M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Goplana (marka)"

Kraj, 13 lipca 2015

Polmlek kupił od Agrosu marki Fortuna, Garden i Pysio

Strony nie ujawniają wartości transakcji, nieoficjalnie mówi się o 100 mln zł.

Kraj, 21 listopada 2014

Grześki składają świąteczne życzenia

Wafelki z portfolio Coliana ze świąteczną akcją promocyjną.

Kraj, 30 maja 2014

Marki z portfolio Grupy Colian zaprezentują się na Karuzeli Cooltury

Brandy chcą być bliżej kultury i sztuki.

Kraj, 22 maja 2014

Zmiany strukturalne w Grupie Colian

Holding ogłasza zmianę nazwy i żegna się z "Jutrzenką" w nazwie.

Kraj, 20 lutego 2014

Jutrzenka poszerza portfolio Goplany

Mleczna i Klasyczna Gorzka wystąpią w nowych wariantach.

Kraj, 2 stycznia 2014

Jutrzenka Colian zwiększyła w ub.r. wydatki w ujęciu cennikowym

Firma zrezygnowała z reklamy czekolady Goplana i kategorii fiksów do dań.

Kraj, 3 października 2013

Pierwsza wspólna promocja Jutrzenki i Solidarności

Marketer rusza z dwumiesięczną akcją.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Goplana z wiosenną kampanią

Jutrzenka Colian wspiera nowość marki Goplana - cukierki Torciki.

Kraj, 14 marca 2012

Animowane jeżyki po raz pierwszy w kampanii [wideo]

Cel - zbudować skojarzenie marki z przyjemnością.

Kraj, 22 lutego 2012

Wizerunkowo-promocyjna komunikacja Goplany

Jutrzenka Colian ruszyła z drugą odsłoną kampanii czekolad.

Kraj, 25 października 2011

Zakazy i nakazy w spocie Goplany [WIDEO]

Nowa kampania pozycjonuje markę jako brand zachęcający do cieszenia się z przyjemności.

Kraj, 13 października 2010

Wawel wchodzi w segment czekolad z marką Danusia

Na razie firma nie przewiduje wsparcia projektu działaniami komunikacji marketingowej.

Przetargi, 29 września 2009

Dwie agencje w konkursie na strategię Helleny; Wide Open stworzy serwis WWW marki

Spółka Jutrzenka Colian prowadzi przegląd ofert dotyczący opracowania kompleksowej strategii reklamowej napojów marki Hellena. Firma rozmawia z dwiema agencjami -...

Kraj, 1 września 2009

Tomasz Walczak szefem trade marketingu w Jutrzence Colian

Tomasz Walczak został kierownikiem działu trade marketingu w Jutrzence Colian. Odpowiada za wsparcie sprzedaży takich marek, jak: Grześki, Jeżyki, Wafle...

Kraj, 20 marca 2008

Jutrzenka wprowadzi innowacyjny produkt w kategorii pralin

Jutrzenka wprowadzi we wrześniu br. do portfolio nowe praliny marki Goplana, które mają być produktem innowacyjnym, niedostępnym do tej pory...

Kraj, 4 października 2007

Jutrzenka zmieniła wizerunek czekolad Goplana

Grupa Jutrzenka przeprowadziła relaunch linii czekolad Goplana, o czym wstępnie informowaliśmy w DS "MMP" 20 sierpnia br. Brand poddano całkowitym...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Jutrzenka pracuje nad zmianą wizerunku Goplany

Grupa Jutrzenka pracuje nad zmianą wizerunku i pozycjonowania marki słodyczy Goplana. Goplanie, pod którą sprzedawane są czekolady, bomboniery i cukierki,...

Kraj, 14 sierpnia 2007

Romana Ratkowska brand managerem marki Goplana

Romana Ratkowska objęła stanowisko brand managera w firmie Jutrzenka SA. Będzie odpowiadać za marketing marki Goplana oraz kategorię czekolad Goplana....

Przetargi, 10 maja 2007

Wkrótce rozstrzygnięcie przetargu mediowego Jutrzenki; firma ma plany wprowadzenia nowych marek i dalszych akwizycji

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z wchłonięciem spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanki (producent wafli Grześki)...

Kraj, 20 marca 2007

Andrzej Izraelski kieruje marketingiem Jutrzenki, Kaliszanki i Ziołopeksu

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z zamiarem wchłonięcia spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanka (producent wafli...

