M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Golf & Life (marka)"

Kraj, 20 maja 2009

WWF prowadzi kampanię nt. kawioru

Ruszyła kampania informacyjna WWF pod patronatem ministra środowiska "Legalny smakuje lepiej", której celem jest ograniczenie nielegalnego handlu kawiorem. Przygotowana została...

Kraj, 28 sierpnia 2007

ARBOmedia włączył do oferty magazyn "Ikea Family Live"

ARBOmedia Polska rozpoczął obsługę reklamową magazynu "Ikea Family Live". Jest to kwartalnik kierowany do uczestników programu lojalnościowego sieci Ikea. Pismo...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Hexeline prowadzi projekt pod hasłem "Bez ascezy nie ma przepychu"

Firma odzieżowa Hexeline wesprze silną kampanią reklamową nową kolekcję jesień-zima 2007/2008. Mottem nowej kolekcji i kampanii jest hasło: "Bez ascezy...

Kraj, 6 sierpnia 2007

Fama PR wspiera projekt golfowy adresowany do biznesmenów

"Hobby, które wzmocni Twój biznes" - to hasło toczącej się po raz pierwszy ogólnopolskiej kampanii promującej golfa prowadzonej w ramach...

Kraj, 10 maja 2007

Volvo wspiera kampanią wizerunkową swojego SUV-a XC90 w nowej sportowej wersji

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą jeden z flagowych modeli firmy - SUV XC90 w nowej sportowej wersji. Kampania...

Kraj, 2 października 2006

Wydawca "Golf & Life" podpisał umowę z MediaBroker

Wydawnictwo Orbi Plus & European Center (OP&EC) podpisało umowę ze spółką MediaBroker na obsługę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych, sponsorowanych...

Kraj, 20 września 2006

BizOn Media do końca roku chce osiągnąć 1 mln zł przychodów

BizOn Media, nowy dom sprzedaży należący do grupy ARBO AG, będzie się specjalizował w sprzedaży internetu, ambient mediów i niszowej...

Kraj, 24 sierpnia 2006

ARBOmedia utworzyło dział prasy niszowej

Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska uruchomił dział prasy niszowej. Odpowiada on za sprzedaż powierzchni reklamowej w tzw. tytułach ściśle sprofilowanych....

Kraj, 8 sierpnia 2006

"Polish Open Magazine 2006" - dodatek specjalny do "Golf & Life"

Orbi Plus & European Center we współpracy z agencją Smart przygotowuje na zlecenie Polskiego Związku Golfa dodatek do miesięcznika "Golf...

Kraj, 17 maja 2006

"Golf & Life" rozpoczął inwestycje reklamowe w radiu Tok FM

Miesięcznik "Golf & Life" (Orbi Plus & European Center) rusza z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową. W porozumieniu z...

Kraj, 10 lutego 2006

Monika Małozięć koordynatorem ds. dystrybucji i marketingu Orbi Plus & European Center

Monika Małozięć objęła stanowisko koordynatora ds. dystrybucji i marketingu w wydawnictwie i agencji eventowej Orbi Plus & European Center. Małozięć...

Kraj, 21 października 2005

BRE Bank prowadzi wizerunkową kampanię reklamową private banking

Agencja reklamowa Czteryczwarte oraz dom mediowy Vizeum przygotowały dla BRE Banku kampanię wizerunkową skierowaną do osób o wysokich wymaganiach finansowych...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Nokia rozpoczyna już silne działania reklamowe zakrojone na jesień

Nokia rozpoczyna równocześnie trzy kampanie produktowe swoich telefonów komórkowych w telewizji, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i z wykorzystaniem działań...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Toyota przeprowadzi w tym roku ofensywę marki Lexus

Toyota Motor Poland planuje na ten rok zwiększone aktywności związane z marką Lexus. Obecnie wprowadzany jest na rynek nowy model...

Kraj, 27 października 2004

Creative Labs prowadzi kampanię nowych produktów w prasie, na autobusach i indoorze

Creative Labs, producent sprzętu elektronicznego, rozpoczął kampanię reklamową swoich produktów. Ma ona miejsce w prasie i obejmuje m.in. tytuły: "Komputer...

Kraj, 7 września 2004

Saatchi przygotowała kampanię Toyoty Land Cruiser pod hasłem "Miejsca, gdzie docierają nieliczni"

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową promującą samochody terenowe marki Toyota Land Cruiser (Toyota Motor Poland). Jej zadaniem...

Kraj, 21 czerwca 2004

Iberia Motor Company przeprowadzi kampanię modelu Altea

Spółka Iberia Motor Company rozpoczyna kampanię reklamową modelu Altea. Premiera tego samochodu miała miejsce w ubiegły piątek. Kampania launchowa potrwa...

Kraj, 25 maja 2004

DaimlerChrysler planuje kampanie prasowe Mercedesa: terenowego ML i kabrioletu SLK

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) planuje na najbliższe tygodnie kampanię prasową swojego samochodu terenowego klasy ML. Kampania promować będzie model specjalny...