M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gruppa 66/Ogilvy (firma)"

Przetargi, 12 października 2011

RSA rozpoczyna regionalny przegląd agencji

Polskie agencje będą prezentowały się w Londynie.

Kraj, 6 września 2006

Marta Okła dołączyła do agencji McCann Erickson Polska

Do zespołu agencji reklamowej McCann Erickson Polska dołączyła Marta Okła na stanowisko senior account executive. Wcześniej pracowała w Grey Worldwide...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Gruppa 66/Ogilvy zrealizuje nowy projekt dla Castrol Lubricants

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała kampanię prasową nowego oleju silnikowego Castrol GTX High Mileage dla Castrol Lubricants. Celem kampanii jest...

Kraj, 5 kwietnia 2005

Andrzej Kownacki dołączył do zespołu kreacji OgilvyOne Worldwide

Andrzej Kownacki objął stanowisko art directora w firmie marketing services OgilvyOne Worldwide. Zastąpił na tym stanowisku Ernesta Pasierbińskiego, który został...

Kraj, 5 kwietnia 2005

Netia przygotowuje kampanię swojego nowego portfolio dla rynku masowego

Netia wprowadza do swojej oferty nowe taryfy dla klientów indywidualnych. W planach ma przeprowadzenie szerokiej kampanii reklamowej, która rozpocznie się...

Kraj, 5 kwietnia 2005

4 mln zł wyda PGNiG na kampanię związaną z debiutem giełdowym

Blisko 4 mln zł chce wydać Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG) na działania wizerunkowo-informacyjne w mediach związane z...

Kraj, 4 kwietnia 2005

Gruppa 66/Ogilvy przygotowała kampanię Kropli Beskidu

Multivita (należąca do Coca-Cola Poland) rozpoczęła telewizyjną kampanię naturalnej wody źródlanej Kropla Beskidu. Kampania została przygotowana przez agencję Gruppa 66/Ogilvy...

Przetargi, 31 marca 2005

MindShare zajmie się obsługą mediową "Rzeczpospolitej", kampania rusza 17 kwietnia

Dom mediowy MindShare Polska wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowej dziennika "Rzeczpospolita" (Presspublica Sp. z o.o.). Jak powiedziała Jolanta...

Kraj, 29 marca 2005

OgilvyOne ma współpracować przy obsłudze budżetu PLL LOT

W związku z rozstrzygnięciem przetargu na kompleksową obsługę reklamową linii lotniczych PLL LOT, który wygrały agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i...

Kraj, 25 marca 2005

Piotr Kwiecień nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu PLL LOT

Piotr Kwiecień został nowym dyrektorem pionu sprzedaży i marketingu w Polskich Liniach Lotniczych (PLL) LOT SA. Poprzedni dyrektor sprzedaży i...

Kraj, 24 marca 2005

Rafał Forkasiewicz i Jacek Dyga dołączyli do zespołu kreacji agencji Cytryna

Rafał Forkasiewicz i Jacek Dyga rozpoczęli pracę w dziale kreacji agencji Cytryna. Obaj mają wieloletnie doświadczenie agencyjne. Rafał Forkasiewicz zajął...

Kraj, 23 marca 2005

Mediaedge:cia zrealizuje wiosenną kampanię Netii, trwa przetarg na obsługę długofalową

Operator telefonii stacjonarnej Netia SA w przetargu wybrał dom mediowy Mediaedge:cia do realizacji swojej wiosennej kampanii wizerunkowej pod hasłem "Lepsza...

Kraj, 22 marca 2005

Multivita planuje kampanię reklamową wody źródlanej Kropla Beskidu

Spółka Multivita należąca do koncernu Coca-Cola Poland planuje wiosenno-letnią kampanię reklamową źródlanej wody Kropla Beskidu. Spoty telewizyjne mają trafić do...

Przetargi, 22 marca 2005

Gruppa 66/Ogilvy i MindShare zwyciężyły w przetargu LOT-u; zmiany w dziale kreacji agencji

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy MindShare Polska będą kontynuować współpracę z liniami lotniczymi PLL LOT w zakresie obsługi...

Przetargi, 21 marca 2005

Motorola przeprowadzi globalny przegląd budżetu reklamowego

Jak podaje brytyjski serwis informacyjny "BrandRepublic", Motorola zamierza przeprowadzić przegląd swojego globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 100...

Kraj, 25 lutego 2005

Kreacja agencji Gruppa 66/Ogilvy w przebudowie, zespół powiększony

Dział kreacji agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy został zorganizowany w oparciu o trzy zespoły i ich liderów. Na czele jednego z...

