M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Grey Group Poland (firma)"

Przetargi, 18 grudnia 2018

Enea wybiera BBDO i GPD

Podzielą się budżetem przez dwa lata.

Kraj, 22 października 2018

Grand prix Golden Drum 2018 dla 180heartbeats + Jung von Matt

Polskie agencje otrzymały także cztery nagrody Golden Drum i cztery Silver Drum.

Kraj, 18 października 2018

Golden Drum 2018: 16 nominacji dla polskich agencji w pierwszym dniu festiwalu

Najwięcej nominacji - cztery - otrzymała agencja 180heartbeats+Jung v. Matt.

Przetargi, 15 października 2018

Cztery agencje walczą o budżet Enei

Na liście są: BBDO Warszawa, Grey Group Poland, Red8 Digital i GPD.

Kraj, 10 października 2018

Troje Polaków w jury 25. Festiwalu Golden Drum

Obrady jury odbędą się w dniach 17-19 października.

Kraj, 21 września 2018

19. edycja SAR Effie Awards Poland: 68 nominacji

Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.

Kraj, 10 września 2018

Michał Olbrychowski na czele Cohn & Wolfe

Przeszedł z Deloitte.

Kraj, 7 czerwca 2018

Albrychiewicz, Bugajna-Kasdepke i Korolczuk jurorami na Golden Drum

25. edycja festiwalu w październiku br.

Kraj, 25 maja 2018

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Kraj, 12 kwietnia 2018

W ciągu dwóch lat LOT zwiększył liczbę pasażerów o ponad 50 proc.

W ub.r. przewiózł na pokładach swoich samolotów 8,4 mln pasażerów, o 24 proc. więcej niż w 2016 r.

Kraj, 12 marca 2018

Corega rusza z kampanią społeczno-edukacyjną [wideo]

Ambasadorem akcji został Robert Janowski.

Kraj, 6 marca 2018

Grey Group Poland z kolejną odsłoną kampanii dla Rak'n'Roll [wideo]

Dla podkreślenia istoty przelewania procentów w ramach kampanii "Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów" powstało specjalne piwo bezalkoholowe o nazwie KRS 0000 338 803.

Kraj, 20 lutego 2018

Arkadiusz Barański dołącza do zespołu Walk Digital

Agencja wzmacnia kompetencje technologiczne.

Kraj, 16 lutego 2018

Kolejna odsłona kampanii dla Fundacji Rak'n'Roll [wideo]

W realizację projektu zaangażowały się pro bono agencje Grey Warszawa oraz Cohn & Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, dom mediowy MediaCom i platforma IndaHash.

Przetargi, 9 lutego 2018

Grey Group Poland zajmie się obsługą marki Tymbark

Umowa dotyczy działań w social mediach.

Przetargi, 8 lutego 2018

Grey wygrywa europejski przetarg i wprowadza na rynek markę Dealz

To druga po Pepco marka koncernu Pepcor Europe, która podjęła współpracę z agencją.

Kraj, 6 lutego 2018

Bartosz Jaroszewski szefem kreacji w Walk Digital

Do zespołu dołączyli także Paweł Cholewa oraz Kamil Pawłowski.

Kraj, 21 grudnia 2017

Grey Group Poland nadal z Marvipolem

Umowa zostaje przedłużona o rok.

Kraj, 19 grudnia 2017

Empik zadowolony z wyników świątecznej kampanii

W ciągu miesiąca 2-minutowy film obejrzano na YouTube ponad 4 mln razy, a na Facebooku ponad 700 tys. razy.

Kraj, 12 grudnia 2017

Grey Group Poland dla Pepco na nowych rynkach

Sieć dyskontów pojawi się na Łotwie i w Estonii.

Kraj, 28 listopada 2017

Grey Group Poland z etiudą dla Empiku [wideo]

Za produkcję animacji odpowiada studio Human Ark.

Kraj, 8 listopada 2017

Grey Group Poland z interaktywnym klipem dla mBanku

Agencja w kampanii wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy.

Kraj, 18 lipca 2017

Grey Shopper dla sieci sklepów grupy Eurocash

Agencja odpowiada za przygotowanie całościowej komunikacji loterii.

Kraj, 14 lipca 2017

Grey Group Poland z nową kampanią Volvo XC60 [wideo]

Została przygotowana w oparciu o spot telewizyjny przygotowany przez szwedzką agencję Forsman & Bodensfors.

Kraj, 7 czerwca 2017

Grey Group Poland zajmie się obsługą digital firmy Schar

Agencja opracowała już pierwszą kampanię.

Przetargi, 22 maja 2017

Saatchi & Saatchi Interactive Solutions wygrywa przetarg IKEA

Umowa została podpisana na dwa lata.

Kraj, 10 maja 2017

Aleksandra Maleszyk na pokładzie Artegence

Zasila dział obsługi klienta.

Kraj, 5 kwietnia 2017

MBank: "Bo kredyt ma się rozumieć"

Bank przekonuje o jasnych i zrozumiałych warunkach pożyczek gotówkowych.

Kraj, 2 marca 2017

Volvo promuje model V90 Cross Country [wideo]

Wielokanałową kampanię zaplanował i kupił Mindshare.

Przetargi, 14 lutego 2017

IKEA ogłasza przetarg na obsługę kreatywną

Na razie wiadomo, że zaproszono do niego agencje Grey i Kalicińscy.com.

Kraj, 2 lutego 2017

Kary za nieuczciwe reklamy dla Cyfrowego Polsatu i Polkomtela

UOKiK nałożył kary na obie spółki w łącznej wysokości ponad 40 mln zł oraz nakazał emisję informacji o naruszeniu praw konsumentów w telewizji i publikację decyzji na stronach internetowych.

Kraj, 1 lutego 2017

Tomasz Pisanko nowym head of strategy w Artegence

Z branżą reklamową związany jest od 12 lat.

Przetargi, 9 grudnia 2016

Scholz & Friends Warszawa przejmuje budżet SmartDom

Grey Group Poland nadal będzie odpowiadać za działania dla Ipli i Cyfrowego Polsatu.

Kraj, 24 października 2016

IKEA wprowadza zmiany na jesień [wideo]

Rusza nowa kampania sieci.

Kraj, 24 października 2016

Siedem statuetek dla agencji z Polski na Golden Drum 2016

McCann Worldgroup został Siecią Roku, a Publicis Rumunia Agencją Roku.

Kraj, 10 października 2016

Joanna Bednarek PR managerem MSL Group

Przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za promocję agencji Grey Group Poland i pracę na rzecz klientów agencji Cohn & Wolfe.

Kraj, 14 września 2016

Do IAA Polska wstąpiło trzech nowych członków

Zarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął trzech nowych członków: agencję Grey Group Poland, dom mediowy Havas Media Group oraz polski oddział A+E Networks.

Kraj, 7 września 2016

Jedna nominacja dla agencji z Polski na Clio Awards

Grey Group Poland ma szansę na nagrodę w kategorii PR.

Kraj, 29 sierpnia 2016

IKEA wspiera nowy katalog wielokanałowymi działaniami

Na potrzeby kampanii marketer podejmuje wiele działań, które mają w efektywny sposób wykorzystywać media mix.

Kraj, 26 sierpnia 2016

Grey Group Poland otwiera biuro w Poznaniu

Zostało uruchomione z myślą o nowym kliencie - Pepco.

Kraj, 2 czerwca 2016

Grey Group Poland rozpoczyna współpracę z marką Kasztelan

Agencja zajmie się stworzeniem nowego serwisu internetowego dla marki z portfolio Carlsberg Polska.

Kraj, 16 marca 2016

Nowa kampania PCK autorstwa Grey Group Poland [wideo]

Agencja we współpracy z ShootMe i Fundacją Pedagogium przygotowała kampanię "Życie po śmierci".

Kraj, 23 lutego 2016

Nowa kategoria w konkursie KTR

Dwunastą kategorią będzie PR & event.

Kraj, 18 lutego 2016

Filip Szarama w Havas Worldwide Warsaw

Nowy senior art director w agencji.

Kraj, 13 lipca 2015

Frugo z nową komunikacją i kampanią

Marka z portfolio FoodCare robi "Frugolution".

Kraj, 23 czerwca 2015

The Digitals zatrudnia dwie osoby

Do agencji dołączają Michał Kowalski i Piotr Rychel.

Kraj, 9 czerwca 2015

Blanka Ozimina-Karpińska w Isobar Polska

Do Isobara przechodzi z Greya, gdzie odpowiadała za obsługę Procter & Gamble.

Kraj, 4 marca 2015

Monika Bierwagen szefem Isobar Polska

Na stanowisku dyrektora zarządzającego oraz presidenta Isobar Polska zastąpiła Krzysztofa Andrzejczaka.

Kraj, 3 grudnia 2014

Krzysztof Andrzejczak obejmie regionalną rolę w sieci Isobar

Monika Bierwagen zastąpi Andrzejczaka, Agata Szeliga-Staszkiewicz będzie zarządzać Hypermedia Linked by Isobar.

Kraj, 13 października 2014

Ruszyła kampania tranu Mӧller’s [wideo]

Hasłem przewodnim filmu jest "Żyjąc zdrowo, dajesz najlepszy przykład".