M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Guideline (firma)"

Kraj, 5 lutego 2010

Monika Frelek odeszła z MediaComu

Monika Frelek, OOH planner/buyer, odchodzi z zespołu MediaComu Warszawa. Pracowała tam od 2008 r., wcześniej była związana z siostrzaną agencją...

Przetargi, 23 września 2009

Praktiker prowadzi przetarg mediowy

Praktiker, sieć marketów budowlanych, wybiera dom mediowy. Nie udało nam się ustalić, jakie agencje są zaproszone do przetargu. Praktikera od...

Kraj, 8 czerwca 2009

Play po audycie mediowym, wkrótce decyzja

Play w najbliższym czasie podsumuje wyniki audytu mediowego i podejmie decyzje w sprawie ewentualnego przeprowadzenia przetargu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jak...

Kraj, 20 maja 2009

Akcent na "lokalność" w globalnej strategii Maxusa

Czerpanie z lokalnego doświadczenia i działanie w zgodzie ze specyfiką każdego rynku mają wyróżniać sieć Maxus, która pod kierunkiem Kelly'ego...

Kraj, 2 marca 2009

Jacek Kania przechodzi z LPP do Maxusa

Jacek Kania, dotychczas kierownik ds. mediów w firmie odzieżowej LPP (zajmował się tam współpracą z mediami oraz domami mediowymi w...

Kraj, 3 grudnia 2008

Nikon promuje nową lustrzankę D3X

Firma Nikon wprowadza nową lustrzankę cyfrową D3X z nową matrycą o znacznie większej rozdzielczości. Wprowadzeniu na rynek modelu D3X towarzyszy...

Kraj, 27 listopada 2008

Mieszko wspiera kampanią praliny z segmentu premium

Mieszko wspiera marketingowo czołowe marki pralin z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Jest to nowa odsłona ubiegłorocznej kampanii "Mieszko,...

Kraj, 23 października 2008

Serial "Londyńczycy" budzi duże emocje w mediach brytyjskich

Duże zainteresowanie w mediach Wielkiej Brytanii i Irlandii wzbudziła zapowiedź serialu Telewizji Polskiej "Londyńczycy" opowiadającego o losach polskich emigrantów. Portale...

Kraj, 29 września 2008

Pierwsza kampania Schulstad po dwóch latach

Marka pieczywa Schulstad rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem "Schulstad dla ciekawych smaku". To pierwsza kampania brandu po dwuletniej przerwie. Stanowi...

Kraj, 24 września 2008

TVP reklamuje "Fort Boyard" na nośnikach CAM Media

Telewizja Polska rozpoczęła kampanię wspierającą emitowany w TVP2 program "Fort Boyard". Kampania obejmuje osiem największych miast Polski. Wykorzystano w niej...

Kraj, 17 września 2008

Marcin Tekień z MediaVest przeszedł do PTC

Marcin Tekień przeszedł z MediaVest do działu mediów PTC/Ery, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji objął tam stanowisko specjalisty ds....

Kraj, 8 września 2008

EA reklamuje się na najmniejszym billboardzie świata

Electronic Arts (EA) reklamuje grę Spore na najmniejszym billboardzie świata, który pojawił się przy jednym z budynków na ul. Marszałkowskiej...

Przetargi, 11 lipca 2008

PTC rozpoczyna przetarg na media

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era i Heyah, rozpoczyna przetarg na obsługę swojego budżetu w zakresie planowania i zakupu...

Przetargi, 28 maja 2008

TVP unieważnia przetarg na planowanie i zakup mediów

Telewizja Polska unieważniła prowadzony od ponad miesiąca przetarg na planowanie i zakup mediów na potrzeby reklamy publicznej. Przypomnijmy, że o...

Kraj, 28 maja 2008

Praktiker prowadzi kampanię wizerunkową mającą na celu zwiększenie frekwencji klientów

Trwa ogólnopolska kampania wizerunkowa firmy Praktiker Polska. Kampania kierowana jest do klientów indywidualnych z dużych miast i potrwa do końca...

Kraj, 28 maja 2008

Mirosław Kępiński zarządza Maxusem

Mirosław Kępiński obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego Maxus. Do tej pory był zastępcą Agnieszki Kosik, która zarządzała agencją od...

Kraj, 21 maja 2008

Egmont będzie wydawał miesięcznik "Zozomix" dla Mieszka SA, producenta Zozoli

Wydawnictwo Egmont Polska powiększy swoje portfolio o dwa tytuły dla dzieci. Pierwszy z nich to miesięcznik pt. "Zozomix" (nakład 80...

