M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grolsch (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Zagranica, 1 grudnia 2015

AB InBev rozważa sprzedaż brandów Peroni i Grolsch

Największy producent piwa na świecie Anheuser-Busch InBev po przejęciu koncernu SABMiller wystawi na sprzedaż dwa brandy należące do tego ostatniego, czyli Peroni i Grolsch - wynika z nieoficjalnych informacji "The Sunday Times".

Zagranica, 29 października 2015

Anheuser-Busch InBev ma więcej czasu na przejęcie SABMillera

Brytyjski urząd odpowiedzialny za transakcje przejęć i akwizycji przedłużył czas sfinalizowania przejęcia przez Anheuser-Busch InBev koncernu SABMiller do 4 listopada br.

Kraj, 9 lipca 2015

Grolsch kulturalnie również latem

Wystartowała letnia odsłona kampanii marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Przetargi, 6 marca 2015

Lubię To wygrywa obsługę Grolscha i Pilsnera

Agencja pracuje obecnie dla 10 marek Kompanii Piwowarskiej.

Przetargi, 12 stycznia 2015

KP prowadzi przetarg digitalowy na Grolscha i Pilsnera

Trzy agencje walczą o obsługę dwóch marek.

Zagranica, 2 października 2014

Grolsch wprowadza globalnie nowy design butelki

Holenderska marka piwa wprowadza nową butelkę o pojemności 300 ml na całym świecie.

Kraj, 5 września 2014

Piotr Małkiewicz creative directorem w Lemon Sky JWT

Będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.

Zagranica, 8 sierpnia 2014

Grolsch rozstrzygnął przetarg na obsługę ATL

Przetarg marki w Wlk. Brytanii wygrała agencja VCCP.

Kraj, 2 grudnia 2013

Grolsch ratuje świat od niechcianych prezentów [wideo]

Do udziału w kampanii został zaproszony został Aqualoopa, czyli Igor Chołda - przedstawiciel warszawskiego street artu.

Kraj, 4 listopada 2013

GPD obsłuży trzy warianty Lecha z portfolio Kompanii Piwowarskiej

Przez najbliższe 1,5 roku agencja będzie odpowiadać za nową kreację marki oraz działania ATL.

Zagranica, 23 sierpnia 2013

Grolsch szuka agencji

Holenderska marka Grolsch szuka agencji do obsługi digital w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Filip Fiedorow szefem marketingu Lidla

Po ponad siedmiu latach pracy w Kompanii Piwowarskiej menedżer przechodzi do sieci Lidl Polska, gdzie pokieruje marketingiem.

Kraj, 9 sierpnia 2013

Filip Berendt deputy creative directorem Tribal DDB

Kolejne zmiany w strukturach agencji.

Kraj, 19 października 2012

Krzysztof Waligórski na czele strategii IS i Saatchi & Saatchi Digital

W dziale strategii pojawiły się też dwie nowe osoby, Jakub Sudomir i Krzysztof Wierzbicki.

Zagranica, 12 września 2012

Grolsch wykorzysta crowdsourcing w Facebooku

Grolsch stworzył specjalny hub dla fanów swojej marki i ma zamiar wykorzystać w kampanii ich pomysły.

Kraj, 11 września 2012

Interactive Solutions poszerza dział strategii

Krzysztof Wierzbicki nowym strategic plannerem agencji.

Zagranica, 13 lipca 2012

MEC wygrywa budżet SABMillera

Koncern SABMiller powierzył swój wart 80 mln funtów europejski budżet na zakup i planowanie mediów domowi mediowemu MEC.

Kraj, 6 lipca 2012

Kropka Bordo rośnie i zdobywa nowych klientów

Do agencji dołączyło trzech nowych kreatywnych.

Kraj, 18 maja 2012

Grolsch z Kropką Bordo i w nowym opakowaniu

Marka premium z portfela Kompanii Piwowarskiej będzie swoją komunikację wiązać z kulturą.

Kraj, 27 stycznia 2012

Grolsch zaprasza kreatywnych do konkursu

Pula nagród to 40 tys. zł. Akcja będzie wspierana działaniami interactive i PR.

Kraj, 16 grudnia 2011

Tomasz Włodarczyk odpowiada za markę Grolsch

Zajmie się jedną z kluczowych marek piw importowanych z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Przetargi, 5 października 2011

Face Addicted pracuje dla Grolscha

Agencja opracuje działania socialmediowe marki piwnej.

Kraj, 14 lipca 2011

CEDC nie będzie rozszerzać portfolio marek piwa

Marketer stracił w ostatnim czasie trzy brandy z piwnego portfolio, prawdopodobnie skupi się na mocnych alkoholach.

Kraj, 14 lipca 2011

Uzupełnienie do Kompanii Piwowarskiej

Filip Fiedorow także brand managerem Tyskiego.

Kraj, 7 lipca 2011

Paweł Patkowski oficjalnie w TP SA

Po ponad pół roku wakatu Grupa TP ma nowego dyrektora marki, mediów i komunikacji.

Kraj, 31 maja 2011

KP skasowała projekt piwa Kozel

Marketer szukał kolejnej metody, aby "ugryźć" rynek marek międzynarodowych.

Kraj, 11 marca 2011

Netizens Peppermint zatrudnia w dziale obsługi klienta

Do warszawskiego zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby - Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowiska account managerów.

Kraj, 3 marca 2011

Filip Fiedorow brand managerem Tyskiego

Dotychczas zajmował się marką Grolsch, nad którą teraz będzie pracować Ewa Szulc.

