M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GUS (firma)"

Kraj, 27 sierpnia 2014

Sprzedaż detaliczna w Polsce rośnie

GUS poinformował, że sprzedaż detaliczna w lipcu wzrosła o 2,1 proc. r./r.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Polacy coraz częściej wybierają jedzenie z restauracji

Według danych GUS o popularności restauracji decydują m.in. wygoda - szczególnie wśród młodych i pracujących osób.

Kraj, 29 maja 2014

Kompania Piwowarska chce odrabiać straty

W minionym roku finansowym największy w kraju producent piwa zmniejszył swój udział w rynku o 2 pkt proc. W tym roku chce to nadrobić.

Kraj, 18 listopada 2013

Nestle chce walczyć z bezrobociem

Nestle Youth Employment Initiative to inicjatywa koncernu na rzecz walki z bezrobociem wśród młodych ludzi w Europie.

Kraj, 4 listopada 2013

Miliard złotych rząd zainwestuje w promocję czytelnictwa

Minister kultury Bogdan Zdrojewski zapowiedział na Targach w Krakowie potężne inwestycje w czytelnictwo w Polsce.

Kraj, 16 listopada 2012

Komitet Badań Radiowych i SMG/KRC aktualizują Radio Track

W nowym modelu ważeniowym do dotychczasowych kategorii zostało dodane wykształcenie.

Kraj, 20 kwietnia 2012

SABMiller: sprzedaż Kompanii Piwowarskiej w 2011 r. spadła o 4 proc.

Właściciel największej firmy browarniczej w naszym kraju tłumaczy to wyprzedażą zapasów, aktywnością promocyjną i obniżkami cen ze strony konkurencji.

Artykuły weekendowe, 3 lutego 2012

Styczniowe nastroje Polaków

Od listopada ub.r. nie widać znaczącej zwyżki optymizmu.

Kraj, 3 listopada 2011

Co drugi Polak w zasięgu Grupy ARBOinteractive

Jak wynika z zestawienia najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius z danymi Głównego Urzędu Statystycznego, lider polskiego internetu pod względem zasięgu - Grupa ARBOinteractive - dociera do 52,48 proc. populacji Polski.

Kraj, 9 kwietnia 2009

Piotr Janczewski wzmocnił dział badań Web Search Factory Polska

Do agencji interaktywnej Web Search Factory Polska dołączył Piotr Janczewski, który objął nowo utworzone stanowisko kierownika działu badań marketingowych. Odpowiada...

Kraj, 31 stycznia 2008

Ponad 350 mln zł wart był rynek PR w Polsce w ub.r. według szacunków PSPR

Ponad 350 mln zł wyniosła szacunkowa wartość polskiego rynku PR w 2007 r., jak wynika z szacunków Polskiego Stowarzyszenia Public...

Kraj, 25 kwietnia 2006

SMB przedstawiła propozycje standardów jakości baz danych

Grupa bazodanowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) przedstawiła propozycje standardów jakości baz danych. Zaproponowano dwa poziomy jakości: 0 i 1. Poziom...

Kraj, 16 września 2004

AMS wprowadza nowe narzędzie do planowania kampanii outdoorowych

AMS SA, firma reklamy zewnętrznej należąca do Agory SA, wprowadziła nowe narzędzie do planowania kampanii outdoorowych. Jak powiedziała Grażyna Gołębiowska,...

Zagranica, 5 sierpnia 2003

Experian i AZ Link będą oferować paneuropejską bazę adresową

Dwie agencje marketing services Experian i AZ Link będą oferować klientom bazę adresową konsumentów obejmującą osiem krajów europejskich. Według pomysłodawców...