Koncern wprowadza na rynek aktywowany głosem system Clairol Color Expert.
Jeśli klient korzysta z ustalania stawek pod kątem maksymalizacji liczby konwersji lub określania docelowej stawki CPA, system policzy aktywność użytkownika jako zaangażowanie, gdy obejrzy on co najmniej 10 s reklamy TrueView lub gdy ją kliknie.
Szefem projektu jest Beata Biel.
Znamy wyniki raportu 2018 Best Global Brands.
Poprzednio związana była z firmą Kinguin.
Dzięki temu wsparciu zespół dziennika przyspieszy dalszy rozwój cyfrowy "Gazety Wyborczej".
Agencja wprowadza nowy na polskim rynku model współpracy z klientem.
Nowe produkty mają pomóc reklamodawcom i wydawcom wybrać rozwiązania właściwe dla ich działalności.
Reklama telewizyjna powinna jego zdaniem wyciągać wnioski z sukcesów reklamy cyfrowej.
Od 10 lat odpowiadał za strategię komunikacyjną firmy, ostatnio m.in. za jej reakcję na sprawę Cambridge Analytica.
Firmy podpisały umowę, w ramach której będą wspólnie pracować nad innowacjami z zakresu e-commerce.
Obejmie stanowisko director of user experience.
Google zaoferuje reklamodawcom zupełnie nową odsłonę reklam wideo - bez konieczności dostępu do największego serwisu wideo w sieci.
Jest to konsorcjum badawczo-rozwojowe, którego zadaniem jest tworzenie rozwiązań technologicznych i wspieranie firm we wdrażaniu globalnych standardów branżowych.
Wzrost o 2,3 proc.
Firma udostępni Speed Scorecard i Impact Calculator.
Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavamakera.
Trzy nowe rozwiązania w ofercie biura reklamy.
Do tej pory dzieliły się sferami wpływu (Alibaba - e-commerce, Tencent - gry i komunikatory), ale teraz zaczynają bezpośrednio konkurować w wielu dziedzinach.
Subskrybenci internetowego serwisu będą mogli wybierać z szerokiej gamy specjalistycznych zajęć prowadzonych przez czołowych światowych instruktorów fitness.
Teraz narzędzie będzie wykorzystywało adresy e-mailowe oraz numery telefonów.
To m.in. efekt rozpoczęcia sprzedaży głośników Amazon Echo w Polsce.
Po spadku opłat za szerokopasmowy dostęp do internetu do ok. 5 dol. miesięcznie setki milionów użytkowników w Indiach logują się w sieci po raz pierwszy.
Ten odsetek z roku na rok rośnie jednak we wszystkich grupach wiekowych.
AdAge szacuje roczny budżet mediowy Amazona na ponad 1 mld dol.
Komisja Europejska uznała, że w ciągu 8 lat Luksemburg przyznał spółce nienależne korzyści podatkowe na kwotę ok. 250 mln euro.
Google prezentuje swój europejski raport na ten temat.
Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Wydarzenie zostało objęte patronatem "Media & Marketing Polska" oraz MMP24.
Agencja zajęła pierwszą pozycję w Europie i drugą na świecie, wśród 47 analizowanych rynków.
Wcześniej pracowała w agencji Havas PR.
Najnowsza wersja systemu operacyjnego Android wykorzystuje nazwę ciastek z portfolio Mondeleza.
Nowy serwis otrzyma wsparcie reklamowe w kanałach online.
SensoMotoric Instruments specjalizuje się w technologii śledzenia ruchu gałek ocznych niezbędnej w aplikacjach wykorzystujących rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną.
Danielle Brown zostaje szefową ds. różnorodności.
Komisja Europejska wymierzyła Alphabet, spółce matce Google'a, rekordową karę 2,42 mld euro (2,71 mld dol.) za praktyki monopolistyczne.
Komisja Europejska ma nałożyć gigantyczną karę finansową na amerykański koncern i wezwać go do zmiany praktyk biznesowych.
Po zakupie internetowego detalisty Jet.com w ub.r. Wal-Mart zaczął konkurować z Amazonem bezpośrednio na jego terenie.