M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grey Worldwide (firma)"

Kraj, 6 lutego 2015

Jacek Studziński w dziale strategii 180heartbeats + Jung v. Matt

Zajmie się też działaniami new business.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Grzegorz Magnuszewski nowym account directorem w Red8

Pokieruje zespołem obsługującym Tesco.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Piotr Kośmider business development directorem w Focus Media Group

Zmiany w kadrze zarządzającej grupy.

Kraj, 28 lutego 2013

Grey i Possible stworzą nową spółkę

Grey Worldwide w regionie EMEA współpracuje z Possible Worldwide.

Kraj, 18 czerwca 2012

Leo Burnett z największą liczbą zgłoszeń na Cannes Lions

Rozpoczyna się największe międzynarodowe święto reklamy.

Kraj, 16 maja 2012

Grey Agencją Reklamową Roku, MediaCom Domem Mediowym Roku

Redakcja "MMP" przyznała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek i marketerów.

Kraj, 21 października 2011

Play ostrożniej planuje budżet mediowy

Chociaż czwarty pod względem wielkości operator wciąż ma ambicje najszybszego wzrostu, to musi też poprawić rentowność.

Kraj, 30 września 2011

Filip Szperl senior copywriterem w DDB

DDB nowym miejscem pracy dotychczasowego copywritera Leo Burnett. Do tej ostatniej agencji dołącza Piotr Zygmunt.

Kraj, 29 sierpnia 2011

Kolejny spot Playa z Wojewódzkim

Trwa emisja czwartego w kolejności spotu promującego akcję Playa "Testuj smartfona". Będzie jeszcze pięć kolejnych.

Artykuły weekendowe, 25 marca 2011

Paged Meble nagrodzone za marketing

Uznanie zyskały m.in. pokazy mebli w 3D i kolekcja Celebrity Line.

Kraj, 8 października 2010

Bachleda-Curuś znów dla Pantene

Marketer sięga po ambasadorkę produktu po czterech latach przerwy.

Kraj, 27 maja 2010

Kamila Stefaniak w McCann Erickson

Agencja kompletuje zespół do obsługi PKO BP.

Kraj, 19 maja 2010

Współautorka "Słownika sloganów reklamowych" dołączyła do Netizens

Do agencji Netizens dołączyła copywriter Marta Spychalska.

Kraj, 16 marca 2010

P&G wprowadza linię Pantene Pro-V inspirowaną naturą

Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię kosmetyków Pantene Pro-V Nature Fusion. Nawiązując do produktów naturalnych, marketer chce wykorzystać...

Kraj, 10 lutego 2010

Sara Lee na licencji National Geographic wprowadza nową linię Ambi Pur

Sara Lee wprowadza na rynek nową linię odświeżaczy powietrza pod nazwą Ambi Pur National Geographic. Nowe zapachy National Geographic zawierają...

Przetargi, 12 listopada 2009

Just ma budżet reklamowy Orlenu, partner mediowy wciąż niewybrany

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na obsługę reklamową koncernu paliwowego PKN Orlen. Marketer prowadził przegląd reklamowy równolegle z przetargiem mediowym...

Kraj, 2 września 2009

Jarosław Hendzel dołącza do managementu Grey Group

Od 1 września 2009 r. do managementu Grey Group dołączył Jarosław Hendzel. Jego zadaniem będzie rozwój wszystkich spółek grupy -...

Przetargi, 28 sierpnia 2009

FireFly Creation wygrała regionalny przetarg BTL na wszystkie marki AmRestu

Agencja FireFly Creation wygrała regionalny przetarg AmRestu. Dotyczył on wszystkich marek restauracji tej firmy, obsługi BTL i internetu. W przetargu...

Kraj, 27 sierpnia 2009

Sara Lee doskonali Ambi Pur i wspiera markę w telewizji

Firma Sara Lee Household & Body Care Poland rozpoczęła działania komunikacyjne nowych odświeżaczy powietrza do samochodu marki Ambi Pur Car....

Kraj, 3 czerwca 2009

Open'er Festival wspierany kampanią outdoorową

Miesięczna kampania outdoorowa Heineken Open'er Festival ruszyła w dziesięciu głównych miastach Polski. Oprócz sieci tablic outdoorowych wykorzystuje też elementy niestandardowe,...

Kraj, 8 maja 2009

P&G przeprasza Inco-Veritas i klientów za reklamę Fairy

Procter & Gamble przeprasza w prasie Inco-Veritas i jej klientów za reklamę Fairy. Chodzi o ubiegłoroczną kampanię tej marki płynu...

Kraj, 7 maja 2009

Fortis i Dominet bez "haczyków"

Fortis Bank Polska i Dominet Bank wprowadzają wspólnie do oferty nową lokatę "Po prostu". To czteromiesięczna lokata oprocentowana na 6,6...

Kraj, 6 maja 2009

Heineken Open'er Festival startuje z promocją

W maju br. rozpoczęły się zaplanowane przez dom mediowy Media Concept działania OOH mające na celu promocję Heineken Open'er Festival,...

Kraj, 5 maja 2009

Sara Lee zachowa portfolio kawy i herbaty; kontynuuje wsparcie

Sprzedaż części biznesu Sary Lee nie wpłynie na oddział Coffee and Tea. Niedawno koncern zapowiedział, że rozważa pozbycie się części...

Przetargi, 21 kwietnia 2009

Sześć agencji walczy o regionalny budżet BTL AmRestu

Sześć agencji zostało na krótkiej liście przetargu BTL firmy AmRest. Są to: FireFly, Grey Worldwide, Peppermint, Euro RSCG 4D, GPD,...

Kraj, 6 kwietnia 2009

Pietro Leone, były CEO Grey Group Poland, przechodzi do sieci G2

Pietro Leone, chief operating officer na region CEE Grey Global Group, będzie pełnił dotychczasową funkcję tylko do końca br. Na...

Kraj, 1 kwietnia 2009

Nowa kampania Żywca, przetarg trwa

Dziś startuje kampania wizerunkowa marki Żywiec (Grupa Żywiec). 
Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy. Koncept...

Kraj, 25 marca 2009

Dominet Bank reklamuje "Kredyt na Wiosnę"

Pod hasłem "Kredyt na Wiosnę" rusza kampania reklamowa nowej oferty kredytów gotówkowych Dominet Banku. Kampania obejmie radio, prasę, internet i...

Przetargi, 3 marca 2009

Dogrywka w przetargu na obsługę marki piwa Żywiec

Cztery agencje reklamowe, które znalazły się na short-liście przetargu na obsługę reklamową marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec), mają przygotować ponownie...

Kraj, 6 lutego 2009

Piotr Kośmider, dyrektor zarządzający, odchodzi z McCann Erickson; redukcje w kreacji

Piotr Kośmider, dyrektor zarządzający McCann Erickson, przestaje pełnić obowiązki z dniem 9 lutego br. Kośmider pełnił funkcję dyrektora zarządzającego od...

Kraj, 5 lutego 2009

P&G po sześciu latach zmienia opakowanie i formułę Lenora

Procter & Gamble wprowadza do sprzedaży płyn do płukania tkanin Lenor w nowym opakowaniu. To pierwsza od 2003 roku zmiana...

Kraj, 5 lutego 2009

GlaxoSmithKline aktywizuje markę past Parodontax

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) prowadzi kampanię reklamową wspierającą markę past do zębów Parodontax. To skutek nowej strategii koncernu, który postanowił...

Kraj, 2 lutego 2009

Lewandowski dyr. współzarządzającym K2 Internet; Donner-Trelińska dyr. kreatywnym

Łukasz Lewandowski, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju agencji interaktywnej K2 Internet, został dyrektorem współzarządzającym agencji. Odpowiada za strategię i kreację. Łukasz...

Kraj, 6 stycznia 2009

Bartłomiej Dyliński i Magdalena Darska wśród menedżerów Zoom Advertising

Do zespołu agencji reklamowej Zoom Advertising dołączyły dwie nowe osoby. Bartłomiej Dyliński objął nowo utworzone stanowisko client service directora, a...

Przetargi, 17 grudnia 2008

Grupa Żywiec potwierdza wybór Change Integrated

Grupa Żywiec, która od niemal roku prowadziła przetarg kreatywny dotyczący kompleksowej obsługi marki piwa Tatra, potwierdziła podawaną wcześniej (DS "MMP"...

Przetargi, 4 grudnia 2008

Change prawdopodobnie zajmie się Tatrą; marketer nie potwierdza

Grupa Żywiec, która od niemal roku prowadziła przetarg kreatywny dotyczący kompleksowej obsługi marki piwa Tatra, zakończyła procedury wyboru agencji -...

Kraj, 25 listopada 2008

Maja Dziewulska art directorem w IQ Marketing

Maja Dziewulska objęła nowo utworzone stanowisko art directora w agencji IQ Marketing. Dotychczas związana była m.in. z Brand Support, gdzie...

Przetargi, 22 października 2008

Kropla Beskidu w Grey w 2009 r.

Budżet strategiczno-kreatywny marki Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services) trafił do agencji Grey Worldwide. Umowa została podpisana na cały 2009 r....

Kraj, 13 października 2008

9 statuetek dla polskich agencji w konkursie Golden Drum; Change Agencją Roku

W czasie piątkowej gali festiwalu reklamowego Golden Drum na Słowenii polskie agencje do trzech wcześniej zdobytych nagród przez Change Integrated...

Kraj, 8 października 2008

Joanna Mazurek senior copywriterem w DDB

Joanna Mazurek rozpoczęła pracę w agencji DDB jako senior copywriter. Ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie reklamy. Wcześniej pracowała w agencjach:...

Przetargi, 5 czerwca 2008

Leo Burnett traci budżet Tatry

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, z przetargu prowadzonego przez Grupę Żywiec dotyczącego marki piwa Tatra odpadła agencja Leo Burnett, która dotychczas...

Kraj, 16 maja 2008

Grey Worldwide planuje kolejne akwizycje, chce podwoić rozmiary grupy

Według Pietro Leone, CEO grupy Grey Worldwide w Polsce, przyłączenie Testardo Red Cell (obecnie Testardo Gram - patrz DS "MMP"...

Przetargi, 29 kwietnia 2008

Grupa Żywiec zaprasza do przetargu na Tatrę dwie kolejne agencje

Grupa Żywiec zaprosiła do przetargu na markę Tatra dwie kolejne agencje. Według naszych informacji na short-liście rozpoczętego kilka miesięcy temu...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Saatchi & Saatchi Agencją Roku w tegorocznym Konkursie Reklamy KTR

Najwięcej nagród podczas zakończonej wczoraj gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2008 otrzymała agencja Saatchi & Saatchi - trafiło do niej...

Kraj, 4 marca 2008

Toshiba inwestuje w wizerunek w Polsce

Japoński producent elektroniki firma Toshiba chce wzmocnić wizerunek marki jako lidera innowacji w branży technologicznej i informatycznej, zwłaszcza w kategorii...

Zagranica, 3 marca 2008

WPP Group odnotowała 5-proc. wzrost przychodów i zysków

WPP Group, druga co do wielkości na świecie grupa reklamowa, w ub.r. odnotowała 6,19 mld funtów przychodów, o 5 proc....

Kraj, 25 lutego 2008

Kampania eBay głównie w serwisach społecznościowych

Trwają działania promocyjne serwisu aukcyjnego eBay Polska. Kampania jest realizowana online, głównie w serwisach społecznościowych: MySpace, Facebook, Nasza-klasa.pl i Grono.net....

Przetargi, 5 października 2007

4Frame w przetargu na obsługę Inter Ikea Centre Polska

W przetargu reklamowym Inter Ikea Centre Polska (o którym ostatnio informowaliśmy w DS "MMP" z 1 października br.) weźmie udział...

Zagranica, 3 października 2007

Nokia wprowadza na rynek globalny model 6500 Classic

Producent telefonów komórkowych Nokia rozpoczyna realizację globalnego projektu marketingowego, którego celem jest wprowadzenie na rynek modelu 6500 Classic. Kampania reklamowa,...

Przetargi, 1 października 2007

Pięć agencji w przetargu Inter Ikea Centre Polska

Pięć agencji zostało zaproszonych do przetargu Inter Ikea Centre Polska, o którym informowaliśmy w DS "MMP" z 27 września. Są...