M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Global eMarketing SA (firma)"

Kraj, 17 grudnia 2003

HYPERmedia przygotowało nowy serwis internetowy dla Gemius SA

(HYPERmedia) W ostatnich dniach największa internetowa firma badawcza Global eMarketing SA zmieniła nazwę na Gemius SA. Wydarzeniu temu towarzyszyło powstanie...

Kraj, 12 grudnia 2003

Global eMarketing zmienia nazwę, ogłoszenie wyników PBI w styczniu

Firma Global eMarketing SA zmieniła nazwę na Gemius SA. Zmiana nazwy jest jednym z działań mających umacniać wizerunek spółki jako...

Kraj, 28 listopada 2003

Ad.net chce odebrać część budżetów portalom internetowym

Ad.net SA, największa polska sieć reklamy internetowej, tworzy produkt o nazwie Ad.mail. Ma on pomóc sieci w walce o budżety...

Kraj, 31 października 2003

Olgierd Cygan został prezesem zarządu organizacji IAB Polska

Walne zgromadzenie członków Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) wybrało Olgierda Cygana (agencja digital One) na stanowisko prezesa zarządu. Na stanowiska...

Kraj, 27 października 2003

Według Polskich Badań Internetu portal Onet jest najpopularniejszy

Firma Global eMarketing zaprezentowała po raz pierwszy wyniki badań popularności polskich portali realizowanych pod patronatem spółki Polskie Badania Internetu (PBI)...

Kraj, 2 września 2003

Activeweb rozszerza swoje usługi o ofertę GeMius

Dzięki umowie zawartej z Global eMarketing SA od września br. Activeweb rozszerzy zakres swoich usług o ofertę GeMius. Activeweb przede...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Nowe badania internetu pod patronatem PBI w czwartym kwartale

Nowe badania prowadzone pod patronatem spółki Polskie Badania Internetu (PBI) będą dostępne w czwartym kwartale br - poinformował Grzegorz Wójcik,...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Global eMarketing przejmuje od I-Metrii badania dla PBI

Firma Global eMarketing przejęła od I-Metrii realizację badań dla Polskich Badań Internetu (PBI) - spółki utworzonej przez polskie portale. Obie...

Kraj, 14 lipca 2003

Użytkownicy serwisów filmowych w badaniach Global eMarketing i I-Metrii

Kto szuka w internecie informacji o filmie i kinie? Czy taka tematyka interesuje bardziej mężczyzn, czy kobiety, uczniów, studentów, czy...

Kraj, 26 czerwca 2003

Sieć Q-net włączyła swoje witryny do badania Prawdziwy Profil

Sieć reklamy internetowej Q-net włączyła swoje witryny do badania Prawdziwy Profil, które jest realizowane w sposób ciągły już od lutego...

Kraj, 23 czerwca 2003

Global eMarketing rozpoczął analizy użytkowników internetu

Firma badawcza Global eMarketing (GeM), specjalizująca się w badaniach internetu, rozpoczęła na zlecenie Polskich Badań Internetu (PBI) największe dotychczas badanie...

Kraj, 8 maja 2003

Profil użytkowników Wakacje.pl

Wakacje.pl wraz z siecią Ad.net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod - site-centric oraz...

Kraj, 26 marca 2003

Mini Max rozwija ofertę interaktywną dla młodych widzów

Kanał telewizyjny Mini Max zamierza sukcesywnie rozwijać ofertę interaktywną skierowaną do młodego widza. W ramach tej strategii organizuje m.in. konkurs...

Kraj, 17 października 2002

Rusza internetowy projekt badawczy Prawdziwy Profil

Sieci reklamy internetowej Ad.net, IDMnet, ARBOmedia oraz firma badawcza I-Metria i firma informatyczna Global eMarketing podpisały umowę, na mocy której...

Kraj, 2 sierpnia 2002

Super Media rozpoczyna współpracę z Global eMarketing SA

Super Media zawarła umowę partnerską z firmą Global eMarketing SA. Współpraca dotyczyć będzie oferowania systemu trackingowego GeMius - aplikacji służącej...

Kraj, 6 czerwca 2002

I-Metria i Global eMarketing wygrały przetarg na badania profilów internautów

Sieci reklamy internetowej IDM.net, Ad.net i ARBOmedia zakończyły przetarg na badanie profilów internautów. Wybrano firmy badawcze I-Metria (badania user centric)...

Kraj, 13 maja 2002

Atlantic uruchomiła witrynę wizerunkową w internecie

Producent bielizny Atlantic uruchomił nowy serwis w internecie. Witryna ma charakter wizerunkowy i nie koncentruje się na informacjach dotyczących poszczególnych...