Kraj, 23 lutego 2005

Gillette wspiera reklamowo nowe maszynki Contour Plus Sport

Gillette Polska wprowadza na rynek nowe maszynki do golenia dla mężczyzn z wymiennymi ostrzami Gillette Contour Plus Sport. Ich wejście...

Kraj, 27 stycznia 2005

Star Foods rusza z kampanią Mr. Snaków autorstwa Scholz & Friends

Star Foods zaplanował na początku lutego br. start kampanii reklamowej chrupek kukurydzianych Mr. Snaki. Reklamy pojawią się w telewizji (m.in....

Kraj, 25 stycznia 2005

WPP startuje z globalną siecią Ogilvy Healthworld, także w Polsce

WPP Group stworzyła globalną sieć do obsługi klientów farmaceutycznych - Ogilvy Healthworld. Powstała ona po akwizycji przez WPP Health Communications...

Kraj, 25 stycznia 2005

Obcokrajowcy w składzie jury drugiej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy

Ruszyła druga edycja konkursu Klubu Twórców Reklamy. Obok kategorii reklama (print, TV, radio) znajdują się w nim także kategorie: grafika/design,...

Kraj, 21 stycznia 2005

Star Foods rozpoczyna repozycjonowanie marki Star Chips

Pod hasłem "Należy spożyć przed dwudziestką" w telewizji i punktach sprzedaży rusza kampania wizerunkowa Star Chips. Działania promocyjne zaprojektowano z...

Przetargi, 10 stycznia 2005

Przetarg LOT-u wchodzi w końcową fazę, 6 agencji przedstawi swoje propozycje

Upstairs Young & Rubicam, Gruppa 66/Ogilvy, DDB Warszawa, Nos/BBDO, McCann-Ericsson Polska, Euro RSCG Warsaw - to agencje reklamowe, które walczą...

Kraj, 7 stycznia 2005

Trzy kandydatury na stanowisko dyr. zarządzającego Gruppy 66/Ogilvy

Tomasz Bałuk, head of country Ogilvy Group Poland, prowadzi rozmowy z trzema kandydatami na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Gruppa...

Kraj, 29 grudnia 2004

Netia planuje intensywne działania wizerunkowe

Netia SA, operator telekomunikacyjny, planuje na I kwartał przyszłego roku przeprowadzenie wizerunkowej kampanii reklamowej w mediach. Jak powiedział Jacek Trujnara,...

Kraj, 27 grudnia 2004

Browar Belgia wprowadza na rynek nowe piwa

Browar Belgia wprowadza na rynek dwa nowe warianty piw: Gingers Cinnamon oraz Wojak w nowej zielonej butelce. Oba piwa wzbogacają...

Przetargi, 22 grudnia 2004

Browar Belgia wybrał TBWA/Warszawa do obsługi marki Gingers

TBWA/Warszawa wygrała strategiczno-kreatywny przetarg, jaki Browar Belgia rozpisał dla marki Gingers. Jak poinformował Dirk Aarts, marketing manager w Browarze Belgia,...

Kraj, 17 grudnia 2004

Sprite sponsorem skate parku w warszawskim centrum Blue City

Marka Sprite z portfolio Coca-Cola Poland jest sponsorem skate parku w warszawskim centrum handlowym Blue City. Obiekt nazywa się Sprite...

Kraj, 16 grudnia 2004

Jarocka i Richterova dołączyły zo zespołu accountów Gruppy 66/Ogilvy

Do agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy dołączyły dwie osoby. Aleksandra Jarocka rozpoczęła pracę na stanowisku senior account executive, natomiast Jana Richterova...

Kraj, 16 grudnia 2004

Cztery Czwarte i MindShare obsłużą reklamowo Centralwings

Tanie linie lotnicze Centralwings utworzone przez PLL LOT, które od 1 lutego przyszłego roku rozpoczną rejsy z Warszawy i Krakowa...

Przetargi, 14 grudnia 2004

Browar Belgia wybierze agencję dla Gingersa jeszcze w tym roku

Przetarg, jaki rozpisał Browar Belgia, a którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi marki piwa Gingers od strony strategii...

Przetargi, 30 listopada 2004

Browar Belgia szuka agencji do obsługi marki Gingers

Browar Belgia rozpisał przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi marki piwa Gingers od strony strategii i kreacji....

Kraj, 29 listopada 2004

PZL otrzymał najwięcej nominacji na festiwalu Złote Orły 2004

Spośród 359 zgłoszeń konkursowych jury festiwalu reklamy Złote Orły 2004 wyłoniło 114 nominacji do nagród Złotego Orła. Największą ich liczbę...

Kraj, 23 listopada 2004

GlaxoSmithKline reklamuje w telewizji Panadol Baby

GlaxoSmithKline rozpoczął telewizyjną kampanię Panadolu Baby. To pierwsza od dawna kampania telewizyjna leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego dla dzieci. Jest ona...

Kraj, 23 listopada 2004

Kampania PZL dla Żubra najlepsza w konkursie Effie 2004

Agencja reklamowa PZL otrzymała Grand Prix oraz złotą statuetkę za kampanię reklamową piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) pod tytułem "Mruczando"...

Kraj, 22 listopada 2004

Gruppa66/Ogilvy realizuje kolejny konkurs konsumencki dla Pall Mall

Agencja reklamowa Gruppa66/Ogilvy na zlecenie firmy tytoniowej British American Tobacco Polska SA (BAT) realizuje kolejny konkurs konsumencki wspierający markę papierosów...

Kraj, 10 listopada 2004

Gruppa 66/Ogilvy rozpocznie współpracę z producentem serów Galbani

Nowym klientem sieciowym agencji reklamowej Gruppa66/Ogilvy została firma Galbani - największy włoski producent serów. Zakres współpracy obejmie opracowanie strategii komunikacji...

Kraj, 8 listopada 2004

Gruppa 66/Ogilvy zrealizowała pierwszy lokalny projekt dla Motoroli

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała pierwszy lokalny projekt reklamowy dla marki Motorola. Dziś rusza najnowsza kampania reklamowa telefonu Motorola V600....

Przetargi, 29 października 2004

LOT zaprosił do przetargu 18 agencji reklamowych

Katarzyna Siekierzyńska z działu promocji Polskich Linii Lotniczych LOT potwierdziła informację o prowadzeniu przez firmę przetargu reklamowego (informację na ten...

Kraj, 29 października 2004

Na konkurs reklamowy Złote Orły nadesłano 357 prac

Do tegorocznej edycji konkursu reklamowego Złote Orły nadesłano 357 prac. Zgłosiło je 68 agencji reklamowych, firm i instytucji. Najwięcej zgłoszeń...

Kraj, 29 października 2004

Gruppa 66/Ogilvy realizuje kampanię edukacyjną dla LOT-u

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała i realizuje kolejną kampanię reklamową dla Polskich Linii Lotniczych LOT. Celem kampanii jest poinformowanie pasażerów...

Przetargi, 28 października 2004

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpisały przetarg reklamowy

Polskie Linie Lotnicze LOT prowadzą przetarg strategiczno-kreatywny, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nieznana jest liczba i nazwy agencji, które zostały do niego...

Kraj, 26 października 2004

Ford promuje możliwość wygrania 4 samochodów

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. Podobnie jak w wypadku poprzedniej akcji...

Kraj, 21 października 2004

Piotr Seidler został szefem warszawskiego oddziału agencji Victoria Promotion i firmy AVS

Piotr Seidler, który niedawno odszedł ze stanowiska dyrektora marketingu i promocji Grupy Ubezpieczeniowo-Finansowej Warta SA, został szefem warszawskiego oddziału agencji...

Kraj, 21 października 2004

Nowy dyr. kreatywny Gruppy 66/Ogilvy zostanie w Polsce co najmniej 5 lat

Robin Weeks, od trzech tygodni piastujący stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy, nie planuje w podlegającym mu dziale...

Kraj, 18 października 2004

Zespół muzyczny Black Eyed Peas wesprze sprzedaż nowego telefonu Motoroli

Motorola i T-Mobile podpisały globalny kontrakt sponsorski ze znanym zespołem Black Eyed Peas. Jak zapowiadają przedstawiciele firmy w Polsce, trwają...

Kraj, 18 października 2004

Netia kontynuuje działania wizerunkowe z cyklu "Lepsza perspektywa"

Netia, operator telekomunikacyjny, rusza z kampanią telewizyjną i outdoorową. Reklamy wpisują się w ogólną strategię kreowania wizerunku firmy jako dostarczyciela...

Kraj, 13 października 2004

Ford promuje kolejną kumulację - możliwość wygrania 3 samochodów

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. W DS "MMP" 28 września pisaliśmy...

Kraj, 28 września 2004

Ford Motor Company umożliwia wygranie dwóch samochodów w kumulacji

Ford Motor Company rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje możliwość wygrania dwóch samochodów. W "Gazecie Wyborczej" ukazał się layout prezentujący...

Kraj, 24 września 2004

Motorola wprowadza na rynek telefon muzyczny E398, kampania w telewizji i prasie

Motorola Polska rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy telefon - model E398. Jak mówi Joanna Lewandowska, dyrektor ds. kluczowych klientów...

Kraj, 23 września 2004

Unilever wprowadza nową linię kosmetyków Dove, w planach kampania reklamowa

Koncern Unilever wprowadził na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji włosów farbowanych - Dove Pielęgnacja i Blask. Nowa seria produktów...