Agencja przygotuje kampanie dla dwóch marek na rynkach węgierskim i ukraińskim.
Dane dotyczą ostatnich dwunastu miesięcy, do końca czerwca br.
Young & Rubicam Warsaw, PanGenerator, Saatchi & Saatchi Poland i Walk Digital nagrodzeni na festiwalu w Cannes.
Znamy short-listy w sześciu kolejnych kategoriach.
Profil Oilatum prowadzony przez K2 Social jest powiązany ogólnopolską kampanią "Przytulenie ma znaczenie".
Kreację kampanii przygotowała 2012 Agency.
GSK Consumer Healthcare powierzył agencji obsługę reklamową marki na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Lider wśród reklamodawców farmaceutycznych w I półroczu br. wydał prawie o 20 proc. mniej. Pozostali gracze mocno zwiększyli budżety reklamowe.
Polski oddział koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces wdrażania nowej strategii marketingowej. To konsekwencja połączenia w październiku br. dwóch spółek...
Krzysztof Wasilewski, dotychczasowy dyrektor marketingu spółki GSK Pharmaceuticals, odchodzi z koncernu GlaxoSmithKline (GSK). Wasilewski rozstanie się z firmą od początku...
Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces połączenia dwóch spółek działających w Polsce w strukturze firmy - GSK Pharmaceuticals i GSK...