M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (firma)"

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Kraj, 7 stycznia 2015

Do listopada ub.r. na leki OTC Polacy wydali 6,73 mld zł

Lider sprzedaży - Aflofarm - urósł wartościowo o ponad 20 proc.

Kraj, 4 czerwca 2014

Tomasz Modzelewski nowym prezesem Zelmer Polska

W dniu 1 czerwca Tomasz Modzelewski, pełniący ostatnio funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing oraz prezesa spółki zależnej Zelmer Market Sp. z o.o., oficjalnie przejął obowiązki prezesa firmy Zelmer. Zastąpił Janusza Płocicę, który po 9 latach odszedł z firmy.

Kraj, 17 marca 2014

GSK wycofuje niektóre partie Rutinoscorbinu, wstrzymuje kampanie

GlaxoSmithKline tymczasowo wstrzymuje aktywność w mediach marki, która dla tej firmy jest wartościowo największa pod względem sprzedaży.

Kraj, 16 września 2013

GSK rusza z kampanią Sensodyne Complete Protection

W działaniach promocyjnych pomysły kreatywne kontekstowo nawiązują do wybranych mediów.

Kraj, 15 grudnia 2011

Marta Wierzańska awansowała w GSK

Została menedżerem kategorii past do zębów.

Kraj, 7 grudnia 2011

Aleksandra Bałdyga z nowymi kompetencjami w GSK

W strukturze marketingowej firmy odpowiada za marki NiQuitin, Zovirax i Panadol.

Kraj, 30 czerwca 2011

Aleksandra Bałdyga awansuje w GSK

Odpowiada za marki Cholinex i Cholisept.

Kraj, 24 stycznia 2011

Przesunięcie w marketingu GSK

Wiktor Taczanowski odpowiada za Rutinoscorbin i Cholinex.

Kraj, 5 stycznia 2011

GSK bez marketing managera

Funkcję tę przestał pełnić Marcin Zawadzki.

Kraj, 11 czerwca 2010

Maciej Orzelski wraca do GSK

Po kilku miesiącach w Ferrero Maciej Orzelski z powrotem w GlaxoSmithKline.

Kraj, 23 grudnia 2009

Stanisław Tomczak szefem strategii w agencji Minima

Stanisław Tomczak został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Minima. Tomczak ma 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach senior strategy...

Kraj, 9 kwietnia 2009

Alli, lek odchudzający OTC, wesprze kampania Change Communications i MediaVest

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) wprowadza na rynek lek Alli wspomagający odchudzanie. Nowy produkt będzie dostępny bez recepty (OTC). Według informacji...

Kraj, 10 marca 2009

Natalia Kukulska twarzą reklam marki Sensodyne

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) rozpoczęło kampanię markę past do zębów Sensodyne Whitening. Marketer po raz pierwszy zdecydował się na wsparcie...

Kraj, 5 lutego 2009

GlaxoSmithKline aktywizuje markę past Parodontax

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) prowadzi kampanię reklamową wspierającą markę past do zębów Parodontax. To skutek nowej strategii koncernu, który postanowił...

Kraj, 7 lutego 2008

GIF ma zastrzeżenia do reklam leków firm Servier Polska i GSK

Główny Inspektor Farmaceutyczny (GIF) nakazał natychmiastowe wstrzymanie reklam kolejnych dwóch leków: Bioparoksu z portfolio firmy Servier Polska i Ketopromu produkowanego...

Przetargi, 24 maja 2005

Peppermint Medical wygrał przetarg na obsługę Solpadeine 

Peppermint Medical (dział medyczny agencji Peppermint) wygrał przetarg na obsługę Solpadeine - marki należącej do portfela produktów GlaxoSmithKline Healthcare (GSK)....

Kraj, 7 kwietnia 2005

Peppermint Medical rozpocznie obsługę Benevit Optic - nowego produktu GSK

Peppermint Medical (struktura agencji Peppermint) wygrała przetarg na obsługę kampanii dla marki Benevit Optic - nowego produktu GlaxoSmithKline Consumer Healthcare....

Kraj, 16 lipca 2003

GSK wprowadza na rynek nową pastę Aquafresh Family

Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare wprowadza na polski rynek nową odmianę popularnej marki past do zębów - Aquafresh Family. Nowy produkt...

Kraj, 9 lipca 2003

GlaxoSmithKline wspiera reklamą sprzedaż leku Panadol Rapid

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Consumer Healthcare prowadzi w telewizji letnią kampanię przeciwbólowego leku OTC (bez recepty) Panadolu Rapid. Kampanię przygotowała od...

Zagranica, 13 stycznia 2003

Brytyjski budżet reklamowy napoju Lucozade trafił do M&C Saatchi

Firma Glaxo SmithKline Consumer Healthcare przekazała oceniany na 10 mln dol. brytyjski budżet reklamowy brandu Lucozade do agencji M&C Saatchi....