M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa PZU (firma)"

Przetargi, 2 grudnia 2015

Link4 kończy przetarg bez rozstrzygnięcia

Oficjalnym powodem są "zmiany w zakresie strategii komunikacji".

Kraj, 18 listopada 2015

Katarzyna Jóźwik przeszła z Link4 do Vivusa

Była szefowa strategii i marketingu firmy ubezpieczeniowej powraca do branży pożyczkowej. W Vivusie będzie commercial directorem.

Kraj, 18 listopada 2015

Bartosz Kwieciński nowym szefem marketingu Link4

Menedżer związany z firmą od wielu lat przejął obowiązki po Katarzynie Jóźwik.

Przetargi, 21 września 2015

Fenomem wygrał obsługę Link4 w social mediach

Umowa będzie obowiązywać przez dwa lata.

Kraj, 22 maja 2015

Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna dołączyli do zespołu K2 Media

Agencja wzmacnia dział social.

Przetargi, 21 maja 2015

Grupa PZU planuje przetarg mediowy

Konkurs może zostać rozpisany po trwającym obecnie przeglądzie.

Przetargi, 25 marca 2015

Data Solutions nadal buduje lojalność w PZU

Grupa przedłużyła umowę z agencją.

Kraj, 26 lutego 2015

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

Przetargi, 18 lutego 2015

Agencja Good ponownie wygrywa przetarg na obsługę Getin Banku

Współpraca obejmie cały br., a jej zakres poszerzono.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 30 stycznia 2015

Generali szykuje bardzo mocne uderzenie reklamowo-marketingowe

Kilkadziesiąt milionów na kampanię - takiego budżetu firma jeszcze nie miała. Zapowiada zupełnie nowe podejście do komunikacji marki w sektorze ubezpieczeń. Testardo i Carat szykują kampanię.

Kraj, 29 stycznia 2015

Koncepcja dwóch marek jednym z filarów strategii PZU do 2020 r.

Zostanie utrzymana niezależność i "elastyczność organizacyjna" Link4.

Kraj, 4 grudnia 2014

Link4 szuka szefa marketingu

Maciej Marszałek, który przez pół roku pełnił tę funkcję, przeszedł do Grupy Axa.

Kraj, 29 października 2014

K2 stworzyła "Pamięć miasta"

Aplikacja to zbiór ponad 300 miejsc pamięci Powstania Warszawskiego, opisanych za pomocą tekstów historycznych oraz zdjęć.

Kraj, 23 czerwca 2014

Maciej Godlewski przeszedł ze Starcomu do K2

Agencja wzmacnia zespół o wieloletniego pracownika domu mediowego Starcom.

Kraj, 22 kwietnia 2014

PZU kupuje Link4 za 90 mln euro

Polski ubezpieczyciel kupi też od brytyjskiego RSA firmy ubezpieczeniowe na Litwie i Łotwie - tamtejszych liderów, a także w Estonii. Za nie zapłaci 270 mln euro.

Przetargi, 16 kwietnia 2014

PZU rozpisuje przetarg na agencje eventowe

Na zgłoszenia czeka do końca miesiąca.

Kraj, 13 marca 2014

PZU zarobiło w ub.r. 3,29 mld zł

Największy krajowy ubezpieczyciel zebrał 16,48 mld zł składek, o 1,5 proc. więcej niż w 2012 r.

Kraj, 6 grudnia 2013

Renifer, który spełnia marzenia. Od PZU

Po ubiegłorocznym sukcesie "reniferów zastępczych" św. Mikołaja firma ubezpieczeniowa postanowiła zaprząc zwierzaki do reklamy po raz kolejny.

Kraj, 27 listopada 2013

Wiśniewska i Wysocki pokierują K2 Media

Ze stanowiska dyrektora zarządzającego K2 Media odchodzi Marcin Siekierski.

Przetargi, 30 października 2013

PZU potwierdza wybór VML Poland

Agencja poszerza zakres współpracy z marketerem o social media.

Kraj, 10 października 2013

Agnieszka Radawiec w UPC Polska

Firma ma nowego dyrektora komunikacji marketingowej.

Kraj, 25 września 2013

Strestest PZU powie ci, kim jest Buka

Landing page jest elementem trwającej kampanii "Likwidacja szkód bez przeszkód". Dzięki quizowi, który znajduje się na stronie, można dowiedzieć się m.in. jaka jest najpopularniejsza trauma z dzieciństwa.

Kraj, 17 lipca 2013

Nivea znów najchętniej oglądana w YouTube

Kolejny miesiąc z rzędu reklamy Nivei zajęły pierwsze miejsce w zestawieniu IRCenter.com.

Kraj, 4 lipca 2013

PZU dowcipnie odpowiada blogerom, internautom

Instytucja finansowa pokazuje, że jest w kontakcie z odbiorcami swoich reklam.

Kraj, 21 czerwca 2013

Wojciech Pronobis i Karol Kamas odchodzą z Prudentiala

Kamas zostanie zastępcą dyr. marketingu BGŻ. Prudential szuka następców.

