M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Górnośląski Bank Gospodarczy SA (firma)"

Kraj, 9 czerwca 2006

Jerzy Prokopczak nowym dyrektorem marketingu Getin Banku, Jolanta Bogusz odeszła z firmy

Jerzy Prokopczak został nowym dyrektorem marketingu Getin Banku. Zastąpił na tym stanowisku Jolantę Bogusz, która kierowała marketingiem banku od jego...

Przetargi, 25 marca 2005

Cztery agencje w przetargu kreatywnym Getin Banku, w planach przetarg na media

Getin Bank powstały z przekształcenia Górnośląskiego Banku Gospodarczego (GBG) połączonego z łódzkim bankiem przemysłowym prowadzi przetarg kreatywny, w którym biorą...

Kraj, 10 listopada 2004

Getin wprowadza dwie nowe marki - Getin Bank i DomBank

Getin Holding SA, którego prezesem i większościowym akcjonariuszem jest jeden z najbogatszych biznesmenów w Polsce Leszek Czarnecki, na bazie przejętego...

Kraj, 19 lipca 2004

Jolanta Bogusz nowym szefem marketingu i PR w GBG

Jolanta Bogusz objęła funkcję szefa marketingu i public relations w Górnośląskim Banku Gospodarczym SA (GBG), którego większościowym akcjonariuszem1,5 miesiąca temu...

Kraj, 16 czerwca 2004

Getin prowadzi rozmowy na temat brand identity nowej marki banku

Getin Holding prowadzi rozmowy już tylko z jedną agencją reklamową na temat wprowadzenia na rynek nowej marki banku. Według nieoficjalnych...

Kraj, 13 kwietnia 2004

Getin Holding SA zawiesił rozstrzygnięcie przetargu reklamowego

Getin Holding SA, którego prezesem i większościowym akcjonariuszem jest wrocławski biznesmen Leszek Czarnecki, po rozpisaniu przetargu reklamowego na strategię i...

Kraj, 31 marca 2004

Getin rozważa opcję inwestycji w ogólnopolską markę banku detalicznego

Getin Holding SA, której prezesem i większościowym akcjonariuszem jest wrocławski biznesmen Leszek Czarnecki, rozważa możliwość inwestycji w stworzenie nowej marki...

Kraj, 30 października 2003

Michał A. Berezowski opuścił firmę marketingową AMPS

Michał A. Berezowski ustąpił ze stanowiska prezesa zarządu agencji marketingowej AMPS. Firma specjalizuje się w realizowaniu projektów z zakresu badań...

Kraj, 29 października 2003

17 proc. respondentów chce kartę kredytową BPH PBK

Co szósta osoba zadeklarowała chęć posiadania karty kredytowej banku BPH PBK w wyniku kampanii marketingu bezpośredniego prowadzonej z wykorzystaniem tradycyjnego...

Kraj, 18 kwietnia 2003

AMPS rozpoczyna realizację projektu mystery shopping dla GM

Firma AMPS rozpoczyna realizację projektu z zakresu badań mystery shopping w sieci salonów motoryzacyjnych należących do General Motors (GM). Program...