Kraj, 7 maja 2008

Kluczowi managerowie opuszczają MediaCom, Kosik zastąpi Bogłowskiego

Trzech z czterech managerów zarządzających domem mediowym MediaCom Warszawa rozstaje się z firmą. Odchodzą Marcin Bogłowski, dyrektor zarządzający, Andrzej Karasowski,...

Kraj, 24 kwietnia 2008

Guideline zmienia nazwę na Maxus

Dom mediowy Guideline oficjalnie zmienia nazwę na Maxus Warszawa. Decyzja ta związana jest z przyłączeniem domu mediowego Maxus i strategią...

Przetargi, 24 kwietnia 2008

Maxus i ZOG walczą o budżet mediowy TVP

Maxus Warszawa (dotychczas funkcjonujący pod nazwą Guideline) i ZenithOptimedia Group walczą o budżet na planowanie i zakup mediów na potrzeby...

Kraj, 4 kwietnia 2008

Praktiker ruszył z ogólnopolską kampanią

Dziś startuje ogólnopolska kampania reklamowa sieci marketów budowlanych Praktiker Polska. Odbywa się pod hasłem: "Praktikomania - szał zmian w Twoim...

Kraj, 4 kwietnia 2008

Unimil ujednolica portfolio produktów, zmiany komunikuje kampanią

Producent prezerwatyw Unimil wprowadza zmiany w tożsamości wiodącej marki. Pozycjonowane jako produkt premium prezerwatywy Unimil mają nowe, błękitne logo i...

Kraj, 2 kwietnia 2008

SAR zmienia nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

SAR zmienił nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zdecydowano o tym podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków SAR, które odbyło się...

Kraj, 1 kwietnia 2008

CenterNet coraz bliżej komercyjnego startu

Spółka CenterNet, która chce wystartować jako piąty operator komórkowy, poinformowała, że kontynuuje negocjacje z PTK Centertel nad nawiązaniem współpracy międzyoperatorskiej...

Przetargi, 28 marca 2008

W połowie kwietnia ruszy kolejny etap przetargu na media CenterNetu

Firma CenterNet w połowie kwietnia br. rozpocznie drugi etap przetargu na obsługę mediową. Na short-liście znajdują się trzy domy mediowe:...

Przetargi, 17 marca 2008

Tikkurila przedłuża współpracę z Macroscope OMD

Tikkurila Polska kontynuuje współpracę z Macroscope OMD. Po przeglądzie ofert złożonych przez Guideline, PanMedia Western, Initiative Warszawa, MPG i ZenithOptimedia...

Kraj, 13 marca 2008

Zbyszko startuje z pierwszą kampanią Polo Coli

"Zmiany są dobre" - pod takim hasłem 15 marca rusza pierwsza kampania reklamowa marki Polo Cola (Zbyszko). Celem działań jest...

Przetargi, 10 marca 2008

TBWA przygotuje wiosenną kampanię Unimilu

Unimil SA, producent prezerwatyw, rozstrzygnął przetarg na wiosenną kampanię prasową. Wygrała go agencja TBWA, która zajmie się przygotowaniem projektów kreatywnych....

Kraj, 4 marca 2008

Jacek Kania został media managerem w LPP

Jacek Kania objął stanowisko media managera w dziale marketingu LPP, firmy odzieżowej będącej właścicielem marek: Reserved, Cropp Town i Esotiq....

Kraj, 4 marca 2008

Mieszko sponsorem programów w TVN Style

Firma Mieszko rozpoczęła niecodzienną promocję parasolowej marki Mieszko oraz wyrobów pod markami indywidualnymi: Amoretta, Chocoladorro i Cherrissimo. Mieszko ufunduje nagrody...

Kraj, 26 lutego 2008

Discovery Channel wspiera kampanią wiosenną ramówkę

Discovery Channel rozpoczyna kampanię reklamową, która prowadzona będzie pod hasłem "Mocne Historie. Prawdziwe Życie". Działania będą wspierać wiosenną ramówkę stacji....

Kraj, 22 lutego 2008

Nadia Kowalewicz media plannerem/buyerem w ZenithOptimedia

Nadia Kowalewicz dołączyła do ZenithOptimedia, gdzie objęła stanowisko media plannera/buyera. Pracuje w zespole zajmującym się planowaniem i zakupem mediów dla...

Kraj, 12 lutego 2008

Oświadczenie: MindShare nadal bierze udział w przetargu CenterNetu

W związku z wygraną domu mediowego MindShare w przetargu firmy Mobile Entertainment Company, właściciela marki telefonii komórkowej MobilKing (patrz DS...

Kraj, 6 lutego 2008

Ewa Rydel awansowała w Broker FM

Ewa Rydel awansowała na stanowisko senior account executive'a w firmie Broker FM. Rydel pracuje w zespole Marcina Łasińskiego i zajmuje...

