M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa Ströer (firma)"

Kraj, 20 marca 2015

Sprzedaż nośników reklamowych na stacjach drugiej linii metra rozpoczęta

Grupa Ströer realizuje pierwszą kampanię reklamową na peronach siedmiu nowych stacji.

Kraj, 10 czerwca 2014

Artur Muszkiet w zarządzie Grupy Stroer

Prezes zarządu i dyrektor zarządzający Goldbach Audience zmienia firmę.

Kraj, 20 listopada 2013

Grupa Ströer za pomocą badania Atlas ocenia skuteczność nośników

Wyniki laboratoryjnego badania percepcji kierowców.

Kraj, 7 października 2013

Unilever z niestandardowymi działaniami dla Domestosa

Dla produktu Domestos Turbo Fresh marketer realizuje ciekawą kampanię outdoorową.

Kraj, 4 października 2013

Evolution Media Net wzmacnia dział sprzedaży międzynarodowej

Joanna Czayka dołącza do sieci reklamowej z Goldbach Polska.

Kraj, 1 października 2013

Badanie "Atlas" na finiszu

Projekt ma pozwolić na efektywniejsze wykorzystywanie dostępnych nośników outdoorowych.

Kraj, 18 lipca 2013

Stroer bada percepcję OOH wśród kierowców

Instytut badawczy Millward Brown rozpoczął zlecony przez grupę Stroer laboratoryjny pomiar z użyciem symulatora jazdy.

Przetargi, 5 czerwca 2013

Grupa Stroer dla Metra

W wyniku wygranego przetargu Grupa Stroer podpisała z Metrem Warszawskim umowę na obsługę powierzchni reklamowych na wszystkich stacjach pierwszej i drugiej linii metra.

Kraj, 29 maja 2013

Stroer poszerza portfolio dostawców marketingu online

Firma tworzy nową spółkę - Stroer Mobile Media GmbH.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Kantar Media monitoruje reklamy w warszawskim metrze

W lutym klienci wydali na ten kanał 1,7 mln zł brutto.

Kraj, 11 lutego 2013

Grupa Ströer niestandardowo dla marki Knorr

Kampania reklamowa w warszawskim metrze.

Kraj, 6 lutego 2013

Magdalena Kotuła nowym PR managerem Grupy Ströer

Do branży outdoorowej przeszła z firmy alkoholowej CEDC.

Przetargi, 4 lipca 2012

Stroer przejmuje citylighty we Wrocławiu

AMS i Clear Channel przegrały w przetargu na dzierżawę wrocławskich citylightów.

Kraj, 3 lipca 2012

Białobrzeska wzmocniła Stroera

Anna Białobrzeska odpowiada za new business Stroera.

Kraj, 22 czerwca 2012

Radosław Kasyk wraca do Grupy Stroer

Firma ma nowego dyrektora marketingu.

Kraj, 17 lutego 2012

Stroer wzbogaca ofertę

Firma wprowadza nowe produkty i udoskonala narzędzia do planowania.

Artykuły weekendowe, 23 września 2011

Promocja miast według Ströera

Pierwsze miejsca w konkursie Złote Formaty zajęły cztery województwa: łódzkie, małopolskie, pomorskie i warmińsko-mazurskie, oraz jedno miasto - Kraków.

Kraj, 5 lipca 2011

Stroer zmienia strukturę sprzedaży

Z firmy odeszła Elżbieta Con odpowiedzialna dotychczas za sprzedaż. Jednocześnie do zespołu dołączył Paweł Szkuta.

Kraj, 1 czerwca 2011

Udo Miller zastąpi Tomasza Englerta w Stroerze

Kiepskie wyniki finansowe spółki mogły wpłynąć na decyzje personalne podejmowane przez jej niemieckich właścicieli. Pełniącym obowiązki prezesa polskiego oddziału ma zostać Udo Miller z niemieckiej centrali firmy.

Kraj, 18 stycznia 2011

Tomasz Englert szefem polskiego Stroera

Były szef GroupM ma przejąć stery w Grupie Stroer.

Kraj, 17 stycznia 2011

Tomasz Englert w zarządzie Grupy Stroer

Wieloletni szef MediaComu i prezes GroupM wiąże się z branżą outdoorową.

Kraj, 2 grudnia 2010

News Outdoor nazywa się już Stroer City Marketing

Janusz Malinowski prezesem nowej spółki. Andrzej Magdziak odchodzi.

Kraj, 25 września 2009

Agencja Anny Proszowskiej-Sali ma obsługiwać Stroera i Iplę

Anna Proszowska-Sala, dyrektor public affairs firmy reklamy zewnętrznej Grupa Stroer, powołała agencję Citybell Consulting. Przejmie wkrótce obsługę komunikacyjną Grupy Stroer,...

Kraj, 24 marca 2009

Karolina Kucharska-Sieniła dołączyła do działu marketingu Stroera

Do działu marketingu Grupy Stroer dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła, która objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu. Odpowiada m.in. za: monitoring konkurencji, badania...

Kraj, 21 stycznia 2009

Nowa kampania Szczecina ma zaintrygować Polaków

Szczecin wystartował z nową kampanią promującą miasto. Działania pod hasłem "Wyskocz z cynków i zaszalej" prowadzone są na outdoorze i...

Kraj, 1 grudnia 2008

Stroer reorganizuje dział obsługi klienta i prezentuje ofertę na 2009 r.

Firma reklamy zewnętrznej Stroer Polska zreorganizowała dział obsługi klienta i rozpoczęła prezentację oferty sprzedażowej na 2009 r. W dziale obsługi...

