M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Golden American (marka)"

Kraj, 27 września 2012

BAT Polska uprzedza europejskie regulacje?

Producent wprowadza nowe Lucky Strike "bez dodatków"; konkurencja sugeruje, że to próba uprzedzenia obostrzeń planowanych przez Komisję Europejską.

Kraj, 2 listopada 2011

Lucky Strike zastąpi Golden American

British American Tobacco Polska sukcesywnie konsoliduje portfolio swoich marek.

Kraj, 26 października 2011

Viceroy S-Line zamiast Rockets

BAT po 12 latach wycofuje markę Rockets i zastępuje ją Viceroy S-Line. Jak twierdzi marketer - bez inwestycji marka nie poradziła sobie z konkurencją na rynku.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Stefan Tautscher odpowiada za marki BAT Polska

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska ma nowego head of brands.

Kraj, 15 marca 2010

BAT Polska będzie szukać nowego szefa marketingu

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British...

Kraj, 4 marca 2008

BAT przejmuje konkurencyjny Scandinavian Tobacco

Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...

Kraj, 23 stycznia 2008

BAT wycofuje z rynku markę Kent

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) wycofuje z rynku papierosy marki Kent. Andrzej Kornatowski, kierownik ds. prawnych i...

Kraj, 15 maja 2007

Dario Tarulla dyrektorem marketingu BAT Polska

Dario Tarulla został nowym dyrektorem ds. marketingu produktów firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT Polska). Wcześniej był również związany...

Kraj, 13 lipca 2006

BAT wspiera markę Pall Mall promocją opartą na motywie lwa

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) przygotowała akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall. Od 11 lipca do 24 sierpnia br....

Kraj, 24 kwietnia 2006

BAT obniża cenę Golden American z 5,5 do 4,6 zł

British American Tobacco Polska SA (BAT) obniża cenę papierosów swojej sztandarowej marki Golden American z 5,5 do 4,6 zł za...

Kraj, 27 stycznia 2004

BAT zmienia opakowania papierosów Jan III Sobieski Lights

British American Tobacco Polska SA (BAT) zmienia kolorystykę opakowań wariantu Lights swojej najważniejszej marki papierosów - Jan III Sobieski. Jak...

Kraj, 9 grudnia 2003

OgilvyOne Worldwide wzmacnia dział kreacji i obsługi klienta

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zakończy proces restrukturyzacji na początku 2004 r. Jego realizacja wynika bezpośrednio z połączenia spółek OgilvyOne...

Przetargi, 3 grudnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy i OgilvyOne wygrały przetarg na markę Jan III Sobieski

Agencja Gruppa 66/Ogilvy wraz ze swoją strukturą marketing services OgilvyOne wygrały przetarg na obsługę marki Jan III Sobieski z portfolio...

Kraj, 28 kwietnia 2003

BAT odmładza markę papierosów Golden American

British American Tobacco Polska postanowił odmłodzić wizerunek jednego ze swoich sztandarowych produktów - papierosów marki Golden American. Do sprzedaży trafiły...