Kraj, 3 listopada 2006

Andrzej Izraelski, wcześniej dyr. marketingu Polskiego Ogrodu, szefem rozwoju w Jutrzence  

Andrzej Izraelski został dyrektorem ds. rozwoju w firmie Jutrzenka SA. Poprzednio był związany ze spółką Polski Ogród, w której pełnił...

Kraj, 19 września 2006

Soul & Mind Opakowania przeprowadzi relaunch produktów Goplany

Agencja Soul & Mind Opakowania wygrała przetarg na przeprowadzenie relunchu dwóch produktów marki Goplana. Agencja zaprojektuje opakowania Rajskiego Mleczka i...

Kraj, 12 września 2006

Jutrzenka wprowadza cukierki z chilli i guaraną, kreację przygotowuje Graf

Jutrzenka pod marką Goplana wprowadziła do sprzedaży cukierki z dodatkiem guarany Brando Guarando oraz cukierki z dodatkiem chilli o nazwie...

Kraj, 11 września 2006

Wedel ma konkurenta w kategorii pianek - Rajskie Mleczko Jutrzenki

Jutrzenka SA pod marką Goplana rozpoczęła sprzedaż Rajskiego Mleczka, rozszerzając tym samym ofertę w kategorii pralin. Rajskie Mleczko będzie konkurować...

Kraj, 26 stycznia 2006

Jutrzenka przedłużyła kontrakt mediowy ze Starlinkiem

Firma Jutrzenka SA przedłużyła kontrakt z domem mediowym Starlink na obsługę działań mediowych w tym roku. Starlink zajmie się planowaniem...

Kraj, 8 grudnia 2005

Lidia Rostkowska pokieruje marketingiem firm Jutrzenka, Kaliszanka i Ziołopex

Lidia Rostkowska, dyr. rozwoju w firmie Jutrzenka SA, od 1 stycznia 2006 r. przejmie opiekę nad zintegrowanymi działaniami marketingowymi firm...

Kraj, 14 lipca 2005

Ziołopex kupuje Kaliszankę, prawdopodobna konsolidacja w grupie z Jutrzenką i Goplaną

Kontrolowana przez rodzinę Kolańskich firma Ziołopex przejmuje firmę FPC Kaliszanka, producenta m.in. wafli Grześki. Wartości transakcji nie ujawniono. Prawdopodobna jest...

Przetargi, 21 czerwca 2005

Grey wygrała przetarg Jutrzenki i będzie obsługiwać Goplanę

Jutrzenka SA wybrała agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa do obsługi czekolad Goplana. Zakończony został tym samym trwający od marca br....

Przetargi, 4 maja 2005

Starlink wygrał przetarg na obsługę mediową Jutrzenki

Dom mediowy Starlink zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Jutrzenka SA, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Joanna Kozakiewicz, dyrektor marketingu Jutrzenki,...

Kraj, 24 lutego 2005

Ruszyła teaserowa kampania czekolad Nestle

Właśnie ruszyła teaserowa część kampanii reklamowej wspierająca launch nowych czekolad marki Nestle (Nestle Polska SA). O ponownym wejściu Nestle na...

Kraj, 4 stycznia 2005

Marka Goplana wyceniona i sprzedana za 40 mln zł

Jutrzenka SA zdecydowała się ujawnić szczegóły finansowe przejęcia od Nestle marki Goplana i zakładu produkcyjnego w Poznaniu. Przypomnijmy, że na...

Kraj, 18 października 2004

Jutrzenka zwiększy wydatki i rozpisze przetarg strategiczno-reklamowy

Menedżerowie Jutrzenki zamierzają z marki Goplana uczynić brand silny również poza granicami kraju. W związku z przejęciem marki Goplana przez...

Kraj, 18 października 2004

Universal McCann pomimo niekorzystnej decyzji globalnej zachowa obsługę Nestle w Polsce

Koncern spożywczy Nestle zakończył globalny przetarg mediowy, który prowadził od marca br. w zakresie planowania i zakupu mediów. Zwycięzcy tego...

Kraj, 15 października 2004

Jutrzenka kupuje markę Goplana od koncernu Nestlé

Koncern Nestlé sprzedaje markę Goplana bydgoskiej firmie Jutrzenka. Nestlé Polska SA i Société des Produits Nestlé SA podpisały z PC...

