M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa Żywiec SA (firma)"

Kraj, 19 czerwca 2015

Guillaume Duverdier prezesem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie

Będzie koncentrował się na działaniach zapewniających zrównoważony wzrost rynku piwa.

Kraj, 19 listopada 2012

Pierwszy film dla Żywca od DDB Warszawa

Kampania wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Spot prezentujemy przed premierą w Facebooku i w telewizji.

Kraj, 9 marca 2011

Duże zmiany personalne w Żywcu

Z firmą rozstał się dyrektor ds. marek premium, a kluczowe brandy - Żywiec i Warka - mają nowych marketing managerów.

Kraj, 29 września 2010

Żywiec podkreśla pochodzenie

W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej marka Żywiec podkreśla swoje pochodzenie.

Kraj, 27 lipca 2010

Królewskie ponownie sponsorem Legii Warszawa

Grupa Żywiec sfinalizowała umowę sponsorską z Legią Warszawa na sezon 2010-2011.

Kraj, 20 lipca 2010

Kufel Specjala z twoim imieniem

Grupa Żywiec wspiera sprzedaż marki Specjal Jasny.

Kraj, 17 maja 2010

Carlsberg znacząco zwiększa nakłady na marketing

Trzeci pod względem wielkości producent piwa w Polsce zwiększa w tym roku nakłady marketingowe o kilkanaście procent.

Kraj, 13 maja 2010

Paweł Schedler z Byss trafił do Wide Open

Paweł Schedler dołączył jako dyrektor kreatywny do agencji interaktywnej Wide Open. Do niedawna pełnił taką funkcję w Byss.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Trener szczypiornistów reklamuje Żywca

Bogdan Wenta w reklamach piwa Żywiec.

Kraj, 25 września 2009

Według Browarów Polskich sprzedaż piwa spadła o 12,5 proc.

Według danych Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" zrzeszającego czterech największych producentów piwa w Polsce w pierwszej połowie br. sprzedaż...

Przetargi, 13 lipca 2009

Przetarg na obsługę Specjala - jest czy go nie ma?

Grupa Żywiec zaprzecza, jakoby prowadzony był przetarg na obsługę marki piwa Specjal. - Nie ma obecnie przetargu na Specjala. Agencją,...

Przetargi, 29 czerwca 2009

Przeagencja zadba o markę Jean Louis David w internecie

Przeagencja wygrała konkurs zorganizowany przez firmę Provalliance Poland na stworzenie nowej strony WWW sieci salonów fryzjerskich Jean Louis David i...

Kraj, 22 maja 2009

Kamil Prandota-Prandecki przechodzi z JWT do Change

Do działu obsługi klienta agencji Change Communications dołączył Kamil Prandota-Prandecki, który objął stanowisko account directora. Będzie odpowiedzialny za obsługę marek...

Kraj, 19 maja 2009

Christopher Barrow nowym prezesem ZPPP "Browary Polskie"

Christopher Barrow został nowym prezesem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie". Jest związany z branżą od 20 lat. Doświadczenie zdobył...

Kraj, 19 maja 2009

Locomotiva i Media Concept autorami projektu dla piwa Specjal

Na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa kampania wizerunkowa piwa marki Specjal z portfolio Grupy Żywiec SA. Działania obejmują 27 miast trzech...

Kraj, 26 lutego 2009

Warka została oficjalnym sponsorem Ekstraklasy; nieoficjalna wartość kontraktu to 10 mln zł

Warka, marka piwa z portfolio Grupy Żywiec SA, została oficjalnym sponsorem Ekstraklasy, czyli pierwszej ligi piłkarskiej. Grupa Żywiec i zarządzająca...

Kraj, 25 lutego 2009

Grupa Żywiec SA będzie sponsorem Ekstraklasy

Ekstraklasa SA, spółka zarządzająca rozgrywkami pierwszej ligi piłkarskiej, podpisze dziś umowę sponsorską z Grupą Żywiec SA. Przedstawiciele obu stron nie...

Przetargi, 27 stycznia 2009

Cztery agencje walczą o budżet Warki

W przetargu na obsługę piwa Warka z portfolio Grupy Żywiec SA (informowaliśmy o tym konkursie w DS "MMP" z 12...

Kraj, 19 grudnia 2008

Grupa Żywiec prawdopodobnie sponsorem technicznym Ekstraklasy; nadal brak sponsora tytularnego

Przed rozpoczęciem wiosennych rozgrywek pierwszej ligi piłkarskiej, czyli przed 28 lutego 2009 r., Ekstraklasa SA, spółka zarządzająca tymi rozgrywkami, ma...

Kraj, 9 października 2008

Jaszczurki ruszają głowami na przystankach w kampanii Desperadosa

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię wizerunkową marki piwa Desperados, która potrwa do listopada. Ze względu na target działania reklamowe obejmują sześć...

Kraj, 1 października 2008

Zmiany w zespole Żywca w Media Concept

Anna Mekier, odpowiedzialna dotąd za obsługę outdoorowego budżetu Grupy Żywiec w warszawskim oddziale Media Concept, przenosi się do oddziału w...

Kraj, 5 maja 2008

Andrzej Schonert ma pracować w polskim oddziale firmy Payback

Andrzej Schonert, do niedawna konsultant firmy farmaceutycznej Jelfa SA w zakresie marketingu, ma rozpocząć pracę w polskim oddziale niemieckiej firmy...

Kraj, 31 października 2007

Warka rozpoczęła drugą edycję akcji "Zdobądź sponsora dla swojego klubu"

Agencja interaktywna Isens przygotowała serwis www.wspierammojklub.pl poświęcony drugiej edycji akcji promocyjnej Warki (Grupa Żywiec SA) pod hasłem "Zdobądź sponsora dla...

Kraj, 17 maja 2007

Andrzej Schonert dyrektorem marketingu Jelfy SA

Andrzej Schonert został dyrektorem marketingu firmy farmaceutycznej Jelfa SA. W chwili powstawania tej informacji zarówno Schonert, jak i przedstawiciele działu...

Kraj, 11 maja 2007

Dorota Okurowska account managerem w Wundermanie

Dorota Okurowska objęła stanowisko account managera w agencji Wunderman. Ostatnio była związana z agencją reklamową Locomotiva. Pracowała m.in. nad projektami...

Kraj, 25 stycznia 2007

Agencja Just autorem spotu Warki "Uznanie na Pomorzu"

Agencja Just przygotowała spot Warki (Grupa Żywiec SA) "Uznanie na Pomorzu". Jest to kontynuacja serii, w której pojawiły się dwa...

Kraj, 21 września 2006

Agencja reklamowa Zero,2 wprowadza nowe narzędzie analityczne

Agencja reklamowa Zero,2 stworzyła nowe wyspecjalizowane narzędzie do badania marki - Zoom. Jest to autorskie narzędzie analityczne wprowadzone przez firmę....

Kraj, 21 września 2006

Kompania Piwowarska będzie wspierać markę Lech Pils

Kompania Piwowarska prawdopodobnie będzie wspierać markę piwa Lech Pils. Jest to lokalny brand marketera, inaczej pozycjonowany niż ogólnopolski Lech Premium....

Kraj, 10 sierpnia 2006

Andrzej Schonert chce się związać z branżą reklamową, rozważa inwestycję w jedną z agencji

Andrzej Schonert, wcześniej dyr. marketingu w firmie farmaceutycznej US Pharmacia, wiąże swoją dalszą karierę zawodową z branżą reklamową. - Prowadzę...

Kraj, 11 lipca 2006

Tyskie wylicytowało najdroższy spot przy finale mundialu

Kompania Piwowarska SA z marką piwa Tyskie okazała się reklamodawcą, który wylicytował najbardziej pożądaną lokalizację spotu przy transmisji finału mistrzostw...

Kraj, 30 czerwca 2006

Strong odchodzi od podkreślania mocy piwa w najnowszej kampanii reklamowej

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą od lutowego relaunchu i zmiany opakowania wizerunkową kampanię reklamową piwa marki Strong. Kreację spotu zatytułowanego...

Kraj, 22 czerwca 2006

Rusza nowy konkurs zorganizowany przez markę Żywiec

W ramach drugiej części projektu Żywe Idee marka Żywiec zorganizowała konkurs pod nazwą "Statki". Gra toczy się na stronach serwisu...

Kraj, 9 czerwca 2006

Agencja United PR uznana za numer jeden w sieci UPS

Agencja United PR została uznana za najlepszą agencję pracującą dla firmy United Parcel Service (UPS) na kontynencie europejskim. Wyboru dokonała...

Kraj, 5 czerwca 2006

Locomotiva przygotowała najnowsze projekty dla piw Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA rozpoczęła kampanie reklamowe marek piw Królewskie i Kujawiak. Strategię i kreację obu projektów przygotowała Locomotiva. Planowaniem i...

Kraj, 24 kwietnia 2006

Adriana Kajca brand managerem marki Peroni w KP SA

Adriana Kajca, dotychczas regionalny trade marketing manager w Kompanii Piwowarskiej SA, objęła stanowisko brand managera piwa marki Peroni Nastro Azzurro,...

Kraj, 1 lutego 2006

Strong zmienia wizerunek, rozpoczyna kampanię reklamową

Grupa Żywiec SA zmieniła opakowania piwa marki Strong. Na puszkach i etykietach butelek pojawiły się wyraźne czarno-złote elementy i zdecydowanie...

Kraj, 12 stycznia 2006

Nowa struktura negocjacyjna Starcomu i ZOG Poland obsługuje budżety warte 1 mld zł

Domy mediowe należące do grup Starcom (Starcom i Starlink) oraz ZenithOptimedia Group Poland (ZOG Poland - Zenithmedia, Optimedia i EquinoxMedia)...

Przetargi, 1 grudnia 2005

Locomotiva wygrała przetarg na obsługę marki piwa Strong

Grupa Żywiec SA rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę marketingową piwa Strong. Zwycięską agencją została Locomotiva. - Koncept zaproponowany przez agencję...

Kraj, 30 listopada 2005

Warka sponsorem Fundacji Promocji Sportu "Dobry Start" założonej przez Jerzego Dudka

Jerzy Dudek, bramkarz grający w reprezentacji kraju i drużynie Liverpoolu, jest inicjatorem i założycielem Fundacji Promocji Sportu "Dobry Start". Fundacja...

Kraj, 25 listopada 2005

Jerzy Dudek występuje w kampanii marki Warka autorstwa agencji Just

Jerzy Dudek, słynny polski bramkarz grający w reprezentacji kraju i drużynie Liverpoolu, występuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej piwa marki...

Kraj, 17 listopada 2005

Wyjaśnienie: Agencja Kofeina pracuje dla Grupy Żywiec po przetargu

We wczorajszym DS "MMP" w informacji na temat współpracy agencji Kofeina z Grupą Żywiec SA napisaliśmy, że współpraca ta została...

Kraj, 16 listopada 2005

Kofeina wykona dla Grupy Żywiec kalendarze i świąteczne kartki

Agencja Kofeina rozpoczęła współpracę z Grupą Żywiec SA w zakresie obsługi BTL. Pierwszym zadaniem agencji jest stworzenie firmowego kalendarza, który...

Kraj, 16 listopada 2005

Carlsberg relaunchuje regionalnie odmienioną markę piwa Okocim Zagłoba

Carlsberg Polska po czterech latach przerwy wprowadził ponownie do sprzedaży markę piwa Okocim Zagłoba. Tym razem nie jest to już...

Przetargi, 19 października 2005

Grupa Żywiec wybrała krótką listę w przetargu marki Strong

W przetargu na obsługę reklamową marki piwa Strong pozostały już tylko dwie agencje, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Eliza Panek, PR manager...

Kraj, 17 października 2005

Radosław Palus nowym copywriterem w agencji Just

Radosław Palus dołączył do agencji reklamowej Just. Na stanowisku copywritera zajmie się obsługą marki piwa Warka, należącej do Grupy Żywiec...

Kraj, 16 września 2005

KP SA rozpoczęła telewizyjną kampanię marki Pilsner Urquell

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową marki Pilsner Urquell. - Celem kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz rozszerzenie...

Kraj, 8 września 2005

Grupa Żywiec zaprezentowała wyniki finansowe i pozycje swoich marek po I półroczu br.

Grupa Żywiec SA podsumowała pozycje marketingowe swoich marek podczas konferencji związanej z prezentacją wyników finansowych spółki po pierwszym półroczu. Według...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Żywiec wprowadza tłoczoną puszkę i zaakcentuje ten fakt w kampanii

Grupa Żywiec SA rozpocznie w połowie sierpnia br. kampanię reklamową informującą o wprowadzeniu na rynek nowej, tłoczonej do wewnątrz puszki...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Carlsberg Polska zmienił opakowania piwa marki Okocim Mocne

Carlsberg Polska wprowadził do handlu piwo marki Okocim Mocne ze zmienionym designem opakowań. Projektem zajęła się brytyjska agencja JDO. Na...

Kraj, 2 czerwca 2005

KP SA rozpoczęła serię letnich działań reklamowych dla marki Lech

W telewizji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpoczęła się kampania reklamowa marki piwa Lech należącej do Kompanii Piwowarskiej SA (KP...