M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grupa Żywiec (firma)"

Kraj, 29 kwietnia 2016

Carlsberg będzie reklamował nowego Kasztelana Niepasteryzowanego Pszenicznego

Pierwsze na rynku piwo łączące smak pszenicznego i klarowność lagerów.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Królewskie wchodzi na rynek w niefiltrowanym wydaniu

Nowe piwo ma być inspirowane warszawskimi tradycjami.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Warka Radler 0% szuka nowych okazji do konsumpcji

Produkt Grupy Żywiec ma dotrzeć dzięki nowej butelce do osób uprawiających aktywność fizyczną.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Point of View zrealizuje szereg projektów dla Królewskiego

Agencja stworzy m.in. mapę nieoficjalnej Warszawy.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Agata Sądel została head of digital w Maxusie

Poprzednio była związana z ZenithOptimedia Group.

Kraj, 6 kwietnia 2016

Desperados zachęca do wydawania pieniędzy na "głupoty"

Rusza loteria promocyjna marki i towarzysząca jej kampania.

Kraj, 5 kwietnia 2016

"Planeta Warka" w futbolowej odsłonie

Grupa Żywiec funduje dwuosobowy wyjazd VIP na finał UEFA Europa League w Szwajcarii.

Kraj, 31 marca 2016

Awanse w Havas PR

Piotr Dobosz i Justyna Gościńska-Bociong na stanowiskach consulting directors specjalistów.

Przetargi, 24 marca 2016

GoldenSubmarine wygrywa obsługę Specjala

Szczegóły przetargu nie zostały podane.

Kraj, 22 marca 2016

Kamil Frączek w kreacji Insignii

Nowy graphic designer dołącza do agencji.

Kraj, 21 marca 2016

Jerzy Dudek twarzą kampanii Heinekena

W akcji związanej z Ligą Mistrzów można wygrać bilety na mecze, konsole PS4 oraz kegi Heinekena.

Kraj, 16 marca 2016

Prezes Carlsberga: po Okocimiu spodziewamy się więcej

11-proc. wzrost sprzedaży w 2015 r. to za mało. Producent piwa Okocim oczekuje po marce wyższego wolumenu i by to osiągnąć, więcej wyda na jej reklamy.

Kraj, 16 marca 2016

Carlsberg Polska w 2016 r. chce rosnąć szybciej niż rynek, choć w ub.r. mu się to nie udało

Carlsberg odżegnuje się od udziału w wojnie cenowej i liczy, że w tym roku uda mu się wypracować wzrost wyższy niż całej branży.

Kraj, 7 marca 2016

Lokalna kampania Królewskiego

Marka z portfolio Grupy Żywiec promuje się w Warszawie.

Kraj, 26 lutego 2016

Kolejna odsłona "Planety Warka" od Lvov [wideo]

Grupa Żywiec kontynuuje platformę komunikacji swojej marki piwa Warka z "wymarzonym męskim światem".

Kraj, 11 lutego 2016

Zyski Grupy Żywiec w ub.r. podwoiły się

Przy niemal niezmienionych przychodach ze sprzedaży druga w kraju grupa piwowarska osiągnęła zdecydowanie wyższą rentowność.

Kraj, 11 lutego 2016

Zarobki szefowej marketingu Żywca przekroczyły 1 mln zł

Małgorzata Lubelska jest dyrektorem marketingu Grupy Żywiec od sierpnia 2011 r.

Kraj, 10 lutego 2016

Focus Advantage wzmacnia zespoły client service i strategii

Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 4 lutego 2016

Gong gra w pinballa dla EB [wideo]

Aktywacja digitalowa będzie wspierana od przyszłego tygodnia w telewizji.

Kraj, 4 lutego 2016

Szymon Michalik marketing managerem Red Bulla

CMO Roku według "Media & Marketing Polska" zmieni pracodawcę.

Kraj, 28 stycznia 2016

MasterCard oficjalnym partnerem Legii Warszawa

Firma wdroży m.in. płatności elektroniczne w sklepie internetowym klubu.

Kraj, 25 stycznia 2016

Agnieszka Wiewiórska w Havas Worldwide Warsaw

Zastąpiła Katarzynę Lachowicz, która rozstała się z agencją.

Kraj, 14 stycznia 2016

Warka tworzy planetę dla mężczyzn

Startuje nowa kampania reklamowa piwa utrzymana w konwencji krótkiego filmu dokumentalnego o utopijnej planecie "męskiej szczęśliwości". Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja Lvov.

Kraj, 8 stycznia 2016

Igor Zajda brand managerem marki Specjal

Z Kompanii Piwowarskiej do Grupy Żywiec.

Kraj, 7 stycznia 2016

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Kraj, 23 grudnia 2015

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Kraj, 17 grudnia 2015

Kamil Prandota-Prandecki założył agencję BiteMe Concept

Agencja ma się specjalizować w usługach dla segmentu food & beverage.

Kraj, 9 grudnia 2015

Żywiec otwiera się "po śląsku"

Producent piwa rusza z regionalną kampanią marki. Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL, działania w internecie prowadzi zaś agencja Gong.

Kraj, 9 grudnia 2015

Pierwsza od lat kampania marki Guinness

Carlsberg Polska, który przejął od Grupy Żywiec dystrybucję piwa tej marki, zdecydował się na jej pierwsze od wielu lat wsparcie reklamowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, kreację przygotował Diageo.

Kraj, 24 listopada 2015

Maria Sylka przechodzi do Value Media

Do tej pory pracowała w SMG.

Kraj, 24 listopada 2015

Wiesław Włodarski oddaje stery FoodCare

Nowy dyrektor generalny FoodCare Mariusz Borowiak ma za trzy lata wprowadzić firmę na giełdę.

Kraj, 19 listopada 2015

Warka promuje się przed europejskimi rozgrywkami

Marka piwna z nową aktywacją konsumencką. Za koncepcję aktywacji i działania interaktywne odpowiada agencja The Digitals.

Kraj, 17 listopada 2015

Brackie podkreśla polsko-czeskie pochodzenie

Grupa Żywiec rusza z drugą odsłoną komunikacji nowego piwa Brackie Pils. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Just.

Kraj, 17 listopada 2015

Great Open House i Hypercrew stworzą wspólną grupę

Agencje specjalizujące się w field marketingu (GOH) i digitalu (Hypercrew) coraz ściślej ze sobą współpracują.

Kraj, 16 listopada 2015

Żywiec rozpoczyna kampanię nowego gatunku piwa - Saison [wideo]

Za kreację 30-sekundowego spotu TV odpowiada agencja Just, a za jego adaptację agencja Ogilvy & Mather.

Kraj, 5 listopada 2015

Marcin Filipiak przejął obowiązki Wojciecha Bogusza w Grupie Żywiec

Pełni obowiązki senior brand managera marki Heineken.

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.

Kraj, 2 listopada 2015

Wojciech Bogusz brand development managerem marki Heineken w Europie

Awans w Grupie Żywiec.

Kraj, 29 października 2015

Grupie Żywiec wreszcie rosną i przychody, i zyski

W III kwartale br. producent piwa osiągnął przychody o 6,2 proc. wyższe niż rok temu, a zysk wzrósł aż o ponad połowę.

Kraj, 29 października 2015

Bartosz Gąsiorowski kierownikiem marki Żywiec

Awans w Grupie Żywiec.

Kraj, 13 października 2015

Scholz & Friends z grand prix na Effie Awards

W tegorocznej edycji konkursu przyznano także 9 złotych statuetek, 20 srebrnych i 19 brązowych.

Przetargi, 7 października 2015

EB wybierze agencję reklamową

Just prawdopodobnie broni budżetu.

Przetargi, 23 września 2015

Lvov wygrywa przetarg Warki

Just po ponad 10 latach traci budżet marki z portfolio Grupy Żywiec.

Kraj, 21 września 2015

Warka sponsorem Ligi Europy UEFA

Heineken (właściciel Grupy Żywiec) na podstawie umowy z UEFA aktywuje marki lokalne.

Kraj, 1 września 2015

Value Media zatrudnia dwóch communication plannerów

W agencji pracę rozpoczynają Anna Grzegorzewska i Marcin Piotrowicz.

Kraj, 1 września 2015

Insignia rozpoczęła kampanię digitalową Brackiego Pils

Grupa Żywiec promuje nową markę.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Insignia promuje event marki Strongbow

Miejscem wydarzenia będzie klubokawiarnia Plażowa w Warszawie.

Przetargi, 7 sierpnia 2015

Point of View wygrała przetarg Tatry

Agencja zadba o media społecznościowe tej marki.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Grupa Żywiec zwiększyła sprzedaż, ale jej przychody spadły. Znacząco wzrosła rentowność

- Rynek piwa pozostaje wysoce konkurencyjny, a jego wartość spada - wskazuje prezes.

Kraj, 31 lipca 2015

Point of View przygotowała serwis marki Królewskie

Marka promuje dwie prowadzone obecnie akcje specjalne.