M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Hard & Smart (firma)"

Kraj, 3 września 2012

Z Y&R do Miramelindo Publishing

Dorota Banaszak partnerem wydawcy serwisu Codzienniczek.pl.

Kraj, 19 sierpnia 2010

Piotr Juszczak dołączył do Fresh Brand Design

Nowy designer w firmie wcześniej był związany z agencją reklamową GPD.

Kraj, 11 lutego 2009

Marcin Kozubski account directorem w Wide Open

Do agencji interaktywnej Wide Open dołączył account director Marcin Kozubski. Pokieruje zespołem obsługującym m.in.: BZ WBK, KPMG, Wild Bean Cafe...

Kraj, 13 stycznia 2009

Hard & Smart autorem projektu dla Muzeum Narodowego

Agencja reklamowa Hard & Smart przygotowała kampanię promującą zbiory Muzeum Narodowego w Poznaniu. Działania pod hasłem "Sztuka, pamięć, miejsce" potrwają...

Przetargi, 2 kwietnia 2008

Hard and Smart buduje komunikację hiszpańskiego dewelopera

W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Hard & Smart zdobyła budżet hiszpańskiego dewelopera Blauverd. Na polski rynek spółka wprowadza markę World...

Przetargi, 3 marca 2008

Hard & Smart wygrała przetarg na obsługę sieci DDD - Dobre Dla Domu

Agencja reklamowa Hard & Smart w wyniku rozstrzygniętego przetargu zajmie się w bieżącym roku trzema kampaniami sieci sklepów DDD -...

Kraj, 7 stycznia 2008

Hard & Smart partnerem Muzeum Narodowego w Poznaniu

Dział multimediów agencji Hard & Smart (grupa reklamowa Hands) będzie odpowiedzialny za kreację komunikacji internetowej poznańskiego Muzeum Narodowego. W wyniku...

Kraj, 30 października 2007

Ida Kowalczyk dyr. kreatywnym Hard & Smart

Na początku listopada br. nowo powstałe stanowisko dyrektora kreatywnego agencji Hard & Smart obejmie Ida Kowalczyk, która wcześniej pracowała w...

Kraj, 3 września 2007

Hard & Smart przygotowała koncepcję marek komputerów dla sieci Divicom

Agencja Hard & Smart stworzyła kompleksową koncepcję identyfikacji wizualnej nowych marek komputerów Divicom. Divicom SA to spółka rozwijająca sieć sklepów...

Kraj, 15 czerwca 2007

Hard & Smart i Star Media realizują kampanię dla Banków Spółdzielczych

Banki Spółdzielcze rozpoczynają kolejną wspólną kampanię reklamową. Tym razem promuje ona loterię dla klientów. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu,...

Przetargi, 2 kwietnia 2007

Hard & Smart i Star Media wygrały w przetargu BPS

Agencja reklamowa Hard & Smart zdobyła budżet kreatywny, a Star Media budżet mediowy Banku Polskiej Spółdzielczości. Nie udało nam się...