M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa Onet.pl (firma)"

Kraj, 9 września 2015

Da Vinci Learning rozpoczyna współpracę z Grupą Onet.pl

W ramach umowy nadawca m.in. dostarczy produkcje do serwisu VoD.pl.

Kraj, 6 lipca 2015

GroupM rozwija markę Plista

Obecnie Plista, po czterech miesiącach działania w Polsce, dociera już do ponad 13 mln realnych użytkowników i ma potencjał emisji kilkuset milionów odsłon reklam miesięcznie.

Kraj, 19 czerwca 2015

Tomasz Bonek na czele połączonych newsroomów biznesowych Onet-RASP

Po 11 latach w Money.pl pokieruje połączonymi newsroomami i redakcjami serwisów biznesowych Grupy Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 22 maja 2015

Michał Kozicki prezesem HBO Polska

Stanowisko dyrektora sprzedaży obejmie Michał Walewski.

Kraj, 22 maja 2015

Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet.pl

Stanowisko obejmie na początku sierpnia. Zastąpi Jonny'ego Crowe’a.


Kraj, 18 maja 2015

Maciej Maciejowski nowym dyrektorem technologii i rozwoju serwisów wydawnictwa Polska Press Grupa

Zastępuje na stanowisku Karola Żurka, który rozstaje się ze spółką.

Kraj, 6 marca 2015

Rusza "Akademia Video" Onetu

"Akademia Video" to projekt, który ma na celu przyspieszyć rozwój branży wideo na polskim rynku, poprzez kreowanie kolejnych gwiazd YouTube’a.

Kraj, 27 lutego 2015

Wydawca "Newsweeka" startuje z autorskim systemem dostępu do płatnych treści

Czytelnicy tygodnika będą mogli korzystać z dostępu do wydań "Newsweek Polska", "Newsweek Historia" oraz do wybranych artykułów z amerykańskiego wydania "Newsweeka".

Kraj, 11 lutego 2015

Media Impact Polska tworzy działy sprzedaży specjalnej i awansuje

Ich zadaniem będzie m.in. poszukiwanie nowych przychodów reklamowych firmy.

Kraj, 10 lutego 2015

Marcin Hajek dyrektorem VoD.pl w Grupie Onet.pl

Do tej pory był dyrektorem działu monetyzacji produktów w Grupie Onet.

Kraj, 9 lutego 2015

Wirtualna Polska "zaskoczona" zarzutami Onetu

Portal twierdzi, że kwestionowana przez konkurenta praktyka była eksperymentem do ograniczonej liczby użytkowników by zbadać sposób wyboru treści na portalu.

Kraj, 20 stycznia 2015

Renata Wiśniewska wraca do Wirtualnej Polski

Będzie odpowiadać m.in. za strategię personalną i komunikację wewnętrzną.

Kraj, 12 stycznia 2015

Trzy nowe osoby w Mr Target

Eliza Graff pokieruje nowym biznesem agencji. Do firmy dołączył też SEM manager i account manager.

Kraj, 7 stycznia 2015

Crowe i Dorne wchodzą do rady nadzorczej Media Impact Polska

Zastępują Dietmara Ottiego i Roberta Bednarskiego.

Kraj, 5 grudnia 2014

Aleksandra Brzozowska pokieruje marketingiem Media Impact Polska

Z Grupą RASP związana jest od początku 2010 r.

Kraj, 3 grudnia 2014

Rusza nowa platforma wideo - Onet.tv

Reklamodawcy będą mogli skorzystać z formatów takich, jak preroll, midroll branding playera i sponsoring, oraz niestandardowych - typu kolekcje, zakładki.

Kraj, 15 października 2014

Piotr Bubak odpowiada za marketing w Grupie Onet.pl

Marcin Skowroński, który do tej pory zarządzał zespołem marketingowym, odchodzi z firmy.

Kraj, 7 października 2014

Media Impact Polska wprowadza ofertę Multiscreen

Konstrukcja oferty zakłada wybór spośród sześciu najbardziej popularnych formatów reklamowych, które zostały zróżnicowane cenowo.

Kraj, 30 lipca 2014

Media Impact Polska poszerza ofertę mobilną

Trzy nowe formaty poszerzą portfolio biura sprzedaży.

Kraj, 30 lipca 2014

RASP i Onet tworzą team zarządzający

Firmy powołują group executive board, na którego czele stanie szef Ringier Axel Springer Media AG.

Kraj, 24 lipca 2014

Dalkia Polska z nowym dyrektorem komunikacji

Magdalena Kempiński z początkiem sierpnia obejmie stanowisko dyrektora komunikacji Dalkia Polska i Veolia Polska.

Kraj, 10 czerwca 2014

Marta Badurek na czele Ofeminin.pl

Aleksy Uchański oddał część swoich kompetencji.

Kraj, 5 maja 2014

Jarosław Grabowski przeszedł z Onetu do WP

Były dyrektor portalu Onet dołączył do konkurencji.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Wojciech Rzążewski awansował w RASP

Koncern ma nowego chief digital officera.

Kraj, 28 marca 2014

Aleksy Uchański szefem rozwoju w RASP i Onecie

Dotychczasowy szef rozwoju online wydawnictwa przejmuje dodatkową funkcję w Grupie Onet.pl.

Kraj, 4 lutego 2014

Agnieszka Kostka-Czujak przeszła do Media Impact

Nowa firma przejęła menedżera ze spółki matki - Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 10 stycznia 2014

Jacek Dzięcielak w zarządzie Onet.pl

Zastąpił w nim Macieja Kossowskiego, który jest w zarządzie Media Impact.

Kraj, 9 stycznia 2014

Justyna Duszyńska nie przejdzie do Media Impact

Rozpoczęła pracę wspólna struktura sprzedażowa Ringiera i Onetu. W jej zarządzie nie ma jednak Justyny Duszyńskiej, reprezentującej Onet.pl.

Kraj, 6 listopada 2013

Jarosław Grabowski odchodzi z Grupy Onet.pl

Dyrektor Onetu kończy pracę w firmie.

Kraj, 9 kwietnia 2013

"Flesz" tworzy nowe stanowisko dla byłej szefowej Plejada.pl

Ewa Wojciechowska dołączyła do zespołu dwutygodnika Edipresse Polska.

Kraj, 3 lipca 2012

Onet promuje mobilną pocztę

Rusza kampania reklamująca nową pocztę dostosowaną do urządzeń przenośnych.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Scholz & Friends odpowiada za launch Biznes.pl

Grupa Onet.pl reklamuje nowy portal.

Kraj, 16 kwietnia 2012

TVN chce dużo za Onet

W ocenie analityków TVN zbyt wysoko wycenia portal Onet.pl, dlatego Ringier zamierza przejąć tylko pakiet kontrolny.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Były szef marketingu Nokii w Onecie

Piotr Bubak rozpoczyna pracę w Grupie Onet.pl jako head of mobile.

Kraj, 5 stycznia 2012

Awanse i nowe osoby w ARBOinteractive

Do firmy dołączyła Eliza Graff, która objęła stanowisko head of direct sales. W strukturach agencji awansowało trzech innych menedżerów.

Kraj, 22 listopada 2011

Facebook społecznościowym liderem w Megapanelu

Po okresie dominacji Nk.pl spadła na drugie miejsce w drzewku tematycznym.

Kraj, 14 listopada 2011

Przychody Grupy TVN rosną dzięki N i internetowi

Spółka notuje 357 mln zł straty po trzech kwartałach 2011 r.

Kraj, 3 listopada 2011

Co drugi Polak w zasięgu Grupy ARBOinteractive

Jak wynika z zestawienia najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius z danymi Głównego Urzędu Statystycznego, lider polskiego internetu pod względem zasięgu - Grupa ARBOinteractive - dociera do 52,48 proc. populacji Polski.

Kraj, 25 października 2011

IAB z nowymi standardami reklamy display

Uaktualniony standard na nowo określa m.in. minimalne i maksymalne wagi i rozmiary kreacji.

Kraj, 9 września 2011

Eurozet ma doradcę ds. internetu

Marta Czartoryska została zewnętrznym konsultantem Eurozetu.

Kraj, 27 lipca 2011

Nowy dyrektor marketingu i sprzedaży Stopklatka.pl

Stanowisko to objął Grzegorz Obrębski.

Kraj, 9 czerwca 2011

Stankiewicz przeszedł z Onetu do Polskapresse

Pokieruje rozwojem produktów internetowych grupy Polskapresse.

Kraj, 3 czerwca 2011

Justyna Duszyńska awansuje w Onecie

Dotychczasowa dyrektor sprzedaży została szefem biura reklamy.

Kraj, 1 kwietnia 2011

Agnieszka Pająk dołącza do Hypermedia Isobar

Agencja poszerza kompetencje w zakresie performance marketingu.

Kraj, 31 stycznia 2011

"Newsweek" i Alior zwracają się do rodzin

Rozpoczyna się ogólnopolski konkurs skierowany do firm rodzinnych, których obroty za rok 2009 wyniosły minimum milion złotych.

Kraj, 5 stycznia 2011

Drymer w Polskapresse, mniej teamów agencyjnych

Do biura reklamy "Polski" dołączyli Krystian Drymer, który pokieruje jednym z dwóch teamów agencyjnych, i Krzysztof Miśków jako szef wrocławskiej filii.

Kraj, 11 października 2010

Mather pracuje dla Zumi.pl [WIDEO]

Właściciele lokalizatora chcą przekonać, że to skuteczne medium reklamowe.

Kraj, 24 maja 2010

Google wciąż liderem w polskim internecie

W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych grup witryn internetowych nie zmieniła się kolejność. Wszystkim przybyło użytkowników - wynika z Megapanelu PBI/Gemius podsumowującego marzec.

Artykuły weekendowe, 30 kwietnia 2010

Normalnie, czyli Lajt

Wydarzenia mijającego tygodnia ocenia Justyna Duszyńska, dyrektor sprzedaży specjalnej w biurze reklamy Grupy Onet.pl.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Grupa Gazeta.pl wyprzedziła WP

Grupa Gazeta.pl zajęła kosztem Wirtualnej Polski czwartą pozycję w lutowym zestawieniu Megapanel PBI/Gemius.