M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gillette (marka)"

Kraj, 14 października 2015

Anna Lewandowska ambasadorką kampanii Gillette

Startuje polska odsłona kampanii marki z portfolio P&G przeciwko stereotypizacji kobiet.

Zagranica, 24 czerwca 2015

Wysyłkowa sprzedaż maszynek odbiera coraz więcej Gillette

W USA w ciągu roku wartość sprzedaży maszynek do golenia w subskrypcji online wzrosła dwukrotnie.

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Kraj, 13 maja 2015

Robert Lewandowski jako marka

Change i Value Media kreują markę RL dla znanego piłkarza.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Saatchi & Saatchi wzmacnia dział kreacji

Marta Hermanowicz objęła stanowisko senior copywritera.

Kraj, 2 października 2014

Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w centrali Carlsberga

Będzie odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki.

Zagranica, 5 września 2014

Maszynki Gillette jako młotki w fortepianie

Wystartowała kampania maszynek do golenia, które polecają się melomanom.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Zmiany w dziale kreacji agencji.

Kraj, 5 marca 2014

Messi w reklamie Lay's [wideo]

Rozpoczyna się wsparcie reklamowe marki z portfolio PepsiCo.

Kraj, 24 lutego 2014

Robert Lewandowski ponownie twarzą Coca-Cola Cup

Wizerunek reprezentanta Polski będzie wykorzystywany przy promocji imprezy.

Kraj, 4 lutego 2014

Messi ambasadorem Gillette

Marka rozpoczyna kampanię "Inner Steel".

Kraj, 8 stycznia 2014

"Dziękuję ci, mamo" P&G wkracza w e-commerce

Kolejny projekt e-commerce potentata FMCG.

Kraj, 3 stycznia 2014

Historie trzech twardzieli w kampanii Gillette [wideo]

Tym razem w filmach wystąpili ludzie wybrani przez internautów.

Kraj, 23 grudnia 2013

P&G w Strefie Marek Allegro

Konsumenci mogą kupić przed świętami produkty koncernu w portalu aukcyjnym.

Kraj, 11 grudnia 2013

Grey Group obsłuży w Polsce Gillette

Należąca do P&G marka w wyniku globalnego przetargu po 80 latach rozstała się z BBDO.

Zagranica, 29 października 2013

P&G startuje z kampanią "Dziękuję mamo" [wideo]

Marketer rusza z komunikacją związaną z igrzyskami w Soczi.

Kraj, 1 października 2013

Gillette rzuca wyzwanie w Facebooku

Akcja ma na celu sprawdzenie, czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach.

Zagranica, 22 sierpnia 2013

Gillette Blue nowym "miliardowym" brandem P&G

Marka maszynek do golenia przeznaczona na rynki rozwijające się dołączyła do elitarnego klubu.

Zagranica, 21 sierpnia 2013

Gillette na ringu

W najnowszej, animowanej kampanii swojego produktu Gillette nawiązuje do walk UPC w Brazylii, które sponsoruje.

Kraj, 17 lipca 2013

Procter & Gamble likwiduje część serwisów brandowych w internecie

Marketer dokonał przeglądu swoich działań digital.

Przetargi, 14 maja 2013

Hypermedia Isobar wygrywa Gillette

Przetarg dotyczył obsługi marki w Europie Środkowej.

Zagranica, 12 kwietnia 2013

Asda i P&G we wspólnej kampanii

Marketerzy inwestują w kraje rozwijające się.

Kraj, 20 marca 2013

Kolejna marka P&G obsługiwana przez 24/7PR

Agencja zajmie się projektami marki Ariel.

Kraj, 5 marca 2013

Andrzej Białasiewicz marketerem Carlsberga w Azji

Współtwórca sukcesów Tyskiego, Lecha i Żubra po 11 latach odchodzi z Kompanii Piwowarskiej.

Zagranica, 6 lutego 2013

Nowy produkt Axe Unilevera

Unilever wprowadza w USA maszynki do golenia Axe.

Kraj, 29 stycznia 2013

Izabela Iwaniak account directorem w Interactive Solutions

Agencja reorganizuje team obsługi P&G.

