M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GSK Consumer Healthcare (firma)"

Przetargi, 21 października 2016

Grey Group wygrywa obsługę dwóch marek GSK Consumer Healthcare

Agencja przygotuje kampanie dla dwóch marek na rynkach węgierskim i ukraińskim.

Kraj, 26 lipca 2016

Sprzedaż produktów OTC wzrosła o ponad 8 proc.

Dane dotyczą ostatnich dwunastu miesięcy, do końca czerwca br.

Kraj, 22 czerwca 2016

Cztery Lwy dla Polski w Cannes

Young & Rubicam Warsaw, PanGenerator, Saatchi & Saatchi Poland i Walk Digital nagrodzeni na festiwalu w Cannes.

Kraj, 21 czerwca 2016

Osiem nominacji dla polskich agencji w Cannes

Znamy short-listy w sześciu kolejnych kategoriach.

Kraj, 8 lutego 2016

Sprzedaż OTC przekroczyła 8 mld zł

Najwięcej sprzedał Aflofarm - za 620 mln zł.

Kraj, 2 lutego 2016

Theraflu wykorzystuje kamerę termowizyjną w kampanii

Za kreację odpowiadają agencje Saatchi & Saatchi Poland/Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi Switzerland.

Kraj, 21 października 2015

Komunikacja produktów FMCG w sieci głównym tematem Shopper 3.0

Druga edycja konferencji już w najbliższy wtorek, 27 października. Wystąpią m.in. przedstawiciele firm Facebook, GfK Polonia, Google, GSK Consumer Healthcare, Mondelez i Visa.

Przetargi, 5 marca 2015

H+K Strategies dla Aquafresh

Startuje nowa kampania PR dla marki z portfolio GSK Consumer Healthcare.

Kraj, 13 listopada 2014

K2 Media dalej będzie obsługiwać markę Oilatum

Profil Oilatum prowadzony przez K2 Social jest powiązany ogólnopolską kampanią "Przytulenie ma znaczenie".

Kraj, 30 października 2014

GSK wspiera Rutinoscorbin Junior [wideo]

Kreację kampanii przygotowała 2012 Agency.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Havas przygotował nową kampanię Rutinoscorbinu [wideo]

Tym razem w kampanii główną rolę odgrywa ojciec rodziny.

Kraj, 15 kwietnia 2014

TBWA Warszawa hubem dla Aquafresh w regionie CEE

GSK Consumer Healthcare powierzył agencji obsługę reklamową marki na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Kraj, 23 lipca 2013

Aflofarm ściął wydatki reklamowe. Mimo to rynek urósł o 8,6 proc.

Lider wśród reklamodawców farmaceutycznych w I półroczu br. wydał prawie o 20 proc. mniej. Pozostali gracze mocno zwiększyli budżety reklamowe.

Kraj, 30 grudnia 2004

GSK wdraża nową strategię marketingową

Polski oddział koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces wdrażania nowej strategii marketingowej. To konsekwencja połączenia w październiku br. dwóch spółek...

Kraj, 23 listopada 2004

Dyrektor marketingu GSK Pharmaceuticals Krzysztof Wasilewski odchodzi z koncernu

Krzysztof Wasilewski, dotychczasowy dyrektor marketingu spółki GSK Pharmaceuticals, odchodzi z koncernu GlaxoSmithKline (GSK). Wasilewski rozstanie się z firmą od początku...

Kraj, 8 listopada 2004

Magdalena Kruszewska szefem marketingu połączonych spółek GlaxoSmithKline

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces połączenia dwóch spółek działających w Polsce w strukturze firmy - GSK Pharmaceuticals i GSK...