M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hallmark (firma)"

Zagranica, 13 listopada 2013

Umowa Yahoo! ze Starcomem

Udostępnione przez Yahoo! dane mają pomóc klientom Starcomu tworzyć stargetowane reklamy.

Kraj, 14 grudnia 2010

13th Street rusza z konkursem na top detektywa

Widzowie kanału mogą wybrać top trzech detektywów serialu "Prawo i porządek", którzy zostaną zaprezentowani w specjalnych odcinkach.

Kraj, 4 października 2010

Cyfra+ promuje Multiroom

Nadawca chce dotrzeć do widzów, którzy mają kilka telewizorów w domu.

Kraj, 1 października 2010

Drugie życie spotu

Reader's Digest wznawia kampanię promującą 24. edycję Wielkiej Loterii.

Kraj, 16 sierpnia 2010

13th Street zastąpi markę Hallmark

Nowy kanał telewizyjny ma łączyć w ramówce najbardziej popularne seriale Hallmarka oraz nowe produkcje.

Kraj, 21 czerwca 2010

Emocjonalne kompoty Paola

Hoop rozpoczyna wsparcie kompotów Paola.

Kraj, 15 czerwca 2010

Krzysztof Lindner pokieruje marketingiem SPI

Kanały z rodziny FilmBox mają szefa marketingu; do firmy dołącza także Joanna Dąbek jako dyrektor ds. PR.

Kraj, 7 czerwca 2010

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego modelu PL150.

Zagranica, 18 grudnia 2009

Popularne reklamy Wal-Mart bez wpływu na wzrost sprzedaży

Sieć handlowa Wal-Mart, która w okresie przedświątecznym przygotowała najbardziej popularne reklamy świąteczne w swojej kategorii, może z tego powodu wcale...

Kraj, 3 grudnia 2009

UPC wprowadza wideo na żądanie

UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w kraju (1,02 mln klientów na koniec września br.), wprowadza do oferty usługę wideo...

Kraj, 18 listopada 2009

Vectra ruszyła z kampanią reklamową cyfrowego dekodera

Operator telewizji kablowej Vectra rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie cyfrowego dekodera z nagrywarką HD. Kampania potrwa do 20 grudnia...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 6 października 2009

Samsung do końca br. będzie intensywnie reklamował telewizory

Samsung Electronics Polska zaplanował intensywną i szerokozasięgową kampanię reklamową telewizorów nowej generacji z podświetleniem LED (wprowadził je i reklamował wiosną...

Kraj, 9 września 2009

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...

Kraj, 1 lipca 2009

Sci Fi Channel w ofercie Cyfry Plus

Platforma Cyfra Plus wzbogaca ofertę programową o kolejny kanał tematyczny. Od lipca br. abonenci platformy będą mogli oglądać stację poświęconą...

Kraj, 19 maja 2009

Canal Plus stawia na sport w działaniach wizerunkowych

Rusza kampania wizerunkowa stacji Canal Plus. Działania prowadzone będą pod hasłem "Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku nadawcy...

Zagranica, 5 maja 2009

Hasbro kupuje udziały w Discovery Kids

Hasbro, producent zabawek, zamierza kupić 50 proc. udziałów w Discovery Kids w wyniku umowy zawartej z Discovery Communications. Wartość transakcji...

Kraj, 29 kwietnia 2009

Fanta komunikuje w kampanii brak konserwantów

Ruszyła kampania reklamowa marki Fanta (Coca-Cola Poland Services) mająca na celu m.in. wzmocnienie wizerunku produktu jako napoju premium. Działania prowadzone...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Polpharma wraca z Pyralginą do telewizji

Polpharma po kilkuletniej przerwie wraca do promowania leku przeciwbólowego Pyralgina w telewizji. Strategię i kreację działań nowej kampanii przygotowała agencja...

Kraj, 27 stycznia 2009

Pekao SA mocno inwestuje we wsparcie reklamowe rachunków oszczędnościowych

Bank Pekao SA rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową rachunku oszczędnościowego Dobry Zysk. Komunikuje w niej atrakcyjne oprocentowanie rachunku - do...

Kraj, 24 grudnia 2008

Jasieński/Stadnicki przygotowali projekt dla Noble Banku

Agencja Jasieński/Stadnicki Advertising przygotowała nowy spot dla Noble Banku. Kampania reklamowa rozpocznie się w święta. Koncept reklamy opiera się na...