Kraj, 28 stycznia 2011

Paweł Patkowski będzie odpowiadał za komunikację i media w TP SA

Paweł Patkowski będzie nowym dyrektorem departamentu marki, mediów i komunikacji Grupy TP.

Kraj, 10 stycznia 2011

Marek Magnowski zajmuje się aktywacją marek premium w Kompanii Piwowarskiej

Będzie m.in. zarządzał działaniami BTL dla piw z portfolio marketera.

Przetargi, 8 grudnia 2010

Agencja dla Kompanii Piwowarskiej

Browar planuje przetarg, nie wiadomo jednak, na jaką markę.

Kraj, 15 września 2009

Kampania Grolscha najprawdopodobniej ruszy z początkiem października

Kampania marki Grolsch najprawdopodobniej ruszy z początkiem października - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości rozpocznie ją event launchujący ten produkt....

Kraj, 10 lipca 2009

DDB prawdopodobnie będzie odpowiadać za kampanię ATL relaunchu Grolscha

Agencja DDB prawdopodobnie będzie odpowiadać za kampanię ATL relaunchu Grolscha - dowiedzieliśmy się z wiarygodnego źródła. Przedstawiciele agencji nie potwierdzili...

Przetargi, 7 lipca 2009

GPD obsłuży jesienny relaunch marki Grolsch

Agencja GPD obsłuży relaunch marki Grolsch z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Nazw innych agencji biorących udział w przetargu ani ich liczby...

Kraj, 20 marca 2009

Kompania Piwowarska może nie zdążyć z launchem Grolscha na lato

Kompania Piwowarska (KP) może nie zdążyć z launchem Grolscha w sezonie letnim. Według naszych informacji w centrali koncernu SABMiller, do...

Przetargi, 27 lutego 2009

Kompania Piwowarska planuje przetarg na markę Grolsch

Kompania Piwowarska planuje przetarg na markę Grolsch - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Powinien on się rozpocząć w ciągu najbliższych tygodni i prawdopodobnie...

Przetargi, 3 lutego 2009

Kompania Piwowarska rozważa przetarg na komunikację zintegrowaną marki Grolsch

Kompania Piwowarska rozważa przetarg na komunikację zintegrowaną marki Grolsch - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji, jeżeli marka z kampanią...

Kraj, 20 października 2008

Filip Fiedorow prawdopodobnie będzie odpowiadać za Grolscha w KP

Filip Fiedorow będzie odpowiadać za markę Grolsch w Kompanii Piwowarskiej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Firma na razie nie komentuje ani...

Kraj, 15 października 2008

Marka Grolsch w najbliższych miesiącach dołączy do portfolio Kompanii Piwowarskiej

Marka Grolsch w najbliższych miesiącach dołączy do portfolio Kompanii Piwowarskiej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości marketer rozpoczął już...

Zagranica, 15 września 2008

SABMiller mianuje międzynarodowych marketingowców

Koncern browarniczy SABMiller mianował Chrisa Taylora na nowo utworzone stanowisko dyrektora grupy marek międzynarodowych (international brands group director). Taylor był...

Zagranica, 12 czerwca 2008

SABMiller wprowadza piwo Grolsch na rynek RPA

Browar SABMiller wprowadza do Republiki Południowej Afryki markę holenderskiego piwa Grolsch (segment premium). Piwo pojawi się w sprzedaży pod koniec...

Zagranica, 20 października 2004

Brytyjskie browary chcą oznaczyć puszki i butelki ostrzegawczymi etykietkami

Scottish & Newcastle (największy browar w Wielkiej Brytanii) i Coors zamierzają wprowadzić oznaczenia na puszkach i butelkach z piwem. Będą...

Kraj, 15 września 2003

Carey Agri, nowy dystrybutor piwa Grolsch, planuje działania reklamowe

Firma Carey Agri została nowym importerem i dystrybutorem w Polsce holenderskiej marki piwa Grolsch. Dotychczas produkcją i dystrybucją piwa Grolsch...

Kraj, 19 lipca 2002

Browary Brok planują kampanię reklamową

Browar Brok planuje w ciągu kilku najbliższych miesięcy przeprowadzenie produktowej kampanii reklamowej. Jak powiedział Artur Olejniczak, kierownik działu marketingu browaru,...

Kraj, 11 stycznia 2002

Agencja reklamowa Publicis będzie obsługiwać budżet Broka

Agencja reklamowa Publicis wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marek piwa Brok i Cooler browaru Brok SA. Współpraca będzie miała...

Kraj, 7 stycznia 2002

Wakat na stanowisku dyrektora ds. marketingu w Broku SA

Browary Koszalińskie "Brok SA" nie mają w chwili obecnej osoby piastującej stanowisko dyrektora ds. marketingu. Pełniąca od dwóch miesięcy jego...

Kraj, 20 lipca 2001

AGENCJA BRANDSTORM WYGRAŁA PRZETARG NA OBSŁUGĘ BROKA

Agencja BrandStorm wygrała przetarg na obsługę reklamową Browaru Brok, do którego należą marki piw: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud....

Kraj, 18 lipca 2001

BROWAR BROK WSPIERA SPRZEDAŻ COOLERA KAMPANIĄ ATL

Browar Brok rozpoczął ogólnopolską wizerunkową kampanię reklamową piwa Cooler pomimo wcześniejszych informacji, że w tym roku marka ta nie będzie...

Kraj, 26 kwietnia 2001

SCHWIEN ZOSTAŁ NOWYM PREZESEM BROWARU BROK

Rada nadzorcza browaru Brok SA desygnowała na stanowisko prezesa zarządu Malte Schwiena. Do tej pory Schwien pracował jako prezes polskiego...