Kraj, 17 maja 2013

PZU chce, by ludzie mogli na nim polegać

Pod koniec maja ruszy nowa kampania z Kapitanem Nostresem.

Przetargi, 2 kwietnia 2013

PZU przygotowuje przetarg na social media

Agencje mają czas na zgłoszenia do 7 kwietnia.

Przetargi, 15 marca 2013

Pride & Glory wiodącą agencją digital dla PZU

Przetarg na obsługę interactive dobiega końca.

Kraj, 11 marca 2013

Piotr Strzelczyk będzie przewodniczył jury Golden Arrow

Piotr Strzelczyk, marketing manager firmy Henkel, będzie przewodniczył obradom tegorocznej, ósmej edycji konkursu Golden Arrow. Ten największy polski konkurs marketingu bezpośredniego organizują VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu - SMB.

Kraj, 25 lutego 2013

Kapitan Nostres i latające sprzęty kuchenne [wideo]

Nową kampanię reklamową przygotowała agencja PZL.

Kraj, 22 lutego 2013

Kapitan Nostres - nowy bohater reklamowy PZU

Amerykanie mają swojego Kapitana Amerykę. Czy Polaków ochroni Kapitan Nostres? PZU leci w kosmos.

Kraj, 21 lutego 2013

Prudential ruszy za kilka tygodni

Coraz bliżej do startu nowego ubezpieczyciela.

Kraj, 13 lutego 2013

Dominik Kaznowski w Grupie PWN

Zajmie się rozwojem produktów online tego wydawnictwa.

Przetargi, 18 grudnia 2012

PZU chce powrócić do akcji "Stop wariatom drogowym"

Rozpisze przetarg na firmę, która zrealizuje projekt obejmujący kampanie reklamowe ATL, BTL, eventy, ambienty, działania online (w tym w social mediach) i wiele innych.

Kraj, 26 października 2012

Starcom, Brain i Havas wprowadzą markę Prudential do Polski

Nowa firma ubezpieczeniowa ruszy w przyszłym roku; zainwestuje 150 mln zł.

Kraj, 23 października 2012

Reklamy odświeżonego PZU obejrzało blisko 30 mln osób

Ubezpieczyciel szykuje już kolejną kampanię w telewizji.

Przetargi, 18 października 2012

PZU rozpoczyna przetarg na obsługę BTL

Firma chce na nowo wybrać agencje do kompleksowej obsługi.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Marketing 4 Business będzie promować rolę marketingu w biznesie

Nowe stowarzyszenie ma prowadzić przede wszystkim działalność edukacyjną w stosunku do biznesu, ale także decydentów i regulatorów.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Marketing 4 Business - nowe stowarzyszenie marketerów

Marketerzy się jednoczą.

Przetargi, 24 lipca 2012

PZU szykuje przetarg BTL

Ubezpieczyciel chce przejrzeć rynek pod kątem nowych partnerów z obszaru działań trade i direct marketingu.

Kraj, 29 czerwca 2012

Walk Creative wprowadził "Niezgubę" PZU

Agencja przygotowała launch programu zapewniającego ochronę w przypadku utraty kluczy.

Kraj, 23 maja 2012

Talanx i Meiji Yasuda mają zgodę KNF na przejęcie Warty

Stworzenie silnej konkurencji dla PZU coraz bliższe; wcześniej Komisja zgodziła się na przejęcie przez Talanx TU Europa.

Kraj, 11 maja 2012

Duża zmiana w komunikacji PZU

Ubezpieczyciel w nowej komunikacji chce zmierzyć się z wizerunkiem wielkiej, zbiurokratyzowanej firmy.

Kraj, 8 marca 2012

Powstaje Red8 Events

Grupa przejmuje agencję Unlimited Events.

Kraj, 23 stycznia 2012

Rośnie niemiecko-japońska konkurencja dla PZU

Niemiecki Talanx przejmuje Wartę i razem ze swoim japońskim partnerem buduje istotną konkurencję dla Grupy PZU.

Kraj, 19 stycznia 2012

Hestia nie ma dyrektora marketingu, za to ma nową kampanię

Przez najbliższe dwa miesiące ubezpieczyciel będzie reklamował w telewizji pakiet Hestia 7, a tymczasem na stanowisku szefa marketingu jest wakat.

Przetargi, 9 stycznia 2012

Pięć agencji eventowych obsłuży PZU

Provocator, Allegro, Walk Events, MyPlace i DeFacto będą pracowały dla ubezpieczyciela.

Kraj, 28 grudnia 2011

Top 20 najchętniej czytanych informacji MMP24

W 2011 r. subskrybenci MMP24 najchętniej czytali o zmianach personalnych, konsekwencjach spowolnienia gospodarczego i przetargach.

Kraj, 8 grudnia 2011

CEDC bez kierownika marketingu

Po 8 miesiącach z CEDC odchodzi menedżer, który miał odpowiadać za działania marketingowe marek Bols i Soplica.