M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Google (marka)"

Zagranica, 4 grudnia 2015

Yahoo może zniknąć

"The Wall Street Journal" poinformował, że zarząd Yahoo Inc. na niejawnym posiedzeniu rozważał sprzedaż swojego biznesu online. To oznacza dalszą niemożność rywalizowania z Google i Facebookiem i de facto koniec Yahoo.

Kraj, 27 października 2015

Electrolux w kampanii przekonuje, że dba o pranie

Działania reklamowe prowadzą agencje z ZenithOptimedia Group.

Kraj, 9 września 2015

White Paper Agency autorem jesiennej kampanii szkieł okularowych Crizal

Dorota Gardias ambasadorką marki z portfolio Essilor Polonia.

Kraj, 7 września 2015

Raport Multiscreening 2015, czyli co telewidzowie robią w sieci

Telewizja skłania do szukania informacji o markach w sieci, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie wcale nie jest jeszcze powszechne - IRCenter i Instytut Badań Społecznych Pollster prezentują badanie Multiscreeneing 2015.

Kraj, 24 czerwca 2015

W lipcu Fiat będzie promował model 500X

Łączna liczba emisji spotów w TV wyniesie 6,6 tys.

Przetargi, 10 czerwca 2015

3M powierza Codemedia obsługę marki Command

Ruszyła pierwsza wielokanałowa kampania brandu.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Netsprint staje się spółką akcyjną

Firma zadeklarowała przychody w 2014 r. na pułapie blisko 19,3 mln zł, co oznacza 20-proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego.

Kraj, 28 kwietnia 2015

QuarticOn wchodzi na rynek chiński

Firma świadcząca usługi reklamowe dla e-commerce debiutuje na szybko rozwijającym się rynku.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Porta z nową kampanią

Wystartowała kampania marketingowa producenta drzwi pod hasłem "Otwórz się na nowe możliwości".

Kraj, 13 marca 2015

Subaru reklamuje się w radiu i internecie

Dni otwarte w salonach samochodowych oraz nowy model Subaru Outback to tematy aktualnej kampanii reklamowej marketera.

Kraj, 10 marca 2015

Electrolux rozpoczyna jedną z największych kampanii - "Tajemniczy składnik"

Za pomysł, strategię, kreacje, badania i realizację całej kampanii odpowiadają wraz z Electroluksem należące do ZenithOptimedia Group: Newcast, Zenith, Performics i DriveR.

Kraj, 25 lutego 2015

Getin promuje konta oszczędnościowe

Bank obiecuje, że do końca przyszłego roku utrzyma 4-proc. oprocentowanie środków. Kreację przygotowała agencja Good, a planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaVest.

Kraj, 24 lutego 2015

Telewizja Puls wspiera wiosenną ramówkę

Działania obejmą prasę, radio i internet.

Kraj, 16 stycznia 2015

De Agostini reklamuje nową kolekcję

Kampanię przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Kraj, 22 grudnia 2014

L’Occitane en Provence z BrainJuice Group

Zakres działań obejmie głównie obszary SEO i SEM, ale także Facebooka i blogosferę.

Przetargi, 15 grudnia 2014

Ivision wypromuje Subaru Outback

Kampania nowego Subaru rozpocznie się w styczniu 2015 r.

Kraj, 17 listopada 2014

Esselte promuje produkty marki Leitz

Kampanię koordynuje Biuro Podróży Reklamy.

Przetargi, 29 września 2014

Veneo obsłuży interaktywnie BASF Crop Protection

Agencja zdobyła budżet producenta środków ochrony roślin.

Przetargi, 29 września 2014

Zielona Sowa wybrała Biuro Podróży Reklamy

Agencja prowadzi kampanię nowej książki wydawnictwa.

Kraj, 29 września 2014

Total stawia na branded content

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network realizują kampanię reklamową dla marki.

Kraj, 23 września 2014

AXN promuje jesienne nowości

Oprócz wsparcia promocyjnego jesiennych nowości, kampania obejmuje szerokie działania związane z promocją seriali produkowanych przez telewizję AXN: "Przekraczając granice" i "Zbrodnia". Ważnym elementem działań promocyjnych ma być współpraca z Sony Mobile.

Kraj, 17 września 2014

Esselte klientem Biura Podróży Reklamy

Osią kampanii jest program lojalnościowy skierowany do menedżerów biurowych i sekretarek.

Przetargi, 16 września 2014

LOT wybiera Value Media

Do agencji trafia budżet SEM polskiego przewoźnika.

Kraj, 19 sierpnia 2014

S3 otwiera oddział w Gdańsku

Firma z Grupy K2 ma trzeci oddział, tym razem na Pomorzu.

Kraj, 14 sierpnia 2014

TV Puls promuje swoje seriale

W połowie sierpnia stacja ruszy z promocją tytułów "Hannibal" i "American Horror Story".

