M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Haribo (firma)"

Kraj, 7 września 2015

Haribo reklamuje powiększoną rodzinę żelków

Kampania prowadzona jest w stacjach ogólnopolskich oraz w mediach społecznościowych i na materiałach POS.

Zagranica, 28 kwietnia 2014

Złoty Miś Haribo będzie też niebieski

Na niemieckim rynku latem pojawi się odświeżony smakowo miks Złotych Misiów - wśród nich jeden w rewolucyjnym dla marki kolorze niebieskim.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Kraj, 22 stycznia 2014

Mindshare zatrudnia nowych plannerów

Sześć osób dołączyło do zespołu agencji.

Kraj, 23 grudnia 2013

Mindshare wygrywa w przetargu Haribo

Producent żelków zakończył konkurs na planowanie i zakup mediów.

Przetargi, 2 grudnia 2013

Haribo rozpoczyna przetarg mediowy

Producent żelków rozpisał konkurs na planowanie i zakup mediów. Budżetu broni Lowe Media.

Kraj, 14 sierpnia 2013

Haribo testuje misie w telewizji

Ruszyła kampania telewizyjna żelków.

Zagranica, 11 kwietnia 2013

Haribo będzie świętować powiększenie rodziny królewskiej

Niemiecka firma wprowadzi na rynek żelki Royal Jelly Babies.

Kraj, 8 kwietnia 2013

Hi 5ive - nowa agencja socialmediowa

Główna siedziba spółki mieści się w Londynie. W Polsce oddziały znajdują się we Wrocławiu i w Warszawie.

Kraj, 30 października 2012

Haribo równolegle przygotowuje ofertę na Halloween i Boże Narodzenie

W sprzedaży będą dwa nowe rodzaje żelków.

Kraj, 17 października 2012

Nowa osoba w Schulz Brand Friendly

Anna Semeniuk została nowym copywriterem agencji.

Kraj, 13 maja 2011

Nowy account supervisor w Legend Group

Stanowisko objął Piotr Szczepanek.

Kraj, 5 kwietnia 2011

Haribo wchodzi do Facebooka

Firma chce nawiązać relację z polskimi konsumentami poprzez medium społecznościowe.

Kraj, 11 marca 2011

Ostryga wzmacnia zespół

Do grona pracowników agencji dołączyły Beata Bohdanowicz i Klara Zamłyńska, które objęły stanowiska account executive.

Kraj, 28 kwietnia 2009

Haribo nagłaśnia w kampanii promocję konsumencką żelków

Firma Haribo rozpoczęła promocję konsumencką pod hasłem "Misie za misie". Na opakowaniach najpopularniejszych żelków Haribo pojawiła się seria nalepek Akademii...

Kraj, 15 stycznia 2009

Haribo ruszyło z kilkutygodniową kampanią gum Maoam

W tym tygodniu wystartowała kampania reklamowa gum Maoam (Haribo). Przez najbliższe cztery tygodnie w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych...

Kraj, 26 sierpnia 2008

Haribo inwestuje w jesienny projekt wsparcia komunikacyjnego

Haribo rozpoczęło realizację jesiennej kampanii reklamowej marki gum Maoam opartej na nowym, tanecznym spocie "Maoam breakdance". Koncepcja filmu utrzymanego w...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Relaunch Złotych Misiów Haribo wsparty kampanią

Misie Haribo, legendarne żelki, które przechodzą relaunch (zmieniły nazwę na polską Złote Misie - patrz DS "MMP" z 25 marca...

Kraj, 25 marca 2008

Haribo wprowadza na polski rynek markę Złote Misie

Legendarne żelki Haribo od marca br. są dostępne na naszym rynku w nowym opakowaniu i pod polską nazwą - Złote...

Kraj, 23 marca 2007

Haribo promuje gumę Maoam wśród starszych dzieci

Haribo, producent rozpuszczalnej gumy do żucia Maoam, wprowadza nową strategię marketingową dla tej marki. Rozpoczyna właśnie działania skierowane do starszej...

Kraj, 14 września 2006

Haribo stawia na edukację i zdrowie w najnowszej kampanii "Haribo smak radości"

Firma Haribo, producent żelków, rozpoczęła drugi etap tegorocznych działań reklamowych - "Haribo smak radości". Tematem przewodnim kampanii jest zdrowie i...

Kraj, 28 sierpnia 2006

Haribo kieruje działania promocyjne marki Maoam do uczniów

Firma Haribo, właściciel marki Maoam, przygotowała dla uczniów specjalną akcję promocyjną. Promocja polega na zakupie w sklepach detalicznych 2 kostek...

Kraj, 20 czerwca 2006

Magazyn "Rodzice" i Fundacja Komunikacji Społecznej w akcji promującej więź ojca z dzieckiem

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) oraz Fundacja Komunikacji Społecznej prowadzą kilkumiesięczną akcję "Bycie tatą to działanie. Każdego dnia". Jej celem jest...

Kraj, 26 maja 2006

Haribo rozszerza kategorię o żelki funkcjonalne

Haribo rozszerzyło linię żelków o propozycje produktów funkcjonalnych, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy poszukują produktów niskokalorycznych, z witaminami,...