Kraj, 27 września 2004

Storck wzmacnia wizerunek marki Merci

Storck Polska rozpoczął kampanię wizerunkową pralin Merci pod hasłem "Sprzyjaj chwilom, by mówić Merci". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki...

Kraj, 5 lipca 2004

Nestle zaprzecza pogłoskom o rezygnacji z marki Goplana

Firma Nestle Polska nie zamierza zrezygnować z marki Goplana i nie planuje w związku z tym zamknięcia zakładów produkcyjnych w...

Kraj, 18 czerwca 2004

Zmiany personalne w dziale marketingu napojów Nestle Polska

Firma Nestle Polska przeprowadziła zmiany na stanowiskach product managerów w dziale napojów. Katarzyna Kołodziej została nowym product managerem marki Nescafe...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Symbole polskie i unijne w kampanii Terravity

Producent czekolady Terravita rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, której celem jest wzrost świadomości oraz odświeżenie wzierunku marki czekolad Terravita. W spocie...

Kraj, 20 lutego 2004

JWT ma realizować reklamy Goplany w oparciu o idee McCanna

Na rynku reklamowym pojawiły się spekulacje, jakoby Nestle Polska SA, do której należy marka słodyczy Goplana, zdecydowała się w kampaniach...

Kraj, 20 lutego 2004

Nestle rozpocznie kampanię Kit Kat i oferuje świąteczne zestawy

Na drugą połowę marca br. Nestle zaplanowało działania reklamowe dla marki batonów Kit Kat. Trzonem kampanii reklamowej będzie emisja spotów...

Kraj, 19 lutego 2004

MRM/Momentum odpowiedzialna za merchandising większości marek Nestle

Agencja marketing services MRM/Momentum będzie realizować działania merchandisingowe dla większości marek Nestle Polska (bez Schoellera i Nałęczowianki). Agencja będzie obsługiwać...

Kraj, 19 lutego 2004

Nestle Polska przygotowuje specjalną ofertę wielkanocną

Koncern Nestle Polska wprowadził nowe opakowania bombonierek marki Goplana. Kreacją nowych opakowań zajęła się agencja PND Futura. W nowej szacie...

Kraj, 19 stycznia 2004

Nestle wprowadza walentynkowe bomboniery Goplany

Nestle Polska SA, do której należy marka słodyczy Goplana, z okazji zbliżającego się święta zakochanych - czyli popularnych walentynek -...

Kraj, 16 stycznia 2004

Nestle Polska ma przesunąć budżet reklamowy Princessy do Lowe GGK

Firma Nestle Polska, do której należy marka Goplana, zdecydowała się na przekazanie obsługi kreatywnej swojej marki wafli Princessa agencji reklamowej...

Kraj, 3 grudnia 2003

Nestle wprowadza nowy wariant Princessy; przygotowuje świąteczną promocję Winiar

Koncern Nestle Polska, do którego należy marka Goplana, wprowadza nowy wariant wafli Princessa kokosowa maxi o gramaturze 49 g (standard...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Prawie połowa dzieci zwraca uwagę na marki - wynika z badań ARC Rynek i Opinia

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia podała wyniki badania dotyczącego postrzegania marek przez dzieci. "Naszym badaniem objęliśmy grupę dzieci w...

Kraj, 7 sierpnia 2003

Nestle przygotowuje ofertę świątecznych słodyczy

Koncern Nestle Polska SA, do którego należy m.in. firma i marka Goplana, producent słodyczy, przygotował już nową ofertę produktową na...

Kraj, 28 maja 2003

Koncern Nestle rozbudowuje segment batonów

Koncern Nestle Polska wprowadził na rynek dwa nowe batony pod marką Goplana - Deli Sandwich i Deli Karmel. Nowe produkty...

Kraj, 5 maja 2003

Goplana wprowadza specjalną ofertę z okazji komunii i Dnia Matki

W sprzedaży pojawiła się specjalna oferta produktowa Goplany (Nestlé Polska) związana z okresem komunijnym i Dniem Matki. Czekoladki Słodki Podarunek...

Kraj, 25 września 2002

Wizerunkowa kampania reklamowa Terravity rusza w październiku br.

Najnowsza kampania reklamowa czekolad Terravita, produkowanych przez firmę Terravita, rozpocznie się 4 października br. Kampania, za której strategię i kreację...