M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Głos Szczeciński (marka)"

Kraj, 18 czerwca 2007

Urodzinowy "Głos Szczeciński" z dodatkiem kolekcjonerskim

"Głos Szczeciński" z okazji jubileuszu 60-lecia wydaje specjalny dodatek kolekcjonerski składający się z 60 pierwszych stron gazety, oryginalnych przedruków z...

Kraj, 14 maja 2007

Pakiet reklamowy Teleprogramy zmienia cennik

Pakiet reklamowy Teleprogramy zmieni cennik na początku czerwca br. W skład pakietu wchodzą: dodatek telewizyjny "Teleprogram" kolportowany z 8 dziennikami...

Kraj, 10 maja 2007

"Życie Warszawy" zastąpi własny dodatek TV "Teleprogramem"

"Życie Warszawy" (Dom Prasowy) od piątku 18 maja dołączać będzie nowy dodatek telewizyjny "Teleprogram" (spółka Teleprogram). Zastąpi on dotychczasowy własny...

Kraj, 3 października 2006

Radio Szczecin prowadzi kampanię wizerunkową

Polskie Radio Szczecin rozpoczęło miesięczną kampanię wizerunkową pod hasłem "Radio Szczecin - wszystko gra". Reklamy rozgłośni drukowane są w prasie...

Kraj, 1 września 2006

Wspólny wieloodcinkowy projekt multimedialny gazet Orkli i "Życia Warszawy"

Gazety grupy Orkla Press Polska i "Życie Warszawy" (Dom Prasowy) przygotowały nową serię wydawniczą - multimedialną historię Polski "Od Mieszka...

Kraj, 5 stycznia 2006

Zespół "Kuriera Szczecińskiego" nie jest zainteresowany sprzedażą tytułu

Sąd Rejonowy w Szczecinie uznał, że Orkla Press Polska legalnie kupiła 0,5 proc. udziałów w dzienniku "Kurier Szczeciński" (wydawnictwo Kurier...

Kraj, 12 grudnia 2005

Nowa formuła dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn"

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny dołączany do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych, zadebiutuje w nowej formule w piątek 16...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Rusza pierwsza wspólna akcja marketingowa Polskapresse i Orkla Press Polska

Pierwszą wspólną akcję marketingową obejmującą także media ogólnopolskie przeprowadzą dwaj najwięksi wydawcy prasy regionalnej Orkla Press Polska i Polskapresse. Akcja...

Kraj, 8 września 2004

SEB TFI edukuje konsumentów na temat oszczędzania poprzez fundusze inwestycyjne

SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską akcję edukacyjną pod hasłem "ABC oszczędzania". Głównym celem jest upowszechnienie wiedzy na temat oszczędzania...

Kraj, 18 czerwca 2004

Działania promocyjne rozgrywek beach soccera będą opierać się na patronach medialnych

Kompania Piwowarska SA (KP SA) i marka piwa Lech, tytularny sponsor polskich rozgrywek beach soccera - plażowej piłki nożnej, zdecydowały,...

Kraj, 29 lipca 2003

Dwa lata "Błękitnych Żagli" - imprezy promocyjnej marki Nivea

Drugi rok agencja reklamowa D&M Advertising prowadzi dla firmy Beiersdorf-Lechia SA kampanię wizerunkową "Nivea Błękitne Żagle". Głównym założeniem projektu jest...

Kraj, 30 czerwca 2003

LG Electronics wspiera kampanią dwie letnie akcje promocyjne

LG Electronics prowadzić będzie do końca lipca kampanię reklamową wspierającą dwie letnie akcje promocyjne. Jedna z nich - Megaloteria -...

Kraj, 5 maja 2003

IMR realizuje kampanię reklamową dla marki Seboderm firmy Medagro

Agencja reklamowa IMR przygotowała kampanię reklamową dla marki dermokosmetyków Seboderm. Preparaty dostępne są jedynie w aptekach. W działaniach reklamowych wykorzystano...

Kraj, 14 października 2002

Wspólne formaty dzienników Media Tak na Wybrzeżu

Trzy dzienniki: "Głos Szczeciński", "Głos Pomorza" i "Gazeta Pomorska", należące do wydawnictw, których właścicielem jest koncern wydawniczy Orkla Press, mają...

Kraj, 20 czerwca 2002

Marka Ardo będzie reklamowana przez najbliższe pół roku

Agencja reklamowa IMR jest odpowiedzialna za całość kampanii reklamowej (poza kreacją reklam radiowych) dla marki produktów AGD Ardo, należącej do...

Kraj, 6 maja 2002

Vita-Tour - akcja profilaktyki zdrowotnej miesięcznika "Vita"

Celem akcji Vita-Tour organizowanej przez miesięcznik "Vita" (wydawca Edipresse Polska) jest promocja profilaktyki, zdrowego trybu życia oraz szerzenie wiedzy o...

Kraj, 6 czerwca 2001

KLIMCZEWSKI ANALIZUJE RYNEK W ORKLI PRESS POLSKA

Paweł Klimczewski został głównym specjalistą do spraw analiz rynku w dziale rozwoju Orkli Press Polska (OPP), wydawcy 12 dzienników regionalnych....

Kraj, 19 grudnia 2000

KOLEJNE NOWE PRASOWE INWESTYCJE ORKLA PRESS

Orkla Press, norweski koncern wydawniczy, dokonała kolejnych inwestycji na polskim rynku prasowym. Kupiła 50 proc. udziałów w spółce Gazeta Pomorska...