M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Harder & Harder (firma)"

Kraj, 11 czerwca 2015

Michał Siejak przejmuje wszystkie udziały w NuOrder

Odkupił 50 proc. udziałów od Krzysztofa Winnika.

Kraj, 21 maja 2015

Adam Kaczmarek wzmacnia dział strategii WebTalk

Agencja zatrudnia stratega.

Kraj, 12 grudnia 2013

Harder & Harder łączy się z Creative Media

Nowa firma chce się pozycjonować jako agencja full service.

Kraj, 16 października 2013

Dorota Brzozowska w zespole Mint Media

Przez ostatnie półtora roku pracowała w IRCenter, gdzie zajmowała się analizą mediów społecznościowych, zarówno jakościową, jak i ilościową.

Kraj, 16 stycznia 2013

Dwie nowe osoby w HyperCrew

Mirella Zygler i Patryk Lachowicz dołączyli do zespołu agencji.

Kraj, 19 grudnia 2012

Wystartowała platforma marketingu rekomendacji

Rekomenduj.to jest projektem autorstwa Buzz Media.

Kraj, 3 grudnia 2012

Buzz Media stawia na inbound marketing

Agencja zaprezentowała nowe pozycjonowanie.

Kraj, 31 maja 2012

Sky Club ma dyrektora marketingu

Nowo utworzone stanowisko objął Maciej Bittner.

Kraj, 11 maja 2012

Tribal DDB powiększa zespół

Firma zatrudnia już 19 osób.

Przetargi, 14 lutego 2012

PKO BP planuje przegląd social mediów

Obecnie marketer pracuje z Harder & Harder.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Z MEC Interaction do Ostrygi

Joanna Rodak została group account managerem.

Kraj, 11 marca 2011

Ostryga wzmacnia zespół

Do grona pracowników agencji dołączyły Beata Bohdanowicz i Klara Zamłyńska, które objęły stanowiska account executive.

Kraj, 26 października 2010

Joanna Rodak odpowiada za social media w MEC Interaction

Nowy menedżer w agencji wcześniej był związany z Harder & Harder i Heureką.

Kraj, 8 marca 2010

Bartosz Majewski, były szef PHD, pokieruje grupą Exception

Bartosz Majewski, do niedawna dyrektor zarządzający domu mediowego PHD (Omnicom Media Group), został prezesem i współudziałowcem grupy Exception. W jej...

Kraj, 3 lutego 2010

Michał Siejak odchodzi z Harder & Harder i rozwija agencję 6ix

Michał Siejak, inwestor, współzałożyciel i były dyrektor zarządzający agencji Harder & Harder specjalizującej się m.in. w marketingu szeptanym, odszedł z...

Przetargi, 22 grudnia 2009

Harder Group pracuje dla Cleanic Kindii

Agencje E_misja Interactive 360 i Harder & Harder (obie należą do Harder Group) wygrały przetarg na realizację działań promujących w...

Kraj, 24 listopada 2009

Patrycja Woroniecka dołączyła do zespołu SMAI

Patrycja Woroniecka dołączyła do SMAI (Studio Monitoringu i Amplifyingu Internetowego) należącego do agencji Harder & Harder. Jako junior account executive...

Kraj, 14 września 2009

Kinga Nurska zajmie się komunikacją w agencji NuOrder

Do zespołu NuOrder, agencji marketingu społeczności internetowych, dołączyła Kinga Nurska. Objęła nowo utworzone stanowisko PR & communications managera. Będzie odpowiedzialna...

Kraj, 2 września 2009

Polski projekt Nivei najlepiej oceniony w ramach koncernu

Polski projekt kampanii "Mężczyzna marzeń" został najwyżej oceniony w ramach koncernu Nivea. Polskie strony Nivei zanotowały najlepsze wyniki ze wszystkich...

Kraj, 26 czerwca 2009

W IAB Polska powstała grupa robocza ds. badań

W ramach IAB Polska powstała grupa robocza ds. badań. Będzie się zajmowała projektami badawczymi realizowanymi przez IAB, takimi jak: IAB...

Kraj, 18 czerwca 2009

NuOrder debiutuje na rynku marketingu społecznościowego

NuOrder, agencja marketingu społeczności internetowych, w najbliższych dniach rozpocznie działalność. Jak zapowiadają jej twórcy, będzie to pierwsza tego typu agencja...

Kraj, 4 czerwca 2009

Krystian Cieślak PR & communication managarem w Harder & Harder

Do zespołu agencji marketingu szeptanego Harder & Harder dołączył Krystian Cieślak. Objął stanowisko PR & communication managera. Jest to nowa...

Kraj, 19 maja 2009

Malwina Ferszt dołączyła do zespołu Buzz Media

Malwina Ferszt objęła nowo utworzone stanowisko account managera w agencji marketingu szeptanego Buzz Media. W ramach swoich kompetencji będzie odpowiadać...

Kraj, 6 maja 2009

Mirella Zygler odpowiada za marketing szeptany w Stargraphics

Mirella Zygler dołączyła do agencji Stargraphics i objęła stanowisko account managera. Odpowiada za prowadzenie kampanii marketingu szeptanego, stworzenie standardów etycznych...

Kraj, 21 kwietnia 2009

Harder & Harder autorem ambientowej akcji Plusssz Up

Agencja reklamowa Harder & Harder przygotowała dla spółki Polski Lek (grupa Maspex Wadowice) akcję ambientową związaną z wprowadzeniem na rynek...

Kraj, 1 kwietnia 2009

Street art silnym elementem kampanii nowego napoju Plusssz Up

Ruszyła kampania reklamowa Plusssz Up, produktu z portfolio firmy Polski Lek, tworzącego nową kategorię na rynku (wstępnie o planach dotyczących...

Kraj, 25 marca 2009

Rafał Wiśniewski business development managerem w Buzz Media

Rafał Wiśniewski objął nowo utworzone stanowisko business development managera w agencji e-marketingu Buzz Media. W ramach kompetencji będzie odpowiedzialny za...

Kraj, 3 lutego 2009

Magdalena Troszyńska client service managerem w Harder & Harder

Do zespołu agencji marketingu szeptanego Harder & Harder dołączyła Magdalena Troszyńska. Objęła nowo utworzone stanowisko client service managera w dziale...

Kraj, 3 grudnia 2008

Harder & Harder stworzyło serwis dla Clarinol CLA 1000

Firma Walmark promuje suplement diety marki Clarinol CLA 1000 poprzez serwis społecznościowy zaprojektowany jako przewodnik dla osób, które w szczególny...

Kraj, 17 listopada 2008

Polfarmex korzysta z marketingu szeptanego i trendsetterów

Polfarmex, producent m.in. Cerutinu i Ibuprofenu, wprowadza na rynek energetyzujące preparaty Koenade Basic i Koenade Forte. Koncepcję wprowadzenia na rynek...

Kraj, 14 października 2008

Piotr Dzięcioł i Janusz Żebrowski w zarządzie SLR

Do zarządu Stowarzyszenia Ludzi Reklamy dołączyli Piotr Dzięcioł (prezes Opus Films) i Janusz Żebrowski (prezes K2 Internet). Zastąpili Karinę Adaszak...

Kraj, 19 września 2008

Harder & Harder tworzy strukturę biznesową SMAI

Agencja marketingu szeptanego Harder & Harder stworzyła oddzielną strukturę biznesową SMAI, czyli Studio Moderacji i Amplifyingu Internetowego. Studio będzie świadczyć...

Kraj, 5 września 2008

Znaczne wzmocnienie Change Connections - siedmiu nowych pracowników

Agencja Change Connections powiększa zespół, do którego dołączyły nowe osoby. Trzy z nich: Magdalena Bułkowska, Maciej Topolski i Adam Smereczyński,...

Kraj, 12 czerwca 2008

Lorenz przeprowadzi cykl eventów "Jest Crunchips, jest impreza"

The Lorenz Bahlsen Snack-World przygotował kolejną odsłonę projektu komunikacyjnego realizowanego pod hasłem "Jest Crunchips, jest impreza" prowadzonego dla marki chipsów...

Kraj, 21 lutego 2008

Tetra Pak prowadzi akcję sadzenia drzew, także za pomocą internetu

Ruszyła akcja "Posadź drzewo" firmy Tetra Pak, przygotowana przez agencje reklamowe Opus B i Harder & Harder. Stronę internetową zrealizowała...

Kraj, 23 stycznia 2008

Mirella Zygler w zespole agencji marketingu szeptanego Harder & Harder

Do zespołu agencji marketingu szeptanego Harder & Harder dołączyli nowi pracownicy. Mirella Zygler objęła stanowisko managera studia amplifyingu (zespół twórców...

Kraj, 17 grudnia 2007

Pierwsza w Polsce interaktywna kampania outdoorowa marki Jacobs Kronung

Agencja Harder & Harder przygotowała pierwszą w Polsce w pełni interaktywną kampanię outdoorową marki Jacobs Kronung dla firmy Kraft Foods....