Kraj, 2 grudnia 2008

John Cleese robi karpia na Wigilię w spocie BZ WBK

BZ WBK wystartował z trzecią, przedświąteczną odsłoną reklamy kredytu gotówkowego z udziałem Johna Cleese'a. W świątecznym spocie komik wciela się...

Kraj, 27 listopada 2008

Mieszko wspiera kampanią praliny z segmentu premium

Mieszko wspiera marketingowo czołowe marki pralin z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Jest to nowa odsłona ubiegłorocznej kampanii "Mieszko,...

Kraj, 8 września 2008

NBC Universal poprzez guerilla marketing promuje swoje stacje

NBC Universal zorganizował nietypowe akcje promocyjne dla stacji Hallmark i Sci-Fi. Kilka dni temu na ulicach Warszawy pojawiły się patrole...

Kraj, 22 sierpnia 2008

NBC Universal obsadziło kluczowe stanowiska w polskim biurze firmy i podzieliło kompetencje

Colin McLeod, dyrektor zarządzający NBC Universal Global Networks (NBCU) na Europę Środkowo-Wschodnią, ogłosił skład kierownictwa zespołu polskiego biura tego nadawcy....

Kraj, 8 lipca 2008

Rowenta promuje ciche odkurzacze

Rowenta, producent sprzętu elektrycznego, wprowadza nową linię odkurzaczy Silence Force. Ich debiutowi towarzyszy kampania reklamowa. Jej celem jest wypromowanie i...

Kraj, 27 czerwca 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia reklamują Lokatę Olimpijską PKO BP

Bank PKO BP wprowadza nową 16-miesięczną Lokatę Olimpijską. Jej sprzedaż potrwa miesiąc (do 24 lipca), a bank wspiera ją intensywną...

Kraj, 11 czerwca 2008

Xelion prowadzi kampanię zachęcającą Polaków do rozmów o planowaniu finansowym

Ruszyła kampania reklamowa firmy Xelion, w której doradcy zachęcają Polaków do rozmowy o planowaniu finansowym. Kampania, która potrwa trzy tygodnie,...

Kraj, 6 maja 2008

Maspex Wadowice promuje w telewizji napoje Tymbark

Maspex Wadowice ruszył z emisją nowego spotu reklamowego z cyklu "Wytwórnia Tymbark przedstawia" przygotowanego dla napoju jabłko-mięta marki Tymbark przez...

Kraj, 15 kwietnia 2008

McCann Erickson autorem platformy kreatywnej wszystkich linii Tymbarku

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała strategię i kreację nowej wizerunkowej kampanii soków i napojów marki Tymbark oraz wody mineralnej Źródło...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Algida wprowadza na rynek Śmietankowy Czteropak

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała kampanię telewizyjną i prasową dla nowego produktu marki Algida (Unilever) - Śmietankowy Czteropak. Reklama podkreśla...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Converse wprowadza limitowaną linię trampek 1 Hund (Red) Artists

Converse wprowadza limitowaną linię trampek - 1 Hund (Red) Artists, która powstała w celu promowania kultury i wsparcia współpracy Converse'a...

Kraj, 18 marca 2008

Tomasz Raczek twarzą kampanii "Teleświata"

Tomasz Raczek, dziennikarz filmowy, został twarzą kampanii reklamowej odświeżonego magazynu telewizyjnego "Teleświat" należącego do Wydawnictwa Bauer. Na działania reklamowe spółka...

Kraj, 21 lutego 2008

"Glamour Style" debiutuje z marcowym wydaniem miesięcznika "Glamour"

Dzisiaj ukazuje się marcowe wydanie magazynu "Glamour" razem z magazynem shoppingowym "Glamour Style". To przewodnik po stylu polskich gwiazd, a...

Kraj, 28 stycznia 2008

Pierwsza kampania wizerunkowa Open Finance potrwa do końca kwietnia

Firma doradztwa finansowego Open Finance rozpoczyna pierwszą w historii kampanię wizerunkową. Jej trzonem jest 45-sekundowy spot emitowany w telewizjach tematycznych...

Kraj, 6 czerwca 2007

Publicis, Starcom i Artegence przygotowały kampanię dla piwa Redd's

Marka Redd's (Kompania Piwowarska) rozpoczęła kampanię reklamową promującą konkurs pod hasłem "Zaprojektuj własną puszkę Redd's. Niech będzie wyjątkowa, taka jak...

