M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa Goodyear (firma)"

Przetargi, 8 października 2013

Linea Recta realizuje kolejną loterię dla Premio

Agencja wygrała przetarg na organizację i obsługę loterii dla sieci serwisów samochodowych fast-­fit Premio, związanej z Grupą Goodyear.

Przetargi, 4 kwietnia 2013

Linea Recta wygrała przetarg Premio

Agencja zajmuje się organizacją i obsługą loterii dla sieci serwisów samochodowych fast-fit Premio związanej z Grupą Goodyear.

Kraj, 3 stycznia 2013

Łukasz Tłuchowski dyrektorem marketingu Grupy Goodyear

Menedżer będzie odpowiadać za opony do samochodów osobowych w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 21 października 2011

Jarosław Szczepański dyrektorem marketingu Goodyeara

Odpowiada za marketing marek firmy oponiarskiej w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 26 września 2011

Sylwester Krawczyk partnerem w Przeagencji

Ostatnio pracował jako group account director i p.o. strategy director w OS3 Multimedia.

Kraj, 17 czerwca 2010

Netizens wzmacnia kompetencje strategiczne

Do zespołu agencji dołączył Krzysztof Wierzbicki, były strateg Click5.

Kraj, 21 stycznia 2010

Sylwester Krawczyk nowym group account directorem OS3 Multimedia

Do agencji OS3 Multimedia dołączył group account director Sylwester Krawczyk. Zastąpił Torstena Hekkelstranda, który odszedł z firmy. W ramach kompetencji...

Przetargi, 29 czerwca 2009

Przeagencja zadba o markę Jean Louis David w internecie

Przeagencja wygrała konkurs zorganizowany przez firmę Provalliance Poland na stworzenie nowej strony WWW sieci salonów fryzjerskich Jean Louis David i...

Kraj, 22 października 2008

Pluszowy jaguar w promocji opon Fulda

Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła zimową kampanię promocyjną marki opon Fulda. Każdy, kto zakupi komplet opon zimowych Fulda Kristall Montero...

Kraj, 9 października 2008

Premio korzysta z loterii SMS-owej w promocji opon zimowych

Ruszyła zimowa kampania Premio, sieci serwisów samochodowych należących do Grupy Goodyear. Klienci Premio na terenie całego kraju przy zakupie opon...

Kraj, 12 maja 2008

Goodyear chce zwiększyć świadomość marki Premio

Należąca do Grupy Goodyear sieć serwisów Premio rozpoczęła pierwszą dużą kampanię reklamową. Jej celami są: wzrost świadomości marki Premio, budowanie...

Kraj, 14 marca 2008

Goodyear wprowadza na rynek nową oponę; inwestuje w wizerunek

Grupa Goodyear w Polsce wprowadza na rynek nową letnią oponę marki Dębica - Passio 2. Równolegle prowadzi wiosenną kampanię wizerunkową...

Kraj, 26 lutego 2008

S4 przekształca się w spółkę akcyjną

W lutym br. agencja reklamowa S4 zmieniła swój status prawny, stając się spółką akcyjną (wcześniej była spółką z o.o.). Jest...

Kraj, 9 stycznia 2008

S4 Ukraine współpracuje z hipermarketami Fresh

S4 Ukraine, kijowski oddział agencji reklamowej S4, rozpoczął współpracę z firmą Evrotek, która otwiera na Ukrainie sieć hipermarketów Fresh. Kampania...

Kraj, 14 czerwca 2006

Jury konkursu Golden Arrow przyznało 22 statuetki i Grand Prix

Obradujące wczoraj jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznało 22 statuetki i Grand Prix. Dodatkowo 17 prac otrzyma wyróżnienia. Do...

Przetargi, 30 stycznia 2004

Universal McCann wygrał przetarg Grupy Goodyear

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Goodyear (Goodyear Dunlop Tires Polska i TC Dębica) -...

Kraj, 22 stycznia 2004

Goodyear będzie reklamował nowe opony, w planach także silne promocje sprzedażowe

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska wprowadzi na polski rynek w tym roku nowe produkty i wesprze je reklamowo. Wiosną na...