M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grey Global (firma)"

Kraj, 6 grudnia 2007

Anna Rusajczyk pokieruje biznesem APCO Worldwide w Polsce

Anna Rusajczyk, była dyr. ds. corporate affairs i public relations oraz członek zarządu firmy Provident Polska, będzie szefem polskiego oddziału...

Przetargi, 4 sierpnia 2005

Grey straci budżet Seata; może zyskać Testardo Red Cell

Iberia Motor Company, generalny importer samochodów Seat w Polsce, powierzy obsługę kreatywną marki Seat nowej agencji reklamowej. Dariusz Pachulski, dyrektor...

Zagranica, 1 sierpnia 2005

Havas nie komentuje pogłosek o odejściu Jima Heekina, CEO sieci Euro RSCG

Holding reklamowy Havas nie komentuje pogłosek o odejściu CEO sieci Euro RSCG Jima Heekina. Według niepotwierdzonych informacji ma on zostać...

Zagranica, 27 czerwca 2005

Saatchi & Saatchi i Grey Global zagrożone przesunięciem globalnych budżetów przez P&G

Agencja Wieden & Kennedy przejęła globalny budżet marki żywności zwierzęcej Eukanuba firmy Procter & Gamble (P&G). Do tej pory budżet...

Zagranica, 17 września 2004

WPP ma największą sieć mediową na świecie po przejęciu MediaComu

Obroty sieci domów mediowych należących do grupy WPP: Mediaedge:cia i MindShare, po przyłączeniu do nich sieci MediaCom Worldwide sięgnęły 47,2...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Seat rozważa przekazanie obsługi mediowej do MediaCom Warszawa

Iberia Motor Company rozważa przekazanie obsługi mediowej marki Seat w Polsce domowi mediowemu MediaCom Warszawa. Obecnie jest on obsługiwany przez...

Zagranica, 14 lipca 2004

WPP jedyną grupą reklamową zainteresowaną przejęciem Grey Global

Maurice Levy, chief executive w Grupie Publicis, powiedział w wywiadzie dla "Le Figaro", że starania tej grupy o przejęcie Grey...

Zagranica, 24 czerwca 2004

Rekord ceny akcji Greya

Akcje grupy reklamowej Grey Global osiągnęły rekordową cenę. We wtorek zdrożały w ciągu dnia o 6 proc. i kosztowały 833...

Zagranica, 5 kwietnia 2004

Oracle prowadzi przegląd ofert w zakresie budżetu mediowego wartego do 50 mln dol.

Producent oprogramowania komputerowego firma Oracle Corp. rozpoczął przegląd ofert domów mediowych w zakresie obsługi swojego międzynarodowego budżetu planowania i zakupu...

Zagranica, 17 lutego 2004

Grey i DDB wciąż walczą o budżet kreatywny Nokii

W przeglądzie ofert na obsługę wartego 35 mln dol. rocznie budżetu kreatywnego Nokii, jednego z największych na świecie producentów telefonów...

Kraj, 22 sierpnia 2003

Klub negocjacyjny PowerCom kontynuuje działalność

Dom mediowy MediaCom Warszawa, należący do grupy Grey Global, wraz z domem mediowym Starcom, należącym do grupy Publicis, kontynuują działalność...

Zagranica, 24 czerwca 2003

Grey może wejść do gry o Cordianta

Active Value - spółka, która zwiększyła w ub. piątek udziały w Cordiant Communications Group z 16,7 proc. do 23,94 proc.,...

Zagranica, 22 kwietnia 2003

G2 rozpoczyna obsługę marki Lucky Strike, a OgilvyOne - Pall Mall

Agencja G2 należąca do grupy Grey Global przejmie od agencji 141 Worldwide obsługę marki Lucky Strike koncernu British American Tobacco....

Zagranica, 15 kwietnia 2003

AOL organizuje przetarg na swój budżet niemiecki

AOL Time Warner's America Online poszukuje agencji do obsługi swojego budżetu na Niemcy, wartego 50 mln dol. W przetargu bierze...

Zagranica, 7 listopada 2002

Deutsche Bank przekazał budżet mediowy sieci MediaCom

Deutsche Bank, jeden z liderów niemieckiej bankowości, przekazał swój szacowany na 70 mln dol. budżet mediowy domowi mediowemu MediaCom z...

Zagranica, 24 maja 2002

Masterfoods konsoliduje brytyjski budżet mediowy w rękach MediaComu

Masterfoods scentralizował swój budżet mediowy na terenie Wielkiej Brytanii w rękach domu mediowego MediaCom, wchodzącego w skład grupy Grey Global....

Zagranica, 25 kwietnia 2002

Grey wprowadzi na rynek nowy zapach Hugo Bossa - Boss in Motion

Firma Hugo Boss przekazała międzynarorodowy budżet reklamowy przeznaczony na wprowadzenie nowego zapachu męskiego do agencji reklamowej Grey Worldwide. Planowaniem i...

Zagranica, 21 stycznia 2002

Przesunięcie budżetu marki Clairol z Interpublic do Grey Global

Procter & Gamble Co. (P&G) prawdopodobnie zdecyduje o przesunięciu budżetu reklamowego nowo przejętej marki Clairol z należącej do grupy Interpublic...

Zagranica, 6 września 2001

MEDIACOM ZDOBYŁ SKONSOLIDOWANY BUDŻET DIAGE

Należący do grupy Grey Global dom mediowy MediaCom zdobył wart 150 mln dol. skonsolidowany budżet United Distillers & Vintners, Seagram...