M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GM (firma)"

Kraj, 7 sierpnia 2014

Piotr Cedzyński nowym dyrektorem kreatywnym w Cheil Polska

Agencja będzie wzmacniać kompetencje zespołu w obszarach digital, mobile oraz retail experience.

Kraj, 17 lipca 2014

Nexteer Automotive nowym klientem Netizens

Agencja ma dostarczać interaktywne rozwiązania wspierające sprzedaż i wizerunek.

Zagranica, 6 grudnia 2013

GM wycofuje markę Chevrolet z europejskich rynków

Sprzedaż nowych Chevroletów będzie w Europie stopniowo wygaszana do końca 2015 roku.

Zagranica, 4 września 2012

GM przegrywa z Chryslerem marketingiem

Analitycy są zdania, że problemem GM nie jest produkt, lecz wizerunek.

Kraj, 12 lipca 2012

145 zgłoszeń do konkursu Effie

W tym roku do konkursu Effie wpłynęło 145 prac, w tym 45 prac zgłoszonych przez jedną agencję, 78 współzgłoszeń dwóch agencji oraz 18 zgłoszeń trzech agencji wspólnie pracujących nad kampanią. Do 44 podmiotów zgłaszających prace w poprzednich edycjach Effie dołączyło kolejnych 19 nowych agencji.

Zagranica, 1 czerwca 2012

GM porzuca Super Bowl, sponsoruje Manchester United

Producent aut chce, aby Chevrolet stał się marką globalną.

Zagranica, 2 kwietnia 2012

Chrysler kontynuuje "polityczną" kampanię [wideo]

Producent aut zaprezentował kolejne spoty z serii "Halftime in America".

Zagranica, 25 października 2011

GM szuka agencji kreatywnej dla Chevroleta

Firma chce zatrudnić agencję do globalnych działań reklamowych dla tej marki.

Zagranica, 31 sierpnia 2010

GM prowadzi przetarg w Europie

Chodzi o obsługę budżetu reklamowego marki Chevrolet.

Kraj, 1 kwietnia 2010

MRM - personalne rewolucje

Do agencji interaktywnej MRM Worldwide z Grupy McCann dołączyły trzy osoby. W firmie awansowano też sześciu pracowników.

Zagranica, 13 sierpnia 2008

GM nie naciska na brytyjskie agencje, by cięły wynagrodzenia

General Motors w Wielkiej Brytanii i Irlandii zaprzeczył, by kłopoty koncernu na rynku amerykańskim miały przełożyć się na redukcję wydatków...

Zagranica, 18 sierpnia 2005

Marketerzy motoryzacyjni coraz bardziej domagają się od magazynów działań typu product placement

Najwięksi marketerzy motoryzacyjni coraz mocniej naciskają na amerykańskich wydawców magazynów, by ci zgadzali się na niestandardowe działania reklamowe, coraz częściej...