M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "google (firma)"

Zagranica, 27 kwietnia 2017

BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards

Agencja zdobyła łącznie sześć nagród w tegorocznej edycji Webby Awards, w tym cztery za film "Evan" dla organizacji non-profit Sandy Hook Promise. W rywalizacji o tytuł Agencji Roku pokonała McCann New York, Droga5, Wieden & Kennedy i R/GA.

Zagranica, 26 kwietnia 2017

Google spogląda łakomie na rynek reklamy telewizyjnej

Internetowy gigant chce udostępnić reklamodawcom dostęp do widowni telewizyjnej przy wykorzystaniu technologii DoubleClick.

Zagranica, 26 kwietnia 2017

"Washington Post": internetowe reklamy w 2 sekundy lub mniej

Amerykański dziennik "Washington Post" zaprojektował i wdrożył technologię Zeus, dzięki której reklamy internetowe mają ładować się w czasie nie dłuższym niż 2 sekundy.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Digital Resolution (Grupa OMD) z nowym digital strategy directorem

Na to stanowisko awansuje Anna Elwart.

Zagranica, 4 kwietnia 2017

YouTube udostępni narzędzia bezpieczeństwa od niezależnych dostawców

Dalsze efekty skandalu związanego z bezpieczeństwem marek.

Kraj, 29 marca 2017

KRRiT proponuje ograniczenia w zakresie koncentracji na rynku mediów

Polsat je krytykuje jako zbyt restrykcyjne i mogące bardziej zaszkodzić rodzimym nadawcom.

Zagranica, 23 marca 2017

EMarketer - połowę globalnej reklamy cyfrowej zgarniają Google i Facebook

Według raportu eMarketera reklama cyfrowa w br. będzie stanowić 38,3 proc. globalnych, mediowych wydatków reklamowych, które osiągną pułap 583,91 mld dol.

Zagranica, 20 marca 2017

W Wielkiej Brytanii marketerzy wycofują się z YouTube

Rząd, TfL, Guardian i L'Oreal obawiają się, że ich reklamy pojawią się przy nieodpowiednich treściach.

Kraj, 7 marca 2017

K2 Media promuje marki Canpol Babies i Lovi

Agencja ma zwiększyć ruch na stronach brandowych.

Zagranica, 31 stycznia 2017

Starbucks ogłasza rekrutację dla uchodźców

Sieć ogłosiła, że zatrudni 10 tys. uchodźców w swoich lokalach na całym świecie.

Zagranica, 30 stycznia 2017

Wyniki Alphabet poniżej oczekiwań

Zwyżkuje za to Microsoft.

Zagranica, 24 stycznia 2017

Marketerzy planują niezależne audyty inwestycji w Facebooka

Na spadku zaufania do Facebooka może skorzystać Google.

Zagranica, 11 stycznia 2017

Yahoo zniknie ostatecznie z rynku

Marissa Meyer nie uratowała firmy, ale weźmie odprawę o wartości 55 mln dol.

Kraj, 11 stycznia 2017

Up & More realizuje kampanię dla mPay

Działania agencji skupione są wokół kampanii AdWords i promocji aplikacji mPay Płatności Mobilne w wersji na Androida.

Kraj, 20 grudnia 2016

Nowa oferta Microsoftu dla reklamodawców

MSN Polska - część globalnego portalu firmy Microsoft - nawiązała współpracę z siecią Httpool w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej.

Kraj, 1 grudnia 2016

Promocja Visy z "Trollami"

W zamian za zakupy kartą na Allegro w sklepach Carrefour, Claire’s i Empik dostęp do multimediów związanych z filmem. Kampanię przygotowały Saatchi i MEC.

Kraj, 1 grudnia 2016

Nivea, Google i Rossmann najbardziej "meaningful" w badaniu Havasa

Podczas 10. Konferencji Havas Media Group Organic Marketing przedpremierowo zaprezentowano wyniki globalnego badania Meaningful Brands.

Kraj, 30 listopada 2016

"Zielone Mikołaje" od Kasy Stefczyka (SKOK)

Reklamowy projekt przygotowała agencja Apella.

Zagranica, 30 listopada 2016

Google osiągnie 4 mld dol. przychodów z telefonów Pixel w 2017 r.

Chociaż debiut Google na rynku słuchawek wypadł bardzo dobrze, to daleko mu wciąż do Apple.

Kraj, 23 listopada 2016

Google będzie oferować reklamy "kliknij, aby wysłać SMS-a"

Nowa oferta ma pojawić się za kilka tygodni.

Kraj, 16 listopada 2016

Google wprowadza w Polsce Opinie Konsumenckie

Opinie o produktach mogą się wyświetlać przy reklamach produktowych Google, reklamach AdWords czy na stronie WWW.

Zagranica, 2 listopada 2016

Reklamowe przychody Google w górę

Spółka Alphabet zaprezentowała wyniki trzeciego kwartału.