Przetargi, 16 lipca 2014

Value Media i WeLoveAds wygrywają Liberty Direct

Ubezpieczyciel powierzył obsługę SEM nowym agencjom.

Kraj, 3 lipca 2014

Wystartowała wakacyjna kampania marki Wasa

Pieczywo chrupkie poleca się jako wakacyjna przekąska.

Kraj, 13 czerwca 2014

Samsung mnoży przez dzielenie

Rusza kampania piekarników Samsunga, które umożliwiają upieczenie dwóch różnych potraw w jednym piekarniku. Za kreację odpowiada agencja Cheil, a media kupuje Starcom.

Kraj, 12 czerwca 2014

Value Media i We Love Ads obsługują sklep Fera.pl

Agencje wspierają debiut nowego sklepu dla zwierząt.

Kraj, 3 czerwca 2014

Dr. Oetker wspiera reklamowo markę Żelfix

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii jest agencja BBDO.

Przetargi, 3 marca 2014

Semahead wygrywa obsługę Rajapack

W przetargu brało udział pięć agencji.

Kraj, 3 marca 2014

Rusza kampania Pepsi Max [wideo]

Pepsi-Cola GB wspiera nową wersję napoju bez cukru, przygotowaną specjalnie na polski rynek.

Kraj, 19 lutego 2014

Think Kong podpisał umowę z Maple

Umowa znacznie poszerza ofertę agencji, dając dodatkowe możliwości w obszarze realizacji 
i optymalizacji kampanii w social mediach.

Kraj, 31 października 2013

Michelin mierzy ciśnienie na stacjach Statoil

Agencja Allegro zajmuje się organizacją CSR-owej akcji Michelin.

Kraj, 29 października 2013

K2 Media wyodrębnia dział S3

Obsługą klientów z sektora MŚP, do których adresowane są usługi S3, zajmie się zespół ulokowany w Łodzi i Warszawie.

Zagranica, 11 października 2013

YouTube marką młodego pokolenia

Firma Thinkhouse przygotowała listę 100 marek, z którymi utożsamiają się młodzi Brytyjczycy.

Kraj, 9 października 2013

Media Regionalne promują treści serwisów

Wydawca prasy regionalnej organizuje konkurs reklamujący internetowy kontent.

Kraj, 9 października 2013

Większy zespół Value Media

Dom mediowy zasilili Rafał Ciok i Stanisław Jaworowicz.

Zagranica, 1 października 2013

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki

Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.

Kraj, 20 sierpnia 2013

ReachLocal otwiera biuro w Rosji

Celem ReachLocal będzie dostarczanie firmom z sektora MSP faktycznych leadów, a nie tylko zwiększanie ruchu na ich stronach internetowych.

Kraj, 6 maja 2013

ZOG przewiduje ponad 5-proc. spadek rynku reklamy

W I kwartale 2013 r. spadły wydatki na reklamę żywności, również trzech największych operatorów telekomunikacyjnych ograniczyło wydatki.

Kraj, 6 maja 2013

Samsung ruszył z szeroką kampanią smartfonu Galaxy S4

Reklamy w telewizji, kinach, prasie, internecie i na outdoorze będą obecne do sierpnia br.

Kraj, 16 stycznia 2013

Masaj i trzy woły, czyli nowa kampania Link4

Czy Masaj, który ma trzy woły, jest bogaty? A Eskimos, który ma cztery psy? Odpowiedzi zna Link4.

Kraj, 12 grudnia 2012

Odnowiona Ipla chce więcej zarabiać na abonamentach

Według Cyfrowego Polsatu rynek reklamy wideo online za trzy lata będzie wart 240-250 mln zł, czyli pięć razy więcej niż IAB szacowało za ub.r.

Zagranica, 25 września 2012

Apple najbardziej "cool" na Wyspach Brytyjskich

Apple zwyciężył w 11. edycji rankingu "the coolest brands" w roku 2012 na Wyspach Brytyjskich.

Kraj, 10 lipca 2012

Samsung upycha słonia w lodówce [wideo]

Kampania reklamowa promuje nową serię lodówek z technologią Space Max.

Zagranica, 26 czerwca 2012

Mindshare i Google utworzyły Mobile Garage

Z inicjatywy Mindshare powstała spółka joint venture Mobile Garage, którą należący do holdingu WPP dom mediowy utworzył wraz z Google.

Kraj, 14 czerwca 2012

Facebook wyprzedza Grupę Onet

W badaniu Megapanel PBI/Gemius za kwiecień Facebook wskakuje na trzecie miejsce wśród polskich witryn.

Kraj, 14 czerwca 2012

Google liczy na reklamy mobile w Polsce

Zakup reklam sieci AdMob przez interfejs AdWords jest już dostępny dla polskich klientów.

Zagranica, 11 czerwca 2012

Google integruje AdMob z AdWords

Integracja może wywołać większe zainteresowanie mobile marketingiem ze strony małych i średnich firm.