi Media Watch

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała pierwszy raport o wielkości sprzedaży firm reklamy zewnętrznej w roku 2003. Według zebranych informacji...

Kraj, 4 września 2003

IGRZ przygotowuje ostateczny kształt raportu ilościowego

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) prowadzi prace nad ostatecznym kształtem raportu ilościowego, podstawowego narzędzia opisu polskiego rynku reklamy outdoorowej. We...

Kraj, 16 kwietnia 2003

Gigaboard Polska rozpoczyna inwestycje w sieć nośników typu backlight

Firma reklamy zewnętrznej Gigaboard Polska zdecydowała się na rozpoczęcie inwestycji w sieć nośników typu backlight o nazwie SuperBacklite32+ (format 8x4...

Kraj, 17 maja 2002

Grupa Outdoor rozpocznie poszukiwania inwestora finansowego

Na wczorajszym walnym zebraniu udziałowców firmy reklamy zewnętrznej Outdoor Promocja Plakatu, wiodącej spółki Grupy Outdoor (w jej skład wchodzą także...