M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa RMF (firma)"

Kraj, 30 listopada 2015

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego Biura Reklamy przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Kraj, 13 października 2015

Ewa Schreiber i Radosław Wierzbiński awansują w Media Impact Polska

Wierzbiński pokieruje działem strategii i jakości, a Ewa Schreiber działem ofert i zarządzania projektami.

Kraj, 28 sierpnia 2015

RMF pośredniczy w organizowaniu wesel słuchaczy

Jesienią polscy muzycy zaśpiewają na weselach słuchaczy RMF FM.

Kraj, 24 lipca 2015

Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF na jesień

Po zmianach średnia cena RC w RMF FM wzrośnie o 2,9 proc. i będzie wynosić 8,4 tys. zł.

Kraj, 19 maja 2015

Nowy pakiet reklamowy debiutuje na rynku radiowym

Power FM i Audytorium 17 wprowadzają zasięgowy pakiet handlowy.

Kraj, 22 stycznia 2015

Grupa RMF podniesie ceny reklam

Stacja tłumaczy podwyżkę rosnącą słuchalnością.

Kraj, 20 stycznia 2015

RMF FM przygotowało nową stronę internetową z okazji swoich urodzin

W związku z obchodami 25-lecia stacji RMF zaproponowało słuchaczom wiele atrakcji, przy okazji pokazało również swoją stronę internetową w nowej odsłonie.

Kraj, 8 października 2014

Grupa RMF podnosi ceny reklam nocnych

Zmianie ulegają ceny pakietów w RMF FM i RMF Maxxx.

Kraj, 7 października 2014

Grupa RMF wycofuje ze sprzedaży pakiet Classic PiN

Decyzja jest spowodowana wycofaniem z rynku marki Radia PiN.

Kraj, 23 lipca 2014

Grupa RMF z nowym cennikiem na okres jesienny

W porównaniu z cennikiem wiosennym jesienią 2014 r. średnia cena w najpopularniejszej stacji radiowej w Polsce wzrośnie średnio o 3,8 proc. i będzie wynosić 7 432 zł.

Kraj, 16 lipca 2014

Grupa IQS przejmuje od Gemiusa IIBR

Grupa IQS zakupiła od firmy Gemius 100 proc. udziałów w spółce Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) - lidera badań internetowych w Polsce.

Kraj, 8 lipca 2014

Grupa RMF razem z Atmedia Interactive

Współpraca obejmuje sprzedaż zasobów display oraz sprzedaż reklamy wideo.

Kraj, 22 stycznia 2014

RMF podniesie ceny na wiosnę

Grupa RMF podnosi ceny pakietów reklamowych o ok. 4 proc.

Kraj, 11 grudnia 2013

RMF Classic ze świąteczną kampanią

Stacja nastraja słuchaczy przedświątecznie z udziałem artystów i gwiazd.

Kraj, 28 listopada 2013

Biura reklamy wyróżnione po raz dziesiąty

Polsat Media, Edipresse, Agora, Grupa RMF, AMS, Goldbach Audience i New Age Media nagrodzone w raporcie "Media & Marketing Polska" i Millward Brown.

Kraj, 19 listopada 2013

Grupa RMF utrzymuje ceny reklam

Zimą cenniki reklamowe w Grupie RMF pozostają bez zmian.

Kraj, 15 listopada 2013

Radiowy pakiet Joker budzi kontrowersje RMF

Zdaniem dyrektora sprzedaży Grupy RMF pakiet Joker nie osiąga wyższego zasięgu dziennego niż pakiet RMF 3D.

Kraj, 29 października 2013

Semahead pracuje dla RMF FM

Agencja z Grupy Interia zrealizuje kampanie w wyszukiwarce dla serwisów RMF.24.pl.

Kraj, 25 października 2013

Telewizja Puls i Grupa RMF nadawcami roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienie w raporcie "Nadawcy" zdobyły także TVP Seriale i radiowa Jedynka.

Kraj, 3 października 2013

Bauer wspiera "Grazię" kolejną akcją rabatową

To już druga w tym roku akcja rabatowa magazynu. Tym razem, jak twierdzi wydawca, będzie największa w Polsce.

Kraj, 24 lipca 2013

Grupa RMF z nową ofertą reklamową

Stacje należące do Grupy podnoszą ceny reklam o ok. 2 proc.

Kraj, 10 lipca 2013

Ewa Schreiber przeszła do Ringier Axel Springer Polska

Przez ostatnich siedem lat pracowała w spółce Grupa RMF, gdzie odpowiadała za projekty crossmediowe.

Kraj, 9 lipca 2013

Daniluk-Ćwikła dyrektorem regionalnym w Time SA

W dziale sprzedaży bezpośredniej będzie odpowiedzialna za Radio Eska, Eska Rock, Wawa, Vox FM i Plus.

Kraj, 22 stycznia 2013

RMF FM utrzymuje ceny na wiosnę

Stacje grupy nie podniosą cen reklam.

