M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GroupM (firma)"

Zagranica, 17 listopada 2015

Maxus przejął holenderską agencję marketingową Helder

Maxus (GroupM) za nieujawnioną kwotę przejął holenderską agencję Helder Marketing & Communicatie.

Przetargi, 3 listopada 2015

Johnson & Johnson będzie obsługiwany przez Universal McCann

Do tej pory w Polsce za tego klienta odpowiadał Primus powołany w 2012 r. w ramach GroupM.

Kraj, 21 września 2015

Anna Bratkowska dyrektorem handlowym w SMG

Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii handlowych dla klientów.

Kraj, 23 lipca 2015

Kinga Kucharska rozstaje się z Polsat Media

Do czasu wyłonienia następcy pracę zespołu będzie koordynował Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Kraj, 21 lipca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson przygotowała kampanię dla Listerine

Agencja odpowiada za spot TV i materiały POS.

Kraj, 6 lipca 2015

GroupM rozwija markę Plista

Obecnie Plista, po czterech miesiącach działania w Polsce, dociera już do ponad 13 mln realnych użytkowników i ma potencjał emisji kilkuset milionów odsłon reklam miesięcznie.

Zagranica, 20 maja 2015

GroupM tworzy ESP - agencję marketingu i sponsoringu sportowego

ESP uruchomi swoje biura dla ponad 150 osób m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Singapurze, Sao Paulo i Dubaju.

Kraj, 5 maja 2015

Jaromir Sroga nowym CEO Maxusa w Polsce

Stanowisko CEO w Maxusie nie było obsadzone od końca listopada ub.r., kiedy zrezygnował z niego Mirosław Kępiński.

Kraj, 4 maja 2015

Jaromir Sroga nowym CEO Maxusa

Przez ostatnich 15 lat związany był z Eurozetem.

Kraj, 26 marca 2015

Sebastian Owczarek dołącza do zespołu iProspect Polska

Zdobywał doświadczenie m.in. w OMD oraz Outrider.

Kraj, 26 marca 2015

Troje plannerów dołącza do Value Media

Pracę w tym domu mediowym rozpoczynają Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch.

Kraj, 24 marca 2015

Bluerank, Performics oraz Mets i Qusima walczą o nagrody w Berlinie

Polskie agencje mają łącznie siedem nominacji.

Kraj, 4 marca 2015

Listerine promuje się w wielokanałowej kampanii

Ruszyła bardzo intensywna kampania nowości w portfolio Johnson & Johnson. Za kreację telewizyjną odpowiada agencja DDB Tribal.

Kraj, 4 lutego 2015

Maxus, a nie GroupM, kontynnuje współpracę z GroupOne

Value Media opublikował materiał wideo, w którym pojawia się sformułowanie "Jesteśmy partnerem GroupM". Rafał Wolnomiejski: materiał ukazuje nieprawdę.

Przetargi, 29 stycznia 2015

Vizeum zaczyna współpracę z Burger King SEE

To wynik rozstrzygniętego w listopadzie przetargu na obsługę mediową dziewięciu europejskich rynków.

Przetargi, 27 stycznia 2015

Maxus utrzymuje obsługę Kauflanda

Klient nie komentuje naszych informacji.

Zagranica, 26 stycznia 2015

Unilever ogłasza globalny przetarg na media

Do wzięcia jest budżet o wartości 8 mld dol. Przetarg dotyczy także Polski.

Kraj, 18 grudnia 2014

Jarosław Pająk dołączył do GroupM

Jak wynika z naszych informacji, będzie pracował w interaktywnej części tej struktury.

Zagranica, 9 grudnia 2014

GroupM przewiduje wzrost wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii

Firma prognozuje, że w 2014 r. rynek reklamy na Wyspach urośnie o 6,3 proc., a w 2015 r. - o 5,7 proc.

Kraj, 3 grudnia 2014

Rafał Wolnomiejski i Anna Bratkowska przejmują kierownictwo w Maxusie

Władze sieci wprowadziły zmiany w zarządzie jednego z domów mediowych GroupM. Bratkowska operacyjnie odpowiedzialna za agencję.

Kraj, 2 grudnia 2014

Marcin Marciniak, managing partner Maxusa, również odchodzi

Rafał Wolnomiejski, szef GroupM w Polsce, do momentu zamykania MMP24 nie skomentował naszych doniesień. Jak wynika z naszych ustaleń, to właśnie Wolnomiejski przejmuje tymczasowo zarządzanie polskim oddziałem Maxusa.

Kraj, 1 grudnia 2014

Mirosław Kępiński żegna się z Maxusem

Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od 19 lat.

Kraj, 28 listopada 2014

Mirosław Kępiński przestaje pełnić funkcję CEO Maxusa

Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od 19 lat.

