M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gripex (marka)"

Kraj, 3 lutego 2015

Spadła sprzedaż Rutinoscorbinu i Gripeksu. Voltaren mocno w górę

Liderem sprzedaży w segmencie OTC w 2014 r. był Ibuprom produkowany przez USP Zdrowie.

Kraj, 4 sierpnia 2014

58 mln zł ze sprzedaży Ibupromu

Sześć marek OTC zanotowało sprzedaż powyżej 40 mln zł każda (dane za okres YTD VI 2014). Ibuprom to lider rynku.

Kraj, 24 marca 2014

7,5 mld zł sprzedaży OTC w 2013 r.

Dane IMS Health wskazują na ponad 10-proc. dynamikę wzrostu sprzedaży tego segmentu leków w ub.r.

Kraj, 19 marca 2014

Gripex znów poszukuje pogromców

Za kampanię odpowiadają agencje Unlimited, Connectmedica i Starcom.

Kraj, 15 stycznia 2014

Gripex tworzy portret pamięciowy choroby

Marka wystartowała z silną kampanią digital, która rozprzestrzeni się na kolejne media.

Kraj, 9 grudnia 2013

Dwie nagrody dla Polski na European Excellence Awards 2013

Zwyciężyły kampanie: "Męska grypa" oraz "Mam haka na raka - szósta edycja".

Kraj, 18 listopada 2013

Dwie nominacje dla Mondelez Polska w European Excellence Awards

Zaprezentowano short-listę konkursu. W konkursie głównym walczą jeszcze trzy polskie kampanie.

Przetargi, 4 września 2013

Unlimited wygrała obsługę marki Gripex

Za najnowsze działania reklamowe marki leków Gripex odpowiadać będzie agencja Unlimited.

Kraj, 28 lutego 2013

Parasolowe marki OTC wygenerowały 6,6 mld zł sprzedaży

Największą sprzedaż w ujęciu wartościowym w zeszłym roku miała marka Ibuprom.

Kraj, 9 stycznia 2013

USP Zdrowie rusza z komunikacją korporacyjną

Pierwsza duża odsłona kampanii korporacyjnej obejmuje pay-off, czyli kilkusekundową animację dodawaną do spotów telewizyjnych wszystkich marek USP Zdrowie.

Kraj, 21 grudnia 2012

Gripex rusza z kolejną odsłoną kampanii "Męska grypa"

Drugi etap kampanii potrwa do 15 stycznia 2013 r.

Kraj, 14 listopada 2012

Internet osią kampanii Gripeksu

USP Zdrowie prowadzi Wielki Test Męskiej Grypy.

Kraj, 28 września 2012

Gripex promuje się w telewizji

USP Zdrowie wykorzystuje promocyjnie sezon grypowy.

Kraj, 24 września 2012

USP Zdrowie reorganizuje struktury marketingowe

W dziale marketingu wydzielony zostaje marketing OTC oraz nowa jednostka organizacyjna - marketing food suplements. W marketingu OTC zwiększają się zakresy obowiązków brand managerów oraz group category managerów - nazwy tych stanowisk ulegają zmianie na marketing manager.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Vicks i Gripex już się reklamują

PGT już ruszyło z kampanią nowej marki cold & flu, konkurencja nie pozostaje bierna.

Kraj, 26 czerwca 2012

Kampania Vicks ruszy we wrześniu

Półroczne wsparcie ma być największą aktywnością na rynku farmaceutyków.

Kraj, 18 czerwca 2012

P&G z Tevą wprowadzą do Polski markę Vicks

Światowy megabrand powalczy w kategorii leków na grypę i przeziębienie.

Kraj, 8 grudnia 2011

Czyż odpowiada za markę Gripex

W ramach marketingu USP Zdrowie na senior brand managera marki Gripex mianowano Annę Czyż.

Kraj, 22 listopada 2011

Grzybowski zmienia kompetencje w GSK

Jako digital manager odpowiada za region CEE.

Kraj, 1 marca 2011

Gripex stawia robota na nogi [WIDEO]

Marketer wspiera wariant V-Caps w TV, internecie i na materiałach POS.

Kraj, 9 lutego 2010

Pilotka helikoptera namawia do stosowania Gripeksu

US Pharmacia ruszyła z emisją nowego spotu leku Gripex. Za przygotowanie filmu reklamowego odpowiada agencja Red8. W spocie został rozwinięty...

Kraj, 29 stycznia 2010

US Pharmacia startuje z kampanią Gripeksu

Agencja reklamowa Red8 jest odpowiedzialna za przygotowanie nowej kampanii wizerunkowej marki Gripex (US Pharmacia), której emisja rozpoczęła się w drugiej...

Kraj, 7 listopada 2007

"Reader's Digest" przyznał certyfikaty Produkt Roku 2007

Miesięcznik "Reader's Digest" po raz trzeci przyznał certyfikaty Produkt Roku. Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 w 36 kategoriach otrzymały...

Kraj, 16 maja 2007

Izabela Dusza media managerem w US Pharmacii

Izabela Dusza została media managerem w US Pharmacii. Odpowiada za strategie mediowe wszystkich marek OTC firmy, koordynację planowania i zakupu...

