M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Guinness (marka)"

Kraj, 9 grudnia 2015

Pierwsza od lat kampania marki Guinness

Carlsberg Polska, który przejął od Grupy Żywiec dystrybucję piwa tej marki, zdecydował się na jej pierwsze od wielu lat wsparcie reklamowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, kreację przygotował Diageo.

Kraj, 2 października 2014

Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w centrali Carlsberga

Będzie odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki.

Zagranica, 1 sierpnia 2014

Diageo odnotowuje wzrosty na Wyspach

Firma uważa, że kluczowe są innowacje.

Zagranica, 26 maja 2014

Guinness kończy sześcioletnią współpracę z Saatchi

Diageo ogłasza przetarg na globalną obsługę swojej piwnej marki.

Przetargi, 7 marca 2014

Przeagencja wygrywa obsługę dwóch marek Grupy Żywiec

Agencja obroniła Guinnessa i zdobywa dodatkowo Paulanera.

Zagranica, 22 października 2013

Guinness przechodzi do BBDO

Należąca do Diageo marka rozpoczyna współpracę z BBDO. Saatchi & Saatchi traci budżet.

Kraj, 10 września 2013

Przemysław Dzierbicki odpowiada za globalne marki premium Carlsberga

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem przeniósł się do Kopenhagi - siedziby głównej marketera.

Zagranica, 9 kwietnia 2013

Adidas skąpał sportowców w farbie

Kolorem nowej kampanii jest błękit.

Kraj, 22 marca 2013

Przemysław Dzierbicki odchodzi z Grupy Żywiec

Group brand director z końcem kwietnia zakończy pracę.

Kraj, 20 lutego 2013

Diageo reorganizuje consumer marketing w regionie CEEMEA

Marketer wprowadza trzy kluczowe funkcje: country marketing operations, category strategy development i center of marketing expertise.

Zagranica, 22 stycznia 2013

Guinness kontynuuje kampanię

W ramach trwającej kampanii "Made of more" marka wyemituje kolejny spot.

Kraj, 27 grudnia 2011

Guinness Original ma podbić rynek

Grupa Żywiec optymalizuje miks marketingowy nowej marki w portfolio.

Kraj, 16 grudnia 2011

Desperados zostanie globalnym brandem Heinekena

Anna Bizoń będzie odpowiadać za tę markę w kilkunastu krajach naszego regionu Europy.

Kraj, 1 grudnia 2011

Przeagencja pracuje dla Paulanera

Brand prowadzi m.in. działania konkursowe w Facebooku.

Artykuły weekendowe, 4 listopada 2011

Z dyni

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, o tym, że Halloween należy zostawić Anglosasom.

Kraj, 21 października 2011

Grupa Żywiec będzie wspierać Guinnessa

Nowa marka w portfolio ma na razie fan page.

Zagranica, 21 września 2011

Diageo zacieśnia współpracę z Facebookiem

Właściciel wielu globalnych marek alkoholi chce coraz więcej wydawać na reklamę w mediach społecznościowych.

Kraj, 25 lipca 2011

Żywiec odświeża opakowania Tatry

Marketer zmienia szatę graficzną piwa po czterech latach.

Kraj, 14 lipca 2011

CEDC nie będzie rozszerzać portfolio marek piwa

Marketer stracił w ostatnim czasie trzy brandy z piwnego portfolio, prawdopodobnie skupi się na mocnych alkoholach.

Kraj, 8 lipca 2011

Guinness i Kilkenny w Żywcu

Dwie irlandzkie marki piwne zmieniają dystrybutora.

Zagranica, 7 czerwca 2011

Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus

Na kultowym londyńskim neonie pojawi się logo koreańskiej firmy.

Zagranica, 16 marca 2011

Guinness wprowadza przyjazny profil w Facebooku

Marketer wykorzystał w serwisie technologię augmented reality.

Kraj, 19 października 2010

Jakub Walasek menedżerem marek w Bacardi Martini

Z firmą CEDC pożegnał się menedżer odpowiedzialny za marki piwne.

Zagranica, 4 sierpnia 2010

Diageo szykuje przetarg mediowy w USA

Koncern alkoholowy zamierza przeprowadzić przetarg na obsługę budżetu mediowego wartego 130 mln dol.

Zagranica, 8 czerwca 2010

Marketingowa przebudowa w Diageo

Koncern alkoholowy będzie koncentrować się na zarządzaniu kategorią.

Zagranica, 16 lutego 2010

Diageo zwiększy tegoroczne wydatki na marketing

Koncern alkoholowy Diageo chce zwiększyć inwestycje w marketing w drugiej połowie 2010 r. W ostatnim roku finansowym marketer ograniczył wydatki...

Zagranica, 13 stycznia 2010

Diageo krytykuje pomysły ograniczenia reklam alkoholu

Koncern alkoholowy Diageo, właściciel m.in. marek Smirnoff, Guinness, oraz Advertising Standards Authority (ASA) skrytykowały propozycje brytyjskich parlamentarzystów wprowadzenia bardziej restrykcyjnych...

Zagranica, 28 grudnia 2009

Guinness buduje swój wirtualny świat

Koncern Diageo realizuje we współpracy z Google i Facebookiem akcję promującą markę piwa Guinness. Marketer, znany z epickich kampanii telewizyjnych...

Kraj, 30 listopada 2009

Leo Burnett jedyną agencją z Polski nagrodzoną podczas Eurobest

Przyznane w piątek 27 listopada nagrody międzynarodowego konkursu reklamowego European Advertising Festival "Eurobest" nie przyniosły Polakom zbyt wielu nagród. Jedyna...

