M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Grześki (marka)"

Kraj, 4 maja 2015

"Dziecku odmówisz?" - nowa strategia komunikacji marki Grześki

Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka.

Kraj, 5 grudnia 2014

XConcept przeprowadza kreatywną rekrutację

Agencja poszukuje myśliwego, kowala i cukiernika.

Kraj, 26 listopada 2014

Grześkowe dobre uczynki

Marka wafelków Coliana wspiera charytatywną zbiórkę dla dzieci z domów dziecka.

Kraj, 21 listopada 2014

Grześki składają świąteczne życzenia

Wafelki z portfolio Coliana ze świąteczną akcją promocyjną.

Kraj, 30 października 2014

Kampania Heyah najczęściej skarżona w historii Rady Reklamy

Na reklamę telewizyjną przedstawiającą postać Włodzimierza Lenina wpłynęło 1116 skarg, na reklamę zewnętrzną - 633 skargi. W sumie KER otrzymał 1749 skarg na tę kampanię.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Colian poszerza portfolio i planuje wsparcie dla nowości

Na rynek trafia nowy rodzaj wafli Grześki Gofree, a we wrześniu wystartuje wsparcie marketingowe.

Kraj, 25 czerwca 2014

Samolot LOT-u lata w barwach Grześków

Marka Coliana wkracza w świat awiacji.

Kraj, 22 maja 2014

Zmiany strukturalne w Grupie Colian

Holding ogłasza zmianę nazwy i żegna się z "Jutrzenką" w nazwie.

Kraj, 21 maja 2014

Grześki polecą LOT-em

Rusza kolejna odsłona kampanii Grześków - tym razem w partnerstwie z LOT-em.

Kraj, 19 maja 2014

Michał Lewandowski w strategii Mint Media

Poprzednio związany był z działem social mediów w grupie Walk.

Kraj, 5 maja 2014

Grześki odświeżają komunikację

Rusza kampania wafli Jutrzenki.

Kraj, 4 lutego 2014

Grześki z promocją i zapowiedzią kontynuacji "Zero bujdy"

Startuje zimowa akcja wafelków we współpracy z siecią Intersport.

Kraj, 2 stycznia 2014

Jutrzenka Colian zwiększyła w ub.r. wydatki w ujęciu cennikowym

Firma zrezygnowała z reklamy czekolady Goplana i kategorii fiksów do dań.

Kraj, 4 października 2013

Grześki ozłacają szczerością

Jutrzenka Colian kontynuuje swoje czekoladowe działania.

Kraj, 3 października 2013

Pierwsza wspólna promocja Jutrzenki i Solidarności

Marketer rusza z dwumiesięczną akcją.

Kraj, 19 lutego 2013

Walk Creative dla marki Grześki

Trwa kampania viralowa marki.

Kraj, 5 grudnia 2012

Walk zajmie się obsługą marki Grześki

Jutrzenka Colian, polski producent artykułów spożywczych, wybrał Walk Social Media do obsługi wafli Grześki.

Przetargi, 25 czerwca 2012

Walk Creative obsłuży Grześki

Przetarg dla marki Grześki rozstrzygnięty.

Przetargi, 12 czerwca 2012

Jutrzenka Colian prowadzi przetarg

Marketer wybiera agencję dla Grześków.

Kraj, 8 lipca 2011

Grześki w kinie i na outdoorze

Kampanię zrealizowali Men at Work i Universal McCann.

Przetargi, 23 czerwca 2010

Jeżyki do wzięcia

Jutrzenka szuka agencji reklamowej do obsługi jednej ze swoich marek.

Kraj, 19 lutego 2010

Zoom Advertising realizuje strategię dla Candy Polska

Agencja Zoom Advertising przygotowała i zrealizuje strategię komunikacji dla Candy Polska, producenta i dostawcy urządzeń AGD. Agencja została wybrana do...

Przetargi, 17 lutego 2010

Po długim przetargu Jutrzenka wybiera agencję bez przetargu

Agencja Work - Room w ramach współpracy z koncernem Jutrzenka Holding SA obsługuje strategicznie i kreatywnie markę Grześki. Agencja odpowiedzialna jest...

Przetargi, 28 stycznia 2010

ZooM Advertising zajmie się BTL-em Grześków

Agencja reklamowa ZooM Advertising zajmie się koordynacją działań z zakresu komunikacji BTL dla marki Grześki należącej do Jutrzenki. Agencja została...

Kraj, 19 listopada 2009

Tesco prawie dwukrotnie zwiększa liczbę polskich produktów w Wielkiej Brytanii

Sieć handlowa Tesco prawie dwukrotnie zwiększyła liczbę polskich produktów w Wielkiej Brytanii. Do sprzedaży trafiły 92 produkty spożywcze, m.in. dania...

Przetargi, 29 września 2009

Dwie agencje w konkursie na strategię Helleny; Wide Open stworzy serwis WWW marki

Spółka Jutrzenka Colian prowadzi przegląd ofert dotyczący opracowania kompleksowej strategii reklamowej napojów marki Hellena. Firma rozmawia z dwiema agencjami -...

Przetargi, 10 września 2009

Jutrzenka zawiesza przetarg na Grześki; być może rozpisze go ponownie

Jutrzenka zawiesiła przetarg reklamowy dotyczący marki wafli Grześki. Przetarg został rozpisany w czerwcu (DS "MMP" z 16 czerwca), prawdopodobnie brało...

Kraj, 1 września 2009

Tomasz Walczak szefem trade marketingu w Jutrzence Colian

Tomasz Walczak został kierownikiem działu trade marketingu w Jutrzence Colian. Odpowiada za wsparcie sprzedaży takich marek, jak: Grześki, Jeżyki, Wafle...

Przetargi, 16 czerwca 2009

Jutrzenka rozpoczyna przetarg na reklamową obsługę Grześków

Jutrzenka zaprasza agencje do przetargu reklamowego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedmiotem przeglądu jest kompleksowa obsługa wafli Grześki. Nie udało nam...

Kraj, 9 czerwca 2009

Jutrzenka inwestuje w telewizyjny sponsoring i radio

Jutrzenka rozpoczęła na początku czerwca br. kampanię telewizyjną Wafli Familijnych. Marketer zdecydował się na sponsoring popularnych seriali i programów rozrywkowych...

Kraj, 14 maja 2008

Nestle rozszerza markę Princessa o nowy produkt

Marka Princessa należąca do portfolio Nestle Polska rozszerza swój portfel o zupełnie nowy produkt. - Rosnące zainteresowanie waflami bez czekolady,...

Kraj, 7 maja 2008

Wide Open zrealizowała serwis Grześków w formie wirtualnej mapy miasta

Jutrzenka uruchomiła nową witrynę internetową www.grzeski.pl. Wirtualna mapa miasta prezentuje wszystkie smaki popularnych Grześków, ukazując osoby, które je jedzą. -...

Kraj, 9 kwietnia 2008

Machalica i Warchulska reklamują wafle Grześki

Piotr Machalica, Agnieszka Warchulska i Julka Wróblewska to bohaterowie najnowszej kampanii reklamowej wafli Grześki (Jutrzenka). Spot jest nietypowy jak na...

Kraj, 27 marca 2008

Nestle rewitalizuje Princessę

Marka Princessa, obecna od ponad 25 lat na polskim rynku, od połowy kwietnia dostępna będzie w nowych opakowaniach. Nowa szata...

Przetargi, 10 maja 2007

Wkrótce rozstrzygnięcie przetargu mediowego Jutrzenki; firma ma plany wprowadzenia nowych marek i dalszych akwizycji

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z wchłonięciem spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanki (producent wafli Grześki)...

Kraj, 20 marca 2007

Andrzej Izraelski kieruje marketingiem Jutrzenki, Kaliszanki i Ziołopeksu

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z zamiarem wchłonięcia spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanka (producent wafli...

Kraj, 19 marca 2007

Jutrzenka konsoliduje spółki zależne i centralizuje marketing

Jutrzenka SA, której głównym akcjonariuszem jest Jan Kolański, przejmie 100 proc. udziałów w kontrolowanych przez siebie spółkach Kaliszanka producent m.in....

Kraj, 13 lutego 2006

Mieszko stawia na praliny i cukierki dla najmłodszych; przychody w 2005 r. wyniosły 180 mln zł

Producent słodyczy Mieszko SA ubiegły rok zakończył rekordowym wynikiem finansowym. Przychód ze sprzedaży wyniósł 180,3 mln zł, a zysk brutto...

Kraj, 26 stycznia 2006

Krzysztof Brzozowski dyr. handlowym spółek Jutrzenka, Ziołopex i Kaliszanka

Krzysztof Brzozowski objął stanowisko dyrektora handlowego w spółkach Jutrzenka SA (producent słodyczy), Ziołopex (producent przypraw i mieszanek przyprawowych) oraz Kaliszanka...

Kraj, 26 stycznia 2006

Jutrzenka przedłużyła kontrakt mediowy ze Starlinkiem

Firma Jutrzenka SA przedłużyła kontrakt z domem mediowym Starlink na obsługę działań mediowych w tym roku. Starlink zajmie się planowaniem...

Przetargi, 22 grudnia 2005

Wybór agencji dla Grześków dopiero w styczniu 2006 r.

Decyzja w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii reklamowej marki batoników Grześki została przesunięta przez FPC Kaliszanka na koniec stycznia 2006...

Kraj, 8 grudnia 2005

Lidia Rostkowska pokieruje marketingiem firm Jutrzenka, Kaliszanka i Ziołopex

Lidia Rostkowska, dyr. rozwoju w firmie Jutrzenka SA, od 1 stycznia 2006 r. przejmie opiekę nad zintegrowanymi działaniami marketingowymi firm...

Przetargi, 21 listopada 2005

Kaliszanka ponownie rozpisuje przetarg reklamowy na markę Grześki

FPC Kaliszanka, producent słodyczy, rozpisała przetarg, którego celem jest wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi planowanej na wiosnę 2006 roku kampanii...

Przetargi, 19 października 2005

Kaliszanka zawiesza przetarg reklamowy Grześków

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. zawiesiła przetarg reklamowy, którego celem był wybór agencji do przygotowania kompleksowych działań kreatywno-mediowych dla flagowej...

Przetargi, 14 lipca 2005

Kaliszanka poszukuje agencji reklamowej do obsługi Grześków

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. prowadzi przetarg reklamowy, w wyniku którego chce wyłonić agencję, która przygotuje kompleksowe działania kreatywno-mediowe dla...

Kraj, 14 lipca 2005

Ziołopex kupuje Kaliszankę, prawdopodobna konsolidacja w grupie z Jutrzenką i Goplaną

Kontrolowana przez rodzinę Kolańskich firma Ziołopex przejmuje firmę FPC Kaliszanka, producenta m.in. wafli Grześki. Wartości transakcji nie ujawniono. Prawdopodobna jest...

Kraj, 9 listopada 2004

Kaliszanka reklamuje wafle Grześki w nowych opakowaniach

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową w telewizji, prasie i outdoorze, której celem jest poinformowanie o zmianie...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 22 stycznia 2004

Wafle Grześki po raz czwarty zdobyły tytuł Towar Roku

Wafle Grześki produkowane przez FPC Kaliszanka Sp. z o.o. po raz czwarty z rzędu zdobyły tytuł Towar Roku przyznawany przez...