M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Grey London (firma)"

Zagranica, 4 kwietnia 2019

Marks & Spencer wraca do reklam "food porn"

Za kampanię odpowiada agencja Grey London.

Zagranica, 1 kwietnia 2019

ODD będzie pracować dla Marksa & Spencera

Niezależna londyńska agencja zajmie się reklamą działu odzież i dom, a Grey London będzie nadal obsługiwać dział spożywczy M&S.

Kraj, 22 stycznia 2019

Anna Pańczyk CEO Grey London

Jakub Korolczuk na stanowisku creative chairmana Grey Group Poland.

Zagranica, 15 listopada 2018

Marks & Spencer pokazuje, bez czego nie ma świąt

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci autorstwa Grey London.

Zagranica, 18 września 2018

Take That wróci do kampanii Marks & Spencer

Brytyjski boysband ma ponownie pojawić się w kampanii bożonarodzeniowej marketera.

Zagranica, 7 września 2018

Grey London dla Marks & Spencer

To pierwsza kampania autorstwa tej agencji dla sieci po rozdzieleniu pionów marketingu - żywności od odzieżowego.

Zagranica, 22 sierpnia 2018

Gillette z nową definicją męskości

Grey London przygotowało brytyjską odsłonę kampanii dla marki maszynek do golenia.

Zagranica, 9 lipca 2018

Grey London walczy z uprzedzeniami w kwestii modelu rodziny

W Londynie wystartowała niestandardowa akcja edukacyjna zlecona przez Volvo.

Zagranica, 12 marca 2018

McVitie's chce wzruszać kampanią o relacjach

Grey London niby o ciastkach, a całkiem serio o bliskości.

Zagranica, 28 listopada 2017

Świąteczna reklama John Lewis nie tak skuteczna jak poprzednie

Według YouGov po 10 dniach emisji reklama miała najsłabszy od 2013 r. wynik pod względem budowania świadomości marki.

Zagranica, 10 listopada 2017

Miś Paddington ratuje świat w kampanii Marks & Spencer

W Wielkiej Brytanii przygotowania do świąt idą pełną parą.

Zagranica, 27 października 2017

Miś Paddington zagra w reklamie Marks & Spencer

Będzie to kampania świąteczna.

Zagranica, 25 września 2017

Grey wygrywa globalny przetarg Tuborga

Grey London opracuje nową globalną strategię dla marki z portfolio Carlsberga.

Zagranica, 29 maja 2017

Martin Freeman w reklamie Vodafone

Brytyjski aktor występuje w pierwszej kampanii Vodafone od czasu przejęcia budżetu przez Ogilvy & Mather.

Zagranica, 29 marca 2017

Grey London zmieni tymczasowo nazwę na Valenstein & Fatt

Agencja zwraca uwagę na problem różnorodności i tolerancji.

Zagranica, 15 marca 2017

Lucky Generals dla Nytol

Agencja obsłuży budżet marketingowy leku ułatwiającego zasypianie.

Zagranica, 6 września 2016

Marks & Spencer planuje zwolnienia

Brytyjska sieć wdraża strategię oszczędności - pracę może stracić ok. 500 osób w biurze w centrali.

Zagranica, 28 czerwca 2016

Sainsbury rozmawia z czterema agencjami

Sieć supermarketów brytyjskich szuka agencji do obsługi swojego budżetu reklamowego o wartości 60 mln funtów.

Zagranica, 19 kwietnia 2016

Nomad Food Europe rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego w Europie

ZenithOptimedia ma nowego klienta lidera europejskich mrożonek.

Zagranica, 17 lutego 2016

Volvo wybiega w przyszłość w najnowszej kampanii

Nowa kampania Volvo stawia marketerowi ambitne wyzwania.

Zagranica, 19 października 2015

Grey London wygrywa przetarg Jacob's

Marka z portfolio United Biscuits rozstrzyga przetarg.

Zagranica, 27 sierpnia 2015

Orangina z zabawną kampanią w windzie

Nowa kampania wizerunkowa brandu napoju jest inspirowana Francją.

Zagranica, 18 marca 2015

Volvo i Grey London "butelkują" szwedzkie powietrze

Volvo w nowej kampanii przekonuje, że każdy może mieć w samochodzie szwedzkie świeże powietrze.

Zagranica, 25 lutego 2015

Projektanci Grey London stworzyli ekologiczną czcionkę

26 specjalistów Grey London tworzy Ryman Eco.

Zagranica, 13 lutego 2015

Ribena rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną na Wyspach

Konkurs wygrywa JWT.

Zagranica, 13 lutego 2015

Lucy Jameson nowym CEO Grey London

Dotychczasowa chief strategy officer zastępuje na stanowisku Chrisa Hirsta.

Zagranica, 13 lutego 2015

Chris Hirst group chief execcutive of Europe w Havasie

Były CEO Grey London mianowany szefem Havas Creative Group w Europie i Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 8 grudnia 2014

Marka McVitie's Victoria z pierwszą od 32 lat świąteczną kampanią telewizyjną

Marka United Biscuits inwestuje w słodycz obrazu.

Zagranica, 18 lutego 2014

Zmiana personalna w Grey Possible

Oddział cyfrowy Grey London zatrudnił Mikhaila Goldgabera na stanowisku hear od user experience.

Zagranica, 14 lutego 2014

Puma reinterpretuje "Hamleta"

W Słowniku Tanecznym Pumy pojawia się inspiracja najważniejszym monologiem ze sztuki Szekspira.

Zagranica, 24 stycznia 2014

Vodafone planuje przetarg mediowy

Większość szacowanego na 600 mln funtów globalnego budżetu telekomunikacyjnego potentata obsługuje od 2009 r. OMD.

Zagranica, 20 stycznia 2014

Schwartz wygrywa symfonię smaku

Firma wystartowała z synestezyjną kampanią promocyjną swoich produktów do gotowania.

Zagranica, 14 stycznia 2014

Symfonia smaków w reklamie Schwartza

Na Wyspach wystartowała kampania marki producenta ziół, a autorem kreacji jest agencja Grey.

Zagranica, 21 listopada 2013

Grey London obsłuży globalnie Ribenę

Agencja, która odpowiadała za kreację dla marki Lucozade.

Zagranica, 28 sierpnia 2013

VCCP wygrywa przetarg Asdy

Budżet reklamowy supermarketów Asda o wartości 100 mln funtów wygrywa VCCP.

Zagranica, 21 sierpnia 2013

Ostatni etap przetargu Asdy

Saatchi & Saatchi traci szansę na obsługę budżetu Asdy o wartości 100 mln funtów. Tym samym sieć kończy 23-letnią współpracę z Publicis Groupe.

Zagranica, 31 lipca 2013

4 miliony funtów na kampanię Lucozade

Marka Lucozade rusza z kampanią edukacyjną, której ambasadorami będą piłkarze Gareth Bale i Alex Oxlade-Chamberlain.

Zagranica, 8 kwietnia 2013

Mindshare obronił globalny budżet HSBC

Bank HSBC cztery tygodnie po rozstrzygnięciu przetargu kreatywnego (obsługa została rozdzielona pomiędzy JWT, Grey London oraz Saatchi & Saatchi), poinformował, że Mindshare obronił wartą 400 mln funtów obsługę globalnego budżetu mediowego.

Zagranica, 18 grudnia 2012

Maxus wygrywa budżet ABF

Dom mediowy Maxus (WPP) zwyciężył w trwającym od września przetargu na obsługę budżetu Associated British Foods. Wartość tego budżetu to 21 mln funtów.

Zagranica, 21 września 2012

Grey Agencją Roku Euro Effie

Grey EMEA otrzymała w Brukseli cztery statuetki Euro Effie. Sukces biur agencji z Dusseldorfu, Paryża i Londynu zapewnił Grey EMEA tytuł Agency Network of the Year.

Zagranica, 25 marca 2011

Agencja dla Toshiby

Marketer szuka partnera do europejskiej obsługi reklamowej.

Kraj, 19 listopada 2009

Allianz przekazuje globalny budżet do Greya; w Polsce bez zmian

Grupa finansowa Allianz w wyniku przetargu zdecydowała o przekazaniu globalnego budżetu reklamowego wartego ok. 60 mld funtów rocznie do agencji...

Zagranica, 4 września 2009

Grey London dołącza do europejskich agencji Hondy

Honda wybrała agencję reklamową Grey London do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego. Agencja została wybrana bez wcześniejszego przetargu. Zostanie zatrudniona...

Kraj, 25 lutego 2009

Ewelina Sęk została regionalnym plannerem dla marki Lenor w sieci Grey

Ewelina Sęk objęła w sieci Grey nowo utworzone stanowisko regional plannera i będzie odpowiadać za prowadzenie marki Lenor (P&G) w...

Zagranica, 19 września 2008

Grey EMEA zdobył tytuł Sieci Roku w konkursie Euro Effie

Sieć agencji reklamowych Grey w regionie EMEA otrzymała tytuł Agency network of the year w konkursie efektywności Euro Effie. Jej...

Zagranica, 27 marca 2008

Eurosport będzie współpracować z agencją Grey

Eurosport wybrał agencję reklamową Grey do przygotowania europejskiego projektu repozycjonowania marki kanału i promocji wśród odbiorców. Projekt zostanie przygotowany wspólnie...

Zagranica, 6 listopada 2007

Toshiba wdraża nową strategię marki

W Wielkiej Brytanii, a następnie na kolejnych europejskich rynkach japońska Toshiba wdraża pierwszą w historii ujednoliconą komunikację, która ma znamionować...

Zagranica, 10 maja 2007

David Patton, odpowiedzialny za komunikację Sony w Europie, odchodzi z firmy

David Patton, piastujący dotąd stanowisko senior vice-president of communications w Sony Europe, odchodzi z firmy. Ma objąć stanowisko chief executive...

Zagranica, 26 stycznia 2007

Tamara Ingram będzie odpowiadać za globalny budżet P&G obsługiwany przez WPP

Tamara Ingram, chief executive agencji Grey London, odejdzie ze stanowiska. Pozostanie jednak w strukturach sieci i przejmie od Neila Kreisberga...

Zagranica, 10 lipca 2006

Tribal DDB zajmie się reklamą w internecie leku Panadol

W Wielkiej Brytanii koncern GlaxoSmithKline przekazał agencji Tribal DDB budżet związany z reklamą w internecie leku Panadol. Agencja wygrała przetarg...