M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa Żywiec (firma)"

Kraj, 9 grudnia 2015

Żywiec otwiera się "po śląsku"

Producent piwa rusza z regionalną kampanią marki. Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL, działania w internecie prowadzi zaś agencja Gong.

Kraj, 9 grudnia 2015

Pierwsza od lat kampania marki Guinness

Carlsberg Polska, który przejął od Grupy Żywiec dystrybucję piwa tej marki, zdecydował się na jej pierwsze od wielu lat wsparcie reklamowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, kreację przygotował Diageo.

Kraj, 24 listopada 2015

Maria Sylka przechodzi do Value Media

Do tej pory pracowała w SMG.

Kraj, 24 listopada 2015

Wiesław Włodarski oddaje stery FoodCare

Nowy dyrektor generalny FoodCare Mariusz Borowiak ma za trzy lata wprowadzić firmę na giełdę.

Kraj, 19 listopada 2015

Warka promuje się przed europejskimi rozgrywkami

Marka piwna z nową aktywacją konsumencką. Za koncepcję aktywacji i działania interaktywne odpowiada agencja The Digitals.

Kraj, 17 listopada 2015

Brackie podkreśla polsko-czeskie pochodzenie

Grupa Żywiec rusza z drugą odsłoną komunikacji nowego piwa Brackie Pils. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Just.

Kraj, 17 listopada 2015

Great Open House i Hypercrew stworzą wspólną grupę

Agencje specjalizujące się w field marketingu (GOH) i digitalu (Hypercrew) coraz ściślej ze sobą współpracują.

Kraj, 16 listopada 2015

Żywiec rozpoczyna kampanię nowego gatunku piwa - Saison [wideo]

Za kreację 30-sekundowego spotu TV odpowiada agencja Just, a za jego adaptację agencja Ogilvy & Mather.

Kraj, 5 listopada 2015

Marcin Filipiak przejął obowiązki Wojciecha Bogusza w Grupie Żywiec

Pełni obowiązki senior brand managera marki Heineken.

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.

Kraj, 2 listopada 2015

Wojciech Bogusz brand development managerem marki Heineken w Europie

Awans w Grupie Żywiec.

Kraj, 29 października 2015

Grupie Żywiec wreszcie rosną i przychody, i zyski

W III kwartale br. producent piwa osiągnął przychody o 6,2 proc. wyższe niż rok temu, a zysk wzrósł aż o ponad połowę.

Kraj, 29 października 2015

Bartosz Gąsiorowski kierownikiem marki Żywiec

Awans w Grupie Żywiec.

Kraj, 13 października 2015

Scholz & Friends z grand prix na Effie Awards

W tegorocznej edycji konkursu przyznano także 9 złotych statuetek, 20 srebrnych i 19 brązowych.

Przetargi, 7 października 2015

EB wybierze agencję reklamową

Just prawdopodobnie broni budżetu.

Przetargi, 23 września 2015

Lvov wygrywa przetarg Warki

Just po ponad 10 latach traci budżet marki z portfolio Grupy Żywiec.

Kraj, 21 września 2015

Warka sponsorem Ligi Europy UEFA

Heineken (właściciel Grupy Żywiec) na podstawie umowy z UEFA aktywuje marki lokalne.

Kraj, 1 września 2015

Value Media zatrudnia dwóch communication plannerów

W agencji pracę rozpoczynają Anna Grzegorzewska i Marcin Piotrowicz.

Kraj, 1 września 2015

Insignia rozpoczęła kampanię digitalową Brackiego Pils

Grupa Żywiec promuje nową markę.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Insignia promuje event marki Strongbow

Miejscem wydarzenia będzie klubokawiarnia Plażowa w Warszawie.

Przetargi, 7 sierpnia 2015

Point of View wygrała przetarg Tatry

Agencja zadba o media społecznościowe tej marki.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Grupa Żywiec zwiększyła sprzedaż, ale jej przychody spadły. Znacząco wzrosła rentowność

- Rynek piwa pozostaje wysoce konkurencyjny, a jego wartość spada - wskazuje prezes.

Kraj, 31 lipca 2015

Point of View przygotowała serwis marki Królewskie

Marka promuje dwie prowadzone obecnie akcje specjalne.

Kraj, 24 lipca 2015

Warka Radler liderem segmentu

Marka zdobyła już ponad połowę udziału w swoim segmencie ilościowo.

Przetargi, 23 lipca 2015

Grandes Kochonos, Lvov i Ogilvy na short-liście Warki

Grupa Żywiec finalizuje przetarg.

Kraj, 9 lipca 2015

FCB Warsaw wzmacnia dział client service

Tomasz Nawój przechodzi z H2O Creative do FCB.

Kraj, 1 lipca 2015

Warka Radler w akcji samplingowej promuje najnowszy wariant

Rozdanych zostanie 200 tys. puszek piwa.

Kraj, 30 czerwca 2015

Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem - nowy wariant piwa Grupy Żywiec

Wprowadzenie na sklepowe półki nowego piwa w trzech województwach będzie wspierane kampanią ATL, BTL i eventami.

Przetargi, 23 czerwca 2015

Gong z obsługą strategiczno-kreatywną dla Browaru Zamkowego Cieszyn

Agencja będzie pracować dla kolejnej marki z portfolio Grupy Żywiec.

Kraj, 10 czerwca 2015

Insignia rozpoczyna współpracę z Mars Polska

Agencja zajmie się obsługą marki Snickers.

Kraj, 3 czerwca 2015

Insignia rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec

Agencja będzie odpowiadać za social media marki Strongbow.

Kraj, 2 czerwca 2015

Maciej Mitoraj członkiem zarządu ds. marketingu i rozwoju Żabka Polska

Współtwórca sukcesu Tyskiego i były dyrektor marketingu Grupy Żywiec poprowadzi marketing największej sieci convenience.

Kraj, 21 maja 2015

Carlsberg reklamuje nowość - Harnasia Wysokochmielowego

"Więcej chmielu w piwie". Wprowadzenie nowości wsparte będzie komunikacją w TV, materiałami POS i kampanią outdoorową.

Kraj, 20 maja 2015

Cztery nominacje dla Gonga w europejskich Mixx Awards 2015

"Zwrotka Żywca" walczy o trofea na Interact Congress w Berlinie.

Kraj, 15 maja 2015

Ogilvy & Mather wygrywa przetarg Żywca

Na short-liście były również agencje Lvov i Just.

Kraj, 15 maja 2015

18 złotych, 62 srebrne i 65 brązowych nagród na KTR 2015

W tym roku nie przyznano nagrody grand prix KTR. Reklamodawcą Roku została platforma telewizyjna NC+, Agencją Roku ogłoszono DDB & Tribal, Oto Film Domem Produkcyjnym Roku, Platige Image i Studio Orka z tytułem Studio Postprodukcyjne Roku.

Kraj, 14 maja 2015

Isobar Poland Agencją Roku na Innovation Award 2015

Podczas gali Innovation Award przyznano dwa grand prix: dla akcji o charakterze komercyjnym i społecznym oraz 10 nagród i 18 wyróżnień w kategoriach konkursowych.

Kraj, 6 maja 2015

Grupa Żywiec wspiera debiut nowego wariantu Warki Radler - Czarna Porzeczka z Limonką

15-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Przygotowała je agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest, działania digital prowadzi agencja HyperCrew, a BTL - agencja Men at Work.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Spot z lat 90. wspiera relaunch marki EB

Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Specjal wraca do promocji konsumenckiej

Do wygrania jest 2,8 mln puszek piwa.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Wojowniczy Okocim

Nowa kampania reklamowa piwa Okocim ponownie wykorzystuje motyw "wojowników".

Kraj, 14 kwietnia 2015

Google, IKEA, Mars, ING najbardziej pożądanymi pracodawcami według specjalistów

Firma rekrutacyjna Antal International prezentuje wyniki swojego dorocznego badania.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Zelmer, Wrangler i Coty przedłużyły współpracę z HyperCrew

Agencja obsłuży też działania Warki Radler w sezonie letnim.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Kompania Piwowarska będzie reklamowała nowe Tyskie Radler

Największy w kraju producent piwa wprowadza pod swoją sztandarową marką miks piwa i lemoniady. Kampanię szykuje agencja Young & Rubicam, a opakowanie zaprojektowało Wilk Studio.

Kraj, 2 kwietnia 2015

8,5 mln puszek piwa w promocji Tatry do końca września

Producent realizuje największą w historii tej marki promocję sprzedażową.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Rusza kampania Warki Radler

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG).

Kraj, 25 marca 2015

PZL ponownie dla Żubra

Po pięciu latach przerwy producent piwa Żubr rozpoczyna kampanię reklamową tej marki przygotowaną przez agencję PZL, która była współtwórcą jej rynkowego sukcesu.

Kraj, 17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

Przetargi, 16 marca 2015

Lvov, Just i Ogilvy & Mather na short-liście Żywca

Grey Group, Havas Worldwide Warsaw i McCann odpadają z przetargu - wynika z naszych informacji.

Kraj, 12 marca 2015

Grupa Żywiec wprowadza do sprzedaży cydr Strongbow

Marketer uważa, że produkt może trafić m.in. do osób, które obecnie nie piją piwa.