M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa Telekomunikacji Polskiej SA (firma)"

Kraj, 26 lipca 2012

Orange wydał na reklamy w I poł. br. o 50 proc. więcej, a Plus - o 30 proc. mniej

Pierwsza połowa roku przyniosła znaczące zmiany w poziomie wydatków reklamowych firm telekomunikacyjnych.

Kraj, 25 maja 2012

Dyrektor marketingu InPostu nie został jednak odwołany

Ktoś rozesłał wczoraj do mediów branżowych informację o odwołaniu dyrektora marketingu i niektóre z nich ją opublikowały.

Kraj, 19 grudnia 2011

TP SA chce bardziej wyrazistej komunikacji

Operator chce wzmocnić swoje przekazy reklamowe, szykuje się na Euro 2012 i planuje rebranding.

Kraj, 4 listopada 2011

Orange frontem do klienta [WIDEO]

Operator komórkowy w reklamach pokazuje, co robi, aby jego klienci "mieli lepiej".

Kraj, 27 września 2011

Były szef marketingu PZU przygotuje wejście Prudentiala

Wojciech Pronobis, były dyr. zarządzający ds. marketingu Grupy PZU, będzie doradzał brytyjskiej firmie Prudential przy wejściu na polski rynek.

Kraj, 8 września 2011

Orange podkreśla w reklamach brak ograniczeń [WIDEO]

Do emisji trafiły trzy nowe filmy reklamujące nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet w taryfach abonamentowych Orange.

Kraj, 2 września 2011

Orange rusza z kampanią nielimitowanych ofert [WIDEO]

Trzy filmy reklamują nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet w taryfach Orange.

Kraj, 13 lipca 2011

TP przygotowuje rebranding marki na Orange

Według naszych informacji rebranding marki Neostrada na Orange planowany jest na wiosnę 2012 r., natomiast całkowita rezygnacja z brandu TP jest możliwa, ale w odleglejszej perspektywie.

Kraj, 13 lipca 2011

Orange i mBank przygotowali wspólny projekt marketingowy

Bank i operator komórkowy testują bankowość mobilną w miejscowościach letniskowych nad Bałtykiem.

Kraj, 7 lipca 2011

Paweł Patkowski oficjalnie w TP SA

Po ponad pół roku wakatu Grupa TP ma nowego dyrektora marki, mediów i komunikacji.

Kraj, 6 lipca 2011

Orange też ma bańki w reklamie [WIDEO]

Najwyraźniej bańki mydlane to obecnie ulubiony motyw rodzimych twórców reklam, ale w najnowszym spocie Orange są też inne smaczki.

Kraj, 2 czerwca 2011

T-Mobile może zostać sponsorem Ekstraklasy

Według prezesa PTC umowa w tej sprawie jeszcze nie została podpisana.

Kraj, 16 maja 2011

Awanse w departamencie komunikacji marketingowej Polkomtela

Justyna Mazur odpowiada w Polkomtelu za media, a Krzysztof Ziewiec za komunikację marketingową pre-paid i new business.

Kraj, 5 maja 2011

Wieloletni szef obsługi klientów Ery przechodzi do Play

Michał Gramatnikowski będzie kierował obsługą klienta w Playu.

Kraj, 21 marca 2011

Grupa PZU bez szefa marketingu

Po blisko trzech latach pracy Wojciech Pronobis rozstaje się z PZU.

Kraj, 11 stycznia 2011

0,5 mln zł kary za pusty SMS

Blisko 500 tys. zł kary nałożył UOKiK na organizatora loterii Pusty SMS, a ten... realizuje najnowszą loterię SMS-ową Orange.

Kraj, 8 listopada 2010

Wyjaśnienie: Dorota Rakowska była kierownikiem komunikacji w Centertelu

Dorota Rakowska była kierownikiem komunikacji sieci Orange należącej do PTK Centertel.

Kraj, 4 listopada 2010

Arkadiusz Marszałek odpowiedzialny za markę, media i komunikację TP SA rozstał się z firmą

Jego obowiązki przejmie Iwona Chrzanowska-Wójcik. Nie wiadomo, czy na stałe.

Kraj, 7 września 2010

Nowa marka Orange One

Centertel wprowadzi nową markę pre-paid Orange One.

Kraj, 6 lipca 2010

Orange przeznaczył 8,3 mln zł na nagrody w trzeciej loterii

Sieć po raz trzeci kusi swoich klientów autami BMW w loterii SMS-owej.

Artykuły weekendowe, 25 czerwca 2010

Play jest wart 1,5 mld zł, a nie 5 mld zł

Były prezes Centertela Grażyna Piotrowska-Oliwa uważa, że obecni właściciele Playa wyceniają go o wiele za drogo.

Kraj, 15 czerwca 2010

Orange nadal będzie łożył na reprezentację piłkarską

Jutro Grupa TP i PZPN podpiszą nową umowę sponsorską.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Pomarańczowy zwierzyniec

Orange wykorzystuje słodkie zwierzaki w promocji taryf.

Kraj, 19 kwietnia 2010

Konrad Ciesiołkiewicz szefem sponsoringu TP

Dotychczasowy dyrektor departamentu sponsoringu w firmie odchodzi po czterech miesiącach pracy.

Kraj, 11 maja 2009

PTK Centertel może pozwać CenterNet do sądu za zerwanie umowy

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, nie wyklucza, że będzie domagał się od CenterNetu, który ma wystartować jako kolejny operator...

Kraj, 25 sierpnia 2008

Anna Pobidyńska odpowiada za zarządzanie marką TP SA

Anna Pobidyńska, dotychczas kierownik wydziału strategii i tożsamości marki w Grupie Telekomunikacji Polskiej SA, w związku z przejściem Szymona Dobrzyńskiego...

Kraj, 30 czerwca 2008

Jacek Kalinowski po pół roku rozstaje się z Microsoftem

Jacek Kalinowski, dotychczasowy rzecznik (PR lead & spokesperson) Microsoft Sp. z o.o., rozstaje się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe...

Kraj, 21 maja 2008

Wojciech Pronobis będzie szefem marketingu PZU

Wojciech Pronobis, dotychczasowy dyrektor departamentu mediów i komunikacji BtoC w Grupie Telekomunikacji Polskiej SA, który w czerwcu kończy pracę w...

Kraj, 19 maja 2008

Wojciech Pronobis odejdzie z Telekomunikacji Polskiej

Wojciech Pronobis, dyrektor departamentu mediów i komunikacji BtoC w Grupie Telekomunikacji Polskiej SA, z końcem czerwca odejdzie z firmy. Jego...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Wirtualna Polska startuje jako wirtualny operator

Portal Wirtualna Polska (Grupa Telekomunikacji Polskiej SA) rozpoczyna świadczenie usług jako wirtualny operator komórkowy (MVNO). Będzie funkcjonowała w modelu pre-paid,...

Kraj, 13 czerwca 2007

Nominacje w połączonych strukturach marketingu TP SA i Orange

Bartosz Dobrzyński, dotychczasowy szef usług BtoC (dyr. biura rynku masowego) PTK Centertel, awansował i obejmuje stanowisko dyrektora pionu marketingu telefonii...

Kraj, 30 marca 2005

Vignolles zastąpił Skrodzkiego, Kossmann członkiem zarządu PTK Centertel

Jean-Marc Vignolles, członek zarządu PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Idea, reprezentujący France Telecom, zastąpił dotychczasowego (od grudnia 2000 r.) prezesa...

Kraj, 28 listopada 2003

Grupa TP SA tworzy bazę zarządzania działaniami marketingowymi

Grupa Telekomunikacji Polskiej SA stworzy wspólną "bazę wiedzy", w której będą znajdować się wszelkie dane o oferowanych usługach przez firmy...