Zagranica, 21 listopada 2012

P&G w przededniu pięcioletniej rewolucji

Koncern Procter & Gamble zapowiedział na przestrzeni najbliższych pięciu lat potrojenie liczby launchów innowacyjnych produktów.

Zagranica, 25 września 2012

BBDO traci i odzyskuje klientów

Po stracie kontraktu z Gillette agencja z Omnicom Group w USA odzyskała swojego starego klienta, którym jest Visa.

Kraj, 21 września 2012

Strategiczna współpraca Gillette i YouTube

Marka P&G będzie głównym sponsorem treści piłkarskich w portalu. Trwają starania o materiały wideo z polskiej ligi.

Zagranica, 25 lipca 2012

Gillette rozpoczyna kampanię przed igrzyskami

Marka Procter & Gamble prowadzi pełne rozmachu działania outdoorowe.

Kraj, 24 lipca 2012

Gillette startuje z e-commerce

Marka z portfolio Procter & Gamble umożliwia zakupy wszystkich produktów przez internet.

Kraj, 13 czerwca 2012

Mural z Robertem Lewandowskim dla P&G

P&G zdecydował się na ciekawą promocję marki Gillette.

Kraj, 26 stycznia 2012

Wyjaśnienie: Inni autorzy kampanii Gillette

MediaCom i Interactive Solutions współautorami strategii kampanii Gillette.

Kraj, 23 stycznia 2012

Gillette wciąga na wyższą półkę

Pierwsze efekty współpracy marki z reprezentantem Polski.

Zagranica, 16 stycznia 2012

P&G na rzecz sportu dla młodych

Procter & Gamble zamierza wygenerować w tym roku 5 mln dol. ze sprzedaży swoich kluczowych marek, które przeznaczy na rozwój programów sportowych dla młodzieży.

Kraj, 22 grudnia 2011

Z Accenture do Astoria Avenue

Jannis Koasidis obejmie stanowisko head of interactive.

Kraj, 21 grudnia 2011

P&G poprowadzi do sklepu

Marketer chce sugerować internautom sklepy ze swoimi produktami.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Sportowi ambasadorzy marek P&G

Procter & Gamble nominował 11 brytyjskich sportowców, którzy wezmą udział w igrzyskach olimpijskich i igrzyskach paraolimpijskich w Londynie w 2012 r., na ambasadorów swoich produktów, w tym Gillette, Olay i Ariela.

Kraj, 30 listopada 2011

Maria Żarnecka w zespole Ars Thanea

Odpowiada za obsługę projektów dla Nutricii.

Kraj, 10 listopada 2011

Robert Lewandowski ambasadorem marki Gillette

Piłkarz będzie reklamował maszynki z najnowszej serii Gillette.

Kraj, 10 listopada 2011

Interactive Solutions otwiera oddział w Budapeszcie

Na początku 2012 roku agencja otworzy pierwsze biuro za granicą.

Kraj, 8 listopada 2011

Olay i e-commerce

Pierwsza marka P&G wdrożyła rozwiązanie ułatwiające zakupy online.

Przetargi, 10 października 2011

Interactive Solutions ponownie z Gillette

Agencja Interactive Solutions po wygranej w przetargu kontynuuje obsługę marki Gillette na polskim rynku.

Kraj, 23 sierpnia 2011

P&G linkuje do e-commerce

Internauci będą mogli łatwo kupić produkty marketera online.

Kraj, 22 sierpnia 2011

Ewa Jarosławska zmienia kompetencje w P&G

Odpowiada za Pampersa na rynkach Europy Środkowej.

Zagranica, 11 sierpnia 2011

Tiger Woods stracił kontrakt z Tag Heuer

Umowa sponsoringowa była warta 10 mln dol.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

P&G zwiększył wydatki na marketing

Mimo większych przychodów ze sprzedaży zysk netto koncernu był niższy o 7 proc., za to znacznie zwiększono inwestycje w reklamę.

Zagranica, 12 lipca 2011

Federer wciąż najlepszym tenisowym ambasadorem marek

Pomimo porażki w ćwierćfinale ostatniego turnieju na Wimbledonie szwajcarski tenisista wciąż jest dobrze postrzegany przez konsumentów.

Kraj, 12 lipca 2011

Interactive Solutions myśli o Budapeszcie

W związku ze zmianami w P&G agencja planuje utworzenie zagranicznego biura.