M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gillette (marka)"

Zagranica, 20 września 2016

Gillette przez trzy lata globalnym sponsorem FC Barcelony

Neymar Jr., Andrés Iniesta, Luis Suárez, Jordi Alba i Ter Stegen w nowym spocie reklamowym marki.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 21 lipca 2016

Unilever przejmuje One Dollar Shave Club

Najbardziej znany klub oferujący produkty do golenia na zasadach subskrypcji zmienia właściciela.

Przetargi, 7 lipca 2016

Hypermedia wygrywa budżet Gillette na 25 rynkach

W przetargu Hypermedia wygrała z globalną agencją kreatywną P&G Possible Worldwide.

Kraj, 21 czerwca 2016

Robert Lewandowski przedłużył współpracę z Gillette

Piłkarska komunikacja obejmie linie produktów Fusion, Mach3 i Blue3.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Carat wmacnia client service

Osiem nowych osób zaczyna pracę w domu z grupy Dentsu.

Zagranica, 23 lutego 2016

P&G prawdopodobnie przekaże skonsolidowany budżet Fairy do Publicisu

Publicis Worldwide prawdopodobnie przejmie całościową globalną obsługę Fairy.

Zagranica, 15 stycznia 2016

P&G ogłasza przetarg na obsługę kreatywną marki Fairy

W rezultacie Publicis i Grey, dotychczas obsługujące markę, będą musiały zawalczyć w przetargu.

Kraj, 14 października 2015

Anna Lewandowska ambasadorką kampanii Gillette

Startuje polska odsłona kampanii marki z portfolio P&G przeciwko stereotypizacji kobiet.

Zagranica, 24 czerwca 2015

Wysyłkowa sprzedaż maszynek odbiera coraz więcej Gillette

W USA w ciągu roku wartość sprzedaży maszynek do golenia w subskrypcji online wzrosła dwukrotnie.

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Kraj, 13 maja 2015

Robert Lewandowski jako marka

Change i Value Media kreują markę RL dla znanego piłkarza.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Saatchi & Saatchi wzmacnia dział kreacji

Marta Hermanowicz objęła stanowisko senior copywritera.

Kraj, 2 października 2014

Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w centrali Carlsberga

Będzie odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki.

Zagranica, 5 września 2014

Maszynki Gillette jako młotki w fortepianie

Wystartowała kampania maszynek do golenia, które polecają się melomanom.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Zmiany w dziale kreacji agencji.

Kraj, 5 marca 2014

Messi w reklamie Lay's [wideo]

Rozpoczyna się wsparcie reklamowe marki z portfolio PepsiCo.

Kraj, 24 lutego 2014

Robert Lewandowski ponownie twarzą Coca-Cola Cup

Wizerunek reprezentanta Polski będzie wykorzystywany przy promocji imprezy.

Kraj, 4 lutego 2014

Messi ambasadorem Gillette

Marka rozpoczyna kampanię "Inner Steel".

Kraj, 8 stycznia 2014

"Dziękuję ci, mamo" P&G wkracza w e-commerce

Kolejny projekt e-commerce potentata FMCG.

Kraj, 3 stycznia 2014

Historie trzech twardzieli w kampanii Gillette [wideo]

Tym razem w filmach wystąpili ludzie wybrani przez internautów.

Kraj, 23 grudnia 2013

P&G w Strefie Marek Allegro

Konsumenci mogą kupić przed świętami produkty koncernu w portalu aukcyjnym.

Kraj, 11 grudnia 2013

Grey Group obsłuży w Polsce Gillette

Należąca do P&G marka w wyniku globalnego przetargu po 80 latach rozstała się z BBDO.

Zagranica, 29 października 2013

P&G startuje z kampanią "Dziękuję mamo" [wideo]

Marketer rusza z komunikacją związaną z igrzyskami w Soczi.

Kraj, 1 października 2013

Gillette rzuca wyzwanie w Facebooku

Akcja ma na celu sprawdzenie, czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach.

Zagranica, 22 sierpnia 2013

Gillette Blue nowym "miliardowym" brandem P&G

Marka maszynek do golenia przeznaczona na rynki rozwijające się dołączyła do elitarnego klubu.

Zagranica, 21 sierpnia 2013

Gillette na ringu

W najnowszej, animowanej kampanii swojego produktu Gillette nawiązuje do walk UPC w Brazylii, które sponsoruje.

Kraj, 17 lipca 2013

Procter & Gamble likwiduje część serwisów brandowych w internecie

Marketer dokonał przeglądu swoich działań digital.

Przetargi, 14 maja 2013

Hypermedia Isobar wygrywa Gillette

Przetarg dotyczył obsługi marki w Europie Środkowej.

Zagranica, 12 kwietnia 2013

Asda i P&G we wspólnej kampanii

Marketerzy inwestują w kraje rozwijające się.

Kraj, 20 marca 2013

Kolejna marka P&G obsługiwana przez 24/7PR

Agencja zajmie się projektami marki Ariel.

Kraj, 5 marca 2013

Andrzej Białasiewicz marketerem Carlsberga w Azji

Współtwórca sukcesów Tyskiego, Lecha i Żubra po 11 latach odchodzi z Kompanii Piwowarskiej.

Zagranica, 6 lutego 2013

Nowy produkt Axe Unilevera

Unilever wprowadza w USA maszynki do golenia Axe.

Kraj, 29 stycznia 2013

Izabela Iwaniak account directorem w Interactive Solutions

Agencja reorganizuje team obsługi P&G.

Zagranica, 21 listopada 2012

P&G w przededniu pięcioletniej rewolucji

Koncern Procter & Gamble zapowiedział na przestrzeni najbliższych pięciu lat potrojenie liczby launchów innowacyjnych produktów.

Zagranica, 25 września 2012

BBDO traci i odzyskuje klientów

Po stracie kontraktu z Gillette agencja z Omnicom Group w USA odzyskała swojego starego klienta, którym jest Visa.

Kraj, 21 września 2012

Strategiczna współpraca Gillette i YouTube

Marka P&G będzie głównym sponsorem treści piłkarskich w portalu. Trwają starania o materiały wideo z polskiej ligi.

Zagranica, 25 lipca 2012

Gillette rozpoczyna kampanię przed igrzyskami

Marka Procter & Gamble prowadzi pełne rozmachu działania outdoorowe.

Kraj, 24 lipca 2012

Gillette startuje z e-commerce

Marka z portfolio Procter & Gamble umożliwia zakupy wszystkich produktów przez internet.

Kraj, 13 czerwca 2012

Mural z Robertem Lewandowskim dla P&G

P&G zdecydował się na ciekawą promocję marki Gillette.

Kraj, 26 stycznia 2012

Wyjaśnienie: Inni autorzy kampanii Gillette

MediaCom i Interactive Solutions współautorami strategii kampanii Gillette.

Kraj, 23 stycznia 2012

Gillette wciąga na wyższą półkę

Pierwsze efekty współpracy marki z reprezentantem Polski.

Zagranica, 16 stycznia 2012

P&G na rzecz sportu dla młodych

Procter & Gamble zamierza wygenerować w tym roku 5 mln dol. ze sprzedaży swoich kluczowych marek, które przeznaczy na rozwój programów sportowych dla młodzieży.

Kraj, 22 grudnia 2011

Z Accenture do Astoria Avenue

Jannis Koasidis obejmie stanowisko head of interactive.

Kraj, 21 grudnia 2011

P&G poprowadzi do sklepu

Marketer chce sugerować internautom sklepy ze swoimi produktami.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Sportowi ambasadorzy marek P&G

Procter & Gamble nominował 11 brytyjskich sportowców, którzy wezmą udział w igrzyskach olimpijskich i igrzyskach paraolimpijskich w Londynie w 2012 r., na ambasadorów swoich produktów, w tym Gillette, Olay i Ariela.

Kraj, 30 listopada 2011

Maria Żarnecka w zespole Ars Thanea

Odpowiada za obsługę projektów dla Nutricii.

Kraj, 10 listopada 2011

Robert Lewandowski ambasadorem marki Gillette

Piłkarz będzie reklamował maszynki z najnowszej serii Gillette.

Kraj, 10 listopada 2011

Interactive Solutions otwiera oddział w Budapeszcie

Na początku 2012 roku agencja otworzy pierwsze biuro za granicą.