Kraj, 30 marca 2007

Ad Fabrika FCB, Arip i MediaVest przygotowały nową kampanię dla UPC

UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, która informować będzie o nowych pakietach telefonicznych sieci. Strategię i kreację działań ATL...

Kraj, 13 marca 2007

Vogel wprowadza odmieniony "Enter", z mocno poszerzoną tematyką, wspiera go kampanią

Wydawnictwo Vogel Burda Communications (VBC) rozpoczyna relaunch magazynu "Enter". Pierwszy numer odmienionego magazynu właśnie wszedł do kiosków, wspierany będzie kampanią...

Kraj, 14 lutego 2007

SimpleFrame przygotowała kampanię dla Pracuj.pl

Pod hasłem "Znajdź pracę, którą pokochasz" wystartowała kampania wizerunkowa Pracuj.pl, internetowego portalu rekrutacyjnego. Dwudziestosekundowy spot telewizyjny emitowany jest w: TVP1,...

Kraj, 11 grudnia 2006

Nordea wykorzysta w reklamach bohatera programu "Europa da się lubić"

Nordea Bank Polska rozpoczęła promocję marki i produktów finansowych w kampanii reklamowej, w której wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena, znanego z...

Kraj, 28 listopada 2006

DSK i Vizeum przygotowały projekty wsparcia marek Viera i Lumix

Panasonic Polska rozpoczął dwie kolejne kampanie produktowe. Pierwsza dotyczy płaskich telewizorów linii Viera. Kreacja podkreśla, że technologie wysokiej rozdzielczości high...

Kraj, 10 października 2006

Bądź szybki, spontaniczny i twórczy - namawia HP w kampanii drukarek

Agencja Publicis przygotowała kampanię wizerunkową HP Photosmart. "Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste" - brzmi główny...

Kraj, 24 sierpnia 2006

250. numer "Vivy!" ze zmianami, wsparty kampanią reklamową

Kampania wspiera jubileuszowe wydanie dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Na rynek wchodzi właśnie jego 250. numer. Z tej okazji magazyn wprowadził...

Kraj, 23 sierpnia 2006

Kampania telewizyjna wspiera tzw. wydanie charytatywne "Przyjaciółki"

Silna kampania telewizyjna wspiera nowe wydanie "Przyjaciółki" (Edipresse Polska), które jest tzw. wydaniem charytatywnym. Pięć procent wpływów z reklam zamieszczonych...

Zagranica, 7 lipca 2006

Hallmark wzbogaca ramówkę o nowe seriale

Hallmark nabył prawa do kilku nowych amerykańskich seriali telewizyjnych, m.in. "Jericho" opowiadającego o skutkach katastrofy nuklearnej i serii detektywistycznej "Psych"....

Kraj, 25 maja 2006

Andrzej Smolik napisał muzykę do najnowszych reklam marki Fresz

Hortex Holding, który przeprowadził relaunch marki napojów owocowych Fresz (o zmianach pisaliśmy w DS "MMP" z 24 kwietnia br.), rusza...

Kraj, 17 maja 2006

Leo Burnett Warszawa przygotowała reklamę sypialni sieci Ikea

Sieć sklepów meblowych Ikea rozpoczęła kampanię reklamową, której tematem jest wyposażenie sypialni, obejmującą telewizję, prasę, radio i internet. Na potrzeby...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Publicis przygotowała spoty do sezonowego projektu dla marki La Cremeria

Nestle Polska SA zaplanował kampanię reklamową lodów familijnych La Cremeria. Spoty przygotowane przez agencję reklamową Publicis pojawiać się będą w...

Kraj, 11 kwietnia 2006

TBWA/Warszawa odpowiada za wsparcie reklamowe modelu Nissan X-Trail Columbia

Wystartowała kampania reklamowa samochodu Nissan X-Trail Columbia przygotowana przez TBWA/Warszawa. Reklama ma na celu zaprezentowanie marki jako łączącej w sobie...

Kraj, 17 marca 2006

Dom sprzedaży At Media rozbudowuje zespół

Do zespołu domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyło pięć osób. Objęły one nowo utworzone stanowiska. Aleksandra Kossowska rozpoczyna pracę...