Kraj, 28 listopada 2014

Mediafarm zajmie się reklamą przy blogach i w serwisach

Firma tworzy sieć reklamy wideo pre-roll na polskich blogach i w serwisach tematycznych.

Kraj, 21 listopada 2014

Sebastian Owczarek SEM/SEO managerem w OMD Digital

Będzie odpowiedzialny m.in. za wdrażanie nowych kompetencji związanych ze strategiami digitalowymi i za rozwój biznesu.

Przetargi, 29 września 2014

Value Media wygrał przetarg Merlin.pl

Dom mediowy będzie odpowiedzialny za obsługę full service firmy.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Poczta Polska pokazuje swoją atrakcyjność dla e-commerce

Firma rozpoczęła kampanię reklamową, w której wykorzystała film z braćmi Komers.

Kraj, 23 lipca 2014

LeadR powiększa zespół

Trzy osoby dołączają do agencji.

Kraj, 23 lipca 2014

GroupM z wyraźną przewagą nad pozostałymi strukturami negocjacyjnymi

Gdyby doszło do powstania POG, jego udziały byłyby porównywalne do największej grupy negocjacyjnej w Polsce.

Kraj, 26 czerwca 2014

Łukasz Wiśniak przeszedł z Quismy do Value Media

Dom mediowy powiększa zespół SEM.

Kraj, 4 czerwca 2014

Michał Kreczmar e-commerce directorem w Hypermedia, Paweł Wiśniewski odchodzi

Agencja wzmacnia kompetencje e-commerce i reorganizuje struktury.

Kraj, 20 maja 2014

Magdalena Brzezińska przeszła do agencji Next

Wcześniej związana była z Quismą.

Kraj, 14 maja 2014

Anna Kupczyk została deputy directorem Quismy

Zmiany w strukturach dwóch agencji należących do WPP.

Kraj, 13 maja 2014

Urszula Czaplarska uzupełnia team performance'owy w Value Media

Poprzednio związana była z Quismą należącą do GroupM.

Kraj, 21 marca 2014

Cezary Sochacki client service directorem Posterscope

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej dołączył do agencji należącej do Dentsu Aegis Network.

Zagranica, 21 marca 2014

OMD traci budżet mediowy Vodafone

Globalnie wydatki mediowe tego klienta są warte 1 mld dol.

Kraj, 6 lutego 2014

Ford rozpoczął wsparcie nowych modeli samochodów [wideo]

W nowej kampanii marketer promuje Transit Connect i Tourneo Connect.

Kraj, 24 stycznia 2014

Andrzej Skibniewski international account directorem w MediaComie

Zespół obsługujący GlaxoSmithKline ma nowego szefa w regionie CEE.

Zagranica, 23 grudnia 2013

PHD obronił globalny budżet Porsche

Należący do Omnicomu dom mediowy będzie dalej obsługiwał niemiecką markę premium.

Zagranica, 20 grudnia 2013

GroupM kupuje ClickMedia

WPP kontynuuje inwestycje w social i digital na rynkach azjatyckich.

Zagranica, 28 listopada 2013

Hasbro konsoliduje budżet mediowy w OMD

Producent zabawek wybrał dom mediowy, który obsłuży region obejmujący rynki w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Kraj, 20 listopada 2013

Anna Sakowicz odchodzi z Mindshare Polska

W związku z odejściem Sakowicz do zarządu domu mediowego dołączyła Joanna Kazak.

Kraj, 19 listopada 2013

Tomasz Englert wraca do mediów

Były szef Stroera i GroupM wszedł do zarządu Gremi Business Communication.

Kraj, 13 listopada 2013

GroupM rozważa współpracę z tematykami na wyłączność

Grupa negocjacyjna WPP szuka rozwiązania dla zapewnienia swoim klientom najlepszego inventory w kanałach tematycznych.

Zagranica, 17 października 2013

Ferrero w rękach Omnicomu

Europejski producent słodyczy konsoliduje budżet na zakup i planowanie mediów.

Kraj, 2 października 2013

Rafał Mietelski wzmacnia zespół Primusa

Najmłodszy z domów mediowych GroupM ma nowego interaction managera.

Kraj, 24 września 2013

Magdalena Mulenga nie zarządza już Quismą

Przedstawiciele GroupM, do której należy Quisma, poinformowali, że nie ma jeszcze następcy na jej stanowisko.

Kraj, 4 września 2013

MediaVest straci budżet GSK

GlaxoSmithKline podzielił globalnie swój budżet pomiędzy GroupM i Omnicom Media Group. To oznacza, że MediaVest traci jednego z największych klientów.

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Kraj, 24 czerwca 2013

MEC, Starcom i MediaCom na czele wydatków za I kwartał br.

Spośród top trójki wydatki zwiększył tylko Starcom.