M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Goodby Silverstein & Partners (firma)"

Zagranica, 19 marca 2015

Cheetosy chcą zdetronizować czekoladowe zające

Na święta wielkanocne Frito Lay w USA proponuje zupełnie inną kategorię słodkiej przekąski niż czekoladowy zając.

Zagranica, 29 października 2014

Marka Infinity wybiera Porter + Bogusky Crispin

Agencja wygrywa przetarg na globalną obsługę kreatywną marki.

Zagranica, 14 października 2014

EBay wystartuje z pierwszą w historii globalną kampanią

Portal zakupowy intensyfikuje działania promocyjne przed Świętami Bożego Narodzenia.

Zagranica, 29 marca 2012

Niecodzienny sojusz dla Chevroleta

Joint venture holdingów IPG i Omnicom obsłuży motoryzacyjnego giganta.

Zagranica, 3 lutego 2012

Chevrolet na Super Bowl [WIDEO]

Marka chce przekonać młodych konsumentów do modelu Sonic.

Zagranica, 21 września 2011

Publicis wzmacnia kreację na poziomie globalnym

Do zespołu agencji dołączył Erik Vervroegen z paryskiego oddziału TBWA.

Zagranica, 10 maja 2010

Yahoo! w kampanii "atakuje" Google

Rozpoczął się drugi etap kampanii Yahoo!, w której koncern przekonuje o wyższości swoich rozwiązań nad produktami Google.

Zagranica, 29 lutego 2008

Omnicom walczy o szerszą współpracę z HP

Omnicom stara się poszerzyć obsługę wartego 100 mln dol. budżetu reklamowego HP. Jego agencja BBDO prowadzi zaawansowane rozmowy w tej...

Zagranica, 9 stycznia 2008

Initiative zdobył budżet mediowy Hyundaia i Kii w USA

Należący do Interpublic Group dom mediowy Initiative zdobył skonsolidowany budżet marek Hyundaia oraz Kii w Stanach Zjednoczonych. Jego wartość szacowana...

Zagranica, 1 sierpnia 2007

BBDO traci obsługę Lays i Cheetos z portfolio Frito-Lay

Frito-Lay przesunęła swój budżet reklamowy największych marek - Lays i Cheetos - z agencji reklamowej BBDO do Element 79 i...

Kraj, 23 maja 2006

HP szuka nowego wizerunku - rusza komunikacja "Komputer jest znów osobisty"

Hewlett-Packard Polska (HP Polska) wprowadzi nową strategię komunikacji w sprzedaży swoich komputerów osobistych. Prawdopodobnie jesienią ruszy kampania reklamowa z komunikacją...

Zagranica, 17 marca 2006

Sara Lee Corp. przeprowadzi przegląd agencji reklamowych

Sara Lee Corp. przeprowadzi przegląd agencji reklamowych w USA. Jest to związane z planem konsolidacji budżetu reklamowego marek Sara Lee...

Zagranica, 1 grudnia 2005

HP przegląda swój biznes reklamowy, być może zmieni zasady współpracy z agencjami

Jak informuje amerykański magazyn "Advertising Age", Hewlett-Packard Co. przegląda swój wart 2 mld dol. biznes reklamowy. To efekt odejścia od...

Zagranica, 23 listopada 2005

Agencja Goodby z San Francisco wygrała budżet marki Frappuccino wart 12 mln dol.

Napoje kawowe Frappuccino to wspólny produkt Starbucks Coffee Co. i PepsiCo. Marketerzy do obsługi wartego 12 mln dol. budżetu reklamowego...

Zagranica, 17 listopada 2005

Po 20 latach Visa USA rezygnuje ze współpracy z agencją BBDO

Po 20 latach firma Visa USA rezygnuje ze współpracy z agencją BBDO. Teraz ten wart 340 mln dol. budżet trafia...

Zagranica, 26 września 2005

Al Kelly nowym dyrektorem kreacji w agencji Strawberry Frog

Al Kelly rozpocznie pracę na stanowisku executive creative directora w agencji Strawberry Frog Amsterdam, gdzie zajmie się m.in. obsługą globalnego...

Zagranica, 23 września 2005

Brown będzie zarządzał agencją reklamową Bartle Bogle Hegarty

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty prowadzi restrukturyzację firmy w związku z odejściem Dereka Robsona, managing directora. Jego miejsce zajmie Kevin...

Zagranica, 15 września 2005

Britney Spears reklamuje perfumy Fantasy z portfolio Elizabeth Arden

Agencja reklamowa Goodby, Silverstein & Partners przygotowała spoty reklamowe perfum Fantasy należących do marki Elizabeth Arden, w których występuje gwiazda...

Zagranica, 11 sierpnia 2005

Goodyear prowadzi przetarg na agencję reklamową i dom mediowy w USA

Zaledwie rok po tym jak Goodyear Tire & Rubber Co. skonsolidował swój budżet reklamowy w agencji Arnold Worldwide z Bostonu...

Zagranica, 9 czerwca 2005

Cathy Lyons została chief marketing officerem w Hewlett-Packardzie

Cathy Lyons obejmuje stanowisko chief marketing officera (CMO) w firmie Hewlett-Packard (HP). Lyons jest weteranem wśród pracowników tej firmy, bo...

Zagranica, 3 czerwca 2005

180 Amsterdam zatrudniła nowego dyrektora kreatywnego

Adam Chasnow został objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej 180 Amsterdam, która zajmuje się obsługą globalnego budżetu reklamowego Motoroli....

Zagranica, 1 kwietnia 2005

EBay przenosi wart 70 mln dol. budżet do BBDO

Serwis aukcyjny eBay zdecydował się przekazać obsługę wartego 70 mln dol. budżetu reklamowego agencji BBDO (Omnicom Group). Przez ostatnie 6...

Zagranica, 24 stycznia 2005

Jeff Goodby przewodniczącym jury w kat. Titanium Lion w Cannes

Jeff Goodby, co-chairman Goodby, Silverstein & Partners, został ogłoszony przewodniczącym jury powołanym do oceny specjalnej, nowej kategorii Festiwalu Reklamowego w...

Zagranica, 31 grudnia 2003

Top 10 najlepszych międzynarodowych reklam TV

"Brand Republic" opublikowal listę 10 najlepszych międzynarodowych reklam TV. Pierwsze miejsce zajęła reklama dla Ikei "Lampa" przygotowana przez agencję Crispin...

Zagranica, 27 listopada 2003

Zeta-Jones po raz pierwszy wystąpiła w reklamie marki Elizabeth Arden

Catherine Zeta-Jones wystąpi w pierwszych spotach reklamowych wspierających sprzedaż marki Elizabeth Arden. Filmy przygotowała amerykańska agencja reklamowa Goodby, Silverstein &...

Zagranica, 7 października 2003

HP celuje w konsumentów kampanią wartą 300 mln dol.

Hewlett-Packard Co. wkroczył po raz pierwszy w świat wielkiego marketingu konsumenckiego z wartą 300 mln dol. kampanią promującą sprzęt do...

Zagranica, 15 września 2003

Amerykański Komitet Olimpijski będzie współpracował z agencją GSD&M

Amerykański Komitet Olimpijski będzie współpracował z agencją reklamową GSD&M (Omnicom Group). Agencja będzie przygotowywać kreację kampanii związanej z igrzyskami olimpijskimi...

Zagranica, 18 lipca 2003

Agencja Fallon wygrała wart 220 mln dol. budżet Subway Restaurants

Agencja reklamowa Fallon należąca do Publicis Groupe wygrała wart 220 mln dol. przetarg na budżet kreatywny Subway Restaurants. W przetargu...

Zagranica, 7 kwietnia 2003

Kirk Souder nowym dyrektorem kreatywnym Publicis & Hal Riney

Kirk Souder, założyciel agencji reklamowej Ground Zero z Los Angeles, został nowym dyrektorem kreatywnym agencji reklamowej Publicis & Hal Riney...

Kraj, 18 czerwca 2002

Budżet reklamowy Hewlett-Packard pozostaje w Publicis

Wczoraj oficjalnie rozstrzygnięty został przetarg na reklamową obsługę koncernu Hewlett-Packard (HP). Agencja reklamowa Goodby, Silverstein & Partners, należąca do Grupy...

Zagranica, 15 maja 2002

Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes przedstawił skład jury

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes przedstawili skład jury, które będzie oceniało prace w kategoriach: film, prasa i plakat, reklama...

Zagranica, 21 stycznia 2002

Ogłoszono skład jury Festiwalu Reklamowego w Cannes

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy, na którym wręczane są nagrody Cannes Lions, ogłosili skład jury. Jeffrey Goodby, jeden z prezesów agencji...