Kraj, 22 października 2008

Stroer rozstał się po miesiącu z szefową marketingu

Danuta Musiał, dyrektor marketingu strategicznego w Grupie Stroer, rozstała się z firmą - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Funkcję tę pełniła od...

Kraj, 7 lipca 2008

Jarocin prowadzi pierwszą kampanię billboardową

Jarocin rozpoczął pierwszą ogólnopolską kampanię outdoorową. Promuje ona Jarocin Festiwal. Kampania o wartości 100 tys. zł potrwa dwa tygodnie. Realizowana...

Kraj, 7 maja 2008

Jarosław Pawlak przechodzi ze Stroera do Gemiusa

Jarosław Pawlak, dotychczas pełniący funkcję head of research and sales marketing w Grupie Stroer, został wiceprezesem zarządu w firmie badawczej...

Kraj, 5 lutego 2008

Ströer prowadzi projekt wizerunkowy miasta Włocławek

Trwa 10-dniowa kampania wizerunkowa Włocławka realizowana przez Grupę Ströer w ramach zwycięstwa miasta w konkursie Złote Formaty podczas I edycji...

Kraj, 14 marca 2007

Grupa Stroer organizuje Festiwal Promocji Miast Polskich

Grupa Stroer jest pomysłodawcą i organizatorem Festiwalu Promocji Miast Polskich. Jego pierwsza edycja odbędzie się w połowie kwietnia br. w...

Kraj, 15 października 2004

Stroer chce zwiększyć inwestycje w segmencie premium

Firma reklamy zewnętrznej Stroer przedstawiła swoją ofertę na 2005 r. - Zamierzamy intensywnie rozwijać segment naszych nośników premium (Super 18...

Kraj, 17 września 2004

Jerzy Zawilski new business strategic managerem w Grupie Ströer

Jerzy Zawilski objął stanowisko new business strategic managera w Grupie Ströer. Do jego podstawowych obowiązków należą strategiczne aspekty pozyskiwania kluczowych...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Branża outdoorowa bez gwarancji, że będzie uczestniczyć w rozwoju Warszawy

Na spotkaniu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) i przedstawicieli firm tej branży z władzami Warszawy nie doszło do jasnego porozumienia...

Kraj, 16 kwietnia 2004

Grupa Ströer zakończyła testy systemu Billboard Management System

Grupa Ströer zakończyła testowanie software'u, dzięki któremu można śledzić w czasie realnym proces wyklejania plakatów - Billboard Management System (BMS)....

Kraj, 16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

Kraj, 16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

Kraj, 29 sierpnia 2003

Studio Kredka przygotowało kreację reklamową dla telefonu Samsunga

Rozpoczęła się kampania reklamowa najnowszego telefonu firmy Samsung - SGH-C100. Jest to pierwszy telefon Samsung skierowany do szerokiej grupy odbiorców,...

Kraj, 18 lipca 2003

Ströer zmienia organizację kampanii i wprowadza pakiety w metrze

Grupa Ströer specjalizująca się w organizowaniu kampanii reklamy zewnętrznej wprowadza zmiany do swojej oferty. W ramach realizowanego Programu Satysfakcji Klienta...

Kraj, 5 maja 2003

Grupa Ströer i AMS SA porozumiały się w sprawie standardu badań

Dwie największe firmy reklamy zewnętrznej Grupa Ströer i AMS SA podpisały list intencyjny w sprawie stworzenia standardu badań efektywności reklamy...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Firmy reklamy zewnętrznej bliskie porozumienia w sprawie badań

Firmy reklamy zewnętrznej skupione w spółce Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) są bliskie zawarcia porozumienia w sprawie utworzenia wspólnej platformy...

Kraj, 3 kwietnia 2003

Spółka Europlakat Polska zmieniła nazwę na SCM Polska

Europlakat Polska Sp. z o.o. należąca do Grupy Ströer zmieniła nazwę na SCM Polska Sp. z o.o. (Ströer City Marketing...

Kraj, 17 stycznia 2003

AMS SA zamierza wprowadzić do oferty wyniki badań PBRZ

Do końca pierwszego kwartału 2003 r. zarząd firmy reklamy zewnętrznej AMS SA należącej do koncernu medialnego Agora SA zamierza podjąć...

Kraj, 15 stycznia 2003

Nowy nośnik Ströera. Rowiński szefem działu obsługi klienta

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer zamierza w drugiej połowie 2003 r. zaoferować klientom nową sieć nośników reklamowych. Będą to wolno...

Kraj, 13 stycznia 2003

Ströer Plakat Technic Media zmienił nazwę na Ströer Media

Firma Ströer Plakat Technic Media Sp. z o.o., Sp. komandytowa, wchodząca w skład Grupy Ströer, zmieniła nazwę na Ströer Media...

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 1 października 2002

Adam Tkaczyk będzie pracował w Grupie Stroer

Adam Tkaczyk, który w sierpniu br. odszedł z firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, obejmuje od dzisiaj stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży...

Kraj, 26 września 2002

Grupa Ströer unifikuje procesy sprzedażowe po przejęciu Grupy Outdoor

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer zamierza sfinalizować w październiku br. proces włączenia do sprzedaży oferty przejętych od Grupy Outdoor sieci...

Kraj, 25 września 2002

PBRZ czeka na decyzje współudziałowców spółki w sprawie badań

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ), która zajmuje się wprowadzeniem na rynek analiz efektywności reklamy zewnętrznej, wstrzymuje decyzję o prezentacji...