M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grey (firma)"

Kraj, 29 października 2015

Liberty w III kwartale zebrało o 3 proc. więcej składek

W ciągu roku liczba klientów wzrosła o 6 proc.

Zagranica, 8 października 2015

Reklama Clairolu zbanowana

W kampanii Greya, której twarzą została aktorka z "Mad Men", ASA dopatrzyła się nieścisłości mogących wprowadzać odbiorcę w błąd.

Kraj, 21 września 2015

DDB & Tribal powołuje nowych szefów działu client service i strategii

Aleksandra Jurkiewicz i Joanna Karwowska-Koza awansują w strukturach agencji.

Kraj, 21 września 2015

Grey dla produkcji fabularnej

Agencja stworzyła projekt plakatu promującego film krótkometrażowy "Basen" w reżyserii Krzysztofa Pawłowskiego.

Kraj, 9 września 2015

Unilever unowocześnia smażenie

Firma dokonuje rozległego relaunchu produktu do smażenia Rama Smaż jak szef kuchni.

Kraj, 8 września 2015

Nowe pozycjonowanie mBanku - rusza jesienna ofensywa reklamowa

Intensywne działania, obejmujące TV, internet, kina oraz outdoor, potrwają do końca listopada.

Kraj, 7 września 2015

Kamis zatrzymuje smak wakacji

McCormick Polska promuje swoje przyprawy i startuje z promocją konsumencką.

Kraj, 27 sierpnia 2015

"PB": Liberty Ubezpieczenia na sprzedaż

Według informacji dziennika amerykański właściciel zdecydował się wystawić polską firmę na sprzedaż.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Mike Tyson zaprasza na film

Wystartowała kampania energetyków Black z portfolio FoodCare.

Zagranica, 10 lipca 2015

Sieć Olive Garden ogłasza przetarg na kreację

Po trzech dekadach współpracy z agencją Grey sieć zaprasza do przetargu inne agencje.

Kraj, 7 lipca 2015

Pierwsza wspólna kampania mBanku i Grupy Axa [wideo]

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Grey.

Kraj, 17 czerwca 2015

Grey i Carat przygotowały kampanię dla Rzecznika Praw Obywatelskich

Spoty emitowane będą w kinach i serwisach wideo.

Kraj, 9 czerwca 2015

Historia Bursztynowej Komnaty w reklamie firmy ubezpieczeniowej

Kolejna odsłona kampanii Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego.

Kraj, 25 maja 2015

MBank chce pozyskać nowych klientów

Proponuje im zwrot 2 proc. transakcji, do 50 zł miesięcznie przez pół roku. Grey, Mindshare i Graffiti Films przygotowały kampanię.

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Kraj, 15 maja 2015

Monika Borowiecka dołączyła do Grey

W agencji powstaje nowe stanowisko trade marketing directora.

Kraj, 13 maja 2015

Filip Szarama i Piotr Gardocki w kreacji Lemon Sky J. Walter Thompson

Do nowej agencji przechodzą z Greya.

Przetargi, 21 kwietnia 2015

Grey wygrywa przetarg na obsługę digital mBanku

Agencja będzie autorem kampanii internetowej promującej kredyt gotówkowy.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Wołoszański w przestworzach w nowej kampanii Liberty Ubezpieczenia

Co ma wspólnego bombowiec B-17 Latająca Forteca z ubezpieczeniem samochodu?

Kraj, 16 marca 2015

IKEA chce zmienić polskie balkony

Firma wprowadza kolekcję mebli balkonowych i wita wiosnę kampanią.

Kraj, 11 marca 2015

Liberty Ubezpieczenia w 2014 r. zebrało o 6 proc. więcej składek

Szefowie firmy mają prawo do zadowolenia z takiej dynamiki na kurczącym się rynku. Wskazują, że zasadniczy wpływ na wyniki w ub.r. miała współpraca z agentami.

Kraj, 4 marca 2015

MBank reklamuje nowe Konta mobilne plus

Wiodącym medium kampanii jest telewizja.

Kraj, 4 marca 2015

McCormick z dużą kampanią dla marki Kamis

Wystartowały wiosenne działania dla marki przypraw.

Kraj, 2 marca 2015

Nowy strateg w agencji Melting Pot

Jakub Żołnowski przechodzi z Grey Group.

Kraj, 13 stycznia 2015

Iain Jacob szefem Starcom MediaVest Group w regionie, który obejmuje Polskę

Starcom MediaVest Group zmienia regionalne struktury zarządzania. Rośnie znaczenie Polski na globalnej mapie sieci.

Kraj, 25 listopada 2014

Po trzech kwartałach Liberty zebrało o 6 proc. więcej składek niż w ub.r.

W ciągu minionego kwartału firmie przybyło 25 tys. polis.

Kraj, 14 listopada 2014

Grupa Polsat zdystansowała TVN pod względem oglądalności

Jej przychody reklamowe rosną w tym roku zdecydowanie szybciej niż rynek.

Kraj, 31 października 2014

MBank - kolejny dobry kwartał

Po raz drugi w historii bank zanotował ponad 1 mld zł dochodów. Rekordowe były dochody z opłat, prowizji i odsetek, bank konsekwentnie pozyskuje nowych klientów, a mimo intensywnych działań marketingowych zanotował spadek kosztów.

Kraj, 30 października 2014

Kolejna odsłona kampanii Liberty Ubezpieczenia z Wołoszańskim

Ubezpieczyciel promuje ofertę aut zastępczych podczas naprawy.

Kraj, 17 października 2014

Change prawdopodobnie zajmie się obsługą reklamową mobilnych płatności Blik

Spółka Polski Standard Płatności, która wdraża standard mobilnych płatności, finalizuje przetarg na obsługę reklamową marki Blik, pod którą będą promowane. Negocjuje warunki z agencją Change Integrated.

Kraj, 14 października 2014

MBank reklamuje eKonta

Bank postanowił wzmocnić działalność depozytową, a przy tym promuje funkcjonalności bankowości mobilnej.

Kraj, 6 października 2014

Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia, Bogusław Wołoszański twarzą kampanii

Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w.".

Kraj, 2 października 2014

SmartDom teraz także dla nowych klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu

Do tej pory oferta zniżek za kolejne produkty w połączonej ofercie operatorów była dostępna tylko dla dotychczasowych klientów.

Zagranica, 12 września 2014

Orangina ogłasza przetarg na obsługę reklamową na Wyspach

Brand ma w planach intensywne działania.

Kraj, 9 września 2014

Freshmarket rusza z pierwszą kampanią telewizyjną [wideo]

Koncepcja komunikacji oparta jest na spotach reklamowych, do których znaną piosenkę "I say a little prayer" zaśpiewali Kayah i Andrzej Piaseczny. W ten sposób sieć chce komunikować świeżość. Za kreację kampanii i produkcję spotu odpowiada agencja Grey, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

Kraj, 8 września 2014

Emirates wchodzi z kampanią do TV

Linie lotnicze zdecydowały się na sponsoring programów. Za kreację odpowiada agencja Grey.

Zagranica, 5 września 2014

Maszynki Gillette jako młotki w fortepianie

Wystartowała kampania maszynek do golenia, które polecają się melomanom.

Przetargi, 1 września 2014

Change, DDB, Grey i VML na liście w IKEA

Lemon Sky JWT nie broni budżetu.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Wyniki Grupy Cyfrowego Polsatu w górę

Oferta SmartDOM przyciągnęła od lutego ponad 300 tys. klientów.

Kraj, 27 sierpnia 2014

IKEA pokazała nowe spoty promujące materace i nowy katalog

Ruszyło wsparcie marketingowe nowego katalogu i produktów IKEA w obniżonych cenach autorstwa agencji Grey.

Kraj, 25 sierpnia 2014

IKEA wprowadza nowy katalog, planuje ekspansję w Polsce

Firma zwiększa dystrybucję do 5,5 mln egzemplarzy.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Joanna Brodzik i kotlety w kampanii smartDOM

Kreację przygotowała agencja Grey.

Zagranica, 11 sierpnia 2014

Grupa Allianz przenosi globalny budżet do Ogilvy

Jeden z największych ubezpieczycieli w Europie rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową i zdecydował o powierzeniu globalnego budżetu reklamowego Ogilvy.

Zagranica, 1 sierpnia 2014

Diageo ma nowego non-executive directora

Nowe stanowisko objęła Nicola Mendelsohn, wcześniej wiceprezes Facebooka w regionie EMEA.

Przetargi, 21 lipca 2014

Dziesięć agencji zaproszonych do przetargu IKEA

Marketer zamknął listę agencji, które będą walczyć o obsługę kreatywną marki.

Przetargi, 4 lipca 2014

IKEA szuka agencji kreatywnej

Marketer szuka długoterminowego partnera.

Zagranica, 4 lipca 2014

Gillette prezentuje 100 lat męskich trendów we fryzurach

Gillette Razors prezentuje historię męskiego "outfitu" uwarunkowanego wpływami kulturowymi.

Zagranica, 23 czerwca 2014

Pantene oducza kobiety przepraszania

Marka P&G ruszyła z kampanią "Sorry Not Sorry".

Zagranica, 9 czerwca 2014

Grey ze specjalną aplikacją dla niesłyszących

Nowe narzędzie ma pomóc w ochronie zdrowia i życia.

Zagranica, 13 maja 2014

Nienarodzone dziecko bohaterem kampanii w Wielkiej Brytanii

British Heart Foundation rozpoczyna kampanię edukacyjną w Wielkiej Brytanii.