Kraj, 16 maja 2006

Ruszyła promocja konsumencka gum rozpuszczalnych Maoam firmy Haribo

Haribo rozpoczęło promocję konsumencką adresowaną do najmłodszych konsumentów gum rozpuszczalnych marki Maoam. Wystarczy przesłać 5 promocyjnych opakowań (Maoam Kracher, Maoam...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Media Group pracuje nad narzędziem wspomagającym planowanie kampanii radiowych

Dom mediowy Media Group pracuje nad własnym narzędziem wspomagającym planowanie kampanii radiowych. - Staramy się sukcesywnie udoskonalać naszą ofertę związaną...

Przetargi, 30 stycznia 2006

Agencja Krutowicz.com wygrała przetarg na obsługę marki Maoam

Firma Haribo rozstrzygnęła przetarg na obsługę ATL-ową i BTL-ową marki Maoam. Jej budżet reklamowy zdobyła agencja Krutowicz.com. Do tej pory...

Przetargi, 13 grudnia 2005

Trzy agencje na short-liście Haribo

W przetargu Haribo, producenta żelków i pianek dla dzieci oraz gumy rozpuszczalnej Maoam, wybrana została short-lista. Zostały na niej trzy...

Przetargi, 18 listopada 2005

Haribo przesuwa termin wyboru agencji reklamowej do obsługi w 2006 r.

Firma Haribo, producent żelków i pianek dla dzieci oraz gumy rozpuszczalnej Maoam, prowadząca przetarg, którego celem jest wybór agencji do...

Przetargi, 21 października 2005

Haribo szuka agencji reklamowej do obsługi w 2006 r.

Firma Haribo, producent żelków i pianek dla dzieci oraz gumy rozpuszczalnej Maoam, prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do...

Kraj, 9 maja 2005

Haribo reklamuje Maoam w związku z Dniem Matki

Od 6 do 22 maja potrwa dwuetapowa kampania reklamowa gum rozpuszczalnych Maoam (Haribo). W pierwszym z nich odbiorcy zachęcani są...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Haribo realizuje promocję sprzedaży skierowaną do detalistów i hurtowników

Firma Haribo, producent żelków i gum rozpuszczalnych (najbardziej znane marki to Haribo i Maoam), rozpoczęła w kwietniu br. akcję promocyjną...

Kraj, 21 grudnia 2004

Sławomir Assendi został dyrektorem zarządzającym Goldfingera

Sławomir Assendi objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Goldfinger. Jednocześnie będzie kierował firmą public relations Propublic, która podobnie jak Goldfinger...

Kraj, 21 grudnia 2004

Sławomir Assendi został dyrektorem zarządzającym Goldfingera

Sławomir Assendi objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Goldfinger. Jednocześnie będzie kierował firmą public relations Propublic, która podobnie jak Goldfinger...

Kraj, 5 listopada 2004

Artur Krutowicz opuścił Goldfingera; w planach rebranding agencji

Artur Krutowicz, dotychczasowy współwłaściciel i dyrektor kreatywny agencji reklamowej Goldfinger, sprzedał swoje udziały w spółce. Ma nadal współpracować z firmą...

Kraj, 2 listopada 2004

Edyta Michalak w szeregach agencji Paralotna

Edyta Michalak objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej Paralotna. Z reklamą jest związana od sześciu lat, wcześniej pracowała w...

Kraj, 2 listopada 2004

Storck twierdzi, że nie naruszył praw firmy Haribo do znaku towarowego "Smak radości"

Zarząd firmy Storck Sp. z o.o. nie zgadza się z zarzutami stawianymi przez firmę Haribo dotyczącymi naruszenia praw do znaku...

Kraj, 26 października 2004

Haribo zarzuca Storck Polska bezprawne używanie podobnego znaku towarowego

Spółka Haribo Sp. z o.o., producent słodyczy, zwróciła się do firmy Storck Polska, również producenta słodyczy, o zaprzestanie konkursu pod...

Kraj, 13 października 2004

Haribo będzie emitować polski spot na 12 rynkach Europy i Azji

Agencja reklamowa Goldfinger sprzedała prawa autorskie do spotu reklamowego "Kraina Haribo" producentowi gum do żucia marki Maoam - firmie Haribo....

Kraj, 15 września 2004

Haribo poszerza świadomość marki Maoam w nowej kampanii

Spółka Haribo startuje z kampanią reklamową rozpuszczalnych gum do żucia Maoam. Kreacyjnie przygotowała ją agencja reklamowa Goldfinger, a media zaplanował...

Kraj, 9 czerwca 2004

Goldfinger i Vizeum przygotowały kampanię dla TNT Express Polska

Agencja reklamowa Goldfinger przygotowała prasową kampanię reklamową dla firmy kurierskiej TNT Express Polska. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowej zajął się...

Kraj, 3 listopada 2003

Haribo prowadzi kampanię gum do żucia Maoam na autobusach

Ruszyła kampania promocyjna rozpuszczalnych gum do żucia Maoam zorganizowana przez City Ambient Media dla firmy Haribo. City Ambient Media (CAM)...

Kraj, 18 czerwca 2003

Haribo promuje swoją markę na nośnikach reklamy zewnętrznej

Firma Haribo Sp. z o.o., polski oddział niemieckiego producenta słodyczy, rozpoczęła kampanię reklamową mającą podnieść świadomość i rozpoznawalność produktów tej...

Kraj, 18 marca 2003

Kid wprowadza na rynek Gumolki - nową linię produktów Jutrzenki SA

Firma Jutrzenka SA rozpoczyna sprzedaż nowej linii żelkowych produktów dla dzieci o nazwie Gumolki. Przygotowaniem strategii produktu, nazwy, projektem serii...