Kraj, 25 stycznia 2008

Play wyda w tym roku 200 mln zł na marketing

P4, operator sieci Play, ma już 1 mln użytkowników. W ciągu 9 miesięcy od startu na reklamy w mediach i...

Przetargi, 23 stycznia 2008

Na short-liście CenterNetu pięć agencji i trzy domy mediowe

CenterNet SA, spółka zależna NFI Midas, piąty infrastrukturalny operator komórkowy, zakończył pierwszy etap przetargu. Na short-listę weszły agencje: DDB Warszawa,...

Kraj, 19 grudnia 2007

P4 rezygnuje z pośrednictwa domu mediowego przy zakupie nośników wielkoformatowych

Spółka P4, operator sieci Play, w przyszłym roku będzie bezpośrednio kupować nośniki wielkoformatowe od firmy Jet Line i zlecać realizację...

Kraj, 9 listopada 2007

Nikon rusza z jednoczesnym wsparciem kompaktów i lustrzanek

Nikon Polska rusza z ofensywą reklamową - jednocześnie będzie prowadził kampanie kompaktowych aparatów serii CoolPix oraz lustrzanek D3 i D300....

Kraj, 6 listopada 2007

Netia wyda ponad 5 mln zł na kampanię świąteczną

Operator telekomunikacyjny Netia SA rozpoczął akcję marketingową pod hasłem "600 zł do ręki", dzięki której do końca roku chce pozyskać...

Przetargi, 6 listopada 2007

Play prowadzi ostateczne negocjacje z dwoma domami mediowymi

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play, prowadzi ostateczne negocjacje przetargowe z dwoma domami mediowymi. Według naszych informacji jest wśród nich...

Kraj, 30 października 2007

Teekanne intensyfikuje działania marketingowe, walczy w segmencie HoReCa

Firma Teekanne Polska będzie walczyła o pozycję numer trzy wśród producentów herbaty w Polsce. Obecnie jej udziały rynkowe plasują ją...

Kraj, 31 sierpnia 2007

Wyjaśnienie: Mediaedge:cia nie startuje w przetargu Netii i Play; niejasne, czy startuje Maxus

W nawiązaniu do informacji z DS "MMP" z 30 sierpnia pt. "Play i Netia potwierdzają konsolidację budżetów mediowych, o które...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Play wprowadza ofertę Mix, wspiera ją kampanią

Play (P4) wprowadzi od 3 września ofertę Mix łączącą cechy ofert pre-paid i post-paid (klient sam decyduje o częstotliwości i...

Przetargi, 30 sierpnia 2007

Play i Netia potwierdzają konsolidację budżetów mediowych, o które walczą cztery domy mediowe

P4, operator sieci komórkowej Play, oraz Netia, operator sieci stacjonarnej, współwłaściciel P4, zamierzają skonsolidować swoje budżety mediowe i ich obsługę...

Kraj, 29 sierpnia 2007

81 prac na short-liście Effie, najwięcej nominacji dla Grey i MediaComu

Do tegorocznej edycji konkursu Effie nadesłano 141 kampanii (99 zgłoszonych przez agencje reklamowe oraz 42 zgłoszone przez domy mediowe). Pierwszy...

Kraj, 29 sierpnia 2007

Nikon rezygnuje z kampanii wizerunkowej, będzie reklamował lustrzanki i kompakty

Nikon wprowadza na rynek dwa nowe model lustrzanek cyfrowych: amatorską D300 z matrycą 12,3 mln pikseli i zdjęciami seryjnymi 6...

Kraj, 27 sierpnia 2007

Discovery Channel wesprze nową ramówkę kampanią reklamową, stacja wzmacnia pasmo nocne

Nowa jesienna ramówka Discovery Channel będzie wsparta kampanią reklamową, która rozpocznie się we wrześniu i potrwa kilka tygodni. Działania będą...

Kraj, 23 sierpnia 2007

Tomasz Piątkowski szefem Outridera, nowej spółki GroupM

GroupM Polska (WPP) wprowadza na rynek spółkę Outrider wyspecjalizowaną w search marketingu. Tomasz Piątkowski, ostatnio interactive media director w MRM,...

Kraj, 20 sierpnia 2007

News Outdoor Poland dziękuje domom mediowym

Firma reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland w centrum Warszawy rozpoczęła prezentację własnej kampanii wizerunkowej pt. "Gwiazdy wielkiego formatu" na nośnikach...

Kraj, 14 sierpnia 2007

Saatchi i Guideline realizują projekt wykrywania narkotyków gwałtu

Producent prezerwatyw Unimil SA powierzył agencji reklamowej Saatchi & Saatchi i domowi mediowemu Guideline realizację projektu, którego celem jest wsparcie...