M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GlaxoSmithKline (firma)"

Zagranica, 16 września 2015

PHD i MediaCom obroniły budżet GSK

GlaxoSmithKline rozstrzygnęło przetarg na globalne media. Budżet jest wart 1,1 mld funtów.

Kraj, 21 maja 2015

GoldenSubmarine z GlaxoSmithKline

Agencja ma nowego klienta.

Kraj, 13 maja 2015

Helena Olecka pokieruje działem digital w Grey Group

Zadaniem Oleckiej na stanowisku digital client service directora jest zbudowanie strategii rozwoju oferty digitalowej Grey Group.

Zagranica, 22 kwietnia 2015

BMW zdetronizował Google'a pod względem reputacji

Według zestawienia przygotowywanego przez Reputation Institute 2015 współliderzy ubiegłorocznego zestawienia Google oraz Walt Disney zostali zdetronizowani przez BMW (w ub.r. zajął trzecie miejsce).

Kraj, 7 kwietnia 2015

To do PR - nowa agencja na rynku

Działalność rozpoczęła agencja PR kierowana przez Agnieszkę Nowak-Kozicką.

Kraj, 13 marca 2015

Wioletta Rumowska wzmacnia zespół agencji Good

Obejmie stanowisko senior account managera.

Kraj, 3 lutego 2015

Spadła sprzedaż Rutinoscorbinu i Gripeksu. Voltaren mocno w górę

Liderem sprzedaży w segmencie OTC w 2014 r. był Ibuprom produkowany przez USP Zdrowie.

Kraj, 3 grudnia 2014

Krzysztof Andrzejczak obejmie regionalną rolę w sieci Isobar

Monika Bierwagen zastąpi Andrzejczaka, Agata Szeliga-Staszkiewicz będzie zarządzać Hypermedia Linked by Isobar.

Zagranica, 23 października 2014

GSK: w III kwartale globalna sprzedaż niższa o 10 proc.

Sprzedaż w trzecim kwartale GlaxoSmithKline na świecie osiągnęła poziom 5,65 mld funtów, co oznacza 10-proc. spadek w porównaniu z III kw. ub.r. Zysk netto wyniósł 401 mln funtów w porównaniu z 969 mln funtów w analogicznym okresie 2013 r.

Zagranica, 12 września 2014

Orangina ogłasza przetarg na obsługę reklamową na Wyspach

Brand ma w planach intensywne działania.

Zagranica, 11 lipca 2014

Aquafresh ma nowego brand hero

GlaxoSmithKline wystartowało na Wyspach z kampanią telewizyjną za 3 mln funtów.

Kraj, 26 czerwca 2014

Grey Worldwide Warszawa finalistą Euro Effies 2014

Grey Worldwide Warszawa jako jedyna agencja z Polski znalazł się w gronie finalistów konkursu EACA Euro Effie Awards 2014.

Zagranica, 29 kwietnia 2014

Pfizer bliżej przejęcia AstraZeneki

Amerykański koncern potwierdził, że od początku br. prowadzi negocjacje w sprawie przejęcia brytyjskiej firmy farmaceutycznej AstraZeneca. Wartość transakcji może osiągnąć 100 mld dol., co uczyniłoby ją najwyższą w historii przemysłu farmaceutycznego.

Kraj, 27 marca 2014

Grey Group rozwija zespół strategii

Agencja zatrudnia dwóch nowych pracowników.

Kraj, 20 marca 2014

Sektor farmaceutyczny wydał w ub.r. na reklamę 3,7 mld zł

Wzrost nakładów w branży farmaceutycznej o 20 proc. w 2013 r. do poziomu 3,7 mld zł i silna konkurencja - to główne wnioski analizy przygotowanej przez dom mediowy Equinox Polska.

Kraj, 10 marca 2014

Izabela Sałamacha szefem nowego działu w Fabryce Komunikacji Społecznej

Firma tworzy dział PR&CSR.

Zagranica, 18 lutego 2014

Zmiana personalna w Grey Possible

Oddział cyfrowy Grey London zatrudnił Mikhaila Goldgabera na stanowisku hear od user experience.

Kraj, 24 stycznia 2014

Andrzej Skibniewski international account directorem w MediaComie

Zespół obsługujący GlaxoSmithKline ma nowego szefa w regionie CEE.

Zagranica, 18 grudnia 2013

GlaxoSmithKline przestaje opłacać lekarzy

Marketer przestanie wykorzystywać wizerunek lekarzy w celach promocyjnych swoich produktów. Nie będzie im również płacić za udział w konferencjach.

Kraj, 10 grudnia 2013

Ruszyła nowa kampania Rutinoscorbinu [wideo]

Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

Kraj, 9 grudnia 2013

Dwie nagrody dla Polski na European Excellence Awards 2013

Zwyciężyły kampanie: "Męska grypa" oraz "Mam haka na raka - szósta edycja".

Przetargi, 5 grudnia 2013

MediaCom wygrywa Polpharmę

Firma farmaceutyczna wybrała dom mediowy do obsługi na rynku polskim.

Kraj, 2 grudnia 2013

Brand24 zajmie się obsługą GlaxoSmithKline

Koncern będzie monitorował swoje marki za pomocą narzędzi Brand24.

Kraj, 28 listopada 2013

Value Media powiększa zespół

Trzy osoby ze SMV dołączają do zespołu Value Media.

Zagranica, 25 października 2013

GSK szuka agencji digital

Firma rozpoczęła globalny proces przetargowy w związku z planowanymi zmianami w obszarze digital.

Zagranica, 2 września 2013

Nike Most Wanted wśród agencji

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

Kraj, 28 sierpnia 2013

CSR Tchibo doceniony

Marka Tchibo laureatem nagrody European CSR Award Scheme.

Kraj, 14 sierpnia 2013

Zovirax Duo w kampanii TV

Wsparcie reklamowe marki potrwa do końca miesiąca.

Zagranica, 31 lipca 2013

4 miliony funtów na kampanię Lucozade

Marka Lucozade rusza z kampanią edukacyjną, której ambasadorami będą piłkarze Gareth Bale i Alex Oxlade-Chamberlain.

Zagranica, 24 lipca 2013

Glaxo przyznaje się do łamania prawa w Chinach

Pracownicy giganta farmaceutycznego zostali oskarżeni o korupcję. Przedstawiciele firmy przyznają się do błędu.

Kraj, 26 lutego 2013

Glaxo wspiera lek Panadol Femina [wideo]

Brand OTC skierowany jest do kobiet, które zmagają się z bólami miesiączkowymi.

Kraj, 12 lutego 2013

Telewizyjna kampania marki Physiogel [wideo]

Działania realizowane są przez agencje Grey Group Poland i MediaVest.

Kraj, 7 lutego 2013

TBWA dla marki NiQuitin

Agencja stworzyła fanpage dla mark GlaxoSmithKline.

Zagranica, 24 października 2012

Lucozade Sport rozstaje się z Premier League

Należący do koncernu GlaxoSmithKline brand Lucozade po 20 latach zaprzestaje sponsorowania brytyjskiej ekstraligi piłkarskiej.

Kraj, 24 września 2012

USP Zdrowie reorganizuje struktury marketingowe

W dziale marketingu wydzielony zostaje marketing OTC oraz nowa jednostka organizacyjna - marketing food suplements. W marketingu OTC zwiększają się zakresy obowiązków brand managerów oraz group category managerów - nazwy tych stanowisk ulegają zmianie na marketing manager.

Kraj, 21 września 2012

Bartosz Olejarski awansował w GSK

Został członkiem zarządu oraz business unit directorem.

Zagranica, 17 lipca 2012

GSK będzie przeprowadzać testy podczas igrzysk

GlaxoSmithKline jest pierwszą firmą prywatną, która będzie przeprowadzać testy antydopingowe podczas zbliżających się igrzysk olimpijskich w Londynie.

Kraj, 22 czerwca 2012

Wiktor Taczanowski w Reckitt Benckiser

Marketer odpowiada za kategorię healthcare.

Kraj, 18 czerwca 2012

P&G z Tevą wprowadzą do Polski markę Vicks

Światowy megabrand powalczy w kategorii leków na grypę i przeziębienie.

Zagranica, 25 kwietnia 2012

WPP partnerem wiodącej platformy technologicznej

Holding WPP podpisał porozumienie o partnerstwie z wiodącą hinduską firmą technologiczną Infosys.

Kraj, 11 stycznia 2012

Pkt.pl rozbudowuje dział strategii i marketingu

Jolanta Kuczyńska i Beata Rozbiecka objęły stanowiska brand managerów, a Dominik Lewandowski dyrektora rozwoju biznesu.

Przetargi, 16 grudnia 2011

Mindshare wygrał przetarg Aflofarmu

Marketer zapowiada, że jego przyszłoroczny budżet będzie największym na rynku.

Kraj, 7 grudnia 2011

Z Mercedes-Benz Polska do Żywca Zdroju

Szymon Skoczylas dołączył do działu marketingu jednej ze spółek Grupy Danone.

Kraj, 28 listopada 2011

Legend Group rozwija dział pharma

Przemysław Kwieciński ma rozwijać projekty dla branży farmaceutycznej.

Kraj, 22 listopada 2011

Grzybowski zmienia kompetencje w GSK

Jako digital manager odpowiada za region CEE.

Kraj, 4 listopada 2011

Poznań rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową

Działania, do których kreację przygotowała agencja reklamowa Just, inaugurują projekt Konsorcjum Marki Poznań.

Kraj, 26 października 2011

Topowe marki w Konsorcjum Marki Poznań

Wspólnie z władzami Poznania będą swoimi działaniami promować miasto.

Kraj, 24 października 2011

Rutinacea z Kwaśniewską w studiu TV [WIDEO]

Aflofarm rusza z nową odsłoną działań wspierających markę leku OTC.

Kraj, 6 października 2011

Jolanta Kwaśniewska twarzą marki Rutinacea Max

Aflofarm sięga po celebrytkę, by wesprzeć sprzedaż swojego produktu przed sezonem grypowym.

Zagranica, 16 września 2011

Deal McLarena z GSK

McLaren i GlaxoSmithKline (GSK) nawiązali partnerstwo strategiczne dotyczące promocji niektórych produktów tego marketera w Formule 1.