Kraj, 27 października 2016

Grzegorz Brudnik szefem kreacji w Zjednoczenie.com

Nowy dyrektor kreatywny wcześniej pracował w agencji 4Frame.

Kraj, 25 października 2016

Generations z trzema nowymi osobami

Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.

Przetargi, 21 października 2016

Cube Group wygrywa przetarg Santander Consumer Banku

Agencja będzie świadczyć digitalowe usługi kreatywne.

Kraj, 22 września 2016

Cube Group rozpoczyna współpracę z Mosquito

Agencja performance marketingu obsłuży polską markę fashion.

Zagranica, 22 września 2016

Google tworzy nową aplikację do komunikacji

Allo będzie podpowiadać jak odpowiedzieć na wiadomości znajomych.

Kraj, 12 września 2016

Powiększył się dział online Eurozetu

Do zespołu dołączyły Paula Korbecka i Marta Trepczyńska.

Kraj, 9 września 2016

MEC: rynek programmatic w Polsce wart blisko 400 mln zł

Polscy reklamodawcy zainwestują blisko 400 mln zł w kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy.

Zagranica, 5 września 2016

Marka Nexus zniknie z rynku

Jesienią Google ma wprowadzić dwie nowe marki smartfonów.

Kraj, 2 września 2016

Value Media pracuje dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Agencja prowadzi obecnie dwie kampanie tej organizacji.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Przewodniki Culture.pl nominowane w międzynarodowym konkursie

Polskie przewodniki powalczą o nagrodę w międzynarodowym konkursie portalu Awwwards Online Sl.

Kraj, 29 lipca 2016

Piotr Płachecki został dyrektorem kreatywnym w Fabryce Komunikacji Społecznej

Dołączył do zespołu Fabryki Komunikacji Społecznej, z którą współpracował od kilku lat.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Google otwiera mechanizm customer match dla reklam w Zakupach Google

Dzięki temu detaliści będą mogli dotrzeć z reklamami do klientów ze swojej bazy.

Kraj, 29 czerwca 2016

Visa z kampanią na wakacje

Do końca września potrwa kampania zachęcająca posiadaczy kart Visa do korzystania z nich za granicą.

Kraj, 22 czerwca 2016

"Mistrzowska oferta" Mitsubishi

Kampanię promującą rabaty za zakup modeli ASX i Outlander przygotowały agencje: Starcom, Imagine i Netkata.

Zagranica, 7 czerwca 2016

Gillette przekonuje, że ojcowie są lepsi niż Google

Grey dla P&G z okazji Dnia Ojca.

Przetargi, 1 czerwca 2016

Cube Group wygrała konkurs marki Dulux

Do przeglądu zaproszono trzy agencje.

Zagranica, 30 maja 2016

Facebook będzie wyświetlać reklamy nie tylko swoim użytkownikom

Firma będzie budować profile behawioralne internautów i porównywać je z realnymi danymi o własnych użytkownikach ze swojej bazy.

Zagranica, 18 maja 2016

Facebook sprzeda reklamy wideo w imieniu innych firm

Sieć socialmediowa podnosi poprzeczkę konkurencji wobec Google'a i innych graczy online.

Zagranica, 12 maja 2016

Axel Springer ma być cyfrowym liderem w Stanach

Mathias Döpfner, pełniący funkcję chief executive koncernu Axel Springer, zapowiedział zostanie liderem amerykańskiego rynku wydawców cyfrowych. Zaznaczył, że taką rolę wyznaczył swym pracownikom w każdym kraju, gdzie jest lub będzie obecny AS.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Grupa Onet-RASP wdrożyła platformę DoubleClick for Publishers

Dzięki temu zaoferuje klientom m.in. lepszy pomiar efektywności kampanii.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Pierwsza telewizyjna kampania serwisu Otodom [wideo]

Kampania będzie prowadzona też w internecie i na nośnikach OOH.

Kraj, 31 marca 2016

Awanse w Havas PR

Piotr Dobosz i Justyna Gościńska-Bociong na stanowiskach consulting directors specjalistów.

Kraj, 30 marca 2016

Kamil Krzywański nowym rzecznikiem polskiego Sony

Piotr Papaj awansuje i przenosi się do europejskiej centrali koncernu w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 25 lutego 2016

Sodexo z kampanią na Wielkanoc

Firma zachęca do świątecznego obdarowywania pracowników.

Zagranica, 24 lutego 2016

Wlk. Brytania: telewizja wciąż cieszy się rekordowym zainteresowaniem reklamodawców

Według agencji badawczej Thinkbox wydatki na reklamę telewizyjną w ubiegłym roku przekroczyły 5 mld funtów.

Kraj, 18 lutego 2016

YOC rozpoczyna działalność i wprowadza Shazam na rynek reklamy mobilnej

Europejski dostawca rozwiązań reklamy mobile prezentuje ofertę.