Kraj, 21 grudnia 2012

Kubuś nadaje z RMFOn

Ruszyło Kubusiowe Radio.

Kraj, 24 września 2012

Wpływy reklamowe Trójki i Radia Zet rosną szybciej niż cały rynek reklamy radiowej

Wysoką dynamikę wpływów z reklam ma również radiowa Jedynka.

Kraj, 20 sierpnia 2012

Z KBR do Grupy RMF

Krzysztof Głowiński pracuje w dziale marketingu RMF.

Kraj, 13 lipca 2012

KBR zawarł umowę z Audytorium 17

Spółka zrzeszająca regionalne rozgłośnie publicznego radia będzie uczestniczyć w posiedzeniach Komitetu Badań Radiowych.

Kraj, 19 czerwca 2012

Media Direction OMD wygrywa warsztaty RMF

Dom mediowy wygrał kampanię wartą 350 tys. zł w tegorocznej edycji radiowych warsztatów.

Kraj, 28 maja 2012

RMF Classic będzie się reklamował podczas Euro 2012

Kampania skierowana jest do osób szukających alternatywnego źródła rozrywki.

Kraj, 22 maja 2012

Wakacyjny cennik Grupy RMF bez zmian

W grupie obowiązywać będą ceny z wiosny.

Kraj, 18 maja 2012

FoodCare: Maspex pasożytuje na renomie Frugo

Maspex nie rozumie zarzutów konkurenta.

Kraj, 11 maja 2012

KBR zwiększa liczbę wywiadów Radio Tracka na telefonach komórkowych

Ich liczba wzrosła do 3,5 tys. miesięcznie.

Kraj, 7 maja 2012

Marszalik-Kraszewska szefem działu badawczego ZOG

W ramach domu mediowego ZenithOptimedia mianowano nowego szefa struktury DriveR.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Główna nagroda Media Trendów dla Saatchi & Saatchi

Grand prix konkursu trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię "Życie to nie facebook". Śmierć Hanki Mostowiak MEM-em Roku.

Kraj, 21 marca 2012

Multikino Media wzmacnia struktury

Witold Piszczadowski oraz Stefan Makowiecki dołączyli do biura reklamy sieci kinowej.

Kraj, 1 marca 2012

Reklamy w Esce, Esce Rock, Wawie droższe

Grupa Radiowa "Time" wprowadza nowe cenniki reklam.

Kraj, 7 lutego 2012

Onet startuje z nową kampanią

Działania są kontynuacją ubiegłorocznych aktywności reklamowych wspierających zmianę pozycjonowania Onetu.

Kraj, 27 stycznia 2012

Piłkarska gorączka Coca-Coli

Marketer rozpoczyna swoją największą promocję związaną z Euro 2012.

Przetargi, 24 stycznia 2012

RMF szykuje przetarg na studio nagraniowe

Grupa RMF przeprowadzi przetarg na wybór studia nagraniowego obsługującego potrzeby działu sprzedaży.

Kraj, 17 stycznia 2012

Grupa RMF podnosi ceny reklam o kilka procent

Nadawca ogłosił cennik wiosenny obowiązujący w okresie Euro 2012.

Kraj, 16 grudnia 2011

Tadeusz Iwiński konsultantem Komitetu Badań Radiowych

Będzie pracował nad koncepcjami rozwoju badania Radio Track i jego metodologii.

Kraj, 24 listopada 2011

Zimowe ceny w Grupie RMF

Nadawca wprowadza zmiany w cenniku reklamowym.

Kraj, 2 listopada 2011

Krzysztof Nepelski nie jest dyr. działu projektów specjalnych w RMF FM

Teraz odpowiada za tzw. relacje instytucjonalne.

Kraj, 7 października 2011

Rośnie udział sprzedaży bezpośredniej na rynku reklamy radiowej

Coraz mniej wydatków reklamowych trafia do radia za pośrednictwem rynku agencyjnego.

Kraj, 4 października 2011

Anna Machnicka kieruje sprzedażą bezpośrednią w Grupie RMF

Z firmą rozstaje się dotychczasowy szef tego działu Jacek Nieckarz. Do działu sprzedaży Grupy RMF dołączył też Piotr Szymkowiak.

Kraj, 20 września 2011

Universal McCann najlepszy na warsztatach Grupy RMF

Agencja w nagrodę dostała do wykorzystania budżet 350 tys. zł.

Kraj, 20 września 2011

Kolejni celebryci ambasadorami RMF Classic

Rusza wizerunkowa kampania rozgłośni z udziałem Kayah, Jana P. Kaczmarka i Piotra Klera.

Kraj, 29 lipca 2011

Reklama radiowa w górę o ponad 30 proc.

Według Kantar Media w I półroczu br. największą, kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu odnotowały Grupa RMF i Polskie Radio, najmniejszą zaś - Eurozet i Grupa Radiowa "Time".

Kraj, 22 czerwca 2011

RMF Maxxx z nowym linerem

Stacja rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów.