M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Goodyear Dunlop Tires Polska (firma)"

Kraj, 6 grudnia 2012

Dominika Kraśko-Białek odchodzi z Avivy

Zarządzanie działem marketingu przejęła Elżbieta Wójcik.

Kraj, 28 września 2012

Goodyear rusza z promocją serwisów Premio

Marketer rozpocznie kampanię pod hasłem "Kochasz swoje auto? My również!".

Kraj, 3 kwietnia 2012

Goodyear umacnia rozpoznawalność marki Premio

Rusza wiosenna kampania reklamowa sieci serwisów Premio.

Kraj, 27 marca 2012

Dunlop zaprasza do Le Mans [wideo]

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię, w której do wygrania są wyjazdy na jubileuszowy, 80. wyścig 24-godzinny Le Mans.

Kraj, 24 października 2011

Goodyear rusza ze wsparciem przed sezonem zimowym

Wspiera w niej dwie marki premium: Goodyear i Dunlop.

Kraj, 19 października 2011

Fulda stawia w komunikacji na technologię

Producent opon ruszył z zimową kampanią.

Kraj, 17 października 2011

Beata Markowska szefem nowej agencji SEO/SEM

Invisio, spółka wydzielona za struktur agencji interaktywnej Positive Power, zajmie się marketingiem w wyszukiwarkach.

Kraj, 17 października 2011

Premio przypomina o zmianie opon

Goodyear Dunlop Tires Polska rusza z jesienno-zimową kampanią swojej sieci motoserwisów.

Kraj, 5 sierpnia 2011

Dyrektor marketingu Goodyear przeszedł do Polimex-Mostostalu

Marek Gawlik objął funkcję strategy & developement office directora.

Kraj, 18 marca 2011

Goodyear z wiosenną kampanią sieci Premio

Celem działań jest wzmocnienie świadomości marki.

Kraj, 12 października 2010

Premio buduje zaufanie

Sieć serwisów samochodowych zachęca do swoich usług.

Kraj, 25 marca 2010

Goodyear promuje sieć serwisów Premio

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię promocyjną ogólnopolskiej sieci serwisów samochodowych Premio. Jej hasło: "Kochasz swoje auto? My również", nawiązuje...

Kraj, 7 stycznia 2010

Gawlik zastąpił Jarosza jako dyr. marketingu Goodyear Polska

Marek Gawlik objął stanowisko dyrektora marketingu oraz członka zarządu firmy oponiarskiej Goodyear Dunlop Tires Polska. Zastąpił na tym stanowisku Waldemara...

Przetargi, 24 kwietnia 2009

Goodyear prowadzi przetarg reklamowy na obsługę kilku marek

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął przegląd agencji reklamowych na obsługę typu full service dla swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava...

Kraj, 17 marca 2009

Goodyear wspiera reklamą sprzedaż marek opon premium

Goodyear Polska w rozpoczętej kampanii reklamowej wspiera dwie marki swoich opon w segmencie premium: Goodyear i Dunlop. Działania obejmują prasę,...

Kraj, 13 sierpnia 2008

Łukasz Tłuchowski senior brand managerem w Goodyearze

Łukasz Tłuchowski objął stanowisko senior brand managera w Goodyear Dunlop Tires Polska. Odpowiada za marki Goodyear i Dunlop. Zastąpił na...

Kraj, 28 lipca 2008

S4 autorem serwisu o bezpiecznej jeździe pod banderą Goodyeara

Goodyear Dunlop Tires Polska uruchomił serwis www.bezpieczneprowadzenie.pl. Nowa strona to platforma wiedzy dla kierowców, którzy chcą zwiększyć swoje bezpieczeństwo na...

Kraj, 18 lipca 2008

Przemysław Zakrzewski senior brand managerem w Goodyear Dunlop Tires Polska

Przemysław Zakrzewski objął stanowisko senior brand managera w Goodyear Dunlop Tires Polska. Odpowiada za oponiarskie marki: Dębica, Fulda, Sava i...

Kraj, 31 marca 2008

Dominika Kraśko pokieruje marketingiem Commercial Union

Dominika Kraśko obejmie stanowisko dyrektora marketingu całej grupy Commercial Union w Polsce. Jest to nowo utworzona funkcja w firmie. Ma...

Kraj, 8 lutego 2008

Dominika Kraśko, dyr. marketingu w regionie EEMEA, odchodzi z Goodyeara

Dominika Kraśko, dyrektor marketingu w regionie EEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka) Goodyear Dunlop Tires, z końcem...

Kraj, 4 września 2007

Waldemar Jarosz dyrektorem marketingu grupy Goodyear Polska

Waldemar Jarosz został powołany z początkiem września na stanowisko dyrektora ds. marketingu grupy Goodyear Polska. Został także członkiem zarządu Goodyear...

Kraj, 25 czerwca 2007

Dominika Kraśko dyrektorem marketingu Goodyear Dunlop w regionie EEMEA

Dominika Kraśko, członek zarządu i dyrektor marketingu firmy oponiarskiej Goodyear Dunlop Tires Polska, awansowała w strukturach koncernu. Obejmie stanowisko dyrektora...

Kraj, 1 września 2006

Soul and Mind Multimedia przygotowała film 3D dla firmy Goodyear

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska przeprowadzi kolejną odsłonę akcji edukacyjnej skierowanej do kierowców. Za stworzenie animacji 3D do filmu odpowiedzialna...

Kraj, 28 czerwca 2006

Goodyear uruchomił nowy serwis korporacyjny

Goodyear Dunlop Tires Polska uruchomił nową wersję swojego serwisu korporacyjnego www.goodyear.pl. Kontent serwisu to m.in. historia marki Goodyear, opisy produktów,...

Kraj, 6 grudnia 2005

Image Art zażądał od T.C. Dębica zapłaty 1 mln zł

Dominika Kraśko, dyrektor ds. marketingu producenta opon T.C. Dębica, należącego do Goodyear Dunlop Tires Polska, oświadczyła w komunikacie przesłanym do...

Kraj, 6 grudnia 2005

Image Art zażądał od T.C. Dębica zapłaty 1 mln zł

Dominika Kraśko, dyrektor ds. marketingu producenta opon T.C. Dębica, należącego do Goodyear Dunlop Tires Polska, oświadczyła w komunikacie przesłanym do...

Kraj, 1 grudnia 2005

Image Art pozwie firmę Goodyear w związku z najnowszą kampanią marki Dębica

Robert Boczkowski, prezes agencji reklamowej Image Art, zamierza skierować do sądu sprawę przeciwko firmie Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z...

Kraj, 1 czerwca 2005

CPM realizuje sampling marki Nivea Body kierowany do studentek

Firma CPM specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów przygotowała sampling kosmetyków Nivea Body (Beiersdorf-Lechia SA) na terenie...

Kraj, 14 maja 2004

8 statuetek - bez Grand Prix - przyznało jury konkursu Złota Strzała

Obradujące wczoraj jury konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała przyznało 8 statuetek, ale nie uhonorowało żadnej ze zgłoszonych prac Grand Prix....

Kraj, 9 kwietnia 2004

Goodyear reklamuje marki HydraGrip i Fulda

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął kampanie opon marek: Goodyear i Fulda. Plany zakładają, że obydwie akcje potrwają do początku...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Dunlop SP Sport Maxx zostawia "ślady po adrenalinie" w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowej opony - Dunlop SP Sport Maxx. Ma ona charakter "sportowy", jest przeznaczona...

Kraj, 1 kwietnia 2004

The Conference Board rezygnuje z badań kondycji polskiego marketingu

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board zrezygnowała z przeprowadzenia analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się...

Przetargi, 30 stycznia 2004

Universal McCann wygrał przetarg Grupy Goodyear

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Goodyear (Goodyear Dunlop Tires Polska i TC Dębica) -...

Kraj, 22 stycznia 2004

Goodyear będzie reklamował nowe opony, w planach także silne promocje sprzedażowe

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska wprowadzi na polski rynek w tym roku nowe produkty i wesprze je reklamowo. Wiosną na...

Kraj, 22 stycznia 2004

The Conference Board ma badać stan branży marketingowej w Polsce

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board planuje przeprowadzenie analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się marketingiem....

Kraj, 23 października 2003

GPD wprowadza do oferty nowy system badawczy - Adwise

Agencja reklamowa GPD wprowadza do swojej oferty autorski system badawczy pod nazwą Adwise. "Chodzi nam przede wszystkim o usprawnienie działań...

Kraj, 21 października 2003

Goodyear skupia się w tym sezonie zimowym na marketingu bezpośrednim i promocji sprzedaży

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska zapowiada, że w tegorocznym sezonie zimowym skupi się na marketingu bezpośrednim i promocji sprzedaży. "Tej...

Kraj, 16 lipca 2003

Barbara Czapla została strategic BTL managerem agencji GPD

W agencji reklamowej GPD zostało stworzone stanowisko strategic BTL managera. Objęła je Barbara Czapla. "Funkcja ta powstała w związku z...

Kraj, 20 listopada 2002

Goodyear rozpoczyna współpracę z agencją Proinwest Art Meritum

Grupa reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) rozpoczęła współpracę z Goodyear Dunlop Tires Polska. Pierwsze projekty, które Goodyear powierzył PAM, to...