M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Głos Wielkopolski (marka)"

Kraj, 24 czerwca 2013

Neckermann reklamuje letnią ofertę w prasie, radiu i w internecie

Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.

Kraj, 10 lipca 2012

Polskapresse i Ringier we wspólnych pakietach reklamowych

Wydawcy łączą swoje tytuły w pakiety reklamowe.

Kraj, 30 marca 2012

Niski zmienia rolę w Polskapresse

Po roku pracy w oddziale Prasy Krakowskiej pokieruje oddziałem Prasy Bałtyckiej.

Kraj, 8 marca 2011

Niski wiceprezesem w krakowskim oddziale Polskapresse

Po kilku latach przerwy do Polskapresse wraca Tomasz Niski.

Kraj, 29 listopada 2010

"Express Ilustrowany" uruchamia emisję TV

Łódzki dziennik ma swój telewizyjny odpowiednik.

Kraj, 4 listopada 2010

"Głos Wielkopolski" ma swoją telewizję

Polskapresse uruchomiła w Wielkopolsce internetową stację telewizyjną Glos.TV. To pierwszy taki projekt tej grupy.

Kraj, 7 marca 2008

"Rowertour" - nowy magazyn dla wielbicieli wypraw rowerowych w 30-tysięcznym nakładzie

"Rowertour" dla wielbicieli rowerowych wypraw jest nowym magazynem na rynku i kolejnym w portfolio Domu Wydawniczego "Kruszona", który wydaje również...

Kraj, 31 października 2007

Ruszyła wersja testowa serwisu dziennika "Polska" autorstwa MRM Worldwide

Grupa wydawnicza Polskapresse, wydawca "Polski", uruchomiła internetową testową wersję gazety www.polskatimes.pl. Pod tym adresem dostępny jest serwis ogólnopolski oraz siedem...

Kraj, 1 października 2007

Krzysztof Ignatowicz krajowym dyrektorem artystycznym Mediów Regionalnych

Krzysztof Ignatowicz obejmuje stanowisko krajowego dyrektora artystycznego grupy Media Regionalne, wydawcy 10 tytułów regionalnych. Krzysztof Ignatowicz będzie odpowiedzialny m.in. za...

Kraj, 28 września 2007

Nowi szefowie reklamy w "Dzienniku Bałtyckim" i Wielkopolskim Domu Mediowym

Justyna Bizewska od początku października br. zostanie dyrektorem działu sprzedaży reklam "Dziennika Bałtyckiego". Zastąpi na tym stanowisku Jacka Pauli, który...

Kraj, 27 września 2007

Polskapresse wyda dziennik pod nazwą "Polska"

Nowy ogólnopolski dziennik Polskapresse będzie nazywał się "Polska". Projekt połączy sześć dzienników regionalnych grupy oraz nowo powstałe gazety w ogólnopolski...

Kraj, 29 sierpnia 2007

Mirosław Kowalski będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju Mediów Regionalnych w internecie

Mirosław Kowalski będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju grupy Media Regionalne w internecie. Mirosław Kowalski był w latach 2000-2007 wiceprezesem grupy...

Kraj, 21 sierpnia 2007

Polskapresse sprzedaje reklamowy Power Pakiet

Grupa Polskapresse rozpoczyna sprzedaż oferty Power Pakiet dla drobnych ogłoszeń motoryzacyjnych. Jedno ogłoszenie będzie publikowane w sześciu dziennikach, dwóch tygodnikach,...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski wprowadza tygodnik w powiecie obornickim

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski wprowadziła na teren powiatu obornickiego nowy tygodnik "Dzień". Dotychczasowy "Dzień Szamotulski" ukazujący się w powiecie szamotulskim poszerzy...

Kraj, 6 sierpnia 2007

Andrzej Wróblewicz zastępcą dyr. reklamy w Wielkopolskim Domu Mediowym

Andrzej Wróblewicz objął stanowisko zastępcy dyrektora reklamy z kompetencjami obejmującymi wszystkie oddziały terenowe w Wielkopolskim Domu Mediowym (WDM) pracującym na...

Kraj, 6 lipca 2007

Mediatak będzie sprzedawał reklamy w dodatkach "Moto Gratka"

Mediatak, dom sprzedaży prasy regionalnej, dołączył do swojej oferty motoryzacyjny dodatek "Moto Gratka". Suplement ukazuje się razem z czwartkowymi wydaniami...

Kraj, 28 czerwca 2007

Trzebiatowski ma inną wizję prasy regionalnej niż Mecom i odchodzi z "Gazety Pomorskiej"

Marek Trzebiatowski, prezes spółki Gazeta Pomorska Media, wydawcy "Gazety Pomorskiej", złożył rezygnację, która została przyjęta. Na stanowisku będzie do końca...

Kraj, 1 czerwca 2007

Marek Rodwald zastąpi Tomasza Niskiego na stanowisku prezesa Oficyny Wydawniczej Wielkopolski

Tomasz Niski, prezes zarządu Oficyny Wydawniczej Wielkopolski, wydawcy "Głosu Wielkopolskiego", odchodzi z wydawnictwa. Tomasz Niski podjął decyzję z rozstaniu z...

