M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa Interpublic (firma)"

Kraj, 10 czerwca 2015

Powstaje sieć Mullen Lowe Group

Wszystkie agencje należące do sieci Lowe działające na kluczowych rynkach międzynarodowych będą podlegały Mullen Lowe Group oraz kierującemu nią Aleksowi Leikikhowi.

Zagranica, 23 lipca 2004

Sarrazin został szefem domu mediowego Initiative w Paryżu

Grupa Interpublic mianowała Philippe'a Sarrazina CEO domu mediowego Initiative w Paryżu. Sarrazin zastąpił Jean-Christophe'a Petita, który kierował paryskim biurem Initiative...

Zagranica, 23 czerwca 2004

Henkel szuka agencji do realizacji z zakresu "corporate branding" w USA

Niemiecki koncern Henkel w przyszłym miesiącu ma rozstrzygnąć przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących działań wizerunkowych w Stanach Zjednoczonych, po tym...

Zagranica, 27 kwietnia 2004

Mitsubishi przekazuje budżet mediowy z Deutsch do PHD

Koncern Mitsubishi przygotowuje się do przekazania wartego 260 mln dol. budżetu zakupu mediów z należącego do Grupy Interpublic domu mediowego...

Zagranica, 7 maja 2003

Saab startuje z wartą 100 mln dol. kampanią reklamową

Koncern Saab Cars USA rozpoczyna pierwszą od dwóch lat wizerunkową kampanię reklamową w Stanach Zjednoczonych. Będzie miała miejsce głównie w...

Zagranica, 6 maja 2003

Agencja Tractor z Brukseli usamodzielniła się

Menedżerowie brukselskiej agencji kreatywnej Tractor wykupili wszystkie udziały swojej firmy od Draft, oddziału należącego do Grupy Interpublic. Jordan Rednor, były...

Zagranica, 30 kwietnia 2003

Agencja Lowe utrzymała budżet marki Surf Unilevera

Lowe & Partners Worldwide wygrał z niezależną agencją Mother walkę o utrzymanie wartego 11 milionów dol. budżetu reklamowego marki Surf...

Zagranica, 25 kwietnia 2003

Novartis przyznał agencji McCann-Erickson budżet leku Lotrel

Niemiecka firma farmaceutyczna Novartis AG wybrała agencję reklamową McCann-Erickson Worldwide (Grupa Interpublic) do obsługi wartego 40-50 mln dol. budżetu reklamowego...

Zagranica, 10 lutego 2003

Budżet Omni Hotels trafił do DDB Worldwide

Sieć hoteli Omni Hotels przyznała swój budżet reklamowy agencji DDB Worldwide (Grupa Omnicom). Jego wysokość nie została ujawniona, ale według...