M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GM Poland (firma)"

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cztery dni wyprzedaży Opla

Za kampanię odpowiadają Scholz & Friends i Carat.

Kraj, 18 grudnia 2012

Sukces kampanii wyprzedażowej Opla

W listopadzie Opel poprawił swój udział w rynku, sprzedając najwięcej samochodów osobowych.

Kraj, 13 listopada 2012

Scholz & Friends dla Opla

Agencja przygotowała dla marki nietypową kampanię sprzedażową nawiązującą do jej 150 lat historii.

Kraj, 12 lipca 2012

Mieczkowski awansuje w GM Poland

Będzie odpowiadał za marketing, sprzedaż i obsługę posprzedażną wszystkich marek importera.

Przetargi, 7 sierpnia 2009

General Motors prowadzi przetarg mediowy

General Motors rozpoczął paneuropejski przetarg na obsługę mediową. Wartość budżetu szacowana jest na 400 mln funtów. Obecnie domem mediowym GM...

Kraj, 3 grudnia 2008

Peter Fahrni dyrektorem generalnym Chevrolet Poland oraz szefem marketingu GM Poland

Peter Fahrni jest nowym dyrektorem generalnym Chevrolet Poland. Jednocześnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej General Motors...

Kraj, 1 lutego 2008

GM Poland przejmuje obsługę PR Cadillaca, Corvette i Hummera

Polski oddział General Motors zajmie się działaniami public relations marek samochodów Cadillac, Corvette i Hummer w Polsce. Jest to konsekwencja...

Kraj, 20 grudnia 2005

GM Poland promuje odnowiony model Saaba 9-5

Trwa kampania flagowego modelu marki Saab 9-5 z portfolio GM Poland. Obejmuje ona telewizję, internet i prasę (dzienniki, tygodniki opinii...

Kraj, 6 czerwca 2005

Marketerzy i agencje ocenią prace zgłoszone do 9. edycji konkursu Złota Strzała

Marketerzy i przedstawiciele agencji będą oceniać prace zgłoszone do 9. edycji konkursu Złota Strzała. W jury konkursu marketingu bezpośredniego zasiądą:...

Kraj, 18 października 2004

GM Poland wspiera reklamą sprzedaż samochodów Opel Vectra

GM Poland rozpoczął kampanię reklamową Opla Vectra. Adaptacją kreacji zajęła się agencja McCann-Erickson Polska, a media planował i kupował dom...

Kraj, 1 października 2004

Walt Disney liczy na dwumilionową widownię filmu "Iniemamocni", kampania w listopadzie

Walt Disney Company Polska przedstawił wstępne założenia dotyczące kampanii reklamowej i partnerów promocyjnych w związku z wejściem na ekrany filmu...

Kraj, 30 kwietnia 2004

Emocjonalna kampania marki Chevrolet od maja

Już niedługo rozpocznie się silna kampania reklamowa wprowadzanych na polski rynek przez spółkę GM DAT Polska samochodów marki Chevrolet. W...

Kraj, 2 lutego 2004

Wojciech Masalski został marketing managerem w centrali GM-Daewoo

Wojciech Masalski, który do końca ub.r. pracował w koncernie Fiat Auto Poland na stanowisku marketing managera, objął na początku stycznia...

Kraj, 30 stycznia 2004

Wojciech Masalski został marketing managerem w centrali GM-Daewoo

Wojciech Masalski, który do końca ub.r. pracował w koncernie Fiat Auto Poland na stanowisku marketing managera, objął na początku stycznia...

Kraj, 24 października 2003

GM Poland wprowadzi na polski rynek markę Chevrolet

Koncern GM Poland wprowadzi na polski rynek markę Chevrolet. "Samochody z tym logo pojawią się w Polsce najprawdopodobniej w I...