Kraj, 16 lutego 2007

Polskapresse podkreśla rolę regionów w czasie prac nad projektem ogólnopolskim

Dorota Stanek, prezes zarządu grupy wydawniczej Polskapresse, wystosowała do wszystkich pracowników spółki list, w którym zapewniła o wzmacnianiu roli dzienników...

Kraj, 15 lutego 2007

Stanek została prezesem, a Mikołajczyk odpowiada za sprzedaż w Wielkopolskim Domu Mediowym (Polskapresse)

Dorota Stanek, prezes Polskapresse, objęła stanowisko prezesa Wielkopolskiego Domu Mediowego sprzedającego reklamy i ogłoszenia w "Głosie Wielkopolskim". Dotychczasowy prezes WDM...

Kraj, 6 grudnia 2006

Wyższa sprzedaż nowego "Głosu Wielkopolskiego", kilkaset tysięcy złotych na marketing

Pierwsze wydanie nowego "Głosu Wielkopolskiego" (Oficyna Wydawnicza Wielkopolski) sprzedało się w nakładzie blisko 59 tys. egz., wynika z danych wydawcy....

Kraj, 4 grudnia 2006

Polskapresse organizuje loterię w największych swoich dziennikach

Polskapresse od najbliższego piątku rozpocznie loterię "Samochód na Nowy Rok". Obejmie ona największe dzienniki wydawnictwa: "Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Express...

Kraj, 27 listopada 2006

Sześć dzienników Polskapresse z sobotnim dodatkiem "Na zdrowie"

"Na zdrowie" jest nowym dodatkiem redakcyjnym sześciu gazet grupy wydawniczej Polskapresse. Trafia do sobotnich wydań "Dziennika Łódzkiego", "Dziennika Bałtyckiego", "Gazety...

Kraj, 24 listopada 2006

Fuzja "Głosu Wielkopolskiego" i "Gazety Poznańskiej", powstanie nowy "Głos Wielkopolski"

4 grudnia nastąpi fuzja "Głosu Wielkopolskiego" i "Gazety Poznańskiej". Nowa gazeta będzie mieć tytuł "Głos Wielkopolski". Obok głównej winiety zachowana...

Kraj, 10 listopada 2006

Koncerty na żywo w RMF FM z silnym wsparciem reklamowym

W najbliższą niedzielę na antenie RMF FM startuje "RMF live". Audycja jest połączeniem programu radiowego i koncertów największych polskich gwiazd...

Kraj, 9 listopada 2006

"Głos Wielkopolski" i "Gazeta Poznańska" prowadzą wspólną akcję kolekcjonerską

"Głos Wielkopolski" i "Gazeta Poznańska" od dziś co czwartek będą dołączać odcinki kultowego edukacyjnego serialu animowanego "Był sobie człowiek". Seria...

Kraj, 3 listopada 2006

RMF FM w nowej kampanii nawiązuje do wyborów samorządowych

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM nawiązująca do zbliżających się wyborów samorządowych. Jej celem jest promocja goszczącej w stacji...

Kraj, 18 września 2006

Nowa 13-odcinkowa seria filmowa dla dzieci z dziennikami Polskapresse

Dzienniki regionalne Polskapresse rozpoczęły 13-odcinkową kolekcję skierowaną do dzieci i młodzieży. Do gazet dołączane są 60-minutowe filmy animowane VCD "Najpiękniejsze...

Kraj, 23 sierpnia 2006

David Gilmour i Roger Waters w dziennikach regionalnych Polskapresse

Sześć dzienników regionalnych grupy wydawniczej Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Łódzki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska" i powiązany...

Kraj, 19 lipca 2006

Polskapresse prowadzi loterię "Wielki wyścig"

Grupa wydawnicza Polskapresse prowadzi loterię, w której łączna wartość nagród wynosi około 700 tys. zł. W akcją biorą udział gazety:...

Kraj, 18 lipca 2006

Radio Merkury Poznań rozpoczęło akcję przyspieszenia budowy drogi S-11

Pod hasłem "S-11 to droga życia" poznańskie Radio Merkury SA rozpoczęło akcję przyspieszenia budowy drogi ekspresowej S-11 z Kołobrzegu do...

Kraj, 30 czerwca 2006

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię pod hasłem "Wielki wyścig". Wesprze ją kampania reklamowa. Za przygotowanie kreacji odpowiada krakowska agencja Schulz,...

Kraj, 28 czerwca 2006

Kolekcja "Przewodników po Polsce" w dziennikach Polskapresse

Od wczoraj do pięciu dzienników regionalnych Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska") i jednego powiązanego...

Kraj, 22 czerwca 2006

"Głos Wielkopolski" z dodatkami z okazji 50. rocznicy Czerwca 56

Z okazji 50. rocznicy Czerwca 56 "Głos Wielkopolski" przygotował dodatki redakcyjne, książkowe i multimedialne. Dzisiaj do całego nakładu "Głosu Wielkopolskiego"...

Kraj, 24 maja 2006

Akcje dzienników Polskapresse i "Gazety Wyborczej" z okazji wizyty Benedykta XVI

Sześć dzienników grupy wydawniczej Polskapresse dołącza albumową publikację "Benedykt XVI w ojczyźnie Jana Pawła II". Pięć gazet ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski nie złamała przepisów antymonopolowych

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski, wydawca "Głosu Wielkopolskiego", dziennika powiązanego kapitałowo z grupą wydawniczą Polskapresse, nie musiała zgłosić do prezesa Urzędu Ochrony...

Kraj, 9 lutego 2006

Marian Marek Przybylski prezesem zarządu Instytutu Edukacji Europejskiej

Marian Marek Przybylski, przez 15 lat (1990-2005) prezes Oficyny Wydawniczej Wielkopolski (wydawca "Głosu Wielkopolskiego" i "Gazety Poznańskiej"), pełni funkcję prezesa...

Kraj, 12 grudnia 2005

Nowa formuła dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn"

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny dołączany do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych, zadebiutuje w nowej formule w piątek 16...

Kraj, 8 grudnia 2005

Polskapresse wprowadza dodatek prawny w sześciu dziennikach

W pięciu dziennikach Polskapresse ("Dziennik Łódzki", "Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Słowo Polskie - Gazeta Wrocławska" i "Gazeta Krakowska") oraz jednym...

Kraj, 28 listopada 2005

Tomasz Lis przygotowuje komentarze dla dzienników Polskapresse

Tomasz Lis, znany dziennikarz, członek zarządu ds. programowych Polsatu, przygotowuje cotygodniowe komentarze dla niektórych dzienników lokalnych Polskapresse. Są to teksty...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Rusza pierwsza wspólna akcja marketingowa Polskapresse i Orkla Press Polska

Pierwszą wspólną akcję marketingową obejmującą także media ogólnopolskie przeprowadzą dwaj najwięksi wydawcy prasy regionalnej Orkla Press Polska i Polskapresse. Akcja...

Kraj, 29 czerwca 2005

Marian Marek Przybylski po 15 latach odszedł z "Głosu Wielkopolskiego"

Marian Marek Przybylski nie jest już prezesem Oficyny Wydawniczej Wielkopolski, wydawcy "Głosu Wielkopolskiego". Kierował tym dziennikiem 15 lat. Udziałowcy (holenderska...

Kraj, 27 czerwca 2005

Jak dotąd ponad 2 tys. publikacji w dziennikach Polskapresse w ramach akcji Masz Prawo Wiedzieć

Osiem dzienników regionalnych Poskapresse podsumowało pierwsze miesiące trwającej od września ub.r. na łamach dzienników akcji społecznej Masz Prawo Wiedzieć. Celem...

Kraj, 22 marca 2005

Oświadczenie Oficyny Wydawniczej Wielkopolski w sprawie współpracy z Prasą Poznańską Sp. z o.o.

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski, wydawca "Głosu Wielkopolskiego", przesłała do redakcji DS "MMP" oświadczenie na temat decyzji sądowych w sprawie jej współpracy...

Kraj, 1 marca 2005

Chiquita Polska będzie reklamować swoją markę bananów

Chiquita Polska, importer i dystrybutor świeżych owoców, głównie bananów z Ameryki Południowej, zaplanowała kampanię reklamową w telewizji, na outdoorze oraz...

Kraj, 21 października 2004

ING Bank Śląski promuje kredyty w prasie i internecie

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię kredytów hipotecznych i budowlano-hipotecznych. Jej celem jest poinformowanie o promocyjnej ofercie kredytu oraz zaprezentowanie korzyści...

Kraj, 17 września 2004

"Masz Prawo Wiedzieć" - akcja społeczna dzienników Polskapresse

Polskapresse prowadzi akcję na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego pod hasłem "Masz Prawo Wiedzieć". Bierze w niej udział dziewięć dzienników regionalnych...

Kraj, 14 września 2004

W. Kruk wprowadza na rynek nową markę - Wenge

Firma jubilerska W. Kruk SA stworzyła nową kolekcję Wenge. Nazwa związana jest z gatunkiem drzewa z Afryki, które łączone ze...

Kraj, 8 września 2004

SEB TFI edukuje konsumentów na temat oszczędzania poprzez fundusze inwestycyjne

SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską akcję edukacyjną pod hasłem "ABC oszczędzania". Głównym celem jest upowszechnienie wiedzy na temat oszczędzania...

Kraj, 2 września 2004

AHA i PanMedia Western przygotowały pierwszy projekt dla Austrian Airlines

Ruszyła kampania reklamowa austriackich linii lotniczych Austrian Airlines. Kreację przygotowała agencja reklamowa AHA, a w zakresie planowania i zakupu mediów...