Zagranica, 23 listopada 2009

Guinness rozpoczął działania reklamowe w Afryce

Przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi kampania reklamowa dla piwa Guinness zadebiutowała w Nigerii i w kilkunastu innych rozwijających się ...

Przetargi, 18 września 2009

ATW wygrała przetarg na obsługę projektu dla Guinnessa

Agencja ATW Communications wygrała przetarg na obsługę PR obchodów 250-lecia istnienia marki Guinness. Do głównych zadań agencji należy przygotowanie i...

Zagranica, 2 lipca 2009

Guinness świętuje globalną kampanią 250-lecie istnienia

Piwo Guinness rusza z pierwszą globalną kampanią reklamową związaną z 250-leciem istnienia marki. Kreacje reklam przygotowała agencja Saatchi & Saatchi...

Przetargi, 29 czerwca 2009

CEDC szuka agencji do obsługi marki Guinness

CEDC prowadzi przetarg reklamowy, który ma doprowadzić do wyboru fullservice'owej agencji reklamowej. Przedmiotem przetargu jest komunikacja związana z 250-leciem istnienia...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Marcin Stankowski pokieruje marketingiem Grupy Sobieski

Marcin Stankowski jest nowym dyrektorem marketingu Grupy Sobieski (Belvedere Group). Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Zemłę, który po około roku...

Zagranica, 23 kwietnia 2009

Diageo chce przejąć gros udziałów w LVMH

Diageo zaoferował 12 mld euro za 66 proc. udziałów w należącej do LVMH winno-spirytusowej dywizji Moet Hennessy, która ma w...

Kraj, 12 lutego 2009

CEDC awansuje menedżerów w dziale marketingu

Paweł Królikowski, dotychczas product group manager w Central European Distribution Corporation (CEDC), awansował na dyrektora trade marketingu. W przejętym przez...

Zagranica, 10 lutego 2009

Na szklankach Guinnessa pojawią się informacje o dokładnej zawartości alkoholu

Diageo do brytyjskich pubów i barów rozdystrybuuje ponad pół miliona nowych szklanek do piwa Guinness, na których umieszczono informację dla...

Kraj, 2 lutego 2009

CEDC na rynku premium z marką piwa Budweiser

CEDC rozpoczyna pierwszą na polskim rynku kampanię czeskiego piwa Budweiser. Jest to także pierwsza telewizyjna kampania piwnej marki z portfolio...

Zagranica, 27 stycznia 2009

Kylie Minogue jako Agent Provocateur najlepszą reklamą kinową według Brytyjczyków

Brytyjski broker reklamy kinowej Digital Cinema Media zorganizował głosowanie na najlepiej zapamiętaną reklamę kinową. W sondzie zdecydowanie wygrała aktorka Kylie...

Zagranica, 1 sierpnia 2008

Diageo chce wycofania fałszywej reklamy Guinnessa z YouTube

Koncern Diageo chce wycofania fałszywej reklamy piwa Guinness z emisji w YouTube. Chodzi o film, w którym butelka piwa Guinness...

Zagranica, 1 sierpnia 2008

Drapacz chmur jako szklanka Guinnessa

Nowy spot telewizyjny marki Guinness przedstawia drapacz chmur, który dzięki grze świateł biurowych przypomina szklankę piwa. W nakręceniu reklamy wzięło...

Zagranica, 1 lutego 2008

Saatchi przygotuje reklamę na 250-lecie Guinnessa

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu przygotowania kampanii z okazji 250-lecia marki Guinness. W rywalizacji o...

Zagranica, 9 listopada 2007

Ruszyła najdroższa kampania telewizyjna Guinnessa

Koncern alkoholowy Diageo przygotował spot TV dla Guinnessa wart 10 mln funtów. To najdroższa kampania reklamowa w historii marki. Emisję...

Zagranica, 7 listopada 2007

Diageo chce sponsorować olimpiadę 2012

Koncern alkoholowy Diageo, który ma w portfolio m.in. marki Smirnoff, Guinness czy Captain Morgan, rozpoczął rozmowy na temat sponsorowania igrzysk...

Zagranica, 4 września 2007

Wyniki Diageo rosną dzięki whisky

Koncern alkoholowy Diageo zanotował rekordowe wyniki sprzedaży, głównie dzięki rosnącej popularności szkockiej whisky. Miniony rok obrachunkowy Diageo zamknął rekordowym zyskiem...

Zagranica, 4 lipca 2007

Diageo powierzył Tribal DDB globalny budżet marki Guinness

Koncern alkoholowy Diageo podjął decyzję o konsolidacji globalnego budżetu projektów interaktywnych realizowanych dla marki piwa Guinness. Powierzył go sieci agencyjnej...

Zagranica, 3 lipca 2006

InBev szuka agencji marketing services dla piwa Beck's w Wielkiej Brytanii

Browar InBev rozpisał przetarg na agencję marketing services dla piwa marki Beck's. Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za działania BTL tego...

Kraj, 28 listopada 2005

Abbott Mead Vickers BBDO i portugalska FCB zdobyły Epica D'or, najlepiej z Polski wypadła ARC Worldwide

Nagrody Epica D'or 2005 powędrowały do agencji Abbott Mead Vickers BBDO w kategorii film (za film dla Guinnessa - "Evolution")...

Zagranica, 15 października 2004

Carat ma nadal obsługiwać budżet mediowy Diageo

Sieć domów mediowych Carat po czteroetapowym przetargu utrzymała obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów producenta napojów alkoholowych Diageo w...

Zagranica, 6 września 2004

Diageo wspiera piwo Guinness epickim spotem reklamowym "Mustang"

Diageo chce odświeżyć markę piwa Guinness drugą falą kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem "Out of darkness comes light", przygotowanej przez...