M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Głodek Izabela (ludzie)"

Kraj, 10 listopada 2016

37 wyróżnień, 11 statuetek i grand prix w 20. edycji Kreatury

Jury konkursu zakończyło obrady.

Kraj, 31 maja 2016

Grupa Żywiec wprowadza nową markę Dziki Sad - miks piwa i napoju o smaku cydru

Projekt opakowań przygotowała agencja Just, natomiast kampanię reklamową Ogilvy & Mather i MediaVest.

Kraj, 7 stycznia 2016

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Kraj, 23 grudnia 2015

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Kraj, 12 marca 2015

Grupa Żywiec wprowadza do sprzedaży cydr Strongbow

Marketer uważa, że produkt może trafić m.in. do osób, które obecnie nie piją piwa.

Kraj, 12 września 2013

Wojciech Bogusz odpowiada za marki globalne w Grupie Żywiec

Nowy group brand manager zastąpił Przemysława Dzierbickiego, który przeszedł do Carlsberga i pracuje w Kopenhadze.

Kraj, 2 lipca 2013

Kampania "Ekipa na swoim" Warki dotarła do 26,7 mln Polaków

Same billboardy sponsorskie w Polsacie widziało 22,2 mln osób.

Kraj, 17 marca 2011

Roszad personalnych w Grupie Żywiec ciąg dalszy

Marcin Filipiak będzie odpowiadał za markę Żywiec, a Monika Dryja - za Warkę.

Kraj, 9 marca 2011

Duże zmiany personalne w Żywcu

Z firmą rozstał się dyrektor ds. marek premium, a kluczowe brandy - Żywiec i Warka - mają nowych marketing managerów.

Kraj, 21 czerwca 2010

Emocjonalne kompoty Paola

Hoop rozpoczyna wsparcie kompotów Paola.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Hoop inwestuje w nowej kategorii

Hoop Polska debiutuje na rynku kompotów. Niebawem rozpocznie się kampania reklamowa marki Babci Paoli.

Kraj, 5 września 2008

Izabela Głodek awansuje na category managera w Hoop Polska

Izabela Głodek awansowała na stanowisko category managera w firmie Hoop Polska. Zajmie się kategorią syropów, niegazowanych napojów owocowych oraz markami...