Kraj, 27 listopada 2006

Andrzej Gbur senior brand managerem w Novartis Consumer Health

Andrzej Gbur objął stanowisko senior brand managera w firmie farmaceutycznej Novartis Consumer Health, dziale koncernu Novartis zajmującym się lekami bez...

Kraj, 3 listopada 2006

Birgit Baier została dyrektorem zarządzającym agencji Lothar Böhm Warszawa

Birgit Baier, która od czerwca 2006 roku jest członkiem zarządu hamburskiego biura projektowo-doradczego Lothar Böhm GmbH, została mianowana dyrektorem zarządzającym...

Kraj, 21 października 2005

US Pharmacia odświeża opakowania Gripeksu

Marka Gripex (US Pharmacia), marka OTC na przeziębienie i grypę, unowocześniła swoje opakowania. Nowe paczki Gripeksu mają m.in. polepszyć widoczność...

Przetargi, 28 lutego 2005

Agencja Just wygrała przetarg na kreację dla marki Etopiryna

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg dotyczący kreacji na potrzeby kampanii telewizyjnej dla leku dostępnego bez recepty Etopiryna. Producentem Etopiryny jest...

Kraj, 20 grudnia 2004

US Pharmacia promuje Gripex Max kampanią przygotowaną przez Red 8

Agencja reklamowa Red 8 Communications Group jest autorem kampanii nowego leku z portfolio US Pharmacii - Gripex Max. Reklamy prezentują...

Przetargi, 21 października 2004

US Pharmacia rozstrzygnie do końca tygodnia przetarg na leki gastryczne

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia do końca tego tygodnia rozstrzygnie przetarg na obsługę ATL-ową i BTL-ową kategorii leków gastrycznych OTC (bez...

Przetargi, 26 sierpnia 2004

Przetargi US Pharmacii na obsługę nowego leku i kategorii przeciwprzeziębieniowej

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia rozpoczął przetarg na obsługę reklamową nowego leku OTC z kategorii gastrycznej. Jego nazwy nie ujawniono. Zwycięska...

Przetargi, 11 sierpnia 2004

US Pharmacia rozpocznie przetarg na brandy przeciwprzeziębieniowe

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia rozpocznie przetarg na obsługę reklamową przeciwprzeziębieniowych brandów leków OTC (bez recepty). Jak powiedział Andrzej Schonert, dyrektor...

Kraj, 14 lipca 2004

US Pharmacia chce uporządkować portfolio agencji reklamowych

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia zamierza uporządkować portfolio agencji reklamowych pracujących dla brandów leków OTC (bez recepty). Jak powiedział Andrzej Schonert,...

Kraj, 9 lipca 2004

Lothar Bohm przygotuje kreację opakowania dla nowego leku US Pharmacii

Agencja Lothar Bohm wygrała konkurs na kreację opakowań dla nowej marki leku OTC koncernu US Pharmacia. Agencja będzie również odpowiedzialna...

Kraj, 16 marca 2004

Zmiany i awanse w dziale marketingu w US Pharmacii

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu...

Kraj, 16 marca 2004

Zmiany i awanse w dziale marketingu w US Pharmacii

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu...

Kraj, 30 stycznia 2004

Barbara Stępień-Szumska objęła stanowisko associate w agencji BCA

Barbara Stępień-Szumska objęła stanowisko associate w agencji public relations BCA. Poprzednio pracowała jako starszy konsultant public relations w Lignar PR,...

Przetargi, 5 grudnia 2003

Starcom przejmie od Brand & Media OMD obsługę budżetu US Pharmacii

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu mediowego firmy US Pharmacia, jednego z największych reklamodawców z branży farmacautycznej....

Przetargi, 4 grudnia 2003

Starcom przejmie od Brand & Media OMD budżet US Pharmacii

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu mediowego firmy US Pharmacia, jednego z największych reklamodawców z branży farmaceutycznej....

Kraj, 1 grudnia 2003

Andrzej Schonert dyrektorem ds. marketingu US Pharmacii

Andrzej Schonert oficjalnie objął stanowisko dyrektora ds. marketingu firmy farmaceutycznej US Pharmacia. Wcześniej Schonert sprawował podobne stanowisko w Grupie Żywiec...

Przetargi, 3 listopada 2003

Koncern US Pharmacia zaprosił domy mediowe do przetargu

Rozpoczął się przetarg na obsługę budżetu mediowego koncernu US Pharmacia - jednego z największych reklamodawców z branży farmaceutycznej. US Pharmacia...

Kraj, 24 lipca 2003

Jeffrey Pepper odchodzi z działu marketingu US Pharmacii

Z farmaceutycznego koncernu US Pharmacia odejdzie Jeffrey Pepper, dyrektor marketingu. Przedstawiciele firmy nie chcieli skomentować tej informacji. Nie wiadomo, kto...

Kraj, 25 kwietnia 2003

US Pharmacia wspiera reklamą Ibuprom Max

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia wspiera reklamą lek przeciwbólowy OTC (bez